Ik ben alleen op zoek naar de link naar de laatste aflevering.. Echt een super programma! Nooit gedacht dat ik Georgina grappig zou vinden!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef flappiewappie het volgende:
wie heeft er nog linkjes naar de laatste uitzendingen, kan ze echt niet vinden...
niemand?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:21 schreef flappiewappie het volgende:
wie heeft er nog linkjes naar de laatste uitzendingen, kan ze echt niet vinden...
Ze staan zelfs in dit topic. Een beetje moeite doen mag wel.quote:
Deel 3quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien deze topic bijna afgelopen is, kunnen we misschien werken aan een leuke OP voor deel 2, met alle vrouwen erin.
Lijkt me een goed plan. Is er al iemand bezig? Ik heb namelijk al 10 foto's geselecteerd en ze in het zelfde formaat gewijzigd enz. Maargoed we moeten nog ff natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef waterreus23 het volgende:
Aangezien deze topic bijna afgelopen is, kunnen we misschien werken aan een leuke OP voor deel 2, met alle vrouwen erin.
Zeker weten, ik heb het ook gemist...quote:Op maandag 15 januari 2007 19:58 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme jammer dat de laatste niet online staat.
wederom, hoe werken die dingen??quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 18:12 schreef Airelle het volgende:
Lijkt me een goed plan. Is er al iemand bezig? Ik heb namelijk al 10 foto's geselecteerd en ze in het zelfde formaat gewijzigd enz.
Ja daar doe ik niet aan. Alleen torrents.quote:
Ik dacht 4 en elke keer denk ik van dit zal wel de 4e zijn, maar er komt toch steeds nog weer een.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:48 schreef Marvellous het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen??
Volgens mij ook, aan de titel uit de nieuwsgroep te zienquote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Mvnl het volgende:
volgens mij waren we afgelopen week bij aflevering 6
Dat klopt ...Nog twee uitzendingenquote:Op maandag 15 januari 2007 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij ook, aan de titel uit de nieuwsgroep te zien
Ja dat denk ik ook. Kijk vooral ook naar Yvon Jaspers. Die was de eerste 4 afleveringen haar stem kwijt en dat bleef gedurende die 4 afleveringen ongeveer hetzelfde. Vanaf 5 kon ze weer een beetje fatsoenlijk praten. Ook nu (aflevering 6 of 7?) klinkt ze hetzelfde als in aflevering 5.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Mvnl het volgende:
Als ik t goed gehoord heb waren er 2 opnamedagen van 4 afleveringen per dag...wat ook verklaart dat de meiden in aflevering 4 t meest op dreef (nouja, dronken) waren en in de afgelopen aflevering weer wat minder... volgens mij waren we afgelopen week bij aflevering 6
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Daphne op boxen? Welk wezen op deze planeet kan er nou op dat smoeltje slaan?![]()
Het spelelement begint nu inderdaad wat eentonig worden, maar de grappen en grollen van Paul en de opmerkingen van de dames zorgen er nog wel voor dat het leuk blijft om naar te kijkenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
Afgelopen aflevering is nu ook online te bezichtigen:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tars/bb.20070119.asf
Beetje matig allemaal en volgens mij vonden de deelneemsters het dat ook worden.
Dat deed Yvon toch netjesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:49 schreef MadGuy het volgende:
Zo, Yvon coacht Georgina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |