Nee, dan gaat ze me slaanquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:08 schreef TwyLight het volgende:
pics
Ja, met snelheidstopicsquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:08 schreef TwyLight het volgende:
ik zie een nieuwe reeks
sodemieter op naar je moeders genots grotquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:09 schreef Pustasu het volgende:
eigenlijk vind ik jullie een beetje zielig.
en galbak zijn vrouw is een ex-publieke vrouw
wil je soms een digitale draai om je oren?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sodemieter op naar je moeders genots grot
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:11 schreef TwyLight het volgende:
check mijn postaantal
Zo interessant ben ik heul niequote:Op zaterdag 23 december 2006 09:11 schreef Sebasser het volgende:
Hoeveel views meer zal dit topic krijgen dan het vorige topic
Wel bij mijquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik doe heus geen cam bij Fokkers aan
even de TT veranderen in "Queen_bee voor de webcam."quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:11 schreef Sebasser het volgende:
Hoeveel views meer zal dit topic krijgen dan het vorige topic
Maar je kent de fokkers tochquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo interessant ben ik heul nie![]()
Oh ja, triest volk was tquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar je kent de fokkers toch
Als die een TT als deze zien kijken ze gewoon.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En je haar zat dik door de war.
Ik wil toch een meisje blijvenquote:Op zaterdag 23 december 2006 09:14 schreef Pustasu het volgende:
[..]
je bent pas 1 van de jongens als je een peukie door je flamoes laat puffen
Take this fake money as a token of my appreciation.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:13 schreef TwyLight het volgende:
10.000
nicequote:Op zaterdag 23 december 2006 09:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Take this fake money as a token of my appreciation.![]()
[afbeelding]
Kunt wel zien waaron je de politiek in bent gegaan he?quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:17 schreef F.Halsema het volgende:
kwartet is een leuk spelletje
Ik heb liever zeqs met mensen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 09:19 schreef TwyLight het volgende:
konijnsex is ok
bekhouwehequote:Op zaterdag 23 december 2006 09:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kunt wel zien waaron je de politiek in bent gegaan he?![]()
![]()
Niet nu, heb nog steeds hoofdpijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:09 schreef TwyLight het volgende:
NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN NEUKEN
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:13 schreef Odysseuzzz het volgende:
HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN HEINIKEN
breezahquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:59 schreef Sebasser het volgende:
Waarom ben je offline?![]()
: o
:'; ( ; '(
4xquote:Op zaterdag 23 december 2006 10:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik wou net wat zeggen, en flop je was offline
ik was zo wakker geworden om 18 uur ergens, en toen viel ik weer in slaapquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:14 schreef TwyLight het volgende:
maar best kort ff een schoonheidslaapje van 15:00 tot 18:00
Mijn eten staat nu wss in de koelkastquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:17 schreef TwyLight het volgende:
ik wou verder slapen maar moest eten omdat k gister ook al tijdens het eten sliep
Als jij nou eens vannacht om een uur of half 3 keihard tegen hun gaat schreeuwen en dat je boos bent dat hun slapen en zulks.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:20 schreef TwyLight het volgende:
ja kan maar me pa was boos dat ik weer lag te pitten
Queen_bee ligt nog op bed.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:29 schreef TwyLight het volgende:
Queen_Bee slaapt of is naar de gigelo's?
Ik heb haar telefoon uitgezet hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:32 schreef TwyLight het volgende:
Oja i waar ook zal haar zo ff wakker maken
Nou, neequote:Op zaterdag 23 december 2006 22:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het komische is dat jullie je ook nog als drones gaan gedragen
Vertel me, als jullie één keer prikken, laten jullie dan ook meteen alles gaan
Aan de s had je ook al kunnen zien dat het meervoud is; dus de vraag isquote:
okquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Aan de s had je ook al kunnen zien dat het meervoud is; dus de vraag is
Wat zijn drones?
Drones zijn niets meer dan darren, aka mannelijke bijen. Die ontstaan slechts wanneer de koningin van een bijenkolonie wil paren. De mannetjes vliegen dan gezamelijk met de koningin in de lucht en paren dan met haar, ze steken haar dan één keer en sterven meteen erna. Koningin vliegt dan weg en gaat dan ergens overwinteren. Een mooi voorbeeld van het individu opofferen voor de soort (the greater good zeg maar).
De competitie drift!quote:
Hebben we een nieuwe Steve Irwin in ons midden?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
De competitie drift!
Wat een mooi schouwspel mensen, deze soort vecht om het paringsrecht door middel van verbale communicatie. Laten we kijken wie er wint en of hij daadwerkelijke zal paren met het vrouwtje.
Ben meer van het type Sir David Attenborough.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe Steve Irwin in ons midden?
Werk je toevallig bij het riagg?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ben meer van het type Sir David Attenborough.
Ik observeer, niet meer.
Moet ik de groeten doen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij het riagg?
One ring to rule them all.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Moet ik de groeten doen?
Maar ik werk er niet.
(Mensen, dit is wonderbaarlijk; één van de mannetjes heeft contact met me gelegd, zo komen we meer te weten over het leefgedrag van de Fokerius Userius Triesterius)
Chriz2k, waarom ben jij hier?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
Sebasser, waarom doe je zo stoer?
Ik doe nooit stoer, ik ben gewoon stoer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vernam van mijn bron dat jij stoer deed, dus ik kwam polshoogte nemen.
Gelukkig weet ik dat chriz2k geen enkele kans maakt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mensen dit is zeer interessant. Een derde mannetje is erbij gekomen die zich in de strijd mengt. Opvallend is dat dit mannetje tevens agressief is. Maar het opvallendste is; het vrouwtje is niet aanwezig bij de strijd. Zal ze misschien al een mannetje hebben en aan het paren zijn?
Gelukkig weten biologen nu dat vrouwtjes vaker seks hebben met verschillende mannetjes. Zo is de kans op bevruchting groter en is er ook een grotere kans dat de sterkste het wint.
Dit kan nog eens zeer interessant worden mensen.
Het mannetje heeft nog steeds contact met mij. Hij is zelfoverzekerd, de Attentinius Whoreius houden daar wel van, aangezien die dat meestal niet hebben. Dit kan ons nieuw inzicht geven in het paringsritueel van een Attentinius Whoreius en een Fokerius Userius Triesterius.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat chriz2k geen enkele kans maakt.
Droom lekker verder.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:16 schreef TwyLight het volgende:
ik ben ook stoer
Dat laatste ras noemt zich Twylight.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:17 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het mannetje heeft nog steeds contact met mij. Hij is zelfoverzekerd, de Attentinius Whoreius houden daar wel van, aangezien die dat meestal niet hebben. Dit kan ons nieuw inzicht geven in het paringsritueel van een Attentinius Whoreius en een Fokerius Userius Triesterius.
Wie weet ontstaat er een bastaard ras genaamd Sugebaberius of een Superduderius
Wederom wordt de theorie bevestigd:quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:18 schreef Sebasser het volgende:
En dat is een negatief iets trouwens.
Ik heb ook een xbox 360 heur.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Maar zoals we allemaal al weten. Verbale sterkte telt natuurlijk niet allemaal mee.
Zo heeft het ene mannetje geen fotoboek, en het andere wel en zelfs een indicatie van enige welgesteldheid (in zijn "sig" kunnen we aflezen dat het mannetje een Xbox 360 bezit). Zoals we weten; geld speelt wel degelijk een rol. Het vrouwtje zal een afweging moeten maken tussen het verbaal sterke edoch arme mannetje of de verbaal zwakker edoch rijkere mannetje.
Van intelligentie is er echter bij beiden geen sprake.
Ik ben niet zo zielig om te gaan liegen dat ik een xbox heb...quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Een wending in het (tot nu toe) duel. Het andere mannetje blijkt ook nog een Xbox 360 te bezitten.
Is dit slechts een bluf om te imponeren, of is dit de waarheid. Al met al kunnen we zeggen dat deze titanenstrijd nog lang zal voortduren.
Ja, dat leek me ook wel duidelijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:30 schreef TwyLight het volgende:
wireless kan niet
Neen, hij heeft de andere.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:30 schreef TwyLight het volgende:
versta ik daar trouwens uit dat je broertje de goedekope 'core' edition heeft?
Ik speel hem nu, topspelquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:33 schreef Sebasser het volgende:
Die nieuwe hitman is trouwens wel kutter vind ik.
ik vind bloodmoney wel toffer eigelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik speel hem nu, topspel![]()
Deel I echter nog altijd het beste.
Dan deel I?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vind bloodmoney wel toffer eigelijk.
Toevallig?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik speel hem nu, topspel![]()
Deel I echter nog altijd het beste.
Edit; en met nu bedoel ik ook nu.
Rechterscherm aangesloten op 360. HD kwaliteit Hitman Blood Money spelen![]()
En toevalligste is; ben nu bij kerstmannen level beland
Niks geen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toevallig?
Wat nou toevallig, als dat level der in zit, dan kom je er vanzelf bij uit.
dus niks geen toeval.
Dat slachthuisquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Niks geen?
Dus wel?
Deel I had imho wel leuker levels, vooral die in Rotterdam waren lachen
Ja, kloonfacility begin je dan. Daar krijg je dan tutorial en moet je ontsnappen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is dat die in dat gekkenhuis ofzo?
Ik vind de wapens van nu veel toffer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ja, kloonfacility begin je dan. Daar krijg je dan tutorial en moet je ontsnappen.
Vond het cool omdat de levels groter waren en je meer moest doen.
Topic gaat nu over Hitman (Blood Money).quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:51 schreef SlimShady het volgende:
Queen_bee als in Queen_beest aka Queen_Sexbeest?![]()
Queen_bee alsin Queen_quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:51 schreef SlimShady het volgende:
Queen_bee als in Queen_beest aka Queen_Sexbeest?![]()
ah. het volk moet de mening van de bezetters en grondleggers boven alles accepteren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Topic gaat nu over Hitman (Blood Money).
Die ene leven in dat theater, met die opera.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Topic gaat nu over Hitman (Blood Money).
Daar is het volk dan ook voor. Het volk is niet verstandig genoeg om zelf beslissingen te nemen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ah. het volk moet de mening van de bezetters en grondleggers boven alles accepteren.
Ik vervang het nep wapen met het echte wapen en laat dan de kandelaar op de vent vallen en zijn bodyguards en loop dan rustig weg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die ene leven in dat theater, met die opera.
dan plant in die bommen helemaal boven in.
dan pak ik de sniper, en dan schiet ik door die deur zo baf Headshot.
en daarna vlucht ik naar beneden, schiet ik die op het podium neer.
dan staan overal agenten op me te schieten
en dan laat ik snel die bommen afgaan.
Endan ren ik snel naar buiten
En vaak red ik het nog net voordat ik dood ben
Dat kan ook, maar ik het het nu al uitgespeeld.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik vervang het nep wapen met het echte wapen en laat dan de kandelaar op de vent vallen en zijn bodyguards en loop dan rustig weg.
Moet ook wel op Pro, anders ben je de sjaak in het volgende level
Das waarquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik het het nu al uitgespeeld.
en dan telkens hetzelfde doen is saai.
Die mod moet ik hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 00:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Das waar
Vooral bij Mardi Gras is lachen, met de mijnen al die mensen opblazen
Heb hem voor 360 en PC. Op PC was er een MOD dat je oneindig mijnen had, 10 mijnen overal verspreid, detonator klikken
BOEM!
Overal lagen toen dode mensjes
Heb ook eerst alles met alleen explosieven gespeeld, zo leuk om te doen.
Langs je target lopen
Mijn laten vallen
Target ziet mijn en pakt hem op
Detonator klikken en weglopen
???
Profit
Ik zal eens kijken, ik ga ff 2 shows van herman finkers kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 00:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hitman Blood Money heb ik niet meer op PC staan en de mod ook niet meer
Je kan google proberen, maar ik had hem toen van een LAN party gekregen
ja idd afzettersquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, hij heeft de andere.
en hij heeft er een Wlan ding bij. (dat fucking ding koste 80 euro![]()
)
Wheheh alles waar een s achter komt is volgens jou meervoud?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Aan de s had je ook al kunnen zien dat het meervoud is; dus de vraag is
Wat zijn drones?
Drones zijn niets meer dan darren, aka mannelijke bijen. Die ontstaan slechts wanneer de koningin van een bijenkolonie wil paren. De mannetjes vliegen dan gezamelijk met de koningin in de lucht en paren dan met haar, ze steken haar dan één keer en sterven meteen erna. Koningin vliegt dan weg en gaat dan ergens overwinteren. Een mooi voorbeeld van het individu opofferen voor de soort (the greater good zeg maar).
Borat is wel tof.quote:Op zondag 24 december 2006 02:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat een lijer
Dan ga ik Borat zo maar kijken denk
Ja, ik dacht, Fok uitzetten? WTF? ::'( :' (: !!!quote:Op zondag 24 december 2006 03:04 schreef TwyLight het volgende:
Ik wist het
Paar week inderdaad.quote:Op zondag 24 december 2006 03:05 schreef TwyLight het volgende:
Wel al best oud
Ga maar, dan hou ik me wel bezig met Queen_Beequote:Op zondag 24 december 2006 03:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik begin moe te worden
Ja, dat kon je wel eerder zeggen ehquote:Op zondag 24 december 2006 03:06 schreef TwyLight het volgende:
Alsof ik fok echt uit ging zetten, was gewoon een lokketje
Wel nee, vandaag geen ruk dag.quote:Op zondag 24 december 2006 02:52 schreef TwyLight het volgende:
Sebasser komt zo ook denk ik
Enkelvoud van drone is drones dokus.quote:Op zondag 24 december 2006 02:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wheheh alles waar een s achter komt is volgens jou meervoud?
Doe eens niet zo gemeenquote:Op zondag 24 december 2006 03:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Enkelvoud van drone is drones dokus.
En ja, in het Engels kun je bij zelfstandig naamwoorden er meestal wel van uitgaan dat ze meervoud zijn als ze op een s eindigen.
Maar het woord zelfstandig zal je natuurlijk niet begrijpen
Nee inderdaad. Ik heb er geen idee van.quote:Op zondag 24 december 2006 03:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Enkelvoud van drone is drones dokus.
En ja, in het Engels kun je bij zelfstandig naamwoorden er meestal wel van uitgaan dat ze meervoud zijn als ze op een s eindigen.
Maar het woord zelfstandig zal je natuurlijk niet begrijpen
Queen_Bagger en haar minions.quote:Op zondag 24 december 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
Waar gaat dit over?
nachtbagger en slowchat...quote:Op zondag 24 december 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
Waar gaat dit over?
Niet openlijk zeggen. dit topic is undercoverquote:Op zondag 24 december 2006 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nachtbagger en slowchat...
Nergens over feitelijk.
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.quote:Op zondag 24 december 2006 03:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek gvd die smiley met bewegende wenkbrouwen
Oh, dat is waar ook.quote:Op zondag 24 december 2006 03:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niet openlijk zeggen. dit topic is undercover
Wat?quote:Op zondag 24 december 2006 03:14 schreef TwyLight het volgende:
Wat vind je eigenlijk zo aantrekkelijk aan jongen Sebasser?
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?quote:Op zondag 24 december 2006 03:15 schreef TwyLight het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Wat danquote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Queen_Bee het volgende:
tututdutdtdtd
Ik had iets vervelends meegemaakt vanmiddag
quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Queen_Bee het volgende:
tututdutdtdtd
Ik had iets vervelends meegemaakt vanmiddag
En ik ben de TS, PWND.quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef TwyLight het volgende:
ik had de fipo
Beschamender dan je spelling?quote:Op zondag 24 december 2006 03:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil het niet vertellen, was ook besdt beschamend
Je wilt het wel vertellen, maar je wilt ze nog eerst laten smeken.quote:Op zondag 24 december 2006 03:19 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 03:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je wilt het wel vertellen, maar je wilt ze nog eerst laten smeken.
Op msn dan?quote:Op zondag 24 december 2006 03:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Right, alsof ik niet weet dat het best isquote:
Inderdaad, ik weet het niet.quote:Op zondag 24 december 2006 03:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Right, alsof ik niet weet dat het best is
Dan neem ik t wel terugquote:Op zondag 24 december 2006 03:22 schreef TwyLight het volgende:
Dan moest je ook niet zeggen dat er wat was gebeurt
Oud.quote:Op zondag 24 december 2006 03:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
STOP!
DILEMMA TIME!
[afbeelding]
Je neemt het dus niet mee, het is er al. In dat geval zou ik links doen.quote:Op zondag 24 december 2006 03:31 schreef TwyLight het volgende:
Alsof ik zoeen gaar wijf meeneem. ik neem Q_B wel mee.
Heul niet.quote:Op zondag 24 december 2006 03:31 schreef TwyLight het volgende:
Alsof ik zoeen gaar wijf meeneem. ik neem Q_B wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |