Als jij nou eens vannacht om een uur of half 3 keihard tegen hun gaat schreeuwen en dat je boos bent dat hun slapen en zulks.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:20 schreef TwyLight het volgende:
ja kan maar me pa was boos dat ik weer lag te pitten
Queen_bee ligt nog op bed.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:29 schreef TwyLight het volgende:
Queen_Bee slaapt of is naar de gigelo's?
Ik heb haar telefoon uitgezet hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:32 schreef TwyLight het volgende:
Oja i waar ook zal haar zo ff wakker maken
Nou, neequote:Op zaterdag 23 december 2006 22:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het komische is dat jullie je ook nog als drones gaan gedragen
Vertel me, als jullie één keer prikken, laten jullie dan ook meteen alles gaan
Aan de s had je ook al kunnen zien dat het meervoud is; dus de vraag isquote:
okquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Aan de s had je ook al kunnen zien dat het meervoud is; dus de vraag is
Wat zijn drones?
Drones zijn niets meer dan darren, aka mannelijke bijen. Die ontstaan slechts wanneer de koningin van een bijenkolonie wil paren. De mannetjes vliegen dan gezamelijk met de koningin in de lucht en paren dan met haar, ze steken haar dan één keer en sterven meteen erna. Koningin vliegt dan weg en gaat dan ergens overwinteren. Een mooi voorbeeld van het individu opofferen voor de soort (the greater good zeg maar).
De competitie drift!quote:
Hebben we een nieuwe Steve Irwin in ons midden?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
De competitie drift!
Wat een mooi schouwspel mensen, deze soort vecht om het paringsrecht door middel van verbale communicatie. Laten we kijken wie er wint en of hij daadwerkelijke zal paren met het vrouwtje.
Ben meer van het type Sir David Attenborough.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hebben we een nieuwe Steve Irwin in ons midden?
Werk je toevallig bij het riagg?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ben meer van het type Sir David Attenborough.
Ik observeer, niet meer.
Moet ik de groeten doen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Werk je toevallig bij het riagg?
One ring to rule them all.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Moet ik de groeten doen?
Maar ik werk er niet.
(Mensen, dit is wonderbaarlijk; één van de mannetjes heeft contact met me gelegd, zo komen we meer te weten over het leefgedrag van de Fokerius Userius Triesterius)
Chriz2k, waarom ben jij hier?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:08 schreef Chriz2k het volgende:
Sebasser, waarom doe je zo stoer?
Ik doe nooit stoer, ik ben gewoon stoer.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vernam van mijn bron dat jij stoer deed, dus ik kwam polshoogte nemen.
Gelukkig weet ik dat chriz2k geen enkele kans maakt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:13 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mensen dit is zeer interessant. Een derde mannetje is erbij gekomen die zich in de strijd mengt. Opvallend is dat dit mannetje tevens agressief is. Maar het opvallendste is; het vrouwtje is niet aanwezig bij de strijd. Zal ze misschien al een mannetje hebben en aan het paren zijn?
Gelukkig weten biologen nu dat vrouwtjes vaker seks hebben met verschillende mannetjes. Zo is de kans op bevruchting groter en is er ook een grotere kans dat de sterkste het wint.
Dit kan nog eens zeer interessant worden mensen.
Het mannetje heeft nog steeds contact met mij. Hij is zelfoverzekerd, de Attentinius Whoreius houden daar wel van, aangezien die dat meestal niet hebben. Dit kan ons nieuw inzicht geven in het paringsritueel van een Attentinius Whoreius en een Fokerius Userius Triesterius.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat chriz2k geen enkele kans maakt.
Droom lekker verder.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:16 schreef TwyLight het volgende:
ik ben ook stoer
Dat laatste ras noemt zich Twylight.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:17 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het mannetje heeft nog steeds contact met mij. Hij is zelfoverzekerd, de Attentinius Whoreius houden daar wel van, aangezien die dat meestal niet hebben. Dit kan ons nieuw inzicht geven in het paringsritueel van een Attentinius Whoreius en een Fokerius Userius Triesterius.
Wie weet ontstaat er een bastaard ras genaamd Sugebaberius of een Superduderius
Wederom wordt de theorie bevestigd:quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:18 schreef Sebasser het volgende:
En dat is een negatief iets trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |