Topic gaat nu over Hitman (Blood Money).quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:51 schreef SlimShady het volgende:
Queen_bee als in Queen_beest aka Queen_Sexbeest?![]()
Queen_bee alsin Queen_quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:51 schreef SlimShady het volgende:
Queen_bee als in Queen_beest aka Queen_Sexbeest?![]()
ah. het volk moet de mening van de bezetters en grondleggers boven alles accepteren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Topic gaat nu over Hitman (Blood Money).
Die ene leven in dat theater, met die opera.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:52 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Topic gaat nu over Hitman (Blood Money).
Daar is het volk dan ook voor. Het volk is niet verstandig genoeg om zelf beslissingen te nemen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ah. het volk moet de mening van de bezetters en grondleggers boven alles accepteren.
Ik vervang het nep wapen met het echte wapen en laat dan de kandelaar op de vent vallen en zijn bodyguards en loop dan rustig weg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die ene leven in dat theater, met die opera.
dan plant in die bommen helemaal boven in.
dan pak ik de sniper, en dan schiet ik door die deur zo baf Headshot.
en daarna vlucht ik naar beneden, schiet ik die op het podium neer.
dan staan overal agenten op me te schieten
en dan laat ik snel die bommen afgaan.
Endan ren ik snel naar buiten
En vaak red ik het nog net voordat ik dood ben
Dat kan ook, maar ik het het nu al uitgespeeld.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik vervang het nep wapen met het echte wapen en laat dan de kandelaar op de vent vallen en zijn bodyguards en loop dan rustig weg.
Moet ook wel op Pro, anders ben je de sjaak in het volgende level
Das waarquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik het het nu al uitgespeeld.
en dan telkens hetzelfde doen is saai.
Die mod moet ik hebbenquote:Op zondag 24 december 2006 00:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Das waar
Vooral bij Mardi Gras is lachen, met de mijnen al die mensen opblazen
Heb hem voor 360 en PC. Op PC was er een MOD dat je oneindig mijnen had, 10 mijnen overal verspreid, detonator klikken
BOEM!
Overal lagen toen dode mensjes
Heb ook eerst alles met alleen explosieven gespeeld, zo leuk om te doen.
Langs je target lopen
Mijn laten vallen
Target ziet mijn en pakt hem op
Detonator klikken en weglopen
???
Profit
Ik zal eens kijken, ik ga ff 2 shows van herman finkers kijkenquote:Op zondag 24 december 2006 00:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hitman Blood Money heb ik niet meer op PC staan en de mod ook niet meer
Je kan google proberen, maar ik had hem toen van een LAN party gekregen
ja idd afzettersquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neen, hij heeft de andere.
en hij heeft er een Wlan ding bij. (dat fucking ding koste 80 euro![]()
)
Wheheh alles waar een s achter komt is volgens jou meervoud?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Aan de s had je ook al kunnen zien dat het meervoud is; dus de vraag is
Wat zijn drones?
Drones zijn niets meer dan darren, aka mannelijke bijen. Die ontstaan slechts wanneer de koningin van een bijenkolonie wil paren. De mannetjes vliegen dan gezamelijk met de koningin in de lucht en paren dan met haar, ze steken haar dan één keer en sterven meteen erna. Koningin vliegt dan weg en gaat dan ergens overwinteren. Een mooi voorbeeld van het individu opofferen voor de soort (the greater good zeg maar).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |