Wel nee, vandaag geen ruk dag.quote:Op zondag 24 december 2006 02:52 schreef TwyLight het volgende:
Sebasser komt zo ook denk ik
Enkelvoud van drone is drones dokus.quote:Op zondag 24 december 2006 02:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wheheh alles waar een s achter komt is volgens jou meervoud?
Doe eens niet zo gemeenquote:Op zondag 24 december 2006 03:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Enkelvoud van drone is drones dokus.
En ja, in het Engels kun je bij zelfstandig naamwoorden er meestal wel van uitgaan dat ze meervoud zijn als ze op een s eindigen.
Maar het woord zelfstandig zal je natuurlijk niet begrijpen
Nee inderdaad. Ik heb er geen idee van.quote:Op zondag 24 december 2006 03:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Enkelvoud van drone is drones dokus.
En ja, in het Engels kun je bij zelfstandig naamwoorden er meestal wel van uitgaan dat ze meervoud zijn als ze op een s eindigen.
Maar het woord zelfstandig zal je natuurlijk niet begrijpen
Queen_Bagger en haar minions.quote:Op zondag 24 december 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
Waar gaat dit over?
nachtbagger en slowchat...quote:Op zondag 24 december 2006 03:12 schreef cerror het volgende:
Waar gaat dit over?
Niet openlijk zeggen. dit topic is undercoverquote:Op zondag 24 december 2006 03:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nachtbagger en slowchat...
Nergens over feitelijk.
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.quote:Op zondag 24 december 2006 03:13 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek gvd die smiley met bewegende wenkbrouwen
Oh, dat is waar ook.quote:Op zondag 24 december 2006 03:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niet openlijk zeggen. dit topic is undercover
Wat?quote:Op zondag 24 december 2006 03:14 schreef TwyLight het volgende:
Wat vind je eigenlijk zo aantrekkelijk aan jongen Sebasser?
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?quote:Op zondag 24 december 2006 03:15 schreef TwyLight het volgende:
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Wat danquote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Queen_Bee het volgende:
tututdutdtdtd
Ik had iets vervelends meegemaakt vanmiddag
quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Queen_Bee het volgende:
tututdutdtdtd
Ik had iets vervelends meegemaakt vanmiddag
En ik ben de TS, PWND.quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef TwyLight het volgende:
ik had de fipo
Beschamender dan je spelling?quote:Op zondag 24 december 2006 03:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil het niet vertellen, was ook besdt beschamend
Je wilt het wel vertellen, maar je wilt ze nog eerst laten smeken.quote:Op zondag 24 december 2006 03:19 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2006 03:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je wilt het wel vertellen, maar je wilt ze nog eerst laten smeken.
Op msn dan?quote:Op zondag 24 december 2006 03:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Right, alsof ik niet weet dat het best isquote:
Inderdaad, ik weet het niet.quote:Op zondag 24 december 2006 03:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Right, alsof ik niet weet dat het best is
Dan neem ik t wel terugquote:Op zondag 24 december 2006 03:22 schreef TwyLight het volgende:
Dan moest je ook niet zeggen dat er wat was gebeurt
Oud.quote:Op zondag 24 december 2006 03:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
STOP!
DILEMMA TIME!
[afbeelding]
Je neemt het dus niet mee, het is er al. In dat geval zou ik links doen.quote:Op zondag 24 december 2006 03:31 schreef TwyLight het volgende:
Alsof ik zoeen gaar wijf meeneem. ik neem Q_B wel mee.
Heul niet.quote:Op zondag 24 december 2006 03:31 schreef TwyLight het volgende:
Alsof ik zoeen gaar wijf meeneem. ik neem Q_B wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |