Dit kan dus echt niet LS, als je andere mensen meent af te moeten fikken vanwege hun grammatica-gebruik.quote:
Ik hoop dat ie weer lekkere plaatjes opzet zo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:06 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij smaakt de whiskey weer goed bij NL
Leuk dat je het nu zegt, ga gelijk ff kijken of ik die kan downenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie weer lekkere plaatjes opzet zo.
Die Toby Neumann van laatst was klasse.![]()
Hmm, als je serieus bent: Tobi is met een i.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk dat je het nu zegt, ga gelijk ff kijken of ik die kan downen
Okejquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm, als je serieus bent: Tobi is met een i.
er staat ook een set van hem van Awakenings op 3voor12 (vpro)
goffer de goffer ik dacht dat niemand die vaud zou zien...quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit kan dus echt niet LS, als je andere mensen meent af te moeten fikken vanwege hun grammatica-gebruik.
Nathanael zegt net : Gatver wat is er met dei cola? waarop Bart zegt: Daar zit Whiskey in!quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:06 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij smaakt de whiskey weer goed bij NL
Ik heb daarvoor dezelfde antenne als jij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
goffer de goffer ik dacht dat niemand die vaud zou zien...![]()
hij doet er nog al vaag over, en beweert dat hij geen research heeft gedaan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ze praten nu over het programma en dat NL de streams kent en uitlegd hoe het werkt enzo
wat is het hier stil?
Open er een topic over, maar blijf hier on-topic zou ik zo zeggen. Ik meld hier toch ook niet dat ik een snotje in een stukje wc-papier heb gestopt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit tot mijn grote schande de hele tijd al naar het glazen huis te kijken ipv de gouden kooi
Die gast is kicken he.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
@Gert: Die Tobi is cool![]()
* BONG4002 luistert nu volop
Zeker, masterlijke soundquote:
Idd, goeie smaak heeft iequote:Thx to NL.![]()
![]()
Het blijft binnen de perkenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:58 schreef Missy_1974 het volgende:
toch word er weer stevig gedronken, en bij NL begin je het duidelijk te merken dat hij aan het drinken is, en bart reageerd daar totaal niet op, die gast kan zich ook niet bij een standpunt houden.
Een rustig einde richting bed zonder poespasquote:ben benieuwd waar dit zal eindigen.
Ja, Bart!quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
Gooien ze weer een glas kapot ?
Vraag eens of het mij ene reet kan schelen wat jij vindt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Open er een topic over, maar blijf hier on-topic zou ik zo zeggen. Ik meld hier toch ook niet dat ik een snotje in een stukje wc-papier heb gestopt?
Jij kan je zo vastbijten in een onderwerp. Vreselijk!quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart weet al dat er een wissel is van personeel.
Hij paait te veel met Nena.
Beste subjectieve scanman, op verzoek vraag ik je of het je ene reet kan schelen wat jij vindt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vraag eens of het mij ene reet kan schelen wat jij vindt?
Erg he?quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Jij kan je zo vastbijten in een onderwerp. Vreselijk!
Gebruik mijn post niet om je frustraties richting Scanman te uiten!quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Erg he?
Ik reageer alleen maar op feiten. Ik ga niet van de ene mening naar de andere.
JA!!, dan bijt ik me vast in een mening. Ik verander niet om te zeggen dat ik ineens iemand de beste vind en dan weer een klootzak en vervolgens weer begrip voor iemand te hebben.
Ik heb ten minste nog een oordeel. Mocht ik me in mijn eerste oordeel vergissen, ok..... maar ik ben geen jojo....
Ik vond Bart en Brian meteen al glibbers.... en ben ik niet vanaf gegaan. Er zijn Bart/Lesley geilaards die het ene moment zeggen dat ze alles zijn, dan weer niet en nu ineens weer wel......
Ok, ik ben vreselijk, maar jij kan dat weten als geen ander....
Die vacatures staan er al sinds het begin op volgens mij?quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
Gebruik mijn post niet om je frustraties richting Scanman te uiten!![]()
Ik heb het over de nieuwe sollicitaties die lopen op de DGK-site. We weten nu wel dat Lesley misschien ontslagen wordt. En nee, daar is geen woord over gezegd tussen Lesley en Bart, dus is het helemaal niet zeker dat hij het weet en kan jij dus niet al 3 topics zitten verkondigen dat hij zich daaarom anders gedraagt!
Wat heeft scanman nu weer te maken met mijn post?!?!??quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
Gebruik mijn post niet om je frustraties richting Scanman te uiten!![]()
Ik heb het over de nieuwe sollicitaties die lopen op de DGK-site. We weten nu wel dat Lesley misschien ontslagen wordt. En nee, daar is geen woord over gezegd tussen Lesley en Bart, dus is het helemaal niet zeker dat hij het weet en kan jij dus niet al 3 topics zitten verkondigen dat hij zich daaarom anders gedraagt!
Hij heeft wel spillepootjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:22 schreef Gert het volgende:
Brian: "wat doe ik in dit huis, er wordt alleen maar ruzie getrapt.... ik voel me lelijk hier."
Huub zwaar óp bed alquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Huub naar bed?
Ik vind het juist wel OK om je mening te kunnen herzien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
JA!!, dan bijt ik me vast in een mening. Ik verander niet om te zeggen dat ik ineens iemand de beste vind en dan weer een klootzak en vervolgens weer begrip voor iemand te hebben.
Ik heb ten minste nog een oordeel. Mocht ik me in mijn eerste oordeel vergissen, ok..... maar ik ben geen jojo....
Was ie vroeg op ofzo? En ze mochten nog wel uitslapen?quote:
Dat NL dat doet is logisch, want het is Huub of hij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:30 schreef Day het volgende:
Oh we gaan weer Huub-bashen en .NL springt er bovenop.
Weet niet hoelaat hij wakker was, iig is ie nu al diep op bedquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was ie vroeg op ofzo? En ze mochten nog wel uitslapen?
Watjequote:Op zaterdag 23 december 2006 02:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet niet hoelaat hij wakker was, iig is ie nu al diep op bed
Dan doe je iets fout.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
Nena "Al heb ik 10 miljoen dan heb ik nog geld te kort"
issie lief?quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie wil er op mijn avater passen?!?!?!??!??!?!!?
Een liever hondje kan je je niet voorstellen. Hij is ook de enige waarom ik me niet opgeef. Mijn zoontje heb ik al 2,5 jaar niet meer gezien, maar we hebben supergoed contact. Dus dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:53 schreef avonne het volgende:
[..]
issie lief?
héél lief?
voor kleine kinderen?
(anders moet avatar oppassen voor mij!)
Ik mag m welquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:02 schreef Day het volgende:
.NL is wel heel erg 'eerlijk' en 'open' en 'oprecht' vannacht.
Straks (binnekort) in het nieuwe jaar nieuw personeel dus ook yvonne wegquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:08 schreef Missy_1974 het volgende:
wel grappig dat ze yvonne nu afvallen, sommige dingen waren mij ook al opgevallen, en idd dat yvonne nena absoluut niet mag
ik denk dat je binnen een maand een ban hebt er uit gestemd wordt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een liever hondje kan je je niet voorstellen. Hij is ook de enige waarom ik me niet opgeef. Mijn zoontje heb ik al 2,5 jaar niet meer gezien, maar we hebben supergoed contact. Dus dat is het probleem niet.
Maar ik ken de regels niet, want heb hier wel een huurhuis enzo... En kan die regels nergens vinden.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:10 schreef Missy_1974 het volgende:
Maar ach januari nieuw personeel dus evaluatie is niet nodig, dus de bwoners weten van niks, en bart weet het ook niet of houdt zich dom
(edit: ja en weer weggehaald bij andere topic aangezien ik je reaktie zag en ondertussen paste jij het weer aan lol, nu klopt er niks meer van)
Why that?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
Is het strafblad van Nathanael wel gechecked ?
Ik zie tussen Bart en Nena weer de oude relatie terug.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:09 schreef avonne het volgende:
[..]
on topic:
Ik vertrouw Bart en Nathanael voor geen cent met hun nieuwe koers
Ik woon niet in omgeving van Hilversum. Planningstactisch is dat niet bevorderdlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat je binnen een maand een ban hebt er uit gestemd wordt.
De kinderen willen heel graag een hondje, dus een maandje een hond "op proef" in huis, zou wel een goed idee zijn.
(als ie lief is!)
Wat huur en andere administratie betreft, zal Talpa wel hoe of wat weten. Dat komt wel als je de eerste selectierondes door bent.
on topic:
Ik vertrouw Bart en Nathanael voor geen cent met hun nieuwe koers
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal met al die luxequote:Op zaterdag 23 december 2006 03:14 schreef Missy_1974 het volgende:
ohoh ze beginnen verwend te worden
Hij lijkt me typisch een crimineel die om bevestiging vraagt, dat ie niet slecht isquote:
ik begrijp er geen snars van. The Cultquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik woon niet in omgeving van Hilversum. Planningstactisch is dat niet bevorderdlijk.
En the Cult heb ik niet he? Ik ken ut niet randomisen enso...
zo kwam ie wel een beetje over jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij lijkt me typisch een crimineel die om bevestiging vraagt, dat ie niet slecht is![]()
Hij doelt op NL (site www.upcult.com) denk ik (qua cult enzo)quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ik begrijp er geen snars van. The Cult
Jammer, ik hoopte dat jij het me kon uitleggen... Want ik snap er ook niets van....quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ik begrijp er geen snars van. The Cult
Filosofischquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:20 schreef Missy_1974 het volgende:
drank in NL maakt hem phylosofisch (of hoe tik je dat)
edit: of kan je de dat ook dronken gebral noemen
Doet het bij mij welquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij doelt op NL (site www.upcult.com) denk ik (qua cult enzo)
De site doet het nu overigens niet meer
Hij krijgt dan een beetje meer z'n hart op de tong.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:20 schreef Missy_1974 het volgende:
drank in NL maakt hem phylosofisch (of hoe tik je dat)
edit: of kan je de dat ook dronken gebral noemen
Hmm...strange, mss ben ik gebanned door NL?quote:
o, oke, het klonk alleen eerlijk in mijn oren, sorry.quote:
Dat stelde ik gister voor, misschien leest ie op fok! ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:32 schreef avonne het volgende:
Nel zegt dat hij geen verbond met Huub zal gaan sluiten...
mmm....
Allang op bedquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar is Huub eigenlijk?
ik geloof ook dat ze zich niet laat inpakken - ik denk dat ze deze situatie na afloop nog wel even terugspoelt en als uiterst verdacht" zal beoordelen. Bert zal dan ook nog wat puntjes gaan dalen in haar vertrouwensmeter.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:38 schreef Missy_1974 het volgende:
NL probeert nena in te pakken, want hij is nog steeds bang dat nena voor huub zou kiezen en nl de 28ste naar huis te sturen.
en bart als dom schaap zegt af en toe ja, en laat nl zijn gang gaan, en ook nena die kant op te duwen.
Ik schat nena toch hoger in en denk dat ze NL eruit gaat stemmen (tenminste dat denk ik ben wel benieuwd of jullie dat anders zien)
is er morgen een ontslagronde dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:46 schreef Day het volgende:
Ze proberen nu hetzelfde te doen bij Nena wat ze bij Sylvia hebben gedaan.
Heb je geen backup?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is al 3:44 Ik zal het zo cool vinden om hier te blijven chillen, maar ik randomize mijn biolical klokkie, dus ik moet wel ff gaan dreamen or what ever... Jullie begrijpen dat toch wel, want mijn realtime clock moet wel doorgaan....
Oftewel TRUSTUHHHHHHHHHHHHHH
donderdagquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
is er morgen een ontslagronde dan?
ja, de actie met sylvia was in die zin anders, sylvia moest zich de dag erop uitspreken over een stemming. als bart en NL hier nu willen gaan "toeslaan" zijn ze echt te vroeg... op zich ben ik ze daar dankbaar voor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:49 schreef avonne het volgende:
[..]
donderdag
Huub gaat er zeker niet uit. Ilona zal dat nooit toestaan.
Michel heeft haar vorige week al gezegd bij hem te blijven en zal dat waarschijnlijk met kerst ook doen.
Gaan ze nu zoenen? Bart en Nel
I rook still mine laatste peukie... Dus ik listen wel mee, nog even...quote:
wat was dat ook alweer? het kickboxmeisje? ze speelt met brian, dat gedeelte?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:53 schreef avonne het volgende:
Herinneren we ons nog wat Nel allemaal tegen Brian zei over Nena? Toen Bart afwezig was door ziekte?
hij zit hier dus gewoon te liegen.
Bart kapte dat af.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:49 schreef Missy_1974 het volgende:
en nu roddelen over nena terwijl ze naar de plee is, hoe laag kan je gaan.
over de hond en het tegenstemmen van nena over lesley, hmmmmmmmmmmm
Het is allemaal strategie om als winnaar over te blijvenquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat was dat ook alweer? het kickboxmeisje? ze speelt met brian, dat gedeelte?
Volgens mij weet Bart nog niet dat Lesley straks ontslagen is hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 04:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart gaat met Nena mee het hondje uitlaten.
Hij weet dat Lesley ontslagen is. En gaat nu voor nieuwe "prooi"
Geen weekopdracht ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:11 schreef BONG4002 het volgende:
Nu moet Benji nog uitgelaten worden en dan is het afgelopen en komt de stilte
Nee, helaas is dat fenomeen niet bekend in DGKquote:
aaaah, gaat dat dan EINDELIJK gebeuren!??quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij weet Bart nog niet dat Lesley straks ontslagen is hoor
Met die bedrijfjes opzetten lukt het ook niet echt he? Ze zouden eens iets te doen moeten krijgenquote:Op zaterdag 23 december 2006 04:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, helaas is dat fenomeen niet bekend in DGK
Vanaf het nieuwe jaar nieuw personeel (aldus de Tien site over DGK)quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
aaaah, gaat dat dan EINDELIJK gebeuren!??
Dat is fantastisch nieuws!!quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanaf het nieuwe jaar nieuw personeel (aldus de Tien site over DGK)
Zeker de oude Bart (maar alleen als Nena met hem alleen is)quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:20 schreef Missy_1974 het volgende:
toch lijkt het een oprecht gesprek tussen bart en nena.
dit is wel weer een oude bart, dus ik hoop echt dat NL eruit gaat dan word bart weer een beetje normaal
Nena zit toch heel sluw en sterk tussen Bart en Brian in zeg. fantastisch mooi gedaan! ze heeft een lange adem, kwestie van wachten nu op het juiste moment en breken die hap!!! woohoo!quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:21 schreef avonne het volgende:
Bart "Ik vertrouw nathanael ook voor geen meter. Als iedereen denkt dat ik achter hem aan loop, dan gaat hij er gewoon uit"
Nena "Brian zal het niet zeggen tegen jou, maar hij voelde zich echt wel in de steek gelaten door jou"
[afbeelding]
Voor BB niet volgens mij?quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus je moet bij een casting-buro ingeschreve zijn om in BB of DGK te kunnen?!"!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:31 schreef tipsch het volgende:
weltrustels
quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier roept een kussen....trustuhhh
Op NED1 is 3FM samen met StuBru aan het uitzendenquote:
Okiquote:Op zaterdag 23 december 2006 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op NED1 is 3FM samen met StuBru aan het uitzenden
Nena werd wel heel erg in de gaten gehouden tijdens aankledenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:59 schreef RTM1988 het volgende:
wat was er dan?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Goede poging DGK_REDACTIE, maar opnieuw niet gelukt![]()
Geen flauw idee. Ik check dat soort dingen zelf meestal op de site van DGK.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:01 schreef farceman het volgende:
Is er trouwens helemaal niks te melden vanaf 0400?
Kan jij effe dimmen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:11 schreef Darklight het volgende:
kan die zwarte haar muil even dicht houden
Oh daarom is ze dus geïrriteerd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:44 schreef 2live het volgende:
lesley zegt tegen bart dat hij een nieuwe stemronde kan aanvragen voor oud en nieuw.
Bart ziet dat niet echt zitten. Syl heeft tegen lesley gezegd dat zij dan ook 2 mensen wil uitnodigen als Bart dat mag.
ja dat klopt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:45 schreef Day het volgende:
De moeder van Brian, Netty, is inmiddels gearriveerd en gaat zo paardrijden.
Of Lesley dat leuk vind, weet ik niet zo zeker. Ze lijkt geïrriteerd.
dat van de cp's heeft ze net niet tegen Bart gezegd, alleen maar dat hij nog een keer een stemming moest aanvragen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:54 schreef Day het volgende:
Ah, ok. Dat is dus het probleem.
Lesley wil graag dat Bart het nog een keer met de groep bespreekt of haar anders laat komen d.m.v. cp's. Maar Bart wil er niet over praten. Niet met haar en niet met de groep.
Brian heeft haar nu toegezegd dat hij er nog een keer met Bart over zal praten.
Nee, klopt dat stelde Brian voor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:56 schreef 2live het volgende:
[..]
dat van de cp's heeft ze net niet tegen Bart gezegd, alleen maar dat hij nog een keer een stemming moest aanvragen.
Dat weigerde hij.
Ja, ze is voor niks voor bang geweestquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:00 schreef 2live het volgende:
ik geloof dat mama Brian en Nena wel wat raakvlakken hebben. Ze raken niet uitgepraat.
Hoe luister jij? Dat is al eeuwen bekend dat hij een Nederlandse blanke vader heeft, hoor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef Gigageil het volgende:
Dus Brian is halfbloedje ? Hij heeft tenminste wel een leuke moeder, gewoon een normaal mens zonder poeha........lijkt me wel een sympathiek mens....![]()
Naar de tandarts!quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:14 schreef Day het volgende:
Was Sylvia weg?
ja, speciaal voor kerstquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:19 schreef demins het volgende:
[..]
Heeft Benji een totale make-over ondergaan?
NL is een meester der vermomming!quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Geen idee waar die kat opeens vandaan kwam trouwens.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:32 schreef demins het volgende:
[..]
NL is een meester der vermomming!
Ik heb nog niet om Brians moeder hoeven lachen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:33 schreef Gigageil het volgende:
Onze Tropische verassing noemt zelfs de moeder van Brian mop, echt manieren heeft ze ook niet geleerd, maar dat wisten we eigenlijk al........![]()
Ja he mop ......quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:32 schreef kleinzusje het volgende:
De moeder van Brain en Natas zijn nu al de beste vriendinnen
Zit in de familiequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb nog niet om Brians moeder hoeven lachen...
Ik denk dat mijn moeder zich kapot zou irriteren......en dat is nou ook weer niet een vrouw met een air of zo.....quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb nog niet om Brians moeder hoeven lachen...
Nu nog ! Maar over een dag of zo wordt het oorlog: reden: aandacht tussen Nena/ Natas en Moedersquote:
Wie ? de moeder ??quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:36 schreef demins het volgende:
Misschien denkt Natasia dat het het nieuwe "hoofd huishouding" is?
Van Brain mopquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:37 schreef demins het volgende:
[..]
Je laat mijn familie erbuiten, he!![]()
Jij hebt wel vaker van die opmerkingen over luisteren he ? Ik heb naast DGK ook nog een ander leven wat doorgaat, ik weet niet hoe dat bij jou is ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:48 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe luister jij? Dat is al eeuwen bekend dat hij een Nederlandse blanke vader heeft, hoor.
Kan ik altijd nog solliciteren als nieuwe huishoudsterquote:
Ik vind Natas niet lelijk ( wel qua karakter)quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:42 schreef Gigageil het volgende:
Natasia wordt er ook niet echt mooier op in haar gezicht, voor zover dat kan, door dat afvallen.....![]()
Zo zie maar weer: Er zijn hier veels te veel vooroordelen. Over alles trouwens. Ook over domme blondjes, nichten, boeren, Amsterdammers...............quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:45 schreef Gigageil het volgende:
De moeder van Brian komt ook niet echt Bonairiaans over......praat beter ABN dan Brain....![]()
Moi ....lelijk is het woord ook niet....maar ze is zeker niet zo mooi als zij zichzelf vindt......en mischien staat een boller gezicht gewoon beter bij haar. Nu krijgt ze steeds meer het uiterlijk van een crack-verslaafde, dus met ingevallen wangen en holle ogen......quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind Natas niet lelijk ( wel qua karakter)
Ja dat zal allemaal wel, maar je kunt toch niet ontkennen dat Brian nou niet echt goed ABN kan praten.....en dat heb je als dichter toch minimaal nodig wil je slagen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo zie maar weer: Er zijn hier veels te veel vooroordelen. Over alles trouwens. Ook over domme blondjes, nichten, boeren, Amsterdammers...............
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel, maar je kunt toch niet ontkennen dat Brian nou niet echt goed ABN kan praten.....en dat heb je als dichter toch minimaal nodig wil je slagen.
Vooroordelen over een mens wat ik nog nooit heb gezien, is gewoon onmogelijk....
Ik vind het wel een sympathiek mens tot nu toe....![]()
Die vooroordelen zijn gewoon zoals velen hen zien....![]()
Al zou Brian perfect nederlands spreken en schrijven, dan nóg zou het nooit wat worden met die gedichten! Die kwamen bij Jan van Veen nog niet in de uitzending!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel, maar je kunt toch niet ontkennen dat Brian nou niet echt goed ABN kan praten.....en dat heb je als dichter toch minimaal nodig wil je slagen.
Die vooroordelen zijn gewoon zoals velen hen zien....![]()
Volgens mij verwart hij rappen en dichten ook.......waarschijnlijk dichtte zijn idool Tupac Shakur ook een beetje voor ie rapper werdquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
Al zou Brian perfect nederlands spreken en schrijven, dan nóg zou het nooit wat worden met die gedichten! Die kwamen bij Jan van Veen nog niet in de uitzending!![]()
Waarom denk je dat het vóóroordelen genoemd wordt?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef Gigageil het volgende:
Vooroordelen over een mens wat ik nog nooit heb gezien, is gewoon onmogelijk....
Nou dat gaat volgens mij niet atijd op wat je zegt.......op het moment dat je iemand ziet ontstaan vaak vooroordelen alleen al op uiterlijke kenmerken en eerste indrukken kwa gedrag.....tenminste wel bij mij.......quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:09 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het vóóroordelen genoemd wordt?
Niet zo snel met je vooroordelen he.....Het is een dieren-ambulancequote:Op zaterdag 23 december 2006 17:12 schreef demins het volgende:
Een ziekenwagen!
Formeel heb je gelijk, als er geen enkele informatie bekend is, kan je nog geen vooroordeel hebben. Maar in dit geval was die info er natuurlijk wel (moeder van Brian, uit Bonaire, etc.).quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:17 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nou dat gaat volgens mij niet atijd op wat je zegt.......op het moment dat je iemand ziet ontstaan vaak vooroordelen alleen al op uiterlijke kenmerken en eerste indrukken kwa gedrag.....tenminste wel bij mij.......
Ik had dat mens nog nooit gezien, dus dan ben je erg knap als je überhaupt vooroordelen KUNT hebben, lijkt mij.....maar goed, voor jou zal dat wel anders zijn....![]()
Ik hoop niet dat ik de dierenambulance gekrenkt heb...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Niet zo snel met je vooroordelen he.....Het is een dieren-ambulance![]()
![]()
Ja, ik had kunnen zeggen, met zo'n zoon zal het wel een THUG-mama zijn die geen woord NLds praat.....quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Formeel heb je gelijk, als er geen enkele informatie bekend is, kan je nog geen vooroordeel hebben. Maar in dit geval was die info er natuurlijk wel (moeder van Brian, uit Bonaire, etc.).
Mischien is het wel een mensen-ambulance wannabee ....quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik de dierenambulance gekrenkt heb...![]()
We gaan de diepte in! Volgens mij is er ook wel een nuanceverschil tussen "te vlug oordelen" en "vooroordelen hebben"quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Niet zo snel met je vooroordelen he.....Het is een dieren-ambulance![]()
![]()
hallo, effe genoeg, jongens!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:26 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, ik had kunnen zeggen, met zo'n zoon zal het wel een THUG-mama zijn die geen woord NLds praat.....![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:29 schreef demins het volgende:
We gaan de diepte in! Volgens mij is er ook wel een nuanceverschil tussen "te vlug oordelen" en "vooroordelen hebben"![]()
Ja dat zei ik.....lees je wel?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:31 schreef avonne het volgende:
[..]
hallo, effe genoeg, jongens!
Het is nou eenmaal moeder en zoon, en dan verwacht je dat ze hetzelfde taaltje spreken.
Maar moeder spreekt ABN en zoon spreekt krom.
Dat is gewoon onverwacht en opvallend
Al is het een tukker met een friese mem
Volgens mij is het een "afgedankte" gewone ambulance (alleen afgeschreven, nog wel goed hoor)quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
We gaan de diepte in! Volgens mij is er ook wel een nuanceverschil tussen "te vlug oordelen" en "vooroordelen hebben"![]()
Edit: en trouwens, een dierenambulance is ook een ambulance, een ziekenwagen zal ik maar zeggen...![]()
Ik zóu het gedaan kunnen hebben!quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:55 schreef kleinzusje het volgende:
Wie van jullie heeft homo naar Brain gescheeuwd![]()
was je net aan het hek ??quote:
De zoon van de moeder van Brain schijnt ook knap te zijn geweestquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:59 schreef demins het volgende:
De moeder van Brian moet óóit een knappe vrouw zijn geweest!![]()
De man van de dierenambulance vertelde hoe moeilijk ze het hadden om rond te komen.quote:
Dank!quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De man van de dierenambulance vertelde hoe moeilijk ze het hadden om rond te komen.
Ze hadden een ambulance van de brandweer overgenomen en deze bleek toen deze op de brug stond een
laag teer aan de onderkant te hebben. Doelbewust 'opgeknapt' dus, en gelijk afgeschreven nu.
??????????????quote:
Een discussie die je niet leest oninteressant vinden... weet je hoe ze dat noemen? Een vooroordeel!quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:12 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, de discussie was niet interessant
Oh, okquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Vraag 3 van het Kerstspel van Ilona en Sylvia....
Ze hebben ook afgesproken dat iedereen zich normaal zou gedragen deze dagen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:10 schreef beco het volgende:
Naar mijn idee gaan ze nu veel gezelliger met elkaar om. Komt door de mamma Brian?
Trouwens die dame van de Telegraaf zou toch weer terug komen met kerst ?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:15 schreef demins het volgende:
[..]
Een discussie die je niet leest oninteressant vinden... weet je hoe ze dat noemen? Een vooroordeel!
Maar ik denk echt dat ze zich daar niet aan gaan houdenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben ook afgesproken dat iedereen zich normaal zou gedragen deze dagen.
Brian heeft van zijn 8e tot z'n 19e op Bonaire gewoond. Zo raar is het dus niet dat hij op z'n Antilliaans Nederlands spreekt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:21 schreef Gert het volgende:
Maar als Brian's vrijwel accentloos pratende moeder van Bonaire komt, en zijn vader Nederlander is, van wie heeft hij dan dat accent?![]()
Hij heeft dat gewoon gecultiveerd dus; hij zal wel denken dat het hip is of zo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |