quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:10 schreef Missy_1974 het volgende:
Maar ach januari nieuw personeel dus evaluatie is niet nodig, dus de bwoners weten van niks, en bart weet het ook niet of houdt zich dom
(edit: ja en weer weggehaald bij andere topic aangezien ik je reaktie zag en ondertussen paste jij het weer aan lol, nu klopt er niks meer van)
Why that?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
Is het strafblad van Nathanael wel gechecked ?
Ik zie tussen Bart en Nena weer de oude relatie terug.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:09 schreef avonne het volgende:
[..]
on topic:
Ik vertrouw Bart en Nathanael voor geen cent met hun nieuwe koers
Ik woon niet in omgeving van Hilversum. Planningstactisch is dat niet bevorderdlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat je binnen een maand een ban hebt er uit gestemd wordt.
De kinderen willen heel graag een hondje, dus een maandje een hond "op proef" in huis, zou wel een goed idee zijn.
(als ie lief is!)
Wat huur en andere administratie betreft, zal Talpa wel hoe of wat weten. Dat komt wel als je de eerste selectierondes door bent.
on topic:
Ik vertrouw Bart en Nathanael voor geen cent met hun nieuwe koers
Dat lijkt me ook niet meer dan normaal met al die luxequote:Op zaterdag 23 december 2006 03:14 schreef Missy_1974 het volgende:
ohoh ze beginnen verwend te worden
Hij lijkt me typisch een crimineel die om bevestiging vraagt, dat ie niet slecht isquote:
ik begrijp er geen snars van. The Cultquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik woon niet in omgeving van Hilversum. Planningstactisch is dat niet bevorderdlijk.
En the Cult heb ik niet he? Ik ken ut niet randomisen enso...
zo kwam ie wel een beetje over jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij lijkt me typisch een crimineel die om bevestiging vraagt, dat ie niet slecht is![]()
Hij doelt op NL (site www.upcult.com) denk ik (qua cult enzo)quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ik begrijp er geen snars van. The Cult
Jammer, ik hoopte dat jij het me kon uitleggen... Want ik snap er ook niets van....quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ik begrijp er geen snars van. The Cult
Filosofischquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:20 schreef Missy_1974 het volgende:
drank in NL maakt hem phylosofisch (of hoe tik je dat)
edit: of kan je de dat ook dronken gebral noemen
Doet het bij mij welquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij doelt op NL (site www.upcult.com) denk ik (qua cult enzo)
De site doet het nu overigens niet meer
Hij krijgt dan een beetje meer z'n hart op de tong.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:20 schreef Missy_1974 het volgende:
drank in NL maakt hem phylosofisch (of hoe tik je dat)
edit: of kan je de dat ook dronken gebral noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |