Hij heeft wel spillepootjesquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:22 schreef Gert het volgende:
Brian: "wat doe ik in dit huis, er wordt alleen maar ruzie getrapt.... ik voel me lelijk hier."
Huub zwaar óp bed alquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
Huub naar bed?
Ik vind het juist wel OK om je mening te kunnen herzien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
JA!!, dan bijt ik me vast in een mening. Ik verander niet om te zeggen dat ik ineens iemand de beste vind en dan weer een klootzak en vervolgens weer begrip voor iemand te hebben.
Ik heb ten minste nog een oordeel. Mocht ik me in mijn eerste oordeel vergissen, ok..... maar ik ben geen jojo....
Was ie vroeg op ofzo? En ze mochten nog wel uitslapen?quote:
Dat NL dat doet is logisch, want het is Huub of hij.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:30 schreef Day het volgende:
Oh we gaan weer Huub-bashen en .NL springt er bovenop.
Weet niet hoelaat hij wakker was, iig is ie nu al diep op bedquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was ie vroeg op ofzo? En ze mochten nog wel uitslapen?
Watjequote:Op zaterdag 23 december 2006 02:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weet niet hoelaat hij wakker was, iig is ie nu al diep op bed
Dan doe je iets fout.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
Nena "Al heb ik 10 miljoen dan heb ik nog geld te kort"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |