ik geloof ook dat ze zich niet laat inpakken - ik denk dat ze deze situatie na afloop nog wel even terugspoelt en als uiterst verdacht" zal beoordelen. Bert zal dan ook nog wat puntjes gaan dalen in haar vertrouwensmeter.quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:38 schreef Missy_1974 het volgende:
NL probeert nena in te pakken, want hij is nog steeds bang dat nena voor huub zou kiezen en nl de 28ste naar huis te sturen.
en bart als dom schaap zegt af en toe ja, en laat nl zijn gang gaan, en ook nena die kant op te duwen.
Ik schat nena toch hoger in en denk dat ze NL eruit gaat stemmen (tenminste dat denk ik ben wel benieuwd of jullie dat anders zien)
is er morgen een ontslagronde dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:46 schreef Day het volgende:
Ze proberen nu hetzelfde te doen bij Nena wat ze bij Sylvia hebben gedaan.
Heb je geen backup?quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is al 3:44 Ik zal het zo cool vinden om hier te blijven chillen, maar ik randomize mijn biolical klokkie, dus ik moet wel ff gaan dreamen or what ever... Jullie begrijpen dat toch wel, want mijn realtime clock moet wel doorgaan....
Oftewel TRUSTUHHHHHHHHHHHHHH
donderdagquote:Op zaterdag 23 december 2006 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
is er morgen een ontslagronde dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |