dit is topic 2 van dit seizoenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:02 schreef Burbo het volgende:
Topic 2.![]()
Hoeveel jaar zijn ze al bezig?
Gaat over het seizoen, helder licht.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:02 schreef Burbo het volgende:
Topic 2.![]()
Hoeveel jaar zijn ze al bezig?
Jammer dat Beau er niet bij is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oké, maakt ook niks uitOp oudejaarsavond komt een extra RTL Boulevard ze komen allemaal !
Peter, Leco, Fiona, John, Bram, Marc, Peter R de Vries, en ik denk ook Jeroen KidV, Albert en Daphne![]()
Beau is daar toch niet meerquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:12 schreef static het volgende:
Anyway:
[..]
Jammer dat Beau er niet bij is.
Irene werkt niet meer bij Boulevard . ivm haar kindjequote:Op zaterdag 23 december 2006 01:15 schreef borisz het volgende:
Irene is nog steeds met zwangerschapsverlof, ik heb haar iig nog nooit gezien dit seizoen
Fiona![]()
Omdat Daphne op vakantie gaat bij RTL Travel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:26 schreef Haunter het volgende:
Waarom zie ik tegenwoordig vaker iemand anders dan Daphne?
In ieder geval veel beter als die leco, ik stel een in(om)ruilactie voor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef static het volgende:
Hoofdredacteur van de Esquire. Hij doet het niet slecht.
Ze hapte wat boers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef Jivis het volgende:
Daphne ging kaviaar eten
Ik voel een avatar aankomen.
ook mee eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Suko het volgende:
[..]
In ieder geval veel beter als die leco, ik stel een in(om)ruilactie voor.![]()
quote:
De kappen wel vaker filmpjes af. Maar wat wil je als die Verlinde blíjft praten. Dan heb je gewoon tijd tekort voor die filmpjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe Somoguyi afgekapt werd
Echt zo van "jij bent een onbelangrijke B-ster geworden"
Dat onderzeebootitem was geweldigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:46 schreef static het volgende:
Het is de laatste tijd weer heerlijk chaotisch, helemaal met die mini-onderzeeboot, dat gekakel tussen Daphne en Fiona.
Ja dat zei die wel Bob, dat klopt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:41 schreef BVO het volgende:
Hij noemde haar meerdere keren een "heel eng kind" hoor Truus!
Als ik zeg: Ik vind Truus een heel eng mens, bah, wat een eng mens! denk jij ook dat ik het boos bedoel tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat zei die wel Bob, dat klopt.
Maar misschien bedoelde Albert niet boos hoor![]()
Ik snap je wel. dat klopt als iemand mij een eng mens vind. Denk ik dat ze boos bedoelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik zeg: Ik vind Truus een heel eng mens, bah, wat een eng mens! denk jij ook dat ik het boos bedoel toch? Wat ik niet vind hoor
.
Die 'ene keer' dat hij heeft gekeken was zeker de aflevering dat Ruben Nicolai hem afzeekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Jivis het volgende:
Wat liep Albert Verlinde de Lama's af te kraken
Ruben was gewoon niet heel aardig tegen de verslaggever. Dat heb je soms...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Die 'ene keer' dat hij heeft gekeken was zeker de aflevering dat Ruben Nicolai hem afzeek![]()
Ik kijk juist voor haarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef Vivi het volgende:
Daf gaat me vervelen, ze doet elke keer hetzelfde kunstje, alles ridiculiseren wat de anderen zeggen, ook al is het niet grappig.
Wat was dat item met Bindi Irwin precies?
Yeps, ik heb inmiddels opgenomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
nu dus
Die vent van vanavond vond ik ook niksquote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Hoofdredacteur van Esquire geloof ik.
Doe dan maar Leco.
Hehe, en dat is geen griezel?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Hoofdredacteur van Esquire geloof ik.
Doe dan maar Leco.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is weer begonnen, wat ziet Leco er weer vrouwelijk uit...![]()
Er zitten vaak hele irritante nichten en jij maakt je druk om het smoeltje van Daphne?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef sanni het volgende:
Kan iemand dat pruilmondje van Daphne eens nader belichten bij
de RTL Boulevard redactie. Hoogst irritant die gekke bekketrekkerij
van haar.![]()
Welke nicht bedoel je?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Er zitten vaak hele irritante nichten en jij maakt je druk om het smoeltje van Daphne?
Hoe heet dit topic?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:34 schreef Mister1977 het volgende:
Er zitten vaak hele irritante nichten en jij maakt je druk om het smoeltje van Daphne?
En ? Koorts ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeps, ik heb inmiddels opgenomen.![]()
De dochter van Trudie Overschie die getrouwd is met Henk van Gameren.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 06:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dochter van Trudie Overschie die getrouwd is met Henk van Gameren.
Ja die anderen die daar altijd omheen zitten waarvan ik de namen niet zo goed weet en het altijd over musicals, koningshuizen en mascara hebben.quote:
Nee het topic heet "RTL Boulevard" met daarachter de ware constatering dat dit programma met Daphne is.quote:Op zondag 11 februari 2007 06:31 schreef sanni het volgende:
[..]
Hoe heet dit topic?Juist...Daphne dus en hieronder dat irritante pruilmondje
waar ze iig op de laatste foto iets nuttigs mee doet.![]()
[[url=http://img144.imagevenue.com/loc134/th_71743_2litnx4_122_134lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img135.imagevenue.com/loc112/th_71748_2up7dok_122_112lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img104.imagevenue.com/loc11/th_71752_42ny2r7_122_11lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef static het volgende:
Gaan we weer.
*handjes vertwijfeld in de lucht gooit*
Jij begonquote:Op zondag 11 februari 2007 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee jij spoort, en nou is het afgelopen ja.
Oh, dan is het goed.quote:
Johquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef arneaux het volgende:
Ja ik snap wel dat jij aan die 200.000+ posts komt..
Het leven is best zwaar als je graag naar Daphne kijkt. Vroeger kon ik nog met de slaap in mijn ogen een beetje wegzwijmelen bij Goedemorgen Nederland (Daphne had zelf ook nog wat slaap in haar ogen). Nu moet ik echt goed opletten en gedoseerd kijken zodat ik geen acute Lecovergiftiging oploop.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Suko het volgende:
Vind het altijd een enorm dieptepunt als Leco in beeld is. Daar krijg ik nou 'klotsende oksels' van, zijn itempje. Remedie om een soortement van maandverbandje op je kleding te plakken. Hé ideetje, ik plak er eentje op tv als jij weer in beeld bent.![]()
Dan zal ik je de volgende keer wel even een waarschuw berichtje sturen als het weer Leco-dag is ok?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef Suko het volgende:
Vind het altijd een enorm dieptepunt als Leco in beeld is. Daar krijg ik nou 'klotsende oksels' van, zijn itempje. Remedie om een soortement van maandverbandje op je kleding te plakken. Hé ideetje, ik plak er eentje op tv als jij weer in beeld bent.![]()
Ow, wah lief...Had trouwens het idee dat Irene niet helemaal lekker was. En Albert was hypocriet door te zeggen dat Anna Nicole Smith nou maar begraven moet worden, dit ivm al het gedonder daarom heen, hoezo Appie? Boulevard pakt toch ook al het nieuws mee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:01 schreef Numbie het volgende:
[..]
Dan zal ik je de volgende keer wel even een waarschuw berichtje sturen als het weer Leco-dag is ok?![]()
![]()
Jaaaaaaaah!quote:
Hierover.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:08 schreef static het volgende:
Euh... Waar gaat dat over?
Nou! Het is anders wel een stuk boeiender dan punniken.quote:
Verdomd, vind ik ook.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou! Het is anders wel een stuk boeiender dan punniken.![]()
Mannen! Ze zijn ook allemaal hetzelfde he!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef Suko het volgende:
[..]
Verdomd, vind ik ook.Maar alle gekheid desnoods op een stokkie, ik had dat niet van hem verwacht, hij is toch een beetje een moraalriddertje, maar goed, ik blijf van hem houden.
![]()
Yep, Peter vertelde het namelijk zelf...en Daphne hing aan z'n lippen (me to) (en jij weer aan haar), gaat lekker zo.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Mannen! Ze zijn ook allemaal hetzelfde he!
Ik lees het nu maar kwam dit ook al bij RTL Boulevard ter sprake? Ik luister nooit zo goed als ik naar Daphne zit te kijken.
Nou, dat heb ik hem toch echt niet horen zeggen, hoorquote:Volgens de misdaadverslaggever, vertellen hij en zijn Jacqueline ook op dit overspelige terrein alles aan elkaar.
Mag jij doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef static het volgende:
Zullen we er maar een apart topic over openen met al dit nieuws?
Ik heb het ook niet gehoord dat Peter R minnaressen heeftquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik hem toch echt niet horen zeggen, hoor![]()
Daphne doet 't best goed maar dat gezwaai met die armen moet echt ophouden en niet teveel midden in een zin afbreken van een collega en gelijk een vraag tussendoor stellen, want zo blijft vaak onduidelijk wat de ander nou bedoelde.quote:Latijnhouwers: ‘Bunskoek giebelt misschien te veel mee’
Jeroen Latijnhouwers is de afgelopen jaren regelmatig te zien geweest als ver- vangend presentator in RTL Boulevard, dat gewoonlijk gepresenteerd wordt door Daphne Bunskoek. Als presentator van de showrubriek kreeg Latijnhouwers enige tijd geleden van een recensent te horen dat hij ‘tot nu toe de enige was, die Albert Verlinde enigszins aan banden wist te leggen’. “Ja, dat was leuk om te horen“, vertelt de presentator van Editie NL deze week in Veronica Magazine.
“Een enorm compliment“, zegt Latijnhouwers over de opmerking van de recensent. “Ik vind dat Daphne het erg goed doet. Oké, er zijn momenten dat ze misschien te veel meegiebelt, maar zo is er over mij ook vast iets te zeggen.” mediacourant.
Ik ook!quote:
Bijkomend voordeel is dat je dan meerdere aspecten van haar fysiek ziet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:25 schreef borisz het volgende:
Ik vind het niet irritant ofzo dat ze met dr armen staat te zwaaien
Breaking RTLB News :quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gehoord dat Peter R minnaressen heeft![]()
Ik heb het gehoord vanavond !quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Breaking RTLB News :
Hij doet het dus met Susan Smit, de heks, als in beroepsmatig
Maar zijn vrouw weet ervan, zegt hij dus nu het breed uitgemeten in de Privé staat
En dan zegt ie dat het allemaal wat minder had gekund bij Beatrix.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:43 schreef borisz het volgende:
leko, tja. Ze moeten die nieuwe mode deskundige vaker laten komen.
Ah je bedoeld over Lecoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef BVO het volgende:
Albert.
Zal dat witte spul zijn geweest Haaibaaike.
Wat?quote:
Peter had in catshuis een interview met Premier Balkenende.quote:
Inderdaad veel ze veel oscar uitzendingenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:12 schreef Adelante het volgende:
Leuk ook dat die nieuwe rafaella ff 2 minuten wat mocht zeggen
En verder is het veel oscar, oscar en nog eens oscars...
Vind je drie keer veel in één zin niet iets te veel ?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad veel ze veel oscar uitzendingenIk vond vanavond niet veel aan.
Lelijke loeder die je bent.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind je drie keer veel in één zin niet iets te veel ?
Stiekem geniet je er wel van tochquote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef static het volgende:
GODkolere zeg. De theemutsjes hebben elkaar weer gevonden.
Laat ze nou effe gaan, zak.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:04 schreef static het volgende:
GODkolere zeg. De theemutsen hebben elkaar weer gevonden.
Zie je me ooit ingrijpen, snotkop?quote:
Nee. Ik lag alleen maar effe dwars.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:15 schreef static het volgende:
Zie je me ooit ingrijpen, snotkop?
Dat doe ik bijna nooit.
Terwijl je bij hobby's in je profiel alleen maar sport hebt staan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:28 schreef ellos het volgende:
[..]
ik ken jou niet, en static en haaibaaike
Maar wel een knap, guitig en lief kopje!quote:
Ik zit me altijd af te vragen hoe het zit met dat andere kapsel van haar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:26 schreef BVO het volgende:
Ik was meer verwonderd over d'r kapsel.
Ja idd, echt een mondje om vol te spuiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar wel een knap, guitig en lief kopje!![]()
Lijkt me wel een mooie afsluiter na een knuffelsessie ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja idd, echt een mondje om vol te spuiten.
Ja vind ik ook. Om dat te compenseren moet ze toch op z'n minst haar decolleté goed uit laten komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef tong80 het volgende:
Al die kut mode items als de blonde doos er zit
Fiona is zeker leuk, maar die mode nah geef ik ook niks omquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:26 schreef BVO het volgende:
D'r items zijn altijd maarinderdaad, maar ik vind Fiona zelf wel leuk
.
Ik had je al ingeschat als een trainingspak type.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Fiona is zeker leuk, maar die mode nah geef ik ook niks om![]()
Jij houdt toch ook niet van modequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef tong80 het volgende:
Al die kut mode items als de blonde doos er zit
Jawel hoor ik ben een modefreak. Paradeer door de stad met het nieuwste Albert Hein tasje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook niet van modeEn je mond dicht houden over Fiona !
Daphne had een leuke spijkerbroek aan en een mooi shirtjequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Mister1977 het volgende:
Laten we het ook eens over Daphne hebben.
Daphne zag er weer fris uit vandaag!
Dat vond ik nou ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne had een leuke spijkerbroek aan en een mooi shirtje![]()
En d'r haar leuk zitten.
Inderdaad, veel beter als gisteren, toen had ze een onbegrijpelijk kapsel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Mister1977 het volgende:
Laten we het ook eens over Daphne hebben.
Daphne zag er weer fris uit vandaag!
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!![]()
Een lust voor het oog!
In tegenstelling tot die gast met het kippeborstje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef Suko het volgende:
[..]
Fiona is ook leuk ook al hou ik niet van mode en aanverwante leifsteil-zooizij neemt zichzelf ergens ook niet serieus en daar hou ik wel van.
Ja aaaaaaaaaargh! Leco moeten ze terstond afvoeren en ergens dumpen in een weiland met rondom water. Maar ja, dan ligt half 't Gooi weer in de stress qua haar en wat weet hij allemaal niet aan geheimen, als die een boek gaat schrijven...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die gast met het kippeborstje?![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:05 schreef ellos het volgende:
Daphne zag er fris en fruitig uit he
soaps showbizz en sterren![]()
Dat had ze gisteren helemaal niet aan! Maar plaats eens een leukere foto. Die zijn er bij Daphne in overvloed. Niet die ene minder leuke eruitplukken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:26 schreef sanni het volgende:
Jah...lekker fris en fruitig![]()
seg maar gewoon een hoogst irritant boerinnetje uit tukkercountry
![]()
Idd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk die vlechtjes bij Daphne [afbeelding]
Walgelijk. Ik ben 30 kilo afgevallen en had houvast nodig.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:17 schreef milagro het volgende:
die hondjes van Gordon.... Viktor & Rolf
waar zit je nu dan toch weer?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef static het volgende:
Ik mis het programma.
Alleen die over the top The Insider kan ik hier zien.
quote:
Alweer een tijdje in Cairo.quote:
Reggae aan het luisteren Static ?quote:
Geweldig juist.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef static het volgende:
Het is hier Arabische jengelmuziek wat de klok slaat helaas.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:30 schreef Suko het volgende:
Kan dat homohuwelijk-gedoe is ophouden!!!! For Pete sake zeg, als Albert per se homozaken wil aankaarten laatie dan strijden voor het niet uit de kast durven komen van allochtone mede-heumeu's, daar kan je nog echt scoren, maar dat af en toe een dorre ambtenaar gelijksoortigen niet in de echt wil verbinden, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. Kappuh Verlinde!![]()
En neem die onuitstaanbare stomvervelende royaltynixnieuwtjesvertellende deskundige mee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:43 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
![]()
Ja dat vind ik nou ook. For crying out loud, Albert go heum.
quote:Op zondag 11 maart 2007 14:55 schreef Muzzie het volgende:
[..]
En neem die onuitstaanbare stomvervelende royaltynixnieuwtjesvertellende deskundige mee.![]()
Ja inderdaad. Goeiedag zeg. Ik had mijn dagelijkse dosis Daphne nog niet gehad vandaag dus ik zit een beetje naar de herhaling te kijken. Waarom moet ik nou #@#$@ zo zwaar getergd worden als ik alleen even Daphne wil zien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:42 schreef Suko het volgende:
Nou is Boulevard en alle andere showbiprogramma's al een hapklare nietszeggende brok voor na het eten, niks mis mee, ff geen ingewikkeld geklets aan je kop maar vanavond sloeg toch wel alles. Grotendeels over dat heumeu-huwelijk met Albert en Krol in de hoofdrollen en als klap op de vuurpijl die wannabee weirdo oranjegek Vlemmix, die natuurlijk allang al achter slot en grendel had moeten zitten, Huize Bosrust of zo, een dieptepunt-uitzending. Albert, val eens dood man.
![]()
heb het gezien, mail naar DWDD verstuurdquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:53 schreef tong80 het volgende:
'Sjors Fröhlig zanger Normaal' stond er
Dat denk ik niet.quote:
Dus Peter is de eerste tegen wie ze haar eventuele zwangerschap meldt ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Peter zei pas maar op als jij ooit zwanger bentTenminste zo verstond ik hem ??
Toen zei Albert dat dat misschien wel sneller is dan je zou denken, waarna Daphne hem bestraffend aankeekquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Peter zei pas maar op als jij ooit zwanger bentTenminste zo verstond ik hem ??
Ze is al 33 jaar ! Dat zal wel leuk zijn voor Daphne en Wesselquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen zei Albert dat dat misschien wel sneller is dan je zou denken, waarna Daphne hem bestraffend aankeek.
Tegen Herman uit Zaltbommel nou goedquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus Peter is de eerste tegen wie ze haar eventuele zwangerschap meldt ?
Je stalkt me echt hè ? Ga je m'n adres nog posten ?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tegen Herman uit Zaltbommel nou goed![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, jij mij héquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je stalkt me echt hè ? Ga je m'n adres nog posten ?
Ze gaat schreeuwenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, jij mij hé
al 33quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze is al 33 jaar ! Dat zal wel leuk zijn voor Daphne en Wessel![]()
Daar zeg je wat. Maar die was niet zwangerquote:
Maar zijn liefje Maria Magdalena wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar die was niet zwanger
Heeeee, ik zag deze posting en toen werd ik ineens wakker op de grond.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heeeee, ik zag deze posting en toen werd ik ineens wakker op de grond.![]()
Die ken ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tegen Herman uit Zaltbommel nou goed![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ken ik ook! Tenminste als we het over dezelfde hebben!!!
Die zijn fleiftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Heeeee, ik zag deze posting en toen werd ik ineens wakker op de grond.![]()
Als iemand anders dan ik Daphne zou bezwangeren...![]()
Kindje Haaibaaike-tong80?![]()
Masturbeer je nog steeds op mijn fotoboek ?quote:
Doe niet zo dom.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Masturbeer je nog steeds op mijn fotoboek ?
Masturberen op tongs fotoboek is geen schande hoor, dat mag je best toegeven!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Doe niet zo dom.![]()
Waarom kan jij van andere alles hebben wat ze hier typen naar jouw??
En van mij niet.
Reken maar een ding, jij krijgt mij bij Boulevard topic niet weg![]()
Ja, vreemd dat ze er zo schuchter over doet.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Masturberen op tongs fotoboek is geen schande hoor, dat mag je best toegeven!
Ja doeiquote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:06 schreef JanusKloink het volgende:
fiona wil nooit stoppen met praten! volgens mij moet albert haar af en toe ff schoppen om dr stil te krijgen. er zijn ook geruchten over de terug komst van beau als rtl talpa overneemthttp://www.ipetitions.com/petition/beau_terug/ lijkt mij cool iig!
Ik vind d'r decollete altijd erg prettig anders...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef tong80 het volgende:
Als Fiona er zit is het altijd een mindere uitzending.
jij ligt meestal nog te slapenquote:
Op mijn werk luisterden we ook altijd naar.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:30 schreef borisz het volgende:
[..]
jij ligt meestal nog te slapenmaar ik luister er 's ochtends meestal naar
Helemaal met jullie eensquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij doet het leuk
Prins William grijpt borst Braziliaanse.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:39 schreef Suko het volgende:
Nou Petertje, hier is die foto dan die Boulevard kennelijk niet mocht laten zien, Prinsje William met handje...
[afbeelding] Bron![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:36 schreef borisz het volgende:
Fiona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |