Nou, dat heb ik hem toch echt niet horen zeggen, hoorquote:Volgens de misdaadverslaggever, vertellen hij en zijn Jacqueline ook op dit overspelige terrein alles aan elkaar.
Mag jij doen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef static het volgende:
Zullen we er maar een apart topic over openen met al dit nieuws?
Ik heb het ook niet gehoord dat Peter R minnaressen heeftquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik hem toch echt niet horen zeggen, hoor![]()
Daphne doet 't best goed maar dat gezwaai met die armen moet echt ophouden en niet teveel midden in een zin afbreken van een collega en gelijk een vraag tussendoor stellen, want zo blijft vaak onduidelijk wat de ander nou bedoelde.quote:Latijnhouwers: ‘Bunskoek giebelt misschien te veel mee’
Jeroen Latijnhouwers is de afgelopen jaren regelmatig te zien geweest als ver- vangend presentator in RTL Boulevard, dat gewoonlijk gepresenteerd wordt door Daphne Bunskoek. Als presentator van de showrubriek kreeg Latijnhouwers enige tijd geleden van een recensent te horen dat hij ‘tot nu toe de enige was, die Albert Verlinde enigszins aan banden wist te leggen’. “Ja, dat was leuk om te horen“, vertelt de presentator van Editie NL deze week in Veronica Magazine.
“Een enorm compliment“, zegt Latijnhouwers over de opmerking van de recensent. “Ik vind dat Daphne het erg goed doet. Oké, er zijn momenten dat ze misschien te veel meegiebelt, maar zo is er over mij ook vast iets te zeggen.” mediacourant.
Ik ook!quote:
Bijkomend voordeel is dat je dan meerdere aspecten van haar fysiek ziet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:25 schreef borisz het volgende:
Ik vind het niet irritant ofzo dat ze met dr armen staat te zwaaien
Breaking RTLB News :quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gehoord dat Peter R minnaressen heeft![]()
Ik heb het gehoord vanavond !quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Breaking RTLB News :
Hij doet het dus met Susan Smit, de heks, als in beroepsmatig
Maar zijn vrouw weet ervan, zegt hij dus nu het breed uitgemeten in de Privé staat
En dan zegt ie dat het allemaal wat minder had gekund bij Beatrix.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:43 schreef borisz het volgende:
leko, tja. Ze moeten die nieuwe mode deskundige vaker laten komen.
Ah je bedoeld over Lecoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:39 schreef BVO het volgende:
Albert.
Zal dat witte spul zijn geweest Haaibaaike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |