abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47721180
quote:
Prins William grijpt naar borst Braziliaanse babe
Prins William heeft op een feestje naar de borst gegrepen van een Braziliaanse studente. Op een foto in boulevardkrant The Sun is dat duidelijk te zien.

De Britse prins William heeft op een feestje naar de borst gegrepen van een Braziliaanse studente. Op een foto in boulevardkrant The Sun is duidelijk te zien hoe William tussen twee brunettes poseert en daarbij de borst vasthoudt van het meisje aan zijn rechterkant. Naar verluidt zou hij zich hebben volgegoten met bier en sambuca.

De 18-jarige Ana Ferreira vertelt in de krant dat ze via via hoorde dat de prins op het feestje was. Samen met een vriendin zocht ze hem op. "Hij was nogal houterig aan het dansen op de samba. Er stonden allemaal meisjes om hem heen en hij poseerde voor foto's." Zelf vond ze het ook wel leuk om met William op de gevoelige plaat te worden vastgelegd. Tot ze ineens iets aan haar buste voelde kriebelen. "Toen ik de foto terugzag, snapte ik waarom hij zo stond te lachen."

Dezelfde avond werd de 24-jarige William ook gefotografeerd met de blonde Lisa Agar. Hij zou haar voor een slaapmutsje hebben meegnomen naar de barak van het Blues and Royals-regiment van de cavalerie, waar hij een opleiding volgt. Rond 04.15 zou hij haar weer hebben weggestuurd omdat hij moest slapen.

Een bron zegt in The Sun dat William behoorlijk op de knieen moet als hij zijn vriendin Kate Middleton weer ziet. "Dit is behoorlijk vernederd voor hen allebei."

William is niet de enige Britse royal die het recentelijk bont heeft gemaakt. Zijn 22-jarige broer Harry kwam onlangs in opspraak omdat een bij een nachtclub een fotograaf zou zijn aangevlogen. Prins Charles zou op zijn zachts gezegd niet blij zijn met het gedrag van zijn zoons. Volgens de bron kunnen William en Harry binnenkort rekenen op een pittig gesprek met hun vader.
[Novum]
De bewuste foto:

Thnx to Smash-it

Vind alle 'fuss' well een beetje overdreven. In de UK is het een schandaaltje:
quote:
Prince and the Brazilian babe

By JAMIE PYATT
March 27, 2007

COMMENT ON THIS STORY

STUNNING student Ana Ferreira told last night of the moment she was groped by Prince William.

The 18-year-old recalled: “I was a little bit drunk myself but felt something brush my breast.

“I thought it couldn’t be the future king — but now I’ve seen the picture it’s no wonder he has a smile on his face! He has big manly hands and certainly knows what to do with them.”

Ana, studying INTERNATIONAL RELATIONS, went to Elements nightclub in Bournemouth, Dorset, to party to Latin tunes.

Wills, 24, was downing pints of Stella and shots of sambuca with Household Cavalry pals on his first night off since starting a tank commander course at Bovington, Dorset.

Ana said: “Word went round that William was in a section playing cheesy ’80s music so we went to look. He was dancing, looking a bit wooden — I don’t think he would be any good at the samba! But there were a lot of girls hanging around him and he was posing for pictures.”

Strapping 6ft 3in Wills towered over 5ft 4in Ana. She said: “He had me on one arm and my friend Cecilia on the other.

“I didn’t really know what to do so made a silly gesture with my hand, giving a big peace sign. Now as you can see William clearly knew what HE was doing with his hand!”

Ana emailed the photo to her family in north-east Brazil. She said: “My mother thought it was very funny. She is pleased I met Prince William even though he was a little naughty.”

William was snapped on the same night with leggy blonde Lisa Agar, 19. He invited her back to his barracks for a nightcap and she left at 4.15am when he said he had to go to bed.

Last night a royal source said Wills would have to grovel to girlfriend Kate Middleton, 25, when they meet this weekend.

The source explained: “Kate and William have a mature relationship but this will be very embarrassing for them both.

“He must have been mad to pose for pictures in the first place, let alone groping a girl. Can you imagine the fuss if she made a complaint?”

Wills’ brother Harry, 22, was pictured groping TV presenter Natalie Pinkham in 2003 — and was seen with her again on Friday at London nightclub Boujis.

He appeared to grab at a photographer as he left at 3am, then fell over and had to be helped into a Range Rover by his security team.

Natalie, 28, told The Sun the pair were just pals and Harry only had eyes for girlfriend Chelsy Davy, 21.

But the source added: “Prince Charles was not happy seeing the pictures of Harry and now he has William groping a girl. It is fair to say both boys will be in for quite a talking to.”
Bron: The Sun
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:00:06 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47721263
Nog knap dat 'ie het borstje heeft weten te vinden, zoveel zit er niet.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_47721271
Achja, een gewone jongen dus.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:00:28 #4
92279 N.icka
Windforce 11
pi_47721283
Goh , wat een nieuws
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:01:32 #5
174766 Marcel_Vosse
91 + 91 = 182 !!
pi_47721331
Waaaaaat, ze zijn normaal
Bah,
Met vriendelijke groet, Ik
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:03:12 #6
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47721398
Als ie echt zo bezopen was, had ie vast geen flauw benul wat ie vast had
En als ie dat wel had, dan zeg ik: Succes met Kate straks, jongen!
(Un)masking for the greater good.
pi_47721918
Dat heeft ie van zijn pa.....
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:19:07 #8
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47722049
Dat ze daar hele artikelen over schrijven in de Britse bladen.
pi_47722082
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als willem-alexander het zou doen zou ook alle media er over schrijven.
pi_47722098
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:03 schreef Natalie het volgende:
Als ie echt zo bezopen was, had ie vast geen flauw benul wat ie vast had
hij dacht waarschijnlijk dat het haar schouder was

fraaie gasten wel, niet zo saai als ons koningshuis iig
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:21:54 #11
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47722142
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:20 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Als willem-alexander het zou doen zou ook alle media er over schrijven.
Willem-Alexander is getrouwd, en zelfs dan nog zou het in deze context een belachelijk lage nieuwswaarde hebben.
pi_47722228
En wij vinden het stiekem nieuws om te smullen, anders lezen we de topics die erover gaan niet (en erop reageren doen we dan al helemaal niet )
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:26:09 #13
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_47722325
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
En wij vinden het stiekem nieuws om te smullen, anders lezen we de topics die erover gaan niet (en erop reageren doen we dan al helemaal niet )
Wat Prins William doet interesseert mij geen fluit, daarentegen vind ik het wél komisch hoe de media er op reageert, en daar reageer ik dan wel op.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:35:25 #14
17820 SONIC
Verstand op 0 !
pi_47722648
Nou, ik weet niet wat die Engelse drol vastheeft maar dat is volgens mij geen tiet.
Aan de linkerkant heeft ze nix, en aan de rechterkant een handvol. Raar hoor.
Volgens mij heeft ze die foto gezien en dacht; he mischien kan ik daar een slaatje uit slaan ofzo.

Aandachthoer !
Niet drukken ! Ik heb zoveel schijt aan je dat ik stront tekort kom !
Have you ever heard of the term... 'Fuck Buddy?'
pi_47725054
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Wat Prins William doet interesseert mij geen fluit, daarentegen vind ik het wél komisch hoe de media er op reageert, en daar reageer ik dan wel op.
Ach, ik vind het wel geinig om het te volgen dus ja, ik ben wel zo'n celeb-volger, maar niet van iedereen. En de Engelse media duiken overal bovenop en wij vinden dat interessant om te zien. Ze houden daar toch wel van schandalen.
pi_47725242
Het is toch ook gewoon een man?
pi_47725317
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Inderdaad, geweldig werk weer van de mensen van The Sun.
That's all folks!
pi_47727994
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:39 schreef Rorata het volgende:
Het is toch ook gewoon een man?
Ja, en een met een vriendin en voor sommmigen rusten daar grenzen op in verhouding tot hoever je kunt gaan bij/met andere vrouwen.
pi_47729526
Die hand ja die hebben ze gesoept
pi_47742860
Het zijn net mensen
pi_47743335
Broer Harry lust er ook wel pap van!

woensdag 28 maart 2007 @ 12:15:55 #22
174757 lavAzza
Cappuccino!
pi_47743943
Geef ze eens ongelijk, de meiden liggen zowat aan hun voeten
Here are condoms lined with a topical anesthetic for prolonged action. What a paradox. You don't feel anything but you can fuck for hours. This really seems to miss the point. I want my whole life to be lined with topical anesthetic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')