Dankjewel! Het rapleyen is nog maar net begonnen maar gaat heel goed. Lucie heeft er erg veel lol in, en lief en ik ook. Inmiddels heeft de kleine dame wortel, appel, meloen, komkommer, peer en knolselderij geproefd. Peer is duidelijk favoriet. Knolselderij leverde een vies gezicht op, om daarna toch weer op hetzelfde stuk aan te vallen en het weg te werken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:58 schreef nebelung het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Lucy's halfjaardag! En een halve peer gerapleyd!Ging het goed? Leuk he?
Het is niet nodig, ik moet hem alleen op een andere manier aanleggen. Hij heeft net weer aan de tepel gedronken en het wondje is mooi schoon, als het zo blijft is dat prima. Het is alleen maar weer wat vaker met hem op bed gaan liggen om hem daar te voeden want liggend vind ik nog het makkelijkst.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:24 schreef Neuk het volgende:
Randa, is zo'n tepelhoedje geen optie?
Oja... ik dacht er net nog aan. Maar nu ligt hij lekker ontspannen in zijn bedje... op weg naar dromenland.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef poemojn het volgende:
Nog meer mensen hier die de vitaminedruppeltjes steeds vergeten?
vond het al zo raar dat het deze week pas begonnen is. Dus gewoon puistjes...gaat wat worden in de pubertijd dan... of is dit geen voorbode daarvan.. zit zelf ook weer helemaal onder, jammer hoorquote:Op zondag 31 december 2006 09:43 schreef E.T. het volgende:
SKETSj, lees deze eens : 101 redenen om borstvoeding te geven![]()
Chacama, ik denk eerder gewoon aan baby-acne hoorGewoon een hormonale reactie.
Ik ben het nu vandaag voor de 2e maal vergeten. Thanks for reminding!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef poemojn het volgende:
Elk nadeel heb ze voordeel denk ik dan maar weer. In mijn geval hoef ik niet aan druppeltjes te denkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:43 schreef poemojn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |