Kijk jij dan even in het fototopic naar mijn kanjerquote:Op maandag 1 januari 2007 17:58 schreef cattie het volgende:
Sjak, kom je even met mij mee naar het moederstopic mbt een tweede?
Jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef poemojn het volgende:
En hij is precies 3 maanden toch vandaag? Goed zo Simon!
Cattie, probeer je alsjeblieft niet bezwaard te voelen hoor!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:46 schreef cattie het volgende:
Ive is natuurlijk belangrijker dan mijn werk, maar ik voel me wel een beetje bezwaard om met een baby van een half jaar 2x per dag een half uur a een uur weg te gaan voor een voeding. Dat voelt toch anders dan kolven.
Kijk, daar hoopte ik op.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:21 schreef cattie het volgende:
Hahaha, Moonah, je hebt helemaal gelijk! Als het iemand anders zou zijn zou ik direct zeggen dat ze het recht erop heeft en het gewoon moet doen. Zo moet jij je ook niet bezwaard voelen en gaan kolven wanneer dat het beste voor jou is. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he.
Hihi, als Cattie dan even bij Moonahs werkgever fikst dat ze kan kolven, belt Moonah even naar Cattie's baas om het live voeden te regelen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kijk, daar hoopte ik op.
Blijven we elkaar lekker moed inspreken!
Jamaar jamaar jamaar, ik heb geen rondsjezende peuter hier he, vergeet dat detail even niet!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:44 schreef Belana het volgende:
bij mij is toen de lactatiekundige wel genoemd, maar het bellen van haar mag alleen maar via de wijkverpleegkundige, weet ik veel, een heel gedoe iig. uiteindelijk niet gebeurt dus en ik heb daar best spijt van aan gezien wij hetzelfde probleem hebben en jij nu gewoon live aan het voeden bent!
je mag heel trots zijn op jezelf! echt waar!
ah, nou dan zou ik wel gaan kolven als je stuwing hebt, want dan lukt het meestal om een goede hoeveelheid eruit te halen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:44 schreef Neuk het volgende:
LadyS: Ik wil veel gaan kolven omdat ik over 2,5 wk weer aan de slag moet en eigenlijk nog niet een grote voorraad heb (oftewel vrijwel niets).
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:38 schreef LadyS het volgende:
Ik heb ook begrepen dat ondooide bv heel anders (zeepachtig ofzo) smaakt dan verse.
snoopy, ik heb de pump-in-style advance van medela.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:50 schreef snoopy het volgende:
Ik ben ongeveer een half uur onderweg naar huis. Zo'n klein tasje dat je in de koelkast kan zetten is wel handig denk ik. Maar hoe dat dan met koelelementen moet? Volgens mij zit er geen vriezertje in het koelkastje. Ik zal toch maar eens een van mijn collega's mailen om te vragen hoe zij het doet...
ik weet het en toch knaagt het wel eens jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:53 schreef dutchie het volgende:
Belaan, het knaagt of niet? Volgens mij denk je veel te veel; 'Had ik maar...' Ik snap het wel hoor, maar je hoeft idd geen schuldgevoel te hebben. Maar dat weet jezelf ook wel hè.
gedaan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:31 schreef sjak het volgende:
Je mag 'm wel lenen als je wilt. PM me maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |