abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 januari 2007 @ 16:43:47 #201
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44916831
PV, ik heb geen tips voor je. Wel: Succes en sterkte met doorzetten!

En Sjak...... daaaaaahhhaaaaaag!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 1 januari 2007 @ 16:48:14 #202
24188 Belana
kloon van belana
pi_44916954
sjak, je hebt het toch maar gedaan al die maanden, geweldig toch! en ook leuk om te lezen dat je aan een 2e denkt, gezien je zware bevalling
stormy waters...
sailin'
pi_44918179
Sjak, wat een raar idee, de laatst keer bv. Kan me voorstellen dat het niet leuk is. Maar super dat het zo lang gelukt is toch?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 1 januari 2007 @ 17:56:46 #204
108648 cattie
lieve moeder
pi_44918726
Dag Sjak! Goed gedaan hoor!

Ik ben weer slordig geweest met drinken 's nachts en heb weer een melkblaar. Beeuh, zal zo maar de naald klaar gaan maken voor het doorprikken.
  maandag 1 januari 2007 @ 17:56:53 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44918730
Absoluut hoor, ik ben ook enorm trots op mezelf (aan de ene kant) aan de andere kant had ik gehoopt het tot 6 maanden vol te houden. En die tweede, tja, maar dan dit keer wel onder bepaalde condities
Lekker douchen!
  maandag 1 januari 2007 @ 17:58:52 #206
108648 cattie
lieve moeder
pi_44918792
Sjak, kom je even met mij mee naar het moederstopic mbt een tweede?
  maandag 1 januari 2007 @ 18:05:28 #207
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44918951
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:58 schreef cattie het volgende:
Sjak, kom je even met mij mee naar het moederstopic mbt een tweede?
Kijk jij dan even in het fototopic naar mijn kanjer
Lekker douchen!
  maandag 1 januari 2007 @ 19:47:13 #208
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44921814
PV, Nog 1 ideetje. De speen van de fles over jouw tepel heen zetten en die dus vasthouden. En dan Kendahl laten drinken. Weet niet of het werkt en of Kendahl het wil.

En dan als laatste idee. Kendahl gewoon aanleggen en jouw borsten na elke voeding insmeren met A. Vogel Rode billen crème en dan een borstschild erover heen. Zo kan de creme zijn werk doen en ervoor zorgen dat je huid gaaf blijft.

- met dank aan mijn schoonzusje die kraamverzorgster is en diverse cursussen lactatiekennis -

[ Bericht 51% gewijzigd door chacama op 01-01-2007 21:27:44 ]
  maandag 1 januari 2007 @ 22:09:23 #209
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44926579
Sjak, goed gedaan toch?

PV, ik heb met je te doen. Ik las in de OP ergens 101 reden voor bv: "moeder krijgen van bv meer zelfvertrouwen", nou, ik geef het je te doen!
Sterkte!

Chacama, een speen over de tepel kan, maar dit kan ook erg pijn doen, bij mij was dat het geval in het ziekenhuis.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 1 januari 2007 @ 22:32:47 #210
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44927450
Ik heb een beetje last van stuwing geloof ik! Perfecte tijd om te gaan kolven?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44931977
neuk, ik hoop dat je niet gewacht hebt tot je hier antwoord kreeg?

sjak, super gedaan! had niet zo in de gaten dat je aan 't afbouwen was (ik lees hier ook niet meer zo intensief mee) maar fijn dat dat vlotjes verlopen is! en jetske doet 't erg goed als ik op de foto's af mag gaan dus kijk er vooral met trots op terug dat je haar de eerste 5,5 mnd gevoed hebt met je eigen melk!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 09:08:59 #212
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_44934870
sjak, wat jammer dat je helemaal moet stoppen, maar net wat anderen zeggen: goed gedaan
Dus we zitten helemaal niet meer in hetzelfde schuitje Iris krijgt nl. nog steeds 2 flesvoedingen op een dag. In ieder geval de eerste en de laatste voeding krijgt ze nog de borst. En als het zo uitkomt ook nog eens tussendoor (zoals gisteren in Artis, maar ik moest toch nog alsnog een flesje maken.)
Ik twijfel soms tussen helemaal af bouwen of niet. Maar voorlopig gaat het zo ook nog goed

Neuk, toen ik last van stuwing had (in de kraamtijd nog, hoor, dus wellicht is dat wat anders) adviseerde de kraamverzorgster om juist niet te kolven, anders zou het op den duur alleen maar erger worden. Maar ik weet niet wat je bedoeling is: veel kolven, of juist alleen maar van de stuwing afkomen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:02:46 #213
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44936125
LadyS, wij zitten in hetzelfde schuitje, volgens mij gaan we gelijk op ook qua afbouwen.
Ik bouw 1 voeding per week af, hou me daar best strikt aan. Voel dat dat voor mezelf het beste werkt. Halverwege de week merk ik gewoon dat mijn borsten 'op knappen staan', dus dan is nog sneller afbouwen niet te doen.
en ook geestelijk kan ik zo rustig afscheid nemen
Cas drinkt verder alles hartstikke goed en ook de hapjes gaan er goed in. Ik zit alleen nog te dubben met de laatste voeding (die van 22.00). Bij Léon heb ik die gewoon elke keer met een half uurtje vervroegd en de voeding erna iets verlaat, waardoor ze ineens samenvielen. Maar nu komt dat een beetje lastig uit, omdat ik weer aan het werk ben. Ook 2 avonden dus. En ik vind het juist zo leuk om die voeding tot het laatst zelf te doen. Beetje lastig dus.
Die van 12.00 en 19.00 krijgt hij nu via de fles en dat gaat goed. Kan er nog even over nadenken en anders toch de ochtend als laatste laten vallen.

Sjak, mooi gedaan hoor. Je bent een beetje zoals ik, graag alles onder controle willen houden. Daarom vind ik het ook zo knap van je (en van mezelf ) dat je de bv vol hebt kunnen houden.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:46:06 #214
108648 cattie
lieve moeder
pi_44936790
Dutchie, wat fijn dat het afbouwen goed gaat! Zou je anders de laatste voeding wat naar achter kunnen schuiven, dat je die nog langer kunt doen, of lukt dat niet ivm het slapen van Cas?

Ik heb een lactatiekundige gebeld ivm mijn kolfprobleem. Zij is van mening dat het probleem is dat ik 3 dagen achter elkaar werk en opperde dat ik donderdag naar Ive toe kan gaan om live te voeden. Dat is misschien wel de beste oplossing, maar ook wel de lastigste ivm mijn werk. Daarnaast adviseerde ze de syntocinon neusspray. Die heb ik nu via de huisarts geregeld, zodat ik die morgen direct kan uitproberen (want dan moet ik weer werken).
Ik hoop dat die spray al afdoende werkt, anders moet ik gaan afwegen of ik mijn werk wil onderbreken om Ive live te voeden, of dat ik langzaam ga afbouwen. Ive is natuurlijk belangrijker dan mijn werk, maar ik voel me wel een beetje bezwaard om met een baby van een half jaar 2x per dag een half uur a een uur weg te gaan voor een voeding. Dat voelt toch anders dan kolven.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:04:16 #215
94046 PM-girl
pi_44937132
Cattie, ik hoop ook voor je dat de spray werkt, is toch wel wat makkelijker dan op en neer rijden. Ik weet zo even niet of Ive naar het kdv gaat op die dag (of een van de andere dagen), misschien kan anders papa/oppas met Ive komen rijden en op je werk voeden? Is ook een gedoe maar heeft misschien voor je werk minder impact?

Hier loopt de voeding weer helemaal goed, niet meer zo onrustig, wel wat spugen zo nu en dan, maar Simon kan nu supergoed pakken en doet alsof hij nooit anders dan rechtstreeks gedronken heeft
En een voor de lactatiekundige!
*
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:07:25 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_44937184
PM girl. wat goed zeg! dus helemaal zonder tepelhoedje nu! wow
stormy waters...
sailin'
pi_44937246
En hij is precies 3 maanden toch vandaag? Goed zo Simon!

Cattie succes ermee, hopelijk werkt de spray!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:14:05 #218
108648 cattie
lieve moeder
pi_44937346
PM-gril: You go girl! Goedzo!
Woensdag is papadag, mijn man zou Ive dan idd kunnen brengen, goed idee! De andere 2 dagen gaat Ive naar het kdv, dus dan gaat dat niet. Maar ik hoop dat de spray gewoon werkt en ik kan blijven kolven. (Ik ben zo goed in van te voren allemaal problemen zien die er uiteindelijk niet zijn, ik moet niet teveel in het voren denken.)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:15:57 #219
94046 PM-girl
pi_44937387
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef poemojn het volgende:
En hij is precies 3 maanden toch vandaag? Goed zo Simon!
Ja (want hij wordt al zo groot!)
*
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:17:16 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_44937421
zo zie je maar dat je met goeie begeleiding dus echt heel ver kunt komen he!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:18:58 #221
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44937466
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:46 schreef cattie het volgende:
Ive is natuurlijk belangrijker dan mijn werk, maar ik voel me wel een beetje bezwaard om met een baby van een half jaar 2x per dag een half uur a een uur weg te gaan voor een voeding. Dat voelt toch anders dan kolven.
Cattie, probeer je alsjeblieft niet bezwaard te voelen hoor!!!!
Al snap ik je wel... Ik wil als ik weer ga werken structureel een uur eerder naar huis (16.30 ipv 17.30, lekker alle onzinnige vergaderingen skippen), om Thies thuis te kunnen voeden. Het kolven ga ik in mijn pauzes (proberen te) doen. Maar ik voel me ook bezwaard. Immers, ik heb 'ze' al zo veel extra last bezorgd ivm ziekenhuisopname voor mijn bevalling en nu weer verlengd verlof.... Ja, ik weet het, niet rationeel, maar zo voelt het wel.

En daarom zeg ik nu expres tegen jóu Cattie dat je een heel legitieme reden hebt om gebruik te maken van dat recht om Ive zelf te gaan voeden... Voor een ander is het immers altijd makkelijker praten he...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:19:56 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44937490
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:15 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ja (want hij wordt al zo groot!)
Ben maar blij....
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:21:20 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_44937519
Hahaha, Moonah, je hebt helemaal gelijk! Als het iemand anders zou zijn zou ik direct zeggen dat ze het recht erop heeft en het gewoon moet doen. Zo moet jij je ook niet bezwaard voelen en gaan kolven wanneer dat het beste voor jou is. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:24:54 #224
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44937602
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:21 schreef cattie het volgende:
Hahaha, Moonah, je hebt helemaal gelijk! Als het iemand anders zou zijn zou ik direct zeggen dat ze het recht erop heeft en het gewoon moet doen. Zo moet jij je ook niet bezwaard voelen en gaan kolven wanneer dat het beste voor jou is. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he.
Kijk, daar hoopte ik op.
Blijven we elkaar lekker moed inspreken!
pi_44937662
PM super dat het zo lekker gaat!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:29:29 #226
94046 PM-girl
pi_44937717
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:24 schreef Moonah het volgende:

[..]

Kijk, daar hoopte ik op.
Blijven we elkaar lekker moed inspreken!
Hihi, als Cattie dan even bij Moonahs werkgever fikst dat ze kan kolven, belt Moonah even naar Cattie's baas om het live voeden te regelen!

Belana, inderdaad, zonder de lactatiekundige was ik blijven kolven, maar of ik dat lang volgehouden had? Van mij mag de lk nog veel en veel bekender worden in Nederland en vind ik dat de vk dit standaard moet benoemen bij de nacontrole, hoe dan ook. Bij mij deden ze dat wel, maar heel veel mensen kennen het idee lactatiekundige niet (ik een jaartje terug ook niet).
Jammer dat je de opleiding alleen kunt doen als je al langere tijd ervaring hebt met bv-moeders en kinderen (zoals vk en kraamverzorgsters), anders zou ik het nog serieus overwegen om te gaan doen!
*
pi_44938001
Even een vraagje over kolven op het werk. Over 2 weken moet ik weer aan het werk en vraag me af hoe anderen dat doen. Hebben jullie een speciale tas waar je alles in bewaard? Koelelementen of een koelkast? En loop je dan met zo'n flesje over de werkvloer en waar spoel je je spullen af? Oftwel, ervaringen gevraagd
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:44:17 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_44938069
bij mij is toen de lactatiekundige wel genoemd, maar het bellen van haar mag alleen maar via de wijkverpleegkundige, weet ik veel, een heel gedoe iig. uiteindelijk niet gebeurt dus en ik heb daar best spijt van aan gezien wij hetzelfde probleem hebben en jij nu gewoon live aan het voeden bent!
je mag heel trots zijn op jezelf! echt waar!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:48:47 #229
94046 PM-girl
pi_44938171
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:44 schreef Belana het volgende:
bij mij is toen de lactatiekundige wel genoemd, maar het bellen van haar mag alleen maar via de wijkverpleegkundige, weet ik veel, een heel gedoe iig. uiteindelijk niet gebeurt dus en ik heb daar best spijt van aan gezien wij hetzelfde probleem hebben en jij nu gewoon live aan het voeden bent!
je mag heel trots zijn op jezelf! echt waar!
Jamaar jamaar jamaar, ik heb geen rondsjezende peuter hier he, vergeet dat detail even niet!
En wat je zegt, daarom moet er meer bekendheid komen over lk, ook de vrijgevestigde (die van mij was dus niet via thuiszorg, vinden ze op het bureau niet leuk, jammer dan).

Maaruh, je mannetje is er niet minder prachtig mee geworden!
*
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:52:12 #230
108648 cattie
lieve moeder
pi_44938247
Ik heb vanochtend een lactatiekundige op internet gezocht en gebeld, ging heel makkelijk! En ik hoef niets te betalen, ik was verbaasd over hoe simpel het ging.

Snoopy, ik heb een koeltas waar de kolf + 3 flesjes inpassen (hoort bij mijn kolfset). Die neem ik mee naar mijn werk. Ik kolf in een verlaten keukentje en kan daar alles afspoelen en in de koelkast bewaren. 8 uur lang in een koeltas vind ik zelf wel erg lang namelijk. (Op mijn koeltas staat dat het max 6 uur kan.) Bij mij weet iedereen dat ik kolf, dus als ik 's ochtends met mijn tasje voor het eerst naar het keukentje vertrekt weet iedereen wat ik ga doen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:56:20 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_44938346
slecht geregeld nog steeds dat soort dingen, er moete eigenlijk een aparte ruimtew zijn die op slot kan, met een koelkast die op slot kan, electra en stromend water...

enne PM
Maar toch moet jij trots zijn, want het is geen makkelijke start met platte tepels!
stormy waters...
sailin'
pi_44938394
Goedemorgen,

even een vraagje. Kaithlynn drinkt nog steeds prima alleen heeft ze er niet meer genoeg aan dus krijgt ze een flesje na de borstvoeding met bijvoeding. De eerste 7 weken met vingervoeden en nu dus over op een flesje. Gaat heel goed en heeft ook geen moeite om weer over te gaan op de borst.

Hoe bouw ik nou het beste de borstvoeding af? Want over twee weekjes ga ik weer werken en het liefst zou ik de ochtend en avondvoeding op borstvoeding willen houden want na die twee voedingen komt ze niet voor bijvoeding. Is het mogelijk om die te laten doorgaan en dan overdag en de vroege voeding in de avond met de fles te geven? Alvast bedankt voor het lezen...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:58:26 #233
108648 cattie
lieve moeder
pi_44938405
Ja, helaas zijn de bedrijven met een echte kolfruimte nog steeds een zeldzaamheid... Ik heb geluk dat ik in een organisatie met veel vrouwen werk, zodat in het nieuwe pand (dat we in april gaan betrekken) wel een echte kolfruimte zal zijn. Ik wil dus zo lang doorgaan dat ik dan nog kolf, want dat wil ik wel meemaken!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:47:24 #234
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44941153
Fok, fok, FOK, mijn hele post kwijt!

Belana, er is maar 1 oplossing voor jouw probleem: toch nog een 3e kindje overwegen.
Maar alle gekheid op een stokje, kijk eens goed naar Ezra, is toch een superkindje? Die heeft echt niks gemist hoor.

Mibos, je kunt het beste een voeding per week laten vallen. Maar je moet zelf even kijken hoe dat voor jou werkt. Misschien lukt het je sneller af te bouwen, hou het gewoon goed in de gaten. En je kunt natuurlijk gewoon de avond en ochtend zelf blijven voeden, doen heel veel vrouwen.

Snoopy, ik heb zo'n klein coca cola-achtig koeltasje waar ik mijn kolfspullen in bewaar. Geen koelelementen, want ik zet het hier achter in de koelkast en als ik naar huis ga pak ik het eruit. Zit maar een kwartiertje in de auto, dus dat is goed te overbruggen. Als je langer onderweg bent, is een koelelement of beter nog een coolpack (kun je er omheen draperen) gebruiken. Ik plak een bordje "niet storen" op de deur, maak het mezelf makkelijk met een tijdschrift en een mp3-speler en ga kolven. Dat laatste is zodat ik het irritante geluid van mijn elektrische kolf niet hoor.
pi_44941256
Ik ben ongeveer een half uur onderweg naar huis. Zo'n klein tasje dat je in de koelkast kan zetten is wel handig denk ik. Maar hoe dat dan met koelelementen moet? Volgens mij zit er geen vriezertje in het koelkastje. Ik zal toch maar eens een van mijn collega's mailen om te vragen hoe zij het doet...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 14:56:40 #236
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44941453
Lijkt je zo'n coolpack niet handiger dan? Die is altijd wel ergens tussen te frutten in die kleine vriesvakjes van een koelkast.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:01:22 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_44941603
dutch ik voel me verder prima hoor eronder, tis gewoon soms nah ja... lama, whatever...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:44:02 #238
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44942888
LadyS: Ik wil veel gaan kolven omdat ik over 2,5 wk weer aan de slag moet en eigenlijk nog niet een grote voorraad heb (oftewel vrijwel niets).
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:53:18 #239
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44943202
Belaan, het knaagt of niet? Volgens mij denk je veel te veel; 'Had ik maar...' Ik snap het wel hoor, maar je hoeft idd geen schuldgevoel te hebben. Maar dat weet jezelf ook wel hè.

Neuk, misschien kun je na je 1e voeding telkens wat afkolven. Dan heb je meestal het meest nl. Ach, en hoe groot moet zo'n voorraad zijn? Ik heb iets van 6 complete voedingen achter de hand, meer niet.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:21:38 #240
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44944125
Hoe kun je het beste bv ontdooien? Want die zegt dit en de ander zegt dat...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:21:41 #241
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_44944128
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:44 schreef Neuk het volgende:
LadyS: Ik wil veel gaan kolven omdat ik over 2,5 wk weer aan de slag moet en eigenlijk nog niet een grote voorraad heb (oftewel vrijwel niets).
ah, nou dan zou ik wel gaan kolven als je stuwing hebt, want dan lukt het meestal om een goede hoeveelheid eruit te halen.
En wat dutch zegt: heel veel voorraad is niet nodig denk ik. Ik zou zorgen dat je voor ruim 1 dag hebt. Want als je aan het werk bent en dus kolft als het tijd is voor een voeding, dan vul je de gegeven voeding weer aan zag maar (volgt u het nog )

dutch, ik kan je geen tips geven over de laatste voeding, want ik doe zoals gewoonlijk maar wat het makkelijkst uitkomt Iris heeft ook nooit echt vaste tijden gehad voor voedingen.. Ik zou denk ik proberen om Cas wat later te voeden op de avonden dat je werkt? (ik roep maar wat hoor )
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:22:57 #242
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_44944172
pv, langzaamaan in de koelkast, en dan ook nog eens ergens achterin verstopt. (ik dacht eens gelezen te hebben over 24 uur van te voren...)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:27:06 #243
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44944308
Zo heb ik het gedaan, maar toen ik het vervolgens proefde smaakte het zo smerig dat ik het linea recta heb weggegoten. Ik kan me vieze smaak zó voor de geest halen, zo smaakte mijn bv nog niet eerder.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:38:59 #244
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_44944677
Ik heb ook begrepen dat ondooide bv heel anders (zeepachtig ofzo) smaakt dan verse.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:46:45 #245
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44944917
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:38 schreef LadyS het volgende:
Ik heb ook begrepen dat ondooide bv heel anders (zeepachtig ofzo) smaakt dan verse.
Nou, ik durfde hem dit niet te geven, eerlijk gezegd. Het smaakte niet zuur, maar ik had echt zoiets van: hé bah bedorven.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:09:01 #246
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44945592
Ontdooide bv smaakt en ruikt heel anders, bijna vies zelfs. Maar ze klokken het net zo makkelijk weg hoor.

En over die laatste voeding, ik moet het nog maar even zien. Het is ook maar 2 avondjes en wat kun je moeilijk doen om niks natuurlijk.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:31:38 #247
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44946199
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:50 schreef snoopy het volgende:
Ik ben ongeveer een half uur onderweg naar huis. Zo'n klein tasje dat je in de koelkast kan zetten is wel handig denk ik. Maar hoe dat dan met koelelementen moet? Volgens mij zit er geen vriezertje in het koelkastje. Ik zal toch maar eens een van mijn collega's mailen om te vragen hoe zij het doet...
snoopy, ik heb de pump-in-style advance van medela.
Hierin zit een kolftasje met mooi koelelement. Daar kunnen 4 flesjes in. Bij mij bleven de flesjes hierdoor de hele dag koel. Je mag 'm wel lenen als je wilt. PM me maar even. Oja, en na het voeden deed ik de kolfschelpen in een hydrofielluier en waste ik ze af. Daarna konden ze weer bovenin de rugtas, klaar voor de tweede keer gebruik.
Lekker douchen!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:33:15 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_44946250
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:53 schreef dutchie het volgende:
Belaan, het knaagt of niet? Volgens mij denk je veel te veel; 'Had ik maar...' Ik snap het wel hoor, maar je hoeft idd geen schuldgevoel te hebben. Maar dat weet jezelf ook wel hè.
ik weet het en toch knaagt het wel eens ja
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:33:55 #249
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44946273
Belana Ik denk dat je toen een prima overweging hebt gemaakt en Ezra is toch een heerlijk tevreden mannetje
Lekker douchen!
pi_44946666
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:31 schreef sjak het volgende:

Je mag 'm wel lenen als je wilt. PM me maar even.
gedaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')