Fok, fok, FOK, mijn hele post kwijt!
![]()
Belana, er is maar 1 oplossing voor jouw probleem: toch nog een 3e kindje overwegen.
![]()
Maar alle gekheid op een stokje, kijk eens goed naar Ezra, is toch een superkindje? Die heeft echt niks gemist hoor.
Mibos, je kunt het beste een voeding per week laten vallen. Maar je moet zelf even kijken hoe dat voor jou werkt. Misschien lukt het je sneller af te bouwen, hou het gewoon goed in de gaten. En je kunt natuurlijk gewoon de avond en ochtend zelf blijven voeden, doen heel veel vrouwen.
Snoopy, ik heb zo'n klein coca cola-achtig koeltasje waar ik mijn kolfspullen in bewaar. Geen koelelementen, want ik zet het hier achter in de koelkast en als ik naar huis ga pak ik het eruit. Zit maar een kwartiertje in de auto, dus dat is goed te overbruggen. Als je langer onderweg bent, is een koelelement of beter nog een coolpack (kun je er omheen draperen) gebruiken. Ik plak een bordje "niet storen" op de deur, maak het mezelf makkelijk met een tijdschrift en een mp3-speler en ga kolven. Dat laatste is zodat ik het irritante geluid van mijn elektrische kolf niet hoor.