Het was me niet gelukt om weer achter de pc te kruipen... bedankt voor jullie reacties, ik ben er daardoor nu achter wat er mist... (vooral het plaatje van Icicle, bedankt!!) en ga het morgen regelen. eindelijk.
Gelukkig is de bv beter op gang gekomen door Julia vaaaaaaak aan te leggen (en heel veel te stimuleren om te blijven zuigen en wakker te blijven, maar dat lukt meestal niet zo goed, dus ik leg haar elke keer aan als ze piept). Ik begin nu een beetje stuwing te krijgen (auw) en ben daar blij mee!!
Helaas wel een kloofje in elke tepel door het vele voeden, ze moeten er blijkbaar nog even aan wennen dat er weer zo intensief gebruik van wordt gemaakt
![]()
...
En Julia is nu eindelijk weer aan het plassen, ze heeft maar een paar keer bijvoeding nodig gehad en is er nu echt weer bovenop. Ze had het wel echt nodig om een tijdje door te slapen en kracht te krijgen voor de voeding... (en helaas heeft ze er krampjes van gekregen, heel zielig! die zijn nu gelukkig weer over)
Maar het lijkt allemaal wel weer goed te komen zo...ik ben er zo blij over! Bedankt voor jullie reacties... (en nu ga ik slapen...moet van m'n man
![]()
)