Cattie, ik heb het idd ook op het bv-forum gevraagd, ga zo even kijken of ik daar antwoord heb. Uit elkaar halen lukt niet echt bij deze kolf, is echt een groot compact ding en er valt niet veel 'verkeerd' aan te doen.
Jelief, een wit flapje heb ik zelfs helemaal niet gezien
![]()
Misschien mist er iets, maar dat is wel raar want de thuiszorgwinkel zei dat het gewoon goed moest zitten. We hebben vanmiddag dus al een vervangkolf gekregen en die doet het ook niet...dus aan de kolf zelf kan het eigenlijk niet liggen. Ik snap er echt niets van.
Poemojn, ik heb nog geen stuwing gehad, het begint nu een klein beetje voller te voelen maar het stelt niet veel voor. Met kolven (met de handkolf van de medela, wat een rotding zeg) kreeg ik uit 1 borst 10 ml en de andere 2 ml...
![]()
best deprimerend dus.
Hb is niet getest dus die weet ik niet, maar ik zal maar gauw Floradix gaan slikken, heb ik toch in huis. Ben ik de afgelopen dagen vergeten
![]()
stom genoeg. Maar veel bloed heb ik niet verloren.
Zo stom, ik dacht dat ik dan gewoon genoeg moest aanleggen bij te weinig productie maar zo simpel ligt het dus niet. Julia valt telkens in slaap en ik moet haar heeeeeel erg stimuleren te blijven drinken...als ze dan op een gegeven moment alleen nog maar vacuüm heeft gezogen en niet meer actief zuigt koppel ik haar natuurlijk af en dan probeer ik het nog eens (of de andere kant) maar ze slaapt dan te diep. Maar ja, als ik haar dan in bed leg begint ze na zo'n tien minuten wéér te piepen omdat ze niet genoeg binnenkrijgt. Ze lijkt er dus niet genoeg kracht voor te hebben omdat ze zo slaperig is.
Op dit moment ben ik een beetje wanhopig want ik weet het niet zo goed meer.. ze blijft onrustig zelfs nu ze bijvoeding krijgt en blijft ook happen. Ik had haar dus net weer aangelegd (niet zo lang na haar bijvoeding) en toen ging ze (eigenlijk logisch natuurlijk) spugen.
![]()
hopelijk 'overleven' we de nacht... ik ga nu even slapen terwijl mijn man Julia bezighoudt
![]()
...