Dat is idd niet echt een prettige scene...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:42 schreef sigme het volgende:
De elektrische stoel zonder sponsje op de kop.
Nee, nou ja, ik kan slecht tegen enge beelden. Of enge beschrijvingen. Het hoeft niet erg eng of plastisch te zijn om mij levenslang nachtmerrievoer te geven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is idd niet echt een prettige scene...
Laatst "The Wind That Shakes the Barley" in een of andere hippie bioscoop gezien in Tilburg, die zou ik niet gaan kijken dan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, nou ja, ik kan slecht tegen enge beelden. Of enge beschrijvingen. Het hoeft niet erg eng of plastisch te zijn om mij levenslang nachtmerrievoer te geven.
En van mannen houden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:02 schreef Monidique het volgende:
Als je ziekig bent, moet je thuis blijven, maar... ja...
Leen, leek of leun? Of zou je dan in een hokje belanden?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:14 schreef Monidique het volgende:
Ik hou niet van mannen, Apropos. Ik hou ook niet van vrouwen. Maar toch hou ik van ze, soms. Meestal hou ik van niemand. Wat sommige dingen betreft leen ik meer op vrouwen, wat het andere betreft mannen.
Wat is het tegenovergestelde hoogbegaafd?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:17 schreef Sidekick het volgende:
Vrouwen en de intellectuele relatie
Nee, het gaat om iets anders. Vergankelijkheid.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:24 schreef Monidique het volgende:
Daar is het Kerstmis voor.
Nee, ik kijk Lost in Translation. Ik onthoud nooit iets van films, tenzij ik ze tien keer kijk, maar dat is nog pijnlijker wanneer het een film betreft die je ooit met een dierbare hebt gezien.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:26 schreef Monidique het volgende:
Iemand overleden?
Dat is mooi en droevig tegelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:28 schreef Monidique het volgende:
Ik, zoals bijna de hele mensheid, weet exact wat je bedoelt.
Weenquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:21 schreef Apropos het volgende:
Ik ween.
Is dat Alemannisch, Baskisch of Sloveens?quote:
Waarom niet? Daar klaar ik juist van op. Ik heb geen smaak wat verdriet betreft.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:32 schreef Monidique het volgende:
Dan maar geen Alice in Chains luisteren vandaag, Johan. Of JSB.
VS.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Is dat Alemannisch, Baskisch of Sloveens?
Wanneer is het begonnen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:37 schreef Monidique het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje vertellen? Ik vind de kapsels van vrouwen in de jaren tachtig (wat ik zie in films) vaak interessanter dan hoe het nu gedragen wordt,.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:37 schreef Monidique het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje vertellen? Ik vind de kapsels van vrouwen in de jaren tachtig (wat ik zie in films) vaak interessanter dan hoe het nu gedragen wordt,.
Truste!quote:
Fuck zeg. Toen ik dat las, was ik toch even van mening dat ik in het verkeerde land ben geboren. Zulke feestjes had en heb ik nou nooit.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:43 schreef Apropos het volgende:
Pikante foto's funest voor Miss Nevada
Schuld van Amerika.
Gebrek aan patriottisme als gevolg van gebrek van zelfopname. Wat een eigenschap.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fuck zeg. Toen ik dat las, was ik toch even van mening dat ik in het verkeerde land ben geboren. Zulke feestjes had en heb ik nou nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |