Uiteraardquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Paulusma direct richting Wendy van Dijk.
Zéker. Veel acties lopen de komende twee dagen af, dus dan komt er ineens nog een sloot geld binnenquote:
Morgen alquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond na HvN dus Piets Weerbericht vanuit Utrecht, dat was me al duidelijk.
Op naar de 1,3 miljoen (volgens Sander dan).
Ze gaan boven de 3 miljoen totaal uitkomenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Morgen al. Ik schat dat ze rond de 1.8 miljoen eindigen zondag. Exclusief de miljoen van JP.
Mooie actie! Heb vandaag al via internet gestemd maar dan ga ik ook zeker nog wel even smsen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:08 schreef washandje het volgende:
Ben benieuwd hoeveel die gouden Loekie actie binnen haalt. Daar moeten toch vele duizenden mensen naar sms'en
Nee, hij zal wel dennennaalden ruiken. Die LUCHT!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:25 schreef JeroenV het volgende:
Slaapt Gerard?
Ja, iddquote:
Jawel, maar 's avonds/'s nachts staan die zacht (of misschien wel uit). Overdag staan ze wel aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:38 schreef Icex het volgende:
Staan er geen speakers op de neude ofzo?
Tsja, dat maakt ook niet uit op die tonnen die ze op een dag verliezenquote:
En ook dan staan ze redelijk zacht.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Overdag staan ze wel aan.
http://sites.3fm.nl/page/sr06_actueel/188351quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:48 schreef VinnieJones het volgende:
Bij mij op werk is er 1.500 euri voor dit gebeuren opzij gezet.. nu mogen we bendenken wat we er precies mee gaan doen.. Iemand suggesties![]()
misschien loopt Claudia nu wat harder door richting Utregquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Echt zonde van dat knappe koppie, ze was zeker geïnspireerd door V for Vendetta. En ze zag er nog zo leuk uit, nu is het net een lesbo.
Zoals mij moet hij het nog verwerken.quote:
Zolang ze die sms'jes maar echt hebben verstuurd en niet via zo'n SMS-bom, maakt het niet echt veel uit wat er in die SMS'jes staan.quote:
klinkt als een matige grapquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:14 schreef Sirolf het volgende:
Dat soepgedoe begon eerder vanavond rond etenstijd met iets over uiensoep en wat mensen die moesten komen eten. Vervolgens is het een eigen leven gaan leiden...
tja, dat zou je met een voetbalwedstrijd ook zeggen, en toch sta ik veel liever in het stadionquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af wat er zo spannend is om voor dat raam te staan. Thuis zie je het op TV toch een stuk beter en hoef je bovendien niet in de kou te staan.
absoluut, echt zo'n freakplaatjequote:
ze hebben haar hoofd geschoren hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:48 schreef SunChaser het volgende:
zijn er pics van dat geschoiren meisje?
http://sites.3fm.nl/page/sr06_actueel/188371quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:48 schreef SunChaser het volgende:
zijn er pics van dat geschoiren meisje?
dit lijkt mij een coverquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:56 schreef Cee het volgende:
Is dit een cover of heeft Abba dit gecovered van deze band?
Ik stond er gisternacht, vond het toch vrij hilarisch om er te staan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vraag me af wat er zo spannend is om voor dat raam te staan. Thuis zie je het op TV toch een stuk beter en hoef je bovendien niet in de kou te staan.
Blijft net als die van the scissor sisters een leuk liedquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:11 schreef Againzender het volgende:
The Darkness, altijd leuk op de vrijdagavond
ja, beide nummers zijn een beeeetje over-the-top, maar het blijft lekkerquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Blijft net als die van the scissor sisters een leuk lied
Ja, maar deze moet je eens in de paar maanden horen..quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Blijft net als die van the scissor sisters een leuk lied
Gezien het bedrag wat opgehaald is en de interesse valt dit voor de meesten wel mee. Maar op een gegeven moment moet je wel iets nieuws verzinnen erbij ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
De lol is er wel een beetje af, zo in het derde jaar. Volgend jaar iets nieuws verzinnen, onderwaterradio ofzo.
Jamie Liddel met dat afschuwelijke multiplyquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef JeroenV het volgende:
Wat was eigenlijk de plaat van vorig jaar. Twee jaar geleden Galvanize en nu Chelsea Daggar, maar vorig jaar?
En jawelquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:22 schreef DonStefano het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor The Fratellis
quote:
Giel doet normaal ook al niet andersquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef karoltje het volgende:
Als ze nou is een weekje zouden stoppen met roken daar! Wat zal het daar stinken zeg met dat gepaf! En zeg nou zelf, dat cola drinken kan toch ook echt niet?
Mwoh, ik vermaak me er nog prima mee, volgens mij kan het zeker nog wel een jaartje of twee mee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
De lol is er wel een beetje af, zo in het derde jaar. Volgend jaar iets nieuws verzinnen, onderwaterradio ofzo.
cola is juist heel erg goed vanwege de suikers en om hongergevoel te verdrijven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef karoltje het volgende:
Als ze nou is een weekje zouden stoppen met roken daar! Wat zal het daar stinken zeg met dat gepaf! En zeg nou zelf, dat cola drinken kan toch ook echt niet?
Maar afgezien daarvan geweldige actie, heerlijke radio en heerlijke tv!
d8 ik ook al aan, die loopt vast met een hele grote sjonnie in zn broek rond nuquote:
je zal ieder jaar vernieuwing moeten doen. je ziet nu al dat de intrede van BN'ers in de avond wat toevoegt. en ik heb het gevoel dat dit steeds meer een landelijke actie wordt dus het kan nog wel ff meequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:34 schreef MrJones het volgende:
[..]
Mwoh, ik vermaak me er nog prima mee, volgens mij kan het zeker nog wel een jaartje of twee mee.
En ach, van mij mag het nog wel langer, ik hou wel van tradities (al zul je normaal gesproken na een
paar jaar altijd een teruggang in de opbrengsten en belangstelling gaan zien).
Je kunt er pinnen !quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja bedragen zijn wel laag, maar weet je wat probleem is? ze kunnen denk ik alleen bieden wat ze op zak hebben, en wie heeft er nou een paar honderd op zak? Ze moeten mensen laten mogen bieden met wat ze op hun rekening hebben staan
Geef 'm es ongelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:37 schreef MrJones het volgende:
Die gast heeft inderdaad nogal zuidelijke neigingen met die hand.
Klopt, voorlopig groeit het alleen nog maar, dus de basiopzet moet nog maar mooi even zo blijven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:37 schreef evert het volgende:
je zal ieder jaar vernieuwing moeten doen. je ziet nu al dat de intrede van BN'ers in de avond wat toevoegt. en ik heb het gevoel dat dit steeds meer een landelijke actie wordt dus het kan nog wel ff mee
Volgens mij zijn er daar ook machtegingsformulier in te vullenquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja bedragen zijn wel laag, maar weet je wat probleem is? ze kunnen denk ik alleen bieden wat ze op zak hebben, en wie heeft er nou een paar honderd op zak? Ze moeten mensen laten mogen bieden met wat ze op hun rekening hebben staan
Voor mij ook, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:42 schreef N.icka het volgende:
Voor mij zou 100 euro al een hoop geld zijn![]()
klopt, blijft erg sympathiek!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, die acties die niet met sterk uitvergrote cheques op de proppen komen waar nog vluchtig even met viltstift een bedrag op is gekalkt. Acties die niet alleen aan het eind van de rit met opbrengsten van sms- en telefoonteams komen en megabedragen van grote concerns. Dit is nog ludiek, serieus maar het blijft leuk en iedereen schraapt bij elkaar wat hij bij elkaar kan schrapen om te bieden op een plaatje of iets spontaans zoals een schuifelpartij met een BN'er. Het zegt mij veel meer dan 20 miljoen dat bij elkaar geraapt is in 2 uurtjes televisietijd. Natuurlijk is het leuk als er veel geld binnenkomt voor de slachtoffers van de landmijnen, maar alle beetjes helpen en deze actie helpt ze in ieder geval een heel eind.
nee, ben nu het hoogste bod op een week gasthoofdredacteur Nieuwe Revu!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:50 schreef borisz het volgende:
Mensen bied wat meer geld op Barbra Karel![]()
iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Gerard is een genot om naar te kijken, wat kan hij gek doen.
Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:22 schreef sitting_elfling het volgende:
yellow pearl ? waddofok ?
hoezo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een wansmaak heeft die Gerard soms ook zeg.
Dat heb ik net ook gsmstquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:16 schreef sitting_elfling het volgende:
gerard en meedoen op de muziekprachtig gewoon.
Hij kwam net langs.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gsmstDat hij zou gaaf meedoet op de muziek
, nu hopen dat mijn smsje ook op het scherm langskomt
.
Owjah de demo van vandaag vond ik wel heel goed trouwens, is neem ik aan een onbekend bandje, maar die mogen wel wat vaker gedraaid worden.
Zijn volgens mij 2e geworden en zijn toch wel het meest bekend van de plaat For You and Me, idd erg vaak gedraaid op 3FM (terecht imo).quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:23 schreef Cee het volgende:
hebben toch ooit aan het Nationaal Songfestival meegedaan? Daarna tot bloedens toe gepromoot door menig 3fm DJ.
Niet alleen vlot met de pagina'squote:
Ik denk het haast wel, ze zijn al een heel eind he.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet alleen vlot met de pagina's
Gaan ze de miljoen halen denken jullie?
The Fratellis - Chelsea Dagger. Is al een enkele keer vermeld.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:33 schreef Timo20 het volgende:
Zal trouwens vast wel eens vaker in dit topic zijn langs gekomenmaar welk liedje is dat eigenlijk dat ze altijd met z`n 3en keihard meezingen??
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:33 schreef Timo20 het volgende:
Zal trouwens vast wel eens vaker in dit topic zijn langs gekomenmaar welk liedje is dat eigenlijk dat ze altijd met z`n 3en keihard meezingen??
Coolquote:
idd, wel cool inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:35 schreef B.A.Trix het volgende:
hahaha grappig dit.. De één vind het harstikke mooi en de ander baalt van de muziek.![]()
ja dat had ik wel gedacht ja dat dat al eens vaker langs was gekomenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
The Fratellis - Chelsea Dagger. Is al een enkele keer vermeld.![]()
De kans acht ik klein dat ie gedraaid gaat worden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:44 schreef DaMook het volgende:
Zo weer 50 euro ertegen aan gegooid, Bianca Ryan met dat kerst nummer
Komt gewoon omdat gerard zelf ook ontzettend swingt heel de tijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een feest is het zeg met Ekdom, dat krijgt Lantinga niet voor elkaar.
Ik hoop wel dat ie gedraaid gaat wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De kans acht ik klein dat ie gedraaid gaat worden.
Heej daar hebben we de spam weerquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Eet.nu doneert voor iedere bezoeker 1 cent aan de serious request actie van 3fm
¤ 340.18 - vertel het verder!
Tip: Zet www.eet.nu op forums, blogs, etc. Mail je vrienden en familie!
Ik heb 'm al een paar keer langs horen komen deze week hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De kans acht ik klein dat ie gedraaid gaat worden.
Tsja het is een goed nummer en het past bij de tijd van het jaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een paar keer langs horen komen deze week hoor!
als je m geen aandacht geeft gaat ie misschien wel weg..quote:
Had je gisteren niet iets van sander als nick ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
effe een tussenstandje melden , en tevens een tvp![]()
En dat geloof jijquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
als je m geen aandacht geeft gaat ie misschien wel weg..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had je gisteren niet iets van sander als nick ?
Geweldige radio/tv dit!quote:
Zoete wittequote:Op zaterdag 23 december 2006 00:53 schreef N.icka het volgende:
Ik ga maar eens een flesje wijn opentrekken
Wit of rood?
Mixen ! vanavond kan het allemaal.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:53 schreef N.icka het volgende:
Ik ga maar eens een flesje wijn opentrekken
Wit of rood?
Kwartiertje rijden vanaf hier, maar ja alcohol en verkeer gaan niet samenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:55 schreef B.A.Trix het volgende:
![]()
Is this the way to Amerilo?? lalalalaaaaaaaa
![]()
![]()
Je zou haast in de auto stappen en er naartoe rijden...
Welke kant moet ik op?? hahahaquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:56 schreef N.icka het volgende:
[quote]Op zaterdag 23 december 2006 00:55 schreef B.A.Trix het volgende:
![]()
Is this the way to Amerilo?? lalalalaaaaaaaa
![]()
![]()
Je zou haast in de auto stappen en er naartoe rijden...
[/quote
Kom je me ophalen?
En die vent is nuchterquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Check die Gerard eens los gaan, prachtig!
Dat was het 'anthem' van vorig jaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Multiply is een favoriet van Gerard heb ik het idee.
Okequote:Op zaterdag 23 december 2006 00:58 schreef N.icka het volgende:
[..]
Rechtsaf en dan aldoor rechtdoor , toeter ff als je voor de deur staat![]()
Dat vind ik echt top aan hemquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Check die Gerard eens los gaan, prachtig!
Trustenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat vind ik echt top aan hem. Vanaf nu is hij samen met giel mijn favo dj
, alleen al omdat hij zo opgaat in de muziek die hij draait.
Ik ga slapen (met tv aan, maar zonder inet) .
Truste allemaal
Trustenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat vind ik echt top aan hem. Vanaf nu is hij samen met giel mijn favo dj
, alleen al omdat hij zo opgaat in de muziek die hij draait.
Ik ga slapen (met tv aan, maar zonder inet) .
Truste allemaal
Wie is er om 2 uur aan de beurt eigenlijk??quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:04 schreef Cee het volgende:
Ik ga het nog een uurtje uithouden hier. Ik ga wel samen met Gerard naar bed.
Sander.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wie is er om 2 uur aan de beurt eigenlijk??
ahaa okeee.. wel leuk voor m dat het nu buiten zo druk is.. helpt wel denk ik..quote:
Tussen 2 en 6 gistermorgen. Daarna ... uh, niet meer?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ahaa okeee.. wel leuk voor m dat het nu buiten zo druk is.. helpt wel denk ik..
Is Giel ondertussen nou al een keertje naar bed geweest of heeft ie vandaag gewoon niet geslapen??
Niks mis mee. Als ze allemaal zo leuk en spontaan zijn als die zojuist, dan kan 't gezellig wordenquote:
Ja is best gezellig. Was er woensdagavond even. Maar je moet er eigenlijk na een avond flink stappen met je dronken kop gaan staan. Dan wordt 't pas echt leuk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik had gisternacht rond half 6 een close-up toen ik voor het huis stond, hoera
Wel echt leuk om d'r bij te zijn
Zoals velen vanavond doen, zeg maarquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja is best gezellig. Was er woensdagavond even. Maar je moet er eigenlijk na een avond flink stappen met je dronken kop gaan staan. Dan wordt 't pas echt leuk.
Ja, dat was 't dusquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja is best gezellig. Was er woensdagavond even. Maar je moet er eigenlijk na een avond flink stappen met je dronken kop gaan staan. Dan wordt 't pas echt leuk.
veels te veelquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Roken ze wel?
En hoequote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Roken ze wel?
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Roken ze wel?
Volgend jaar ze het huis in stoppen en pas dan zeggen dat ze een week lang niet mogen roken. Die ontwennings verschijnselenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Roken ze wel?
Lees ik net op 3fm.nl. Ik denk het niet...quote:De Wild
Pas 485 euro binnen om 23.50 uur. Kom op heren storten die flappen!
Jawel geloof ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Barbara een beetje te doen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Floris de hockeylul uit Den Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |