quote:
Giel doet normaal ook al niet andersquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef karoltje het volgende:
Als ze nou is een weekje zouden stoppen met roken daar! Wat zal het daar stinken zeg met dat gepaf! En zeg nou zelf, dat cola drinken kan toch ook echt niet?
Mwoh, ik vermaak me er nog prima mee, volgens mij kan het zeker nog wel een jaartje of twee mee.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef SCH het volgende:
De lol is er wel een beetje af, zo in het derde jaar. Volgend jaar iets nieuws verzinnen, onderwaterradio ofzo.
cola is juist heel erg goed vanwege de suikers en om hongergevoel te verdrijven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:32 schreef karoltje het volgende:
Als ze nou is een weekje zouden stoppen met roken daar! Wat zal het daar stinken zeg met dat gepaf! En zeg nou zelf, dat cola drinken kan toch ook echt niet?
Maar afgezien daarvan geweldige actie, heerlijke radio en heerlijke tv!
d8 ik ook al aan, die loopt vast met een hele grote sjonnie in zn broek rond nuquote:
je zal ieder jaar vernieuwing moeten doen. je ziet nu al dat de intrede van BN'ers in de avond wat toevoegt. en ik heb het gevoel dat dit steeds meer een landelijke actie wordt dus het kan nog wel ff meequote:Op vrijdag 22 december 2006 23:34 schreef MrJones het volgende:
[..]
Mwoh, ik vermaak me er nog prima mee, volgens mij kan het zeker nog wel een jaartje of twee mee.
En ach, van mij mag het nog wel langer, ik hou wel van tradities (al zul je normaal gesproken na een
paar jaar altijd een teruggang in de opbrengsten en belangstelling gaan zien).
Je kunt er pinnen !quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja bedragen zijn wel laag, maar weet je wat probleem is? ze kunnen denk ik alleen bieden wat ze op zak hebben, en wie heeft er nou een paar honderd op zak? Ze moeten mensen laten mogen bieden met wat ze op hun rekening hebben staan
Geef 'm es ongelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:37 schreef MrJones het volgende:
Die gast heeft inderdaad nogal zuidelijke neigingen met die hand.
Klopt, voorlopig groeit het alleen nog maar, dus de basiopzet moet nog maar mooi even zo blijven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:37 schreef evert het volgende:
je zal ieder jaar vernieuwing moeten doen. je ziet nu al dat de intrede van BN'ers in de avond wat toevoegt. en ik heb het gevoel dat dit steeds meer een landelijke actie wordt dus het kan nog wel ff mee
Volgens mij zijn er daar ook machtegingsformulier in te vullenquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja bedragen zijn wel laag, maar weet je wat probleem is? ze kunnen denk ik alleen bieden wat ze op zak hebben, en wie heeft er nou een paar honderd op zak? Ze moeten mensen laten mogen bieden met wat ze op hun rekening hebben staan
Voor mij ook, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:42 schreef N.icka het volgende:
Voor mij zou 100 euro al een hoop geld zijn![]()
klopt, blijft erg sympathiek!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, die acties die niet met sterk uitvergrote cheques op de proppen komen waar nog vluchtig even met viltstift een bedrag op is gekalkt. Acties die niet alleen aan het eind van de rit met opbrengsten van sms- en telefoonteams komen en megabedragen van grote concerns. Dit is nog ludiek, serieus maar het blijft leuk en iedereen schraapt bij elkaar wat hij bij elkaar kan schrapen om te bieden op een plaatje of iets spontaans zoals een schuifelpartij met een BN'er. Het zegt mij veel meer dan 20 miljoen dat bij elkaar geraapt is in 2 uurtjes televisietijd. Natuurlijk is het leuk als er veel geld binnenkomt voor de slachtoffers van de landmijnen, maar alle beetjes helpen en deze actie helpt ze in ieder geval een heel eind.
nee, ben nu het hoogste bod op een week gasthoofdredacteur Nieuwe Revu!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:50 schreef borisz het volgende:
Mensen bied wat meer geld op Barbra Karel![]()
iddquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Gerard is een genot om naar te kijken, wat kan hij gek doen.
Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:22 schreef sitting_elfling het volgende:
yellow pearl ? waddofok ?
hoezo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een wansmaak heeft die Gerard soms ook zeg.
Dat heb ik net ook gsmstquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:16 schreef sitting_elfling het volgende:
gerard en meedoen op de muziekprachtig gewoon.
Hij kwam net langs.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik net ook gsmstDat hij zou gaaf meedoet op de muziek
, nu hopen dat mijn smsje ook op het scherm langskomt
.
Owjah de demo van vandaag vond ik wel heel goed trouwens, is neem ik aan een onbekend bandje, maar die mogen wel wat vaker gedraaid worden.
Zijn volgens mij 2e geworden en zijn toch wel het meest bekend van de plaat For You and Me, idd erg vaak gedraaid op 3FM (terecht imo).quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:23 schreef Cee het volgende:
hebben toch ooit aan het Nationaal Songfestival meegedaan? Daarna tot bloedens toe gepromoot door menig 3fm DJ.
Niet alleen vlot met de pagina'squote:
Ik denk het haast wel, ze zijn al een heel eind he.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet alleen vlot met de pagina's
Gaan ze de miljoen halen denken jullie?
The Fratellis - Chelsea Dagger. Is al een enkele keer vermeld.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:33 schreef Timo20 het volgende:
Zal trouwens vast wel eens vaker in dit topic zijn langs gekomenmaar welk liedje is dat eigenlijk dat ze altijd met z`n 3en keihard meezingen??
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:33 schreef Timo20 het volgende:
Zal trouwens vast wel eens vaker in dit topic zijn langs gekomenmaar welk liedje is dat eigenlijk dat ze altijd met z`n 3en keihard meezingen??
Coolquote:
idd, wel cool inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:35 schreef B.A.Trix het volgende:
hahaha grappig dit.. De één vind het harstikke mooi en de ander baalt van de muziek.![]()
ja dat had ik wel gedacht ja dat dat al eens vaker langs was gekomenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:35 schreef Cee het volgende:
[..]
The Fratellis - Chelsea Dagger. Is al een enkele keer vermeld.![]()
De kans acht ik klein dat ie gedraaid gaat worden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:44 schreef DaMook het volgende:
Zo weer 50 euro ertegen aan gegooid, Bianca Ryan met dat kerst nummer
Komt gewoon omdat gerard zelf ook ontzettend swingt heel de tijdquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een feest is het zeg met Ekdom, dat krijgt Lantinga niet voor elkaar.
Ik hoop wel dat ie gedraaid gaat wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De kans acht ik klein dat ie gedraaid gaat worden.
Heej daar hebben we de spam weerquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Eet.nu doneert voor iedere bezoeker 1 cent aan de serious request actie van 3fm
¤ 340.18 - vertel het verder!
Tip: Zet www.eet.nu op forums, blogs, etc. Mail je vrienden en familie!
Ik heb 'm al een paar keer langs horen komen deze week hoor!quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De kans acht ik klein dat ie gedraaid gaat worden.
Tsja het is een goed nummer en het past bij de tijd van het jaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een paar keer langs horen komen deze week hoor!
als je m geen aandacht geeft gaat ie misschien wel weg..quote:
Had je gisteren niet iets van sander als nick ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
effe een tussenstandje melden , en tevens een tvp![]()
En dat geloof jijquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
als je m geen aandacht geeft gaat ie misschien wel weg..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |