Wie is er om 2 uur aan de beurt eigenlijk??quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:04 schreef Cee het volgende:
Ik ga het nog een uurtje uithouden hier. Ik ga wel samen met Gerard naar bed.
Sander.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:04 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Wie is er om 2 uur aan de beurt eigenlijk??
ahaa okeee.. wel leuk voor m dat het nu buiten zo druk is.. helpt wel denk ik..quote:
Tussen 2 en 6 gistermorgen. Daarna ... uh, niet meer?quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:07 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
ahaa okeee.. wel leuk voor m dat het nu buiten zo druk is.. helpt wel denk ik..
Is Giel ondertussen nou al een keertje naar bed geweest of heeft ie vandaag gewoon niet geslapen??
Niks mis mee. Als ze allemaal zo leuk en spontaan zijn als die zojuist, dan kan 't gezellig wordenquote:
Ja is best gezellig. Was er woensdagavond even. Maar je moet er eigenlijk na een avond flink stappen met je dronken kop gaan staan. Dan wordt 't pas echt leuk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:11 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik had gisternacht rond half 6 een close-up toen ik voor het huis stond, hoera
Wel echt leuk om d'r bij te zijn
Zoals velen vanavond doen, zeg maarquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja is best gezellig. Was er woensdagavond even. Maar je moet er eigenlijk na een avond flink stappen met je dronken kop gaan staan. Dan wordt 't pas echt leuk.
Ja, dat was 't dusquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja is best gezellig. Was er woensdagavond even. Maar je moet er eigenlijk na een avond flink stappen met je dronken kop gaan staan. Dan wordt 't pas echt leuk.
veels te veelquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Roken ze wel?
En hoequote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Roken ze wel?
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Roken ze wel?
Volgend jaar ze het huis in stoppen en pas dan zeggen dat ze een week lang niet mogen roken. Die ontwennings verschijnselenquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Roken ze wel?
Lees ik net op 3fm.nl. Ik denk het niet...quote:De Wild
Pas 485 euro binnen om 23.50 uur. Kom op heren storten die flappen!
Jawel geloof ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die Barbara een beetje te doen.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Floris de hockeylul uit Den Bosch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |