abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44738938
quote:
Op maandag 25 december 2006 20:54 schreef Thorical het volgende:
Laat nou nooit iemand zo naïef zijn dat centen niets met gezondheid te maken hebben.
Hier in Nederland iets meer maar als je naar een buitenland gaat soms heel veel.
Daar zijn vaak minder scrupules betreffende de donor.
Donor probleem los ik bijna 5 minuten op, iedereen die zelf donor is, krijgt voorrang boven mensen die geen donicil hebben, wel zo fair lijkt me.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_44739446
quote:
Op maandag 25 december 2006 21:40 schreef raptorix het volgende:

[..]

Donor probleem los ik bijna 5 minuten op, iedereen die zelf donor is, krijgt voorrang boven mensen die geen donicil hebben, wel zo fair lijkt me.
Maar dan alleen als ze iets van een donor willen ontvangen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44739557
quote:
Op maandag 25 december 2006 22:05 schreef longinus het volgende:

[..]

Maar dan alleen als ze iets van een donor willen ontvangen.
Uiteraard, ik denk als je zo een regel instelt dat het probleem zo opgelost is, er zullen dermate veel mensen aanmelden dat er gelijk genoeg donoren zijn, zelfs voor mensen die dus geen donor zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 26 december 2006 @ 00:47:41 #104
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44742587
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 17:37 schreef Haaglander het volgende:

[..]Rotterdam, 21 december 2006. Patiënten met een lager inkomen krijgen minder vaak een op genezing gerichte behandeling dan patiënten die een hogere plek hebben op de inkomensladder.
Hmmm, niet alles is gelijk.
* RIjke patienten zijn waarschijnlijk vaker hoogopgeleid. Hierdoor zijn ze mondiger en doen zelf onderzoek naar mogelijke alternatieven en 2nd opinions..
* Rijke patienten hebben een andere levensstijl. Het gevolg van de ziekte en behandeling kan dus ook anders
zijn.
* Rijke patienten hebben andere verzekeringen

[ Bericht 0% gewijzigd door Napalm op 26-12-2006 12:06:49 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_44744899
quote:
Op maandag 25 december 2006 19:27 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Nee, het is alleen eerlijker volgens jouw definitie van eerlijk en je maakt eerlijk relevant dus je voorkeur uit te spreken dat een regel eerlijk moet zijn. Nogal een universalistische kijk als je het mij vraagt.
ik zeg nergens dat ik het eerlijk vind hoor, ik zei dat het van alle arbitraire oplossingen de eerlijkste is omdat het zonder aanzien des persoons gebeurt .. het is een naam op een lijst en als die aan de beurt is dan is die aan de beurt .. punt

maar ja, ik vind het eerlijk gezegd wel eerlijk zo, er wordt niemand voorgetrokken op basis van persoonlijke voorkeuren die op dat moment spelen .. het zal je toch maar gebeuren, lig je bij wijze van spreken al op de tafel mag je plaats maken voor iemand waarvan weer een ander iemand vindt dat diegene belangrijker is dan jij ..
wat een martelgang zou dat zijn als je arm bent en je wacht op een nier .. dan is het niet gewoon wachten tot je aan de beurt bent maar dan moet je je afvragen of je uberhaupt ooit aan de beurt komt omdat er vrijwel altijd iemand tussen gaat komen die belangrijker is dan jij
pleased to meet you
pi_44745979
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:54 schreef moussie het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ik het eerlijk vind hoor, ik zei dat het van alle arbitraire oplossingen de eerlijkste is omdat het zonder aanzien des persoons gebeurt .. het is een naam op een lijst en als die aan de beurt is dan is die aan de beurt .. punt
Daarmee zeg je dus wel dat je dat eerlijker vindt (en het is nog steeds even arbitrair als alle andere oplossingen)
pi_44745983
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:54 schreef moussie het volgende:
maar ja, ik vind het eerlijk gezegd wel eerlijk zo, er wordt niemand voorgetrokken op basis van persoonlijke voorkeuren die op dat moment spelen .. het zal je toch maar gebeuren, lig je bij wijze van spreken al op de tafel mag je plaats maken voor iemand waarvan weer een ander iemand vindt dat diegene belangrijker is dan jij ..
wat een martelgang zou dat zijn als je arm bent en je wacht op een nier .. dan is het niet gewoon wachten tot je aan de beurt bent maar dan moet je je afvragen of je uberhaupt ooit aan de beurt komt omdat er vrijwel altijd iemand tussen gaat komen die belangrijker is dan jij
Het zal je maar gebeuren. Sta je je organen af en dan krijgt één of andere pief die je niet kent deze terwijl een goede vriend van je ook ergens op de lijst staat.
pi_44746365
Als iemand ziek is dan moet degene geholpen worden en als er een wachtlijst is dan sluit elke zieke zich gewoon aan.
In de praktijk gaat het natuurlijk heel anders maar dat mag het gepeupel niet horen omdat we immers allemaal gelijke premie "moeten" betalen.
Maar een profsporter die vandaag een blesure krijgt is morgen al onder het mes geweest, net als de elite.
Dus de ene denkt dat ie meer waard is dan de ander maar dat is de arrogantie van de macht.
Audaces fortuna juvat
pi_44747460
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 10:49 schreef Colnago het volgende:
dat is de arrogantie van de macht.
Meisje (10) vingers afgehakt voor plukken spinazie
pi_44747519
Volledig vrije marktwerking invoeren in de zorg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 26 december 2006 @ 12:30:15 #111
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44747982
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volledig vrije marktwerking invoeren in de zorg
En wat wil je daarmee bereiken?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44748054
quote:
Wat voor harteloos persoon moet je zijn om zoiets te kunnen doen?

Nou zijn er vele harteloze personen en om te beginnen kun je het koningshuis als voorbeeld nemen.
De vele miljoenen die de Oranjes zich toeeigenen moeten toch door het gepeupel verdiend worden en als de Oranjes in gevaar dreigen te komen vluchten ze weg om weer terug te keren en de macht weer over te nemen als de kust veilig is.
Zo heeft onze elite het over "onze jongens" die het koninkrijk van de Oranjes uitbreiden in Irak of Afghanistan maar hoeveel van "onze jongens" hebben ouders die bij de elite behoren?

Dus eigenlijk hebben we hier ook een kaste systeem maar dan zodanig dat velen dat niet beseffen.
Audaces fortuna juvat
pi_44751622
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 12:30 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En wat wil je daarmee bereiken?
Dan worden de mensen met de hoogste economische waarde het eerst geholpen

Verder is het terecht dat iemand die niet kan werken maar wel 100 euro per uur kost eerder geholpen wordt als iemand die heel de dag thuis zit met een uitkering. Die kan best wat langer wachten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 26 december 2006 @ 18:58:35 #114
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44751681
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan worden de mensen met de hoogste economische waarde het eerst geholpen

Verder is het terecht dat iemand die niet kan werken maar wel 100 euro per uur kost eerder geholpen wordt als iemand die heel de dag thuis zit met een uitkering. Die kan best wat langer wachten
Dus de waarde van de meeste mensen hier is enkel en alleen geld?
Triest.
pi_44751715
Nee
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:01:30 #116
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_44751730
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dus de waarde van de meeste mensen hier is enkel en alleen geld?
Triest.
Werkende mensen verdienen anders wel het geld waarvan:
- de dokter zn opleiding krijgt
- de uitkering betaald wordt
- etc
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:03:16 #117
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44751762
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee
Wat nee?
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:03:54 #118
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_44751773
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 19:01 schreef Napalm het volgende:

[..]

Werkende mensen verdienen anders wel het geld waarvan:
- de dokter zn opleiding krijgt
- de uitkering betaald wordt
- etc
En vrijwilligers dan?
  dinsdag 26 december 2006 @ 19:04:41 #119
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44751782
@ TS.
dan moet je kijken wie meer nut heeft voor de evolutie van de mens.
niet wie meer nut heeft voor de economie, die mag van mij instorten en ontploffen of watever.
de economie is swerelds grootste geestesparasiet.

Vind ik vaak uitkeringstrekkers toch even intelligenter dan de rijkaard.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_44751950
Je zou rijkaards juist niet moeten helpen. Als ze het niet overleven dan vloeit een groot deel van hun geld weer rechtstreeks terug naar de samenleving. Daar kunnen dan weer een heleboel nuttige dingen van worden gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')