Heb ik ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Bij mij moet altijd alles symmetrisch...of als dat niet kan zo symmetrisch mogelijk
Doe eens niet!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:53 schreef timp0e het volgende:
Ik controleer altijd als ik op de metro of trein wacht of ik daadwerkelijk nou mijn kaartje in mijn portomonee heb gedaan en mijn portomonee echt in de tas heb gedaan... dit doe ik dan echt om de 5 minuten totdat de trein/metro is aangekomen
Dat heb ik ook! Meestal moet ik helemaal niet plassen, maar lig ik wakker tot ik ben geweest...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik word elke nacht wel een keer wakker omdat ik moet plassen, da's meestal rond een uur of 4, 5. Als ik dan geweest ben, moet ik 5 minuten later weer. Dan hoef ik natuurlijk niet echt maar ik ga wel, zo irritant vind ik dat![]()
Had ik deze maar...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:21 schreef vencodark het volgende:
Ohja. Op al mijn papieren (bijv. van school) komt een datum.![]()
Doe ik ook bij al mijn schrijfsels en huiswerk etc.
Misschien niet echt dwangneurose maar is wel het eerste wat erop komt te staan, tis gewoon functioneel.![]()
Is zo aan te wennen hoor.quote:
Is niet zo gek op zich. Heb ik ook, want een keer zat ik met mn voet door een grote pissenbed te roerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Lennus het volgende:
Altijd onder m'n lakens kijken voordat ik mijn bed in duik. Als ik eenmaal in bed lig, en me bedenk dat ik dit vergeten ben spring ik uit bed om dit alsnog te doen.. Hmm tja
Dat zegt meer over de eindoverbrenging van je autoquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef Gripper het volgende:
En als ik in de auto zit en ik rij op de snelweg zit ik om de haverklap te voelen of de pook wel in de 5 staat.Alsof ik het niet zou merken dat het ding bijna opstijgt als ik een tijdje 130 rij in z'n 4 of lager.
Da's toch meer een soort gewente omdat het gewoon gemakkelijk zit, nee? Zelf moeten mijn sleutels en gsm aan de linkerkant zitten, zakdoek aan de rechterkant. Aan de kant van mijn zakdoek steek ik zo weinig mogelijk omdat anders alle andere zooi eruit valt als je je neus moet snuiten. Het is ook niet handig om elke keer je spulletjes ergens anders te steken, wanneer je ze dan nodig hebt moet je eerst beginnen zoeken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:36 schreef QCC het volgende:
Lichtelijke smetvrees, m'n sleutels rechts, gsm links, geld linksachter, langs de rechterkant van de auto lopen als ik op een oprit loop en er staat een auto, vroeger mocht ik niet op bepaalde rijen stoeptegels staan van mezelf als er aan het uiteinde halve tegels waren (nu gaat dat niet meer omdat mn stappen dan heel vreemd uitzien)..
dat is alles wat ik nu kan bedenken
Deurklinken en spoelknoppen van het toilet probeer ik ook alleen indirect aan te raken..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:40 schreef Juztin_Case het volgende:
Handenschudden is ook niet aan mij besteed, deurklinken, toetsenborden, muizen ook niet. Mijn eigen call center headsetje, die niemand anders mag gebruiken.
Spoelknoppen maakt niet uit, daarna was je toch je handen. Dan is het alleen de truc om de kraan nog dicht te krijgen zonder em aan te raken, zeker als er geen doekjes zijn maar een blazer (hoe onhygiënischquote:Op zondag 7 januari 2007 12:28 schreef QCC het volgende:
[..]
Deurklinken en spoelknoppen van het toilet probeer ik ook alleen indirect aan te raken..
Dat ligt er volgens mij aan,het kan mij echt niet schelen WAAR wat zit,als ik het maar bij me heb!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:30 schreef E-bit het volgende:
Is checken of je alles nog wel bij je hebt een dwangneurose dan?(...) Lijkt me gewoon vanzelfsprekend dat je dit doet of niet?
Oh, dat ken ik Ik ben ook wel eens twee keer teruggekeerd van naar m'n werk fietsen om te kijken of ik m'n deur wel dicht had gedaan. Het erge is dat ik de eerste keer vergeten was wat ik ook al weer thuis kwam doen, en dus omdraaide en naar m'n werk ging.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik twijfel wel eens of ik de wasmachine nu heb aangezet of niet. Zo stom. Dan was ik m'n kleren gewoon nog een keer. Zelfde verhaal met haar wassen. Sta ik te dromen onder de douche: hm, heb ik m'n haar nou gewassen of niet? Ok, whatever, nog een keer dan
.
Maar goed, dat heeft niks meer met dwangneuroses te maken, wel met verstrooidheidMisschien een idee voor een nieuw topic
.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef flamoes het volgende:
ik moet altijd geluid maken als ik tv kijk of iets doe waar ik me niet erg op moet concentrerengelukkig niet met onbekende mensen in de buurt, maar sommige mensen die ik goed ken valt het soms op... het is echt van alles; kloppen, tikken, fluiten, brommen, tanden knarsen of klakken, gewrichten kraken, en vooral geluiden van alle dingen na doen..
En het MOET! Ook als ik mezelf iriteer!
Dat is al zo sinds mijn geboorte![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef Frankvbr het volgende:
de volume van mn dvdspeler, wil ik graag een rond getal hebben als ik dat zie. bijv 20 of 25, zoniet 22 of 33 , 44. Anders ga ik er me aan ergeren, daarom kijk ik altijd liever niet naar het display.
Ook moet ik voordat ik ga slapen naar de wc, al ben ik net geweest, ik moet gewoon gaan, anders kan ik niet goed slapen. Zeer irritant. Volgens mij wel meer van die kleine dingen.
wtf idd. 2.5 jaar. Ik scheur altijd een hoekje van papier af en draai dan oeverloos een rolletje tussen mijn vingers.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:54 schreef Re het volgende:
monsterkick.... mja, hou dat ff in de gaten enzo... anders gewoon ff een nieuw topic openen.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Minisuisse het volgende:
Lichtknopjes soms tientallen keren aan en uit doen, omdat je het knopje niet 'goed' hebt uitgedrukt
quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Verbeteren van spelfouten (is al genoemd). Nu werk ik als postbode, dus ik moet me inhouden om niet alle spelfouten in andermans kerstkaarten te gaan verbeteren. Wel verbeter ik altijd fout geschreven straatnamen, of als iemand op een envelop heeft geschreven "verkeerd bezorgt" of "verhuist", dan verbeter ik dat ook altijd. De maandelijkse nieuwsbrief in de kantine wordt ook altijd door mij onder handen genomen.
En wat nog meer? Ik loop continu hardop in mijzelf te praten, zit de hele tijd met m'n linkerbeen te wiebelen (of zijn dat tics ipv neuroses?), en ik heb verder een bloedhekel aan verandering en onverwachte zaken, alles moet precies gaan zoals ik het wil, volgens vaste patronen en op vaste tijdstippen. Ik ben een controlfreak, maar op het dwangmatige af.
Spijkenisse is toevallig wel boem tranga lauw ja!! Hebbie dat!!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:07 schreef PolkaDots het volgende:
Ja ik zou ook gestoord worden als ik in Spijkenisse woonde
Klopt geen ruk van.De juiste oplossing is:quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:13 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb sinds ongeveer groep 8 lagere school een dwanggedachte die ik maar niet kwijt kom, maar die wel verminderde tijdens seroxatgebruik. Ik heb er gelukkig geen last van, vroeger wel af en toe.
wat doe ik: ik tel letters bij elkaar op. ik tel de letters e in n tekst en ik onthou de kentekens van bekenden.
mijn letteroptel methode gaat als volgt:
a=1 b=2 c=3 enz
het woord: woord correspondeert dan met 23+15+15+18+4 = 75 het alfabet heeft 26 letters, in 75 zit 2x26 dan hou je 25 over. dat correspondeerdt met letter y. dus het woord woord = 25\'3 oftewel letter 25 van het derde alfabet....je begrijpt als ik zo een hele zin of tekst ga optellen dat ik wel n tijdje bezig ben...![]()
wie heeft ook zoiets? daar ben ik wel nieuwsgierig naar!![]()
quote:het woord: woord correspondeert dan met 23+15+15+18+4 = 75 het alfabet heeft 26 letters, in 75 zit 2x26 dan hou je 25 23 over. dat correspondeerdt met letter y w. dus het woord woord = 25\'3 23\'3 oftewel letter 25 23 van het derde alfabet....je begrijpt als ik zo een hele zin of tekst ga optellen dat ik wel n tijdje bezig ben...![]()
Beetje neurotisch om dat na te gaan rekenen.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:04 schreef drijfhout het volgende:
Ben ik nou echt de eerste in bijna drie jaar die de fout in de OP ziet?
Hele topic heb ik gvd nagelezen, en nee hoor, geen fokker die normaal nadenkt en meetelt.![]()
![]()
[..]
Klopt geen ruk van.De juiste oplossing is:
[..]
![]()
Oftewel: vette dikke HOAX, een echte neuroot is neurotisch genoeg om te zorgen dat alle sommetjes kloppen. Dat is immers het enige dat zin geeft aan de neurose zelf.
Dankjewel drijfhout!
Haha, ja. Dagelijks Fok!ken is welbeschouwd al een geldige neurose.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje neurotisch om dat na te gaan rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |