abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44936306
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
Bij mij moet altijd alles symmetrisch...of als dat niet kan zo symmetrisch mogelijk
Heb ik ook

En ik moet mijn wekker altijd zo zetten dat er een 7 in de wektijd zit
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_44936435
Deuren controleren
Handen wassen (veel te vaak)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:34:46 #203
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_44936617
Ik loop altijd met pennen te kloten. Ik houd dan een pen vast tussen duim en wijs- en middelvinger, en duw met m'n pink die pen omhoog. Dan laat ik em vallen terwijl ik em vasthoud, zet m'n pink er weer onder en duw em weer omhoog. Dit kan ik echt uuuuurenlang gedachtenloos doen terwijl ik computer ofzo. Ik heb ook altijd een berg pennen naast m'n toetsenbord liggen omdat het gewoon MOET.
Ik doe btw hetzelfde met de afstandsbediening als ik tv kijk.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:41:53 #204
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44938010
3 keer kijken of ik de strijkbout wel uit heb gezet als ik wegga.
Bepaalde kleren op een bepaalde manier opvouwen.
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_44941362
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:53 schreef timp0e het volgende:
Ik controleer altijd als ik op de metro of trein wacht of ik daadwerkelijk nou mijn kaartje in mijn portomonee heb gedaan en mijn portomonee echt in de tas heb gedaan... dit doe ik dan echt om de 5 minuten totdat de trein/metro is aangekomen

Doe eens niet!

Met je avatar.
VET IRRITANT.
Stomme prei reclame.
BAH.

Sowieso schrijf je zo.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:54:00 #206
84328 Lllaura
painting pictures
pi_44950528
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 07:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik word elke nacht wel een keer wakker omdat ik moet plassen, da's meestal rond een uur of 4, 5. Als ik dan geweest ben, moet ik 5 minuten later weer. Dan hoef ik natuurlijk niet echt maar ik ga wel, zo irritant vind ik dat
Dat heb ik ook! Meestal moet ik helemaal niet plassen, maar lig ik wakker tot ik ben geweest...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_44953397
ik moet altijd geluid maken als ik tv kijk of iets doe waar ik me niet erg op moet concentreren gelukkig niet met onbekende mensen in de buurt, maar sommige mensen die ik goed ken valt het soms op... het is echt van alles; kloppen, tikken, fluiten, brommen, tanden knarsen of klakken, gewrichten kraken, en vooral geluiden van alle dingen na doen..
En het MOET! Ook als ik mezelf iriteer!
Dat is al zo sinds mijn geboorte

[ Bericht 9% gewijzigd door flamoes op 02-01-2007 21:32:16 ]
pi_44953661
Ohja. Op al mijn papieren (bijv. van school) komt een datum.
Doe ik ook bij al mijn schrijfsels en huiswerk etc.
Misschien niet echt dwangneurose maar is wel het eerste wat erop komt te staan, tis gewoon functioneel.
pi_44976255
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:21 schreef vencodark het volgende:
Ohja. Op al mijn papieren (bijv. van school) komt een datum.
Doe ik ook bij al mijn schrijfsels en huiswerk etc.
Misschien niet echt dwangneurose maar is wel het eerste wat erop komt te staan, tis gewoon functioneel.
Had ik deze maar...
pi_44976366
Lezen, ik moet echt werkelijk waar alles lezen. Best onhandig met rijlessen en zo, want er staan toch meer reclameborden en andere borden langs de weg dan je denkt. En ik moet altijd zinnen en zo in blokjes van vier letters indelen en als het dan geen afgeronde blokken worden ga ik komma's en zo meetellen om toch maar aan afgeronde blokken van vier te komen. Ook heel irritant en dat slaat echt nergens op, haha
pi_44976807
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef Bravo_Johnny het volgende:

[..]

Had ik deze maar...
Is zo aan te wennen hoor.
Ben daaraan begonnen omdat ik papierwerk had waarvan ik niet meer wist waar het bijhoorde en of het nog nodig is. Nu kan ik veel makkelijker dingen weggooien enzo.

Weet er trouwens nog 3. Ik pak uit een zak met boterhammen nooit de 1e en 2e boterham. Altijd half in ofzo. Die zijn naar mijn idee nog lekker vers aangezien niet iedereen de zak netjes sluit.

Andere is dat als ik drinken in een flesje meeneem ik echt tig keren de dop dichtdraai. Niet zozeer steeds strakker want soms draait zo'n dop dan door dat ie weer open is. Kan dat echt 5 minuten herhalen omdat ik bang ben dat ie misschien toch gaat lekken ofzo. De laatste tijd vraag ik of mijn ma hm dicht wil draaien als die er is anders blijf ik bezig.
Echt belachelijk.

Laatste is eigenlijk mijn ergste en smerige. Ik krap altijd mijn wondjes opnieuw open. Schijnbaar heb ik lekker bloed want de muggen prikken me in de zomer erg veel dus veel bultjes en dus weer wondjes. Doe dit echt al sinds ik me herinner en heb dan ook tientallen littekens op vooral mijn benen.
Erg he.

[ Bericht 15% gewijzigd door vencodark op 03-01-2007 16:54:20 ]
pi_44976940
Ik zit best vaak in m'n neus te beren en dat staat natuurlijk niet zo netjes in gezelschap. Meestal heb ik het niet eens door, en zegt iemand: "kap eens met dat vieze gefrunnik" en vraag ik "welk gefrunnik? Wat deed ik dan?"

En als ik in de auto zit en ik rij op de snelweg zit ik om de haverklap te voelen of de pook wel in de 5 staat. Alsof ik het niet zou merken dat het ding bijna opstijgt als ik een tijdje 130 rij in z'n 4 of lager.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_44977772
Met mijn voeten op de grond tappen en de velletjes van mijn lippen lostrekken als ik stilzit.

Verder ben ik soms onbewust bezig alles evenwijdig te leggen. Zit ik in café, dan moet mijn bierviltje recht liggen met de naden van de tafel of met een ander bierviltje. Zit ik thuis aan de bureau dan moet ik altijd de beschermmat op de tafel mooi rechtleggen met die ernaast en in harmonie met de hoek van de tafel. Mijn vriendin (*ex .. zucht) lachte er altijd mee en verlegde de mat dan weer. Maar het is nog niet zo erg dat ik gek wordt als het niet recht ligt en ik moet weg. Ik doe het gewoon onbewust.

Gisteren zat ik bij iemand thuis en die had een krabpaal tegen de muur staan. In mijn hoofd was ik heel de tijd bezig die krabpaal evenwijdig te zetten met de muur, maar het bovenste gedeelte was gedraaid, dus dat lukte niet.
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:27:37 #214
14827 Kogando
Modelprutser
pi_44978152
Het is vaak een grote bende op mijn bureau, maar als bijvoorbeeld de ruitenwissers van mijn auto niet goed werken kan ik me daar mateloos aan ergeren. Terwijl dat zelf weer een ouwe bak is. En de stoelen moeten altijd achteruit (dus normaal) staan in mijn auto als ik deze geparkeerd heb.

Ik ben best wel rommelig, maar sommige dingen moeten juist weer netjes zijn. Gek.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_44980731
Altijd onder m'n lakens kijken voordat ik mijn bed in duik. Als ik eenmaal in bed lig, en me bedenk dat ik dit vergeten ben spring ik uit bed om dit alsnog te doen.. Hmm tja
Altijd ergens aan moeten frummelen. Ik zorg dan ook altijd dat ik een ring/armband/ketting om heb waar ik aan kan zitten, anders word ik echt rusteloos en ga ik net zo lang aan iets anders friemelen totdat het kapot is
Talent hits a target no one else can hit;
Genius hits a target no one else can see
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:08:58 #216
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_44983598
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef Lennus het volgende:
Altijd onder m'n lakens kijken voordat ik mijn bed in duik. Als ik eenmaal in bed lig, en me bedenk dat ik dit vergeten ben spring ik uit bed om dit alsnog te doen.. Hmm tja
Is niet zo gek op zich. Heb ik ook, want een keer zat ik met mn voet door een grote pissenbed te roeren . Sindsdien kijk ik altijd
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  donderdag 4 januari 2007 @ 11:36:16 #217
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_44999881
Lichtelijke smetvrees, m'n sleutels rechts, gsm links, geld linksachter, langs de rechterkant van de auto lopen als ik op een oprit loop en er staat een auto, vroeger mocht ik niet op bepaalde rijen stoeptegels staan van mezelf als er aan het uiteinde halve tegels waren (nu gaat dat niet meer omdat mn stappen dan heel vreemd uitzien)..

dat is alles wat ik nu kan bedenken
pi_45000638
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:48 schreef Gripper het volgende:

En als ik in de auto zit en ik rij op de snelweg zit ik om de haverklap te voelen of de pook wel in de 5 staat. Alsof ik het niet zou merken dat het ding bijna opstijgt als ik een tijdje 130 rij in z'n 4 of lager.
Dat zegt meer over de eindoverbrenging van je auto
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_45075424
Voordat ik uit een fles drink, ook al is het een nieuw flesje, maak ik altijd de bovenkant even schoon. Een gewoonte, tic of neurose het zal wel. Tijdje terug, mijn vriendin (ex ) drinkt uit een flesje en geeft het flesje aan mij. Ik maak uiteraard de bovenkant even schoon. "Ben je soms vies van mij?"

Handenschudden is ook niet aan mij besteed, deurklinken, toetsenborden, muizen ook niet. Mijn eigen call center headsetje, die niemand anders mag gebruiken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Juztin_Case op 06-01-2007 15:46:28 ]
pi_45078294
Oh en als ik muziek hoor MOET ik bewegen, als ik het maar met mn voet ofzo maar meestal zit ik een beetje heen en weer te wiebelen met mn hoofd, vooral leuk in de trein Thuis heb ik gelukkig een schommelstoel en kan dan ook nergens muziek luisteren behalve in die stoel
pi_45080994
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:36 schreef QCC het volgende:
Lichtelijke smetvrees, m'n sleutels rechts, gsm links, geld linksachter, langs de rechterkant van de auto lopen als ik op een oprit loop en er staat een auto, vroeger mocht ik niet op bepaalde rijen stoeptegels staan van mezelf als er aan het uiteinde halve tegels waren (nu gaat dat niet meer omdat mn stappen dan heel vreemd uitzien)..

dat is alles wat ik nu kan bedenken
Da's toch meer een soort gewente omdat het gewoon gemakkelijk zit, nee? Zelf moeten mijn sleutels en gsm aan de linkerkant zitten, zakdoek aan de rechterkant. Aan de kant van mijn zakdoek steek ik zo weinig mogelijk omdat anders alle andere zooi eruit valt als je je neus moet snuiten. Het is ook niet handig om elke keer je spulletjes ergens anders te steken, wanneer je ze dan nodig hebt moet je eerst beginnen zoeken.
  zondag 7 januari 2007 @ 12:28:05 #222
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_45104365
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:40 schreef Juztin_Case het volgende:

Handenschudden is ook niet aan mij besteed, deurklinken, toetsenborden, muizen ook niet. Mijn eigen call center headsetje, die niemand anders mag gebruiken.
Deurklinken en spoelknoppen van het toilet probeer ik ook alleen indirect aan te raken..
pi_45106370
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:28 schreef QCC het volgende:

[..]

Deurklinken en spoelknoppen van het toilet probeer ik ook alleen indirect aan te raken..
Spoelknoppen maakt niet uit, daarna was je toch je handen. Dan is het alleen de truc om de kraan nog dicht te krijgen zonder em aan te raken, zeker als er geen doekjes zijn maar een blazer (hoe onhygiënisch ). Als er niemand is ram ik de deur open met mn voet
pi_45108057
Is checken of je alles nog wel bij je hebt een dwangneurose dan? Wat ik doe voordat ik de deur uitga, klaar ben met school, naar t café ga, opstap uit de bus en weer thuis kom is alle zakken in m'n broek langs. Links sleutel en sigaretten, rechts telefoon, achterzak portemonnee en ff checken of m'n pinpas erin zit. Lijkt me gewoon vanzelfsprekend dat je dit doet of niet?
pi_45124926
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:30 schreef E-bit het volgende:
Is checken of je alles nog wel bij je hebt een dwangneurose dan?(...) Lijkt me gewoon vanzelfsprekend dat je dit doet of niet?
Dat ligt er volgens mij aan,het kan mij echt niet schelen WAAR wat zit,als ik het maar bij me heb!
Telefoon links rechts of achter is om het even.......
pi_45126216
hmm... even kijken...

Ik weet dat ik op de wc altijd 4 velletjes toiletpapier per keer gebruik... scheur ik er meer of minder af dan heb ik echt het gevoel sh*t verkeerd geteld... (en meestal maak ik dat met de volgende die pak dan weer goed...)
Verder als ik in de auto zit (en niet zelf rijd) dan knipper ik tussen 2 lantaarnpalen 1keer. Ook als ik bijvoorbeeld bij me broer aan de andere kant van het land op visite ga (anderhalf uur knipperen...heerlijk :S ...)
Ik moet altijd gezondheid zeggen als er iemand niest, maakt niet uit waar ik ben of wie er niest. Het moet gewoon.
Er zijn nog wel wat dingetjes die ik altijd moet doen, maar die zitten er al zo in dat ik het helemaal niet meer doorheb dat ik het doe.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_45130215
7x op het knopje van het stoplicht drukken.
In your house I long to be
Room by room patiently
pi_45130248
Voor het slapen gaan ALTIJD nog een serie of een film kijken. Zelfs als ik dood moe ben of dronken thuis kom uit de kroeg
pi_45130816
haren uittrekken (heet trichotillomania)
pi_45140200
Parkeergarage's. Daar maak ik alle deuren open met mijn ellebogen (mits jas aan), en laat ik altijd iemand anders de knoppen van de lift in drukken.
Ik denk in plaatjes, en zie meteen voor me wat die zwervers 's nachts doen in parkeergarage's.

Ook ga ik niet op een vreemde plek naar de wc, of het moet echt niet meer anders kunnen.
pi_45143453
Is paranoïa ook een dwangneurose? Ik zal een korte uitleg geven. De gedichten die ik schrijf, die staan op mn pc, 2 keer op papier en mijn vriendin heeft ze ook allemaal. 1 van de geschreven versies neem ik overal mee. Want wat als mijn huis afbrandt? Of mijn pc crasht? Of mijn vriendin ze verliest? Of ik verlies de tas waar ze inzitten?
Dit is overduidelijk paranoïa, mss gepaard met een dwagneurose?
Never underestimate the predictability of stupidity
  maandag 8 januari 2007 @ 20:54:01 #232
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45156838
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik twijfel wel eens of ik de wasmachine nu heb aangezet of niet. Zo stom. Dan was ik m'n kleren gewoon nog een keer . Zelfde verhaal met haar wassen. Sta ik te dromen onder de douche: hm, heb ik m'n haar nou gewassen of niet? Ok, whatever, nog een keer dan .

Maar goed, dat heeft niks meer met dwangneuroses te maken, wel met verstrooidheid Misschien een idee voor een nieuw topic .
Oh, dat ken ik Ik ben ook wel eens twee keer teruggekeerd van naar m'n werk fietsen om te kijken of ik m'n deur wel dicht had gedaan. Het erge is dat ik de eerste keer vergeten was wat ik ook al weer thuis kwam doen, en dus omdraaide en naar m'n werk ging.

en 't is nog nodig ook, want ik heb wel eens een paar keer 's middags thuisgekomen en gezien dat ik m'n deur open had laten staan.

BTW, obsessief posten, is dat ook een dwangneurose?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_71327008
*Ik moet de klok aanraken
*Vroeger moest ik elke steen pakken waar ik lang naar keek
*Vroeger moest ik een aantal dingen aantikken
*Me knuffels precies recht zetten op bed
*Elke dag stofzuigen in me kamer en alles stoffen, en liever niet iemand in me slaapkamer komen, zeker niet met schoenen.
*Tussen mijn klerenhangers in de kast moet precies evenveel ruimte zitten
*Als er een vlekje op me veters zit moeten ze in de was..
& zo kan ik nog wel even door gaan,
klinkt gestoord he ? =S
-
-
-
-
pi_71327162
Heb ik ook ik moet altijd iets neurien, en mijn bf kjkt me dan altijd zo aan, van wat doe jij ? En me zus kwam een x me kamer binnen en dacht dat ik moest huilen om een film.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef flamoes het volgende:
ik moet altijd geluid maken als ik tv kijk of iets doe waar ik me niet erg op moet concentreren gelukkig niet met onbekende mensen in de buurt, maar sommige mensen die ik goed ken valt het soms op... het is echt van alles; kloppen, tikken, fluiten, brommen, tanden knarsen of klakken, gewrichten kraken, en vooral geluiden van alle dingen na doen..
En het MOET! Ook als ik mezelf iriteer!
Dat is al zo sinds mijn geboorte

-
-
-
-
pi_71327270
Bij mij moet het geluid van de tv altijd op 21 staan !
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef Frankvbr het volgende:
de volume van mn dvdspeler, wil ik graag een rond getal hebben als ik dat zie. bijv 20 of 25, zoniet 22 of 33 , 44. Anders ga ik er me aan ergeren, daarom kijk ik altijd liever niet naar het display.
Ook moet ik voordat ik ga slapen naar de wc, al ben ik net geweest, ik moet gewoon gaan, anders kan ik niet goed slapen. Zeer irritant. Volgens mij wel meer van die kleine dingen.
-
-
-
-
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:54:48 #236
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71327359
monsterkick .... mja, hou dat ff in de gaten enzo... anders gewoon ff een nieuw topic openen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:58:36 #237
263519 PolkaDots
inevitability
pi_71327488
Nooit geweten dat zoveel mensen dwangneuroses hadden... Ik had het alleen erg als kind en als puber (alles moest symmetrisch zijn, ik kon niet tegen oneven getallen, waste zo vaak mijn handen dat het vel van mijn knokkels viel) maar nu is alles over
pi_71327514
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:54 schreef Re het volgende:
monsterkick .... mja, hou dat ff in de gaten enzo... anders gewoon ff een nieuw topic openen.
wtf idd. 2.5 jaar. Ik scheur altijd een hoekje van papier af en draai dan oeverloos een rolletje tussen mijn vingers.
pi_71327576
zoiets doe ik ook heel vaak,ja =D..
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:29 schreef Bravo_Johnny het volgende:

[..]

Had ik deze maar...
-
-
-
-
pi_71327658
heb ik ook, vooral bij grote lichtknoppen =D x]
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Minisuisse het volgende:
Lichtknopjes soms tientallen keren aan en uit doen, omdat je het knopje niet 'goed' hebt uitgedrukt
-
-
-
-
pi_71328174
Daarom had ik een kaart met een verbeterde T. Ik wilde of wou bijna Daarom met een kleine d schrijven, maar heb ik maar zelf even verbeterd xD .
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Verbeteren van spelfouten (is al genoemd). Nu werk ik als postbode, dus ik moet me inhouden om niet alle spelfouten in andermans kerstkaarten te gaan verbeteren. Wel verbeter ik altijd fout geschreven straatnamen, of als iemand op een envelop heeft geschreven "verkeerd bezorgt" of "verhuist", dan verbeter ik dat ook altijd. De maandelijkse nieuwsbrief in de kantine wordt ook altijd door mij onder handen genomen.

En wat nog meer? Ik loop continu hardop in mijzelf te praten, zit de hele tijd met m'n linkerbeen te wiebelen (of zijn dat tics ipv neuroses?), en ik heb verder een bloedhekel aan verandering en onverwachte zaken, alles moet precies gaan zoals ik het wil, volgens vaste patronen en op vaste tijdstippen. Ik ben een controlfreak, maar op het dwangmatige af.

-
-
-
-
pi_71328433
Ai.... echte dwangneuroses zijn het geloof ik niet.... Ik heb niet het gevoel dat er iets ergs gebeurd als ik ' het' niet doe... Maargoed... Iritant is het wel

* Als een hand nat is, moet de andere ook nat zijn. En dan niet zomaar druppels nat, maar echt nat

* Ik heb een display tafel van Ikea, alles (telefoon afstandbedieningen enz) moeten onder de glasplaat in een hoek naast elkaar op volgorde van grootte en kleur. De grootte is het belangrijkst. Maar heb je nou twee afstandbedieningen die even groot zijn maar grijs en zwart, dan moet zwart eerst want dat is een sterke kleur. Tegenwoordig leg ik dus bij veel mensen (die ik goed ken) de afsandbedieningen op volgorde

* Als ik handje handje loop is het altijd mijn rechter hand

* Vriendje en ik eten vaak op de bank voor de tv. ik zit altijd rechts op de bank. Bij 'gewoon' tv kijken maakt het niet uit.

* Ik bepaal vaak van te voren welke kant ik om opstakels heen loop op straat. (lantaren paal, vuilnisbak enz) De persoon met wie ik toevallig op straat loop moet ook op die manier langs het obstakel.

* We zijn er achter gekomen dat alle woorden uiteindelijk op vier uitkomen. Dus 'alles is vier' is de slogan.
Bv. konijntje heeft 9 letters, het woord negen heeft 5 letters, het woord vijf heeft 4 letters en het woord vier ook 4. Dus alles is vier. Alhoewel ik weet dat alles vier is, tel ik vaak de letters van belangrijke woorden in het gesprek en pas hierboven genoemde toe. Gelukkig wel in mijn hoofd en niet hardop...

* Als ik in de auto zit om naar mijn werk te rijden ga ik om 22.15 van huis (tijdens de avond dienst) de eerstvolgende keer dat ik op mijn klok (in de auto) mag kijken moet het 22.22 uur zijn. En gek genoeg is het dat ook vaak

* Als ik mijn auto ga vol tanken wil ik altijd op een rond bedrag uit komen. Dus 60 euro precies, dan moet ik mijn tank zo goed als leeg rijden om dat te halen. Want anders past er niet genoeg benzine in om de 60 euro te halen. En dan zou je denken, tenk tot de 50 euro. Maar dat mag niet want dan zit er nog teveel benzine in om te mogen tanken.

Okay... dit was het wel zo'n beetje.. Ik woon in spijkenisse, dus als iemand zich geroepen voelt op de mannen met de witte jassen te bellen, ik ben gewoon thuis en ga vrijwillig mee
  zondag 26 juli 2009 @ 00:07:00 #243
263519 PolkaDots
inevitability
pi_71329765
Ja ik zou ook gestoord worden als ik in Spijkenisse woonde
pi_71329985
Vroeger had ik er eentje!

Alles moest even zijn, dus als ik het licht uit deed moest dat twee keer aan en uit. Als dat niet goed voelde verdubbelde dat, dus vier. Dit ging wel eens door tot 64 en meer en dan was ik wel even bezig. Na een jaar ofzo was ik er zo moe van dat het zo veel werd dat ik ook wel genoegen nam met "gewoon" even. Dus 2,4,6.

Maar uiteindelijk had ik wel meer aan mijn kop ivm studie en school en zo dat het gewoon vergeten is, heb ook nooit meer zulke gedachten behalve dan als ik deur op slot heb gedraaid voor het slapen en ik weet niet zeker of ik het wel goed gedaan heb ivm nog even de klink testen dat ik dan wel weer even terug loop. Maar dat is niet een heel erg ernstige vind ik.
  zondag 26 juli 2009 @ 01:01:25 #245
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_71331174
quote:
Op zondag 26 juli 2009 00:07 schreef PolkaDots het volgende:
Ja ik zou ook gestoord worden als ik in Spijkenisse woonde
Spijkenisse is toevallig wel boem tranga lauw ja!! Hebbie dat!!
  zondag 26 juli 2009 @ 02:04:12 #246
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71332090
Ben ik nou echt de eerste in bijna drie jaar die de fout in de OP ziet?
Hele topic heb ik gvd nagelezen, en nee hoor, geen fokker die normaal nadenkt en meetelt.
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:13 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb sinds ongeveer groep 8 lagere school een dwanggedachte die ik maar niet kwijt kom, maar die wel verminderde tijdens seroxatgebruik. Ik heb er gelukkig geen last van, vroeger wel af en toe.
wat doe ik: ik tel letters bij elkaar op. ik tel de letters e in n tekst en ik onthou de kentekens van bekenden.
mijn letteroptel methode gaat als volgt:
a=1 b=2 c=3 enz
het woord: woord correspondeert dan met 23+15+15+18+4 = 75 het alfabet heeft 26 letters, in 75 zit 2x26 dan hou je 25 over. dat correspondeerdt met letter y. dus het woord woord = 25\'3 oftewel letter 25 van het derde alfabet....je begrijpt als ik zo een hele zin of tekst ga optellen dat ik wel n tijdje bezig ben...
wie heeft ook zoiets? daar ben ik wel nieuwsgierig naar!
Klopt geen ruk van.De juiste oplossing is:
quote:
het woord: woord correspondeert dan met 23+15+15+18+4 = 75 het alfabet heeft 26 letters, in 75 zit 2x26 dan hou je 25 23 over. dat correspondeerdt met letter y w. dus het woord woord = 25\'3 23\'3 oftewel letter 25 23 van het derde alfabet....je begrijpt als ik zo een hele zin of tekst ga optellen dat ik wel n tijdje bezig ben...

Oftewel: vette dikke HOAX, een echte neuroot is neurotisch genoeg om te zorgen dat alle sommetjes kloppen. Dat is immers het enige dat zin geeft aan de neurose zelf.

Dankjewel drijfhout!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zondag 26 juli 2009 @ 08:30:03 #247
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_71333183
ik vind dit topic net in my active topics, ik begin het te lezen en ontdek zelf de fout, ik begrijp er niks van dat niemand m ziet ,zelfs niet degenen die zeggen altijd schrijffouten corrigeren..

je hebt groot gelijk, het is 23'3 idd dus w 3, en bovendien heb ik correspondeerdt geschreven
  zondag 26 juli 2009 @ 09:16:01 #248
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_71333350
Vroeger moesten dingen gelijk voelen, dus als ik aan mijn linker arm krabde moest dat rechts ook en was het dan net wat harder dan links ook weer oeven hard en op dezelfde plek natuurlijk.
Of als iemand me op mijn bil sloeg dan sloeg ik zelf op de andere anders voelde dat niet gelijk

nu heb ik alleen maar dat mijn borden om en om moeten liggen, grijs/zwart/grijs/zwart
  zondag 26 juli 2009 @ 09:35:04 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_71333450
quote:
Op zondag 26 juli 2009 02:04 schreef drijfhout het volgende:
Ben ik nou echt de eerste in bijna drie jaar die de fout in de OP ziet?
Hele topic heb ik gvd nagelezen, en nee hoor, geen fokker die normaal nadenkt en meetelt.
[..]

Klopt geen ruk van.De juiste oplossing is:
[..]

Oftewel: vette dikke HOAX, een echte neuroot is neurotisch genoeg om te zorgen dat alle sommetjes kloppen. Dat is immers het enige dat zin geeft aan de neurose zelf.

Dankjewel drijfhout!
Beetje neurotisch om dat na te gaan rekenen.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:29:15 #250
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71335900
quote:
Op zondag 26 juli 2009 09:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Beetje neurotisch om dat na te gaan rekenen.
Haha, ja. Dagelijks Fok!ken is welbeschouwd al een geldige neurose.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')