Oh ja dat heb ik ook; dan tel ik tot drie: mp3, telefoon en m'n tasquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:18 schreef Gremen het volgende:
Ik tel altijd tot 5 als ik thuis of op me werk weg ga. Waarbij ik tel of ik me sleutels, portomonee en telefoon enzo wel bij me heb.
Dat is dan wel de enige dwangneurose
Ja het 'hoort' gewoon zo. Je koopt shampoo en cremespoeling tegelijk, gebruikt het na elkaar, evenveel, dus moet het tegelijk op zijn. Is de cremespoeling eerder op dan de shampoo, dan moet mijn vriend de shampoo opmaken. Als ie dat niet wil dan pleur ik t gewoon weg. Maar meestal kom ik wel redelijk goed uit hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Leintjuh, echt?
Waarom dan? Of heb je echt geen idee.
Oh my.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja het 'hoort' gewoon zo. Je koopt shampoo en cremespoeling tegelijk, gebruikt het na elkaar, evenveel, dus moet het tegelijk op zijn. Is de cremespoeling eerder op dan de shampoo, dan moet mijn vriend de shampoo opmaken. Als ie dat niet wil dan pleur ik t gewoon weg. Maar meestal kom ik wel redelijk goed uit hoor
quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oh my.Sorry dat ik lach, ik vind het gewoon grappig. Ik sta niet eens stil bij dat soort dingen.
Nou ja goed, elke gek zijn gebrek.
wat ik wel doe, is de fles shampoo leeggooien als er net niet genoeg meer in zit voor een haarwasbeurt. Ik wil namelijk niet twee shampoos (uit de bijna lege fles en de nieuwe fles) door elkaar gebruikenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik vind mensen gek die shampoo en cremespoeling niet tegelijk leeg hebben!
Maar serieus: mijn schoonfamilie! Mn schoonzus doet de avond van tevoren een theekopje, broodbeleg en pillen klaar leggen voor de volgende ochtend. Als ze dat niet doet kan ze niet slapen.
En mn schoonvader zet ook elke avond een theekopje met theezakje en suiker klaar, samen met de pot stroop voor op zn brood. Hij staat speciaal een uur vroeger op om rustig te kunnen ontbijten
Hangt ervan af, als het dezelfde shampoo is, ben je wel gek. Als het andere shampoo is, ben je niet gek zei de gekquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:27 schreef Viking84 het volgende:
wat ik wel doe, is de fles shampoo leeggooien als er net niet genoeg meer in zit voor een haarwasbeurt. Ik wil namelijk niet twee shampoos (uit de bijna lege fles en de nieuwe fles) door elkaar gebruiken. Maar dat is niet gek, toch
De verhouding gebruik shampoo/crèmespoeling ligt bij mij op 2/1. twee keer wassen, één keer crèmespoelen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:ik vind mensen gek die shampoo en cremespoeling niet tegelijk leeg hebben!
het is andere shampooquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hangt ervan af, als het dezelfde shampoo is, ben je wel gek. Als het andere shampoo is, ben je niet gek zei de gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |