Dan moet je niet hier binnenkomenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:56 schreef Botje96 het volgende:
Ik word heel kriebelig als mensen allerlei prullaria in hun huis hebben staan.
[ afbeelding ]
*RIL*
[ afbeelding ]
ah,DAT verklaard het feit dat bladen in mijn winkel die er nog geen 5 minuten en onaangeroerd liggen altijd overhoop worden gegooid omdat mensen de ONDERSTE willen hebben!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:09 schreef Jannuk het volgende:
* in de winkel pak ik altijd de achterste fles deo, de achterste tube tandpasta enzz. Bij de "normale" boodschappen heb ik dit niet
Ook last vanquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:50 schreef _Arual_ het volgende:
- ik check wel vijf keer of ik de deur echt goed heb afgesloten, maar niet voordat ik heb gecontroleerd of de waterkoker / strijkbout / TV zijn uitgeschakeld.
Volledig mee eens en dan vertellen we elkaar nog maar zo weinigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef Papabear het volgende:
Wat een stelletje debielen zijn we eigenlijk met z'n allen he![]()
Dat van die boteren heb ik ook! Brood smeren duurt bij mij ook altijd wat langer dan bij anderen geloof ik. Ik steek ook redelijk veel moeite in het gelijk verdelen van het beleg. Ik snap echt niet dat mensen in het midden van de boterham een dot beleg kwakken en 'm dubbelslaan en wegeten. De randjes dienen ook ingesmeerd te worden!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:01 schreef mien-moeke het volgende:
1- Geaarde, metalen delen aanraken om derhalve eventueel opgebouwde, statische electriciteit te laten verdwijnen. Die schokken doen pijn!![]()
2- Etiketten van flessen peuteren (Voornamelijk bierflesjes)![]()
3- Peuteren aan losse velletjes op handen, vingers en voeten.![]()
4- Nagelbijten![]()
5- Ik smeer brood voor t werk. Pak 2 boterhammetjes, pak de bovenste en leg die op de kop naast de ander. Boter op de 'onderste', beleg op de 'onderste' en 'bovenste' weer 'rechtop' op de onderste leggen. Anders 'sluiten de bammetjes niet goed aan', ofzo. Moet ook altijd twee opeenvolgende bammetjes uit de zak pakken, anders 'past' t niet.![]()
6- Lezen. Alles. Etiketten, pakken melk/vla/yoghurt/luiers... whatever. Als er iets op staat, moet ik t lezen.![]()
Fuck... dat zijn er best veel.
Jammer maar heelergveel=11. Wat dan wel weer 4 is.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:16 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk weer een handigheidje op verzonnen![]()
bv. Chloorhexidinedigluconaat = heelergveel, heelergveel = 10, tien is 4
Hier nog meer:quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:09 schreef scrub_nurse het volgende:
ik vind het echt leuk en interessant om hier allemaal te lezen wat wij met zn allen voor vreemde gewoontes erop nahouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |