abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44652495
Vervolg van: Het grote kleine babietjes topic, deel 97

Babietjes

12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2005: Tinka, dochter van Mammietje
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)
7 mei 2006: Kai, zoon van Troma78
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
04 september 2006: Ryan, zoon van Inky05 en martinweb.nl
05 september: Dylan & Sennah, zoon en dochter van Eliminator20 en Baloetjuh
07 september 2006: Merel, dochter van Xanthe
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van Neuk en Arma_Angelus
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
12 november 2006: Renzo, zoon van sweaty
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 05-01-2007 11:11:09 ]
pi_44652510
En ik mikte hem dicht. Hopelijk nu goed geopend....
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:16:03 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44652987
Bijna goed, linkje in de OP gefixt.
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:52:28 #4
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44653917
Brent heeft alweer gepoept!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44653924
Met Ive gaat het weer helemaal oke! Hij is weer zijn vrolijke zelf gelukkig.
pi_44655263
Goed zo Brent! En Ive
Eva
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:04:48 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44655743
Fijn neuk, dan heeft er veel dwars gezeten en komt het nu los
en ive ook weer beter olee
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44655890
Fijn dat het met Brent en Ive weer beter gaat.

Merlijn heeft vandaag al zijn verjaardag gevierd op het KDV. We werden om 9.00 verwacht en werden met de andere kindjes aan tafel gezet. Alle kindjes kregen een muziekinstrumentje en samen gingen ze liedjes zingen. Merlijn vond de kroon op zijn hoofd eigenlijk maar niks. Pien is zijn grote vriendinnetje, Pien doet Merlijn altijd begroeten met een dikke zoen en is fijn moedertje over aan het spelen. Als Merlijn de kroon afdeed zette zij hem weer op zijn hoofd. Merlijn vond het raar dat wij er waren maar ook leuk. Gelukkig is het eenkennige er ook weer een beetje vanaf want hij huilde niet toen wij weer weggingen, ook fijn want ik vond het toch wel pijnlijk een huilende Merlijn.

Dadelijk nog even zijn taart en de rest regelen voor zijn verjaardag. Nog maar 5 nachtjes.....
pi_44656076
kan veel poepen ook te maken hebben met tandjes trouwens? max heeft gisteren 4 keer gepoept, terwijl hij normaal heel vast alleen 's ochtends poept

wat leuk merlijn! een verjaardagsfeest!! oooh gewoon alweer bijna 1
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:21:43 #10
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44656164
kan ja
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:39:23 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44656699
Cattie fijn!

En Brent alweer gepoept (stom he, waar je blij mee kunt zijn!)

Randa, nog een paar daagjes en dan is Merlijn baby-af!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44656997
We realiseren ons steeds meer dat Merlijn echt groot wordt. De woordjes die hij gebruikt. Ate = Auto, Da of Die als hij iets aanwijst. En met zijn vingertje alles aanwijzen, bijvoorbeeld als hij zich getoten heeft aan de bedplank, gaat hij helemaal uit zitten leggen, vingertje wijzen dat hij zich daar aangestoten heeft. Hij brabbelt, vooral onverstaanbaar wat af. Als hij wil slapen of honger heeft kan hij dat ook al heel duidelijk aangeven.

Mijn eigen gevoelens zijn nu eigenlijk het terugdenken hoe Merlijn vorig jaar nog in mijn buik zat en ik om dae paar dagen naar het ziekenhuis moest voor controle. Tweede kerstdag was ik toen 40 weken. Rond deze tijd was ik al een keer gestript en was het maar afwachten tot Merlijn kwam.
pi_44657184
Vanuit het moederstopic. Moonah, Anna slaapt ook niet de hele tijd. Soms als we gaan kijken ligt ze lekker rond te kijken of op haar duim te sabbelen. Ze rust iig goed uit, denken we dan maar.

Wat is Merlijn al groot. Kan me niet voorstellen dat wij dat ook krijgen. Ik vind het zo raar om iemand in z&g te zien posten die later is uitgerekend dan ik vorig jaar.

Even opscheppen hoe knap Anna is. 's Nachts krijgt ze een voeding in bed. Als ze bijna klaar is met drinken, heeft ze door dat papa ligt te slapen. Ze maakt dan eerst hard geluid, vervolgens gaat ze lachen en kijken of papa wakker wordt (die natuurlijk doorslaapt). En dat een paar keer achter elkaar. Het is duidelijk dat ze een papaskindje is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44657282
Merlijn is dan natuurlijk wel wat ouder dan Anna, maar als hij zijn ochtendslokje heeft gehad, gaat hij gewoon bij Magneet op zijn hoofd liggen met zijn volle gewicht, zo van Pappa ik ben wakker en dan kun je er niet meer om heen, doorslapen zit er dan echt niet meer in.
pi_44657388
Hallo, ik meld me maar even in dit topic.
Het gaat hartstikke goed met Jenna. Ze slaapt, poept, eet en gaapt veel. Overdag zitten we al in een aardig gelijk ritme, 's nachts nog een beetje een wegvinden. Slapen bij mama vindt ze heeeeel prettig Ze komt nu ongeveer 20 gram per dag aan door BV. Ik heb (nog) geen kloven gelukkig. Morgen al weer de laatste dag kraamzorg. Gelukkig is vriend thuis tot einde van het jaar om Benthe op te vangen. Benthe is trouwens hele trotse zus en heeft (nog) geen jaloerse trekken. We proberen haar met alles te betrekken zolang ze dat wil. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat als ik er weer alleen voor sta met 2 kindjes, maar ik maak me er niet druk om.
Ik hoop dat ik snel weer een beetje kan meekletsen met iedereen, maar wilde even laten weten hoe het met ons gaat

Ff een fotootje van vanmorgen.
pi_44657531
Ik heb nu het gevoel dat Fons doorslaapt omdat we zelf maar gaan slapen rond een uur of één/twee. En hij wordt dan weer wakker tussen acht en negen. Hopelijk wil hij ook een beetje vroeger in bed kruipen als ik weer aan het werk moet, en is hij dan niet al om vijf uur wakker of zo...
pi_44657976
oooh jennaatje! wat een mooi mensje weer. volgens mij lijkt ze wel op haar grote zus! klopt dat?
pi_44658028
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:24 schreef bixister het volgende:
oooh jennaatje! wat een mooi mensje weer. volgens mij lijkt ze wel op haar grote zus! klopt dat?
Ja ik vind van wel. De papa vindt weer van niet. Maar je kunt wel duidelijk zien dat het zusjes zijn. Benthe is wel veel lichter van kleur haar en huid.
pi_44658139
Jenna
Eva
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:33:31 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44658209
Bassmiss niet de goden verzoeken he ik help het je wel hopen.

Stiekemerd wat is ze mooi en ook daar gata alles goed wta heerlijk

Randa ik ken het gevoel, ik heb laatst alles teruggelezen hihi

Arwen kan niet zoveel als andere kindjes merk ik wel steeds meer, maar ik vind ze wel slim en dapper.
brabbelen en soms wat napapegaaien/nabootsen doet ze wel en als je haar roept kom eens komt ze ook wel, ze kruipt ze loopt aan de salontafel, kan zichzelf optrekken en laat zchzelf netjes zakken kan de kleinste kruimels oprapen maar verders houdt het daar wel mee op voor mij nog meer als genoeg maar toch spookt het wel een beetje gaat ze wel genoeg mee ook in de ontwikkeling omdat ze toch in die risico groep valt dat de ontwikkeling achter kan lopen.
maar vooralsnog denk ik dat ze het prima doet en maak ik me ook nog geen zorgen ( oke soms wel )

igraine, fijn dat je nichtje er nog zo goed van afgekomen is, en idd zwak/hypergevoelig zal ze wel blijven evenzo met arwen mocht ze er over heen groeien. De tijd zal het allemaal leren.
pi_44658403
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Randa ik ken het gevoel, ik heb laatst alles teruggelezen hihi

Arwen kan niet zoveel als andere kindjes merk ik wel steeds meer, maar ik vind ze wel slim en dapper.
brabbelen en soms wat napapegaaien/nabootsen doet ze wel en als je haar roept kom eens komt ze ook wel, ze kruipt ze loopt aan de salontafel, kan zichzelf optrekken en laat zchzelf netjes zakken kan de kleinste kruimels oprapen maar verders houdt het daar wel mee op voor mij nog meer als genoeg maar toch spookt het wel een beetje gaat ze wel genoeg mee ook in de ontwikkeling omdat ze toch in die risico groep valt dat de ontwikkeling achter kan lopen.
maar vooralsnog denk ik dat ze het prima doet en maak ik me ook nog geen zorgen ( oke soms wel )
Ik heb juist vaak het idee dat Arwen flink voor ligt op Merlijn. Heb altijd bij jou verhalen gehad dat Arwen overal net wat eerder mee was dan Merlijn, dus ik denk dat het met de ontwikkeling echt wel goed zit hoor, Evenstar. Het kindje van een collega van mij ligt juist in sommige dingen zover achter op Merlijn dat ik het weleens moeilijk vindt om met hem daar over te praten. Dat kindje is 9 maanden ouder en begint nu pas met lopen. Een kind ontwikkelt zich toch in een eigen tempo dus je hoeft e er echt geen zorgen over te maken. Nu maar hopen dat Arwen snel over haar voedselgevoeligheid heen zal groeien.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:44:18 #22
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44658493
Ja ze gaat voor mijn gevoel ook wel goed, alleen dan ga je naar cb, klapt ze in de handjes? doet ze opdrachtjes etc.? als dat is dat ze komt als je haar roept en ze luisterd naar nee ( voor 2 minuten ) dan ja maar klappen oid doet ze echt niet
pi_44658705
Merlijn klapt ook niet in de handen, maar als je hem iets vraagt te doen is hij mister ondeugend himself, hij doet alleen maar iets als hij er zin in heeft. Op het CB moet ik vragen vaak genoeg met "Nee, dat weet ik eigenlijk niet" beantwoorden. *schaam*. De vragen over aa en bb klanken heb ik ook ontkennend moeten beantwoorden, weet ik veel of hij dat kan, nooit geprobeerd of op gelet. Een propje oppakken, de laatste keer deed hij met knuistje, dat was niet goed. Terwijl hij thuis het kleinste kruimeltje met gemak oppakt tussen zijn vingers. Ze laten echt niet zien wat je wilt, terwijl ze echt wel kunnen. Merlijn kan denk ik best wel lopen, hij liep op het KDV ook van het ene naar het andere, maar thuis laat hij dat niet zien hoor. en pappa of mamma zegt hij ook nog niet, begint hij heel geniepig te lachen. Wat zijn die kindjes toch slim.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:52:24 #24
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44658732
kindjes zijn zeker slim net als de mama's
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:43:06 #25
94046 PM-girl
pi_44667156
Belana, ik moest nog even zeggen dat ik Ezra zo ontzettend superlief vind! (nav foto in vorige deel!)

Moonah, hoe is het vandaag met Thies? Is het een regeldagje (geweest), of iets anders?

En Stiekemurd, fijn dat het zo goed gaat met Jenna en Benthe!
*
pi_44667241
Stiekemurd, wat een PLAAATJE!!! Hele mooie foto! Geniet lekker van die tummy tub, want ineens passen ze er niet meer in
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 22 december 2006 @ 21:56:56 #27
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44668897
Evenstar; als ik zo lees wat Arwen allemaal doet, vind ik dat heel erg knap juist. Jeetje joh, ze loopt al langs de tafel, en ze is nog niet eens 1!!! Geen zorgen hoor!
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:19:37 #28
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44669505
Evenstar, ik sprak laatst met iemand die een heel vlot kindje heeft. Op haar vraag wat die van mij dan deden op die leeftijd kon ik antwoorden dat ze slechts als een soort reuzenbabies maar een beetje de hele dag op de grond of in de box lagen te lummelen, want dat was ook echt alles. Ze deden gewoon niets nada noppes, en overwogen met een jaar of het de moeite was om eens te gaan zitten .

Langs de tafel lopen deden ze pas met 16 maanden.

Ik kan me heel erg voorstellen dat je je zorgen maakt over Arwen, maar ze zijn nou eenmaal niet allemaal even snel. En met een jaar langs de tafel lopen is vlot hoor. Geen zorgen! Je meissie doet het hartstikke goed!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_44669749
Ik vind het best wel knap hoor wat Arwen doet!
Je moet maar bedenken dat je vaak de succesverhalen hoort en de gemiddelde dingen niet. Jadey lipe ook niet ophaar 1e verjaardag. En ik kan mij nog erg goed een bezoekje aan het CB herinneren toen mij de vraag werd gesteld of ze al woordjes zei, `ja naast papa en mama natuurlijk bedoel ik mevrouw` Zit je met je goeie gedrag, kindlief had nog nooit papa en mama gezegt ´
pi_44670722
Door gezondheidsproblemen kan een kindje best een achterstand oplopen, maar die kunnen ze later ook wel weer inhalen natuurlijk. En niet iedereen is overal even goed in natuurlijk, ook niet als volwassene.

Ook dat zie ik aan mijn nichtje. Zij heeft door diverse oorzaken toch een behoorlijke achterstand opgelopen op bepaalde gebieden. Maar ik zou me er nu nog niet zoveel zorgen over maken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_44672063
nog even snel: herkent hier iemand de rillingen die max krijgt, altijd als hij zijn eten ziet, vaak ook na de eerst happen, soms na elke hap. maar ook als hij iets van materiaal voelt dat hij niet kent en raar voelt, rijst ofzo. zooo gek!! dan gaat ie helemaal rillen en een soort van nee schudden
pi_44673426
Lieve Evenstar,
Kijk lekker naar je eigen kindje en doe alsof jij het enige kleine mensje op de hele wereld hebt. Je hebt een topkind!
Misschien voel je je extra onzeker door dat gedoe met die voeding? Geniet van je meisje en ontspan, het loopt wel los.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 23 december 2006 @ 02:10:44 #33
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44674411
zijn jullie toch weer lief
ik vind het soms zo lastig, door arts dietiste wordt er zo op aangespoort te letten op ahcterstanden, dan een gemiddelde van het cb..
familie die zich enorm zorgen maken krijgt ze wel genoeg voedingsstoffen binnen e.d.
je gaat er zo onzeker van worden terwijl ik dat helemaal niet wil.
  zaterdag 23 december 2006 @ 07:43:01 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_44675899
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:55 schreef pinquit het volgende:
nog even snel: herkent hier iemand de rillingen die max krijgt, altijd als hij zijn eten ziet, vaak ook na de eerst happen, soms na elke hap. maar ook als hij iets van materiaal voelt dat hij niet kent en raar voelt, rijst ofzo. zooo gek!! dan gaat ie helemaal rillen en een soort van nee schudden
dat doet Liam ook van kleins af aan erg grappig
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 23 december 2006 @ 07:46:17 #35
24188 Belana
kloon van belana
pi_44675923
haaai stiekemurd en jenna wat een mopje

evenstar, met Arwen komt het allemaal wel goed meid!
stormy waters...
sailin'
pi_44676758
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:55 schreef pinquit het volgende:
Fleur deed dat ook. Tegenwoordig uit ze het: het kriebelt op mijn tong. Maar ze eet het wel op. Het is dus meestal met iets nieuws dat even wennen is.

Evenstar

Neuk heerlijk dat Brent heeft gepoept. Hier ben ik nog steeds sinds woensdag aan het wachten op een poepbroek. Met al het gehuil en gespuug als gevolg. Het spul is nog niet binnen. Geloof dat ik iets verkeerd heb gedaan met bestellen. Dus ik probeer het nog een keer.

En wat een mooi kindje is Jenna.

Ive ook weer opgeknapt lekker hoor.
  zaterdag 23 december 2006 @ 10:55:37 #37
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44677652
Stiekemerd wat een lekker propje! Zo ligt Brent trouwens ook in de tub (hoofd nog schever naar achteren, dat wel). Is dat haar voorkeurshouding?
Ik las trouwens twee deukie Deukjes gehad? Tis nog vroeg he!
(lief! Ik heb alle foto's bekeken <3)

Brent heeft al weer gepoeperd! Gisterenavond was het weer drama met de krampjes maar ik zie wel een patroon. Hij is gewoon moeilijk in slaap te krijgen 's avonds. Wil gewoon bij ons zijn en heeft dan ook zijn echte huiluurtje. Nu ligt ie lekker te kraaien in de box. Hij was het er eerst niet mee eens en brulde effe 10 minuutjes. Ik dacht dat ie in slaap was gevallen maar hij lag mooi naar de kerstboom te kijken

Chaca is haar buikje ook hard? of kun je het nog indrukken?
Iedere golf van de zee,
pi_44678201
Ooooeeeehhh Jenna!!!
Wat een lief klein schattig prupke....
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 20:43 schreef PM-girl het volgende:

Moonah, hoe is het vandaag met Thies? Is het een regeldagje (geweest), of iets anders?
Onze Thies is weer als vanouds hoor.
Lekker ventje!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_44678629
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 10:55 schreef Neuk het volgende:
Stiekemerd wat een lekker propje! Zo ligt Brent trouwens ook in de tub (hoofd nog schever naar achteren, dat wel). Is dat haar voorkeurshouding?
Ik las trouwens twee deukie Deukjes gehad? Tis nog vroeg he!
(lief! Ik heb alle foto's bekeken <3)

Brent heeft al weer gepoeperd! Gisterenavond was het weer drama met de krampjes maar ik zie wel een patroon. Hij is gewoon moeilijk in slaap te krijgen 's avonds. Wil gewoon bij ons zijn en heeft dan ook zijn echte huiluurtje. Nu ligt ie lekker te kraaien in de box. Hij was het er eerst niet mee eens en brulde effe 10 minuutjes. Ik dacht dat ie in slaap was gevallen maar hij lag mooi naar de kerstboom te kijken

Chaca is haar buikje ook hard? of kun je het nog indrukken?
Na jouw post van gisteren (?) heb ik vanochtend eens goed gevoeld. Het is (kei)hard. Er zat vanochtend een half theelepeltje poep in d'r luier. Ze spuugt nu ook veel meer dan 5 dagen geleden. Net als of het echt overloopt.... Heb d'r gisteren al in bad gedaan om te ontspannen. Toen kwam er wel veel lucht, maar helaas geen poep. Ik hoop toch echt dat het snel loskomt. Gisteren heb ik d'r ingebakerd. Dat gaf haar in elk geval de rust om te slapen, want dat gezwaai met die armpjes was niet bevordelijk voor d'r. D'r beentjes zijn dan wel vrij om te bewegen, want anders kan ze evt. lucht of poep niet eruit duwen...

En wat me opvalt is dat ze sinds een paar dagen heel anders in bed ligt. Ze gooit d'r hoofd helemaal naar achteren, terwijl ze dat anders nooit deed. Dan lag ze gewoon recht. Er zit dus echt iets niet goed. In de vakantie toch maar eens kijken wat we er aan kunnen doen.

Ze is trouwens wel heel sterk. Moet echt moeite doen om d'r goed ingebakerd te krijgen. Zo'n klein meisje en dan zoveel kracht. Wat dat betreft precies d'r zus, die was ook al zo sterk.
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:13:31 #40
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44678881
Een nieuwe baby Gefeliciteerd stiekemerd, ik had het duidelijk even gemist Oeps, ik zie nu dat ik wel heb gefeliciteerd, duidelijk een geval van niet opgeslagen, dat kan ook
Gaat het allemaal goed verder? Hoe zwaar was ze?

En verder lees ik hier allemaal goede berichtjes, lekker groeiende kindjes en kindjes die weer beter zijn
Lekker douchen!
pi_44680223
Chacama, ben al eens met haar naar een ostheopaat geweest? Niet poepen en overstrekken en krampjes klinkt heel erg als iets dat door een onstheopaat verholpen/verlicht zou kunnen worden.
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:54:44 #42
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44683392
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 13:17 schreef owlet het volgende:
Chacama, ben al eens met haar naar een ostheopaat geweest? Niet poepen en overstrekken en krampjes klinkt heel erg als iets dat door een onstheopaat verholpen/verlicht zou kunnen worden.
Helemaal mee eens. Ik kan weer 2 x daags luiers verwisselen. En hij lacht nu zelfs als ie poept!
Iedere golf van de zee,
pi_44684036
Ben tot nu toe 1x bij de chiropracter geweest met d'r. Maar ik neig meer naar een osteopaat voor haar. Weet niet waarom. Is een gevoel. Ik ga in de vakantie kijken wat ik kan doen voor d'r. Eerst een kijken of er uberhaupt in mijn regio iets zit. Soms is dit deel van zeeland nog echt achtergesteld gebied

edit half negen: Hoe deed je dat ook al weer Neuk? Maud heeft gepoept. Een luier vol met mosterd. Het is nog niet voorbij, maar het eerste is er uit. De rest gaat vast nog volgen. En het klopt....nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met een volle luier.

[ Bericht 36% gewijzigd door chacama op 23-12-2006 20:24:56 (*O*) ]
pi_44700173
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja ze gaat voor mijn gevoel ook wel goed, alleen dan ga je naar cb, klapt ze in de handjes? doet ze opdrachtjes etc.? als dat is dat ze komt als je haar roept en ze luisterd naar nee ( voor 2 minuten ) dan ja maar klappen oid doet ze echt niet
Sommige van die dingen zijn ook zo bovengemiddeld. Van de week hoorde ik op gym over iemand die met de oudste van 3 jaar naar het cb ging. En er werd verwacht dat hij al heel veel plaatjes kon benoemen met verhaaltjes erbij. Nou ik heb kleuters in normale ontwikkeling gezien, die dat nog niet voor elkaar kregen, hoor.
Laat je niet gek maken!
  zondag 24 december 2006 @ 20:39:05 #45
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44717579
Heb vandaag Maud een beetje meer op schema gezet. En dat gaat goed. Alleen met het slapen heeft ze wat moeite....ze spuugt d'r speen uit en is hem vervolgens kwijt...de druif. Want dan is het dus huilen. Ze slaapt nu op d'r eigen kamertje. Ben benieuwd of dat wil lukken vannacht.
pi_44741453
Fijn fijn fijn, poepende kindertjes . Eva is tegenwoordig heel regelmatig, de 2e en 3e luier van de dag zitten vol groene mosterd

Ik dacht vandaag even dat ze me niet meer lief vond . Lief en aardig en lachen naar anderen, gezellig op schoot zitten en kletsen, en zodra ze bij mij was: .... Ik ben degene die haar nu en wel onmiddellijk een flesje moet geven blijkbaar. Maar vanavond bij de laatste voeding heeft ze het ingehaald, gelukkig, met haar suffe hoofdje heeft ze nog even bij mij op schoot zitten lachen en kletsen. En je leert ook nog eens wat van Eva's tante, die had haar in een houding die ze blijkbaar heel leuk vindt, ook later bij mij.... . Ik ben erg blij met mijn liefje.
Eva
  dinsdag 26 december 2006 @ 01:57:35 #47
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44744149
altijd handig die tips he linda

wij hebben een topactrice in spe..

Arwen is dol op de boekjes in de kast.. en nog doller om ze allemaal op de grond te gooien..
Na tig maal oprapen ben ik het wel eens zat en krijgt ze een nee te horen..
Afijn mevrouw luisterd eigenlijk altijd wel, maar vandaag was anders..
Fier trekt ze zich op aan de kast.. schuift haar handje richting boekjes..
Ik zeg nee arwen en ze trekt haar handje terug, laat zich op de grond zakken.. begint haar lipje te pruilen..
ik lach haar toe en mevrouw doet nog een poging.. weer zeg ik nee arwen.. ditmaal laat ze zich weer zakken en probeert het zieligste huiltje op te zetten wat ze kan.. je zou er bijna intrappen .. gooit haar handjes voor de ogen en vlijt zich op de grond.. om zo stiekem door haar vingertjes te kijken of we wel zien dat ze huilt.. en als we even niet kijken dan gaat ze nog even harder huilen... want stel dat we haar niet zouden horen

Hou dan maar eens je lach in

Later op de dga schoof ze nog wel richting kast, trok zich op.. schudde nee en liet zich weer zakken

wat is ze toch braaf
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:00:57 #48
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44744214
Aahhh imitatie stervende zwaan
pi_44744246
Arwen heerlijk eigenwijsje!
Ik kan dan ook mijn lah niet houden hoor evenstar, dus Djulian probeert nu gekke dingen te doen zo dat ik ga lachen en niet boos ga worden, kan je vertellen dat ze dan nog veel eigenwijzer worden als ze dat door hebben
  dinsdag 26 december 2006 @ 02:06:33 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44744308
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 02:00 schreef Rottdog het volgende:
Aahhh imitatie stervende zwaan

is zo maf het is of ze de laatste paar daagjes zoveel meer begrijpt..
zo tegenstrijdig.. ze past nog in de kinderbak van de wagen maar is al een echtmensje in doen en laten..
zo dubbel.. maf hoor

en merlijntje dag knul een hele fijne dag gewenst dag te vroeg

[ Bericht 11% gewijzigd door _evenstar_ op 26-12-2006 10:45:18 ]
  dinsdag 26 december 2006 @ 22:07:22 #51
94046 PM-girl
pi_44755142
Merlijn en Randa, fijne dag morgen!

Wat een poepverhalen hier verder, succes ermee!

Linda
*
pi_44755394
Arwennetje ik zou ook moeten lachen hoor Evenstar
Eva
pi_44762759
Merlijn neemt afscheid vandaag ja. Jammer genoeg is hij op zijn verjaardag toch weer een beetje ziek, maar we hopen dat hij het gewoon vol gaat houden en het bezoek op tijd wegsturen. Zijn cadeau van ons heeft hij al gehad. Gelukkig vond hij het prachtig. De slingers hadden we gisteren al neer gehangen, de balonnen vandaag.

Merlijn is vandaag 1 jr, vind het nog wel raar.
  woensdag 27 december 2006 @ 09:02:53 #54
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_44762855
doei mensen tot in het volgende topic
  woensdag 27 december 2006 @ 10:04:23 #55
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44763314
Dag Merlijn!

Storm kan draaien! Jippie-a-jee!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 10:10:35 #56
81992 Githa
pi_44763368
Wat knap Storm wat gaat dat hard zeg ....
Het is zo'n mooi mannetje
pi_44763982
Merlijn, gefeliciteerd!
Eva
pi_44765039
Gisteren het ledikant typetje Hensvik gehaald bij de Ikea. Maar hoe maak je een ledikantje (gedeeltelijk) op? Hoe zit dat?
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 11:58:58 #59
81992 Githa
pi_44765056
hoe bedoel PV?
pi_44765140
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef Githa het volgende:
hoe bedoel PV?
Nou, Kendahl is nog niet zo groot. Of moet ik het gewoon eens uitproberen, straks? Eerst maar in elkaar zetten..
  woensdag 27 december 2006 @ 12:06:43 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44765227
@sugar hiep hoi coole storm

Merlijntje

PV matrasje dan molton erover, dan matrashoes, dan het bedje met een laken en katoenendeken laag opmaken zodat ze niet onderuit zakken
  † In Memoriam † woensdag 27 december 2006 @ 12:15:59 #62
81992 Githa
pi_44765422
Dan gewoon laag opdekken.
Even meten hoelang Kendahl is en de rest van de dekens onder de martras vouwen, of bedoel je dat niet ?
pi_44765813
Wat leuk van Arwen.

Dat is knap van Storm! Hier blijft het bij pogingen tot.

Anna heeft veel last gehad van de drukke kerstdagen. Ik heb zo'n zin volgend jaar gewoon niet te gaan. Gisteren ruim drie uur bezig geweest om haar in bed te krijgen en het ging nog niet van harte. Hopelijk gaat het vandaag beter. Het is zo zielig. Helemaal uitgeput, maar slapen wil niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  woensdag 27 december 2006 @ 12:35:26 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44765868
Ach yppy, hier zag je zo tegenop.. en dan blijkt het idd nog niet lekker te gaan
  woensdag 27 december 2006 @ 13:42:50 #65
108648 cattie
lieve moeder
pi_44766195
Dag Merlijn! (En gefeliciteerd!)

Yppy, wat vervelend. Hopelijk trek Anna snel bij.

Ive heeft de afgelopen dagen zijn eerste hapjes gehad. Banaan en avocado (los van elkaar), fijngeprakt op een lepeltje. Hij vindt er niets aan en spuugt alles uit. Sabbelen op een broodkorst doet hij wel een beetje. Zijn reactie verbaast mij, ik dacht dat hij na bijna 6 maanden wel aan iets anders dan melk toe zou zijn. Misschien is het een kwestie van wennen. We gaan gewoon door met oefenen, maar forceren niets. Zijn er meer baby's die zo reageren?
  woensdag 27 december 2006 @ 13:57:11 #66
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44766478
Cattie is heel normaal hoor, de structuur is toch heel anders dan melk, het proeft anders dan melk.

je kunt ook proberen hem gewoon stukjes te geven en of helemaal fijn te pureren en aan te lengen met bv en dan steeds iets steviger van structuur te maken.
trouwens ive was gevoelig voor krampjes toch? dan zou ik met banaan wel oppassen
pi_44767619
Hoog opmaken kan ook, gaat het makkelijkst als je een gewoon eenpersoonslaken gebruikt dat je overdwars over het ledikantje legt en dan dubbelvouwt zodat de baby erin ligt en dus niet naar beneden kan schuiven. Je krijgt dan een matrozenbedje / volgens de envelopmethode opgemaakt bedje.
En wij 'moeten' van de kraamzorg twee dekentjes gebruiken, met een kruikje ertussen de eerste tijd (m.n. 's nachts).

Dit idee dus: http://www.tinynanny.nl/matrozenbedje.html
pi_44767682
Arwen de stervende zwaan komt ons hier ook bekend voor.
En volgens mij kan en doet Arwen alles preceis goed hoor! Wat de kinderarts ook zei, ieder kind doet alles op zijn/haar eigen tempo.
pi_44770597
Arwen, een echt dreumusje ben je aan het worden...

Hier heb ik een zieke Maud (en ook zieke Fleur...oorontsteking en snotteren). Maud ligt te snotteren en niet alleen uit d'r neus, maar ook uit d'r ogen. Bleg. Dat vind ik toch wel erg vies. Ik maak het elke keer schoon meteen nieuw doekje en uitgekookt water, maar toch...
pi_44771121
jenna ... wat ben je mooi...

beterschap maud (en fleur)
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_44771717
Ik heb hier een kleine meisje met diarree. Tussen elke voeding hoor ik het ineens enorm borrelen en moet echt rennen om te zorgen dat haar kleren schoon blijven. Dit lukt helaas niet altijd. Ze heeft het al vanaf donderdag maar de huisarts zei dat zolang ze eet en goede plasluiers heeft en ze niet sloom is er niks aan de hand is. Maar ik vind het best lang duren eigenlijk. Ze is er verder wel vrolijk onder gelukkig, maar ik iets minder
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 27 december 2006 @ 19:39:54 #72
108648 cattie
lieve moeder
pi_44772110
Beterschap Maud (en Fleur) en Liz!
Snoopy, Ive had vandaag ook zo'n heerlijke poepbroek. Zelfs zijn sokken zaten onder!

Mijn schatje wordt al zo groot! Hij zit nu al in de kinderstoel. Heerlijk vindt hij dat, lekker bij ons zitten, maar toch zelfstandig.
  woensdag 27 december 2006 @ 20:25:08 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_44773790
heeft Lis iets opgepakt in het ziekenhuis?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 december 2006 @ 20:34:15 #74
103793 kozakken
Living the life
pi_44774204
Och, arme Lis.. (en arme Snoopy )
En voor Storm. Al rollen, wat lekker vroeg!
En Cattie, leuk is dat gepier met eten he

Hier een vrolijk mannetje die jaha.... in een keer twee tandjes heeft Het zijn nog maar kleine puntjes, maar ze kunnen al gemeen bijten
En dat rollen doet onze Romme ook sinds gisteren een beetje zelf. Nu nog van per-ongeluk naar bewust
Wat wordt ons mannetje toch al snel groot
pi_44774346
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef Belana het volgende:
heeft Lis iets opgepakt in het ziekenhuis?
Zou zomaar kunnen. Ik heb echt geen idee.
Ik hoop alleen dat het gauw over is.

Romme, rollen en tandjes Het gaat idd hard!
  woensdag 27 december 2006 @ 20:38:07 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_44774365
rollen, eten, tandjes gelukkig is Ezra niet de enige die snel gaat

cattie, Liam vond eten in het begin ook maar niks, terwijl ezra vanaf de eerste hap het helemaal geweldig vind, het is gewoon zo verschillend

vanaf wanneer mogen ze ook alweer brood?
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 december 2006 @ 20:38:41 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_44774380
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:37 schreef snoopy het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen. Ik heb echt geen idee.
Ik hoop alleen dat het gauw over is.
Ik hoop het ook! ze heeft nu wel genoeg gehad zeg!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 27 december 2006 @ 20:51:32 #78
94046 PM-girl
pi_44774973
Lis en Maud en Fleur beterschap.

Eerste hapjes, zo leuk lijkt me dat, al hoop ik vooral dat dat nog lang duurt hier! (ik wil Simon nog even klein houden!) En dat geldt ook voor rollen, al lijkt me dat ook wel leuk om weer zo'n ontwikkelingsstukje te zien!

Yppy, vervelend dat Anna zo slecht ging slapen, hopelijk vanavond beter.

En Poemojn, ik noteer even je tip over het matrozenbedje!
*
pi_44778419
yppy, heeft anna nou alles bij elkaar veel last gehad van de waterpokken? en ja, kerst/logeerdrukte kost hier ook altijd veel ernergie en slaaptoestanden (ook nu nog), dus helemaal geen gek idee om dat volgend jaar anders te doen.

beterschap voor de zieke lis & maud & fleur!

die eerste hapjes: volgens mij is het meer regel dan uitzondering dat ze daar niet meteen dol op zijn, cattie. zo vreemd ook natuurlijk!

alles goed met de kers(t)verse kleintjes? stiekemerd ik heb inmiddels ook op je 'twee deukie' -site gekeken, wat een schatje die jenna! en zo lief ook die foto's waar benthe ook op staat. en hoe gaat 't met juliette poemojn?
ben natuurlijk ook razend benieuwd naar foto's van julia (wat veel J-meisjes ) en dewi.

[ Bericht 40% gewijzigd door bixister op 27-12-2006 22:26:50 ]
  woensdag 27 december 2006 @ 22:41:32 #80
108648 cattie
lieve moeder
pi_44779118
Dank jullie wel voor de eetreacties! Evenstar, goede tip om het eten met bv te mengen, dat ga ik morgen proberen. Morgen staat er namelijk gekookte wortel op het menu.
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:38 schreef Belana het volgende:
(..)

vanaf wanneer mogen ze ook alweer brood?
Volgens het introductieschema dat ik gebruik mogen ze na 6 maanden een broodkorst om op te sabbelen en na 7 maanden bruin brood om te eten.
pi_44779378
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:51 schreef PM-girl het volgende:
(ik wil Simon nog even klein houden!)
Te laat! Dat kan nu echt niet meer...

Lis, Maud en Fleur, beterschap....
Zielig, kleine zieke kindjes.

Bij onze beide families waren zieke kindjes, en ik hield echt mijn hart vast voor Thies, maar vooralsnog ziet het er naar uit dat hij nergens last van heeft.
Alleen van zijn moeder die hem overmatig knuffelt...
pi_44779414
Volgens mij maakt Kendahl weer een sprongetje: hij is huilerig, veel moe, wil steeds eten...
Hij heeft trouwens een sterke wil, wanneer hij eten krijgt met de fles en die verdwijnt even uit beeld, zet hij het op een krijsen!
  woensdag 27 december 2006 @ 23:06:43 #83
94046 PM-girl
pi_44780030
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:48 schreef Moonah het volgende:

[..]

Te laat! Dat kan nu echt niet meer...
Ik wil hem als klein beertje houden dan!
quote:
Bij onze beide families waren zieke kindjes, en ik hield echt mijn hart vast voor Thies, maar vooralsnog ziet het er naar uit dat hij nergens last van heeft.
Gelukkig maar!
Simon is sinds enkele uren verkouden, dus ik ben benieuwd hoe hij zich vannacht houdt.
quote:
Alleen van zijn moeder die hem overmatig knuffelt...
Hier ook al, elke dag meer en meer word ik verliefd op het mannetje!!
*
pi_44786394
Kijk die beterschap van jullie lijkt al te helpen. De oogjes van Maud zijn al een stuk beter. En mama's die kindjes knnuffelen...ha...hoe meer hoe beter

Lis ik hoopd at het snel over is, want van onder tot boven...onder zitten is helemaal niets.

eerste hapjes........nog heeeeeeeeeeeeel lang niet.
  donderdag 28 december 2006 @ 09:28:42 #85
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44786686
snoopy kan het niet het rota virus zijn? heeft arwen in maart vorig jaar gehad, veeel, heel veel poepen/spuitluiertjes.
is niets aan te doen dan er uit te zieken en zorgen dat ze goed drinkt en goed plast, eventueel wat ors erbij gebruiken.
pi_44786721
Geen idee Evenstar. Maar wij hebben het allemaal niet en Morris ook niet. *klopt af*
  donderdag 28 december 2006 @ 09:34:50 #87
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44786745
wij hadden het ook niet misschien anders even nara de huisarts gaan, die kunnen nl aan het huidje zien of het een viraal iets is arwen had zo bijv. hele kleine rode puntjes die je wegkon duwen en dan terug kwamen.. zo wist die dan dat het viraal was en door de symptomen kwam hij dan op rota virus..
pi_44788835
quote:
Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Volgens mij maakt Kendahl weer een sprongetje: hij is huilerig, veel moe, wil steeds eten...
Hij heeft trouwens een sterke wil, wanneer hij eten krijgt met de fles en die verdwijnt even uit beeld, zet hij het op een krijsen!
Herkent iemand dit trouwens? Zeg maar, met deze leeftijd... Of is er iets anders aan het handje?
Hij wil niet dat wij hem zelfstandig laten spelen, hij moet steeds maar lichamelijk contact hebben, wat is dat? Mist hij de borstvoedingen misschien?
pi_44788952
quote:
Op woensdag 27 december 2006 13:42 schreef cattie het volgende:

Ive heeft de afgelopen dagen zijn eerste hapjes gehad. Banaan en avocado (los van elkaar), fijngeprakt op een lepeltje. Hij vindt er niets aan en spuugt alles uit. Sabbelen op een broodkorst doet hij wel een beetje. Zijn reactie verbaast mij, ik dacht dat hij na bijna 6 maanden wel aan iets anders dan melk toe zou zijn. Misschien is het een kwestie van wennen. We gaan gewoon door met oefenen, maar forceren niets. Zijn er meer baby's die zo reageren?
Dat is heel normaal. Sommige kindjes gaan pas met een maand of 9/10 (of nog later) echt goed eten. Bedenk dat melk de hoofdmaaltijd is tot een jaar en de rest is bijvoeding (voor erbij dus). Ive hoeft er nog niet van te leven, dus maak je geen zorgen. Mijn dochter ging met 8 maanden ineens als een bootwerker te keer.
Variety is the spice of life
  donderdag 28 december 2006 @ 12:09:00 #90
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44788958
Dag dag Merlijn! Leuke verjaardag gehad?

Chaca: Last van poepoogjes bij Maud? Druppel moedermelk werkt als een tiet, hoor! Succes verzekerd.

Brent heeft vanochtend om 9 uur weer een behandeling bij de osteopaat gehad. Hij sliep er dwars doorheen en slaapt nu zelfs nog (is wel kort wakker geweest voor een voeding en sliep zo aan de boobie weer in). Het vergt wat om beter te worden!
Zijn nek en buikje zijn behandeld. Volgens de osteopate was de (ergste) paniekstress van vorige week verdwenen en kon ze nu dieper behandelen. Met een week of 2 moet het vanaf nu wat beter worden. En we moeten ook naar een kinderfysiotherapeut volgens haar en volgens het CB. Eind goed al goed! Tis zowieso een lekker knulleke!
Iedere golf van de zee,
  donderdag 28 december 2006 @ 12:14:58 #91
94046 PM-girl
pi_44789091
Fijn dat de behandeling aanslaat Neuk. En het CB is het zomaar eens met iemand anders! Wauw!
*
  donderdag 28 december 2006 @ 12:38:19 #92
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44789622
Arme PV, misschien moet ie inderdaad even wennen aan het niet meer BV krijgen. Dat idee had ik met Jetske ook. Na een weekje gaat het hier weer helemaal lekker met 'r. Die storm en romme, rollen al helemaal om. Nou Jets niet hoor, die probeert het maar komt nog niet tot het einde. Het lukt haar wel als ze op haar buik ligt (met moeite) maar dan knapt ze zo hard met haar hoofdje op de grond, dat ik dat liever niet doe.

Wat Jetske wel kan: -jes geven. Ik smelt bij elk kusje dat ze geeft. Echt een smak in de lucht. Als ze een op de wang geeft dan is het meestal een natte kledder tong die over je wang gaat

Fijn neuk dat het lijkt te helpen. Sterkte chacama met de prutoogjes. Ik deed het met gekookt (afgekoeld) water en watjes.
Lekker douchen!
pi_44791102
Kendahl kan ook nog niet rollen hoor. Sterker nog, hij babbelt/schreeuwt meer dan dat hij in beweging komt. Hij probeert zich trouwens wel op te richten om te zitten. Buikspieroefeningen
pi_44792490
ooh jetske wat moet toch geweldig lief zijn
pi_44793739

Eva rolde net om in de box

gek dat jullie het er net over hebben

Ze zwaaide haar beentjes in de lucht en toen opzij, nog wat verder, en toen lag ze op haar buik.... en toen was ze heel boos want ze kreeg haar armpje niet goed onder haar lijf weg. En dr hoofdje optillen vind ze ook nog moeilijk. Na een poosje heb ik haar maar weer op haar rug gedraaid, vond het wel zielig, want ze had er zoveel moeite voor gedaan. Ze begon gelijk weer! . En nu is ze bekaf.
Mijn grote kleine Evaatje
Eva
  donderdag 28 december 2006 @ 15:08:02 #96
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44794421
Eva
Lekker douchen!
pi_44794577
Eva, wat knap!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 december 2006 @ 15:56:55 #98
94046 PM-girl
pi_44796014
Zo die Eva!

Hier ook nog geen enkele poging tot, maar zoals ik al schreef, dat vind ik niet erg!
*
pi_44796614
Bixis, ze heeft er maar weinig last van gehad. We hebben niet gemerkt dat ze jeuk had. Het waren ook nog geen 20 pokjes. Ze krijgt ze dus vrijwel zeker nog een keer. We zijn voorbereid.

Eva ook al rollen.
*OUD heilige*
pi_44796624
Maar nu ligt ze wel telksens met haar beentjes klem tussen de boxspijlen.... frustratie frustratie!
Eva
pi_44796665
lekker op de grond leggen Linda
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:27:19 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44800454
eva en een voor bent wat fijn neuk !!

Jetske kusjes geven lief !!

arwen is in de ban van hara tamboerijntje te lief
pi_44801628
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:14 schreef Vicky het volgende:
lekker op de grond leggen Linda
Vind ik zo koud en hard (parket). Maar ik zal morgen eens het boxkleed op de grond leggen, kijken of ze dat leuk vindt.

O. wat lief, dat Jetske kusjes geeft. Ik ging al oefenen met Eva, maar het enige wat ze doet is de mond wijd open (happen )
Eva
pi_44804210
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:08 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Vind ik zo koud en hard (parket). Maar ik zal morgen eens het boxkleed op de grond leggen, kijken of ze dat leuk vindt.

O. wat lief, dat Jetske kusjes geeft. Ik ging al oefenen met Eva, maar het enige wat ze doet is de mond wijd open (happen )
Boxkleed op de grond, evt. een fleecedeken of een badhanddoek eronder leggen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 28 december 2006 @ 22:12:40 #105
108648 cattie
lieve moeder
pi_44808510
Ive ligt elke dag wel even op een kleed op de grond, hij vindt die ruimte heerlijk!

Ive heeft net zijn eerste flesje moedermelkpap gehad. Hij vond het erg lekker, hij dronk het supersnel! En nu hopen dat hij er ook wat langer op slaapt. Afgelopen nacht moest ik hem 3x voeden. Dat begint mij nu wel op te breken.
pi_44818312
En heeft Ive er lekker op geslapen cattie?

Knap hoor Eva, omrollen!

Hier een ziekig Finnetje, hij hoest de longetjes zowat uit z'n lijfje en zit potdicht. Net naar de huisarts geweest en hij heeft het RS-virus te pakken. Zoals een hele hoop kindjes op dit moment blijkbaar. Gelukkig drinkt en eet hij nog wel goed (al kost aan de borst drinken hem momenteel echt heel veel moeite) en verder is hij ook nog hartstikke vrolijk, al slaapt ie vreselijk slecht 's nachts.
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:07:47 #107
94046 PM-girl
pi_44818412
O Tamea, wat zielig. Gelukkig gaat het eten nog wel redelijk. Beterschap!

Ik leg Simon ook op de grond op een boxkleed, met de babygym. Dat is meestal dikke pret!

Cattie, vervelend dat Ive zo vaak komt 's nachts, heeft de pap afgelopen nacht geholpen?
*
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:30:16 #108
108648 cattie
lieve moeder
pi_44818787
Beterschap Finn!!

Ive heeft geen seconde langer op de pap geslapen. Maar we zagen vanochtend dat zijn eerste tandje is doorgekomen! Misschien had hij daar ook last van.
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:24:34 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_44820039
jammer cattie proberen jullie wel eens een speentje geven 's nachts? daarmee weten we Ezra te rekken tot 's ochtends.
Ezra zit net met veel smaak een broodkorstje te eten. dat kind is zo dol op eten erg grappig.
ik denk ook dat rapley met hem heel goed zal gaan, hij kouwt goed en sabbelt lekker. (bij Liam zou het nooit echt hebben gepast, die heeft nog nooit gekouwd op zijn eten )
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:30:09 #110
108648 cattie
lieve moeder
pi_44820192
Een speentje wil Ive niet. We proberen het wel te rekken door hem weer in slaap te wiegen, maar dat werkt maar kort.
Wat leuk dat Ezra zo lekker eet!
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:33:56 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_44820277
ow das wel jammer dan idd en lastig ook. hij pakt ook zijn duim niet? nou, ws niet dus.
ik heb wel eens gelezen dat doorslapen ook iets is wat ze moeten leren, maar dat betekent in sommige gevallen dat je je baby een keer zult moeten laten huilen en ik weet ook niet of ik dat zou kunnen hoor.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:35:50 #112
108648 cattie
lieve moeder
pi_44820320
Zijn duim doet hij af en toe. Wij zijn nu wel weer een huilbeleid begonnen, het is anders gewoon niet te doen. Er moet nu minimaal 3 uur tussen een voeding zitten 's nachts en anders laten we hem huilen. (Is ons voornemen, 's nachts pakt het soms anders uit.)
pi_44820571
Cattie, wat lastig
Eva is gelukkig een duimzuigertje. Hoe we haar dat later weer afleren moeten we dán maar zien, maar nu is het erg handig. Dat speentje tufte ze telkens weer uit....

En waarom gaan babietjes zo snel! . Gisteren rolde Eva zich voor het eerst om, vandaag doet ze het 5 keer zo snel, en tilt ze ook haar hoofdje op. Ze vind het alleen nog steeds niet leuk om op haar buik te liggen, want ze kan dan niks, dus ik heb haar nu maar even in de wipstoel, ter 'zelfbescherming'.

Finn, beterschap! Dat virus had Lis toch ook? Blijkbaar zijn grotere babietjes er iets beter tegen bestand?
Eva
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:56:33 #114
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44822453
Wat vervelend dat RS-virus, zeg. Beterschap voor Finn! Hoe krijgen kindjes dat eigenlijk? Buiten? Of van andere kindjes?

Vanochtend om half 9 schrok ik wakker... Brent heeft van half 1 tot kwart voor 9 geslapen en werd zelfs wakker van mijn gestommel... Mag dit wel? Normaal meldt hij zich 5 uur na de laatste voeding. Ik kon de klok er zelfs mee op tijd zetten. Is dat doorslapen slecht voor zijn suikerspiegel of kan hij dat na 8 wk wel aan?
Iedere golf van de zee,
pi_44822553
hihi Neuk, volgens mij gebeurt dat iedereen als babietje voor het eerst doorslaapt. Schrikken! (en kijken of hij/zij nog wel ademt ) Volgens mij kan doorslapen prima na 8 weken, als ie goed op gewicht is...

Hier nog een dilemmaatje: Eva past maat 56 niet meer. Nu zit ik te twijfelen wat ik zal doen: bewaren of verkopen. Nou ja, eigenlijk weet ik het al: verkopen, want we hebben weinig ruimte, wie zegt dat er een 2e komt (ík weet het nog niet) en of dat een meisje is en of zij dan in het zelfde seizoen geboren wordt). Hoe doen andere moeders dat? 1e pakje en nog wat dingetjes bewaren en dan de rest weg?
Eva
pi_44822661
Volgensmij mogen ze al vrij snel doorslapen. En schrikken is het wel de eerste keer, maar wel heerlijk

Ik heb hier nog geen kleertjes weggedaan, maar wel alle rompertjes op een paar na, die bijzonder waren (eerste, gekregen, met opgedrukt geboortekaartje, etc.). Voorlopig bewaar ik alle andere kleertjes nog (hebben we ook ruimte voor), maar als dat niet zou kunnen zou ik het meeste ook zo weg kunnen doen op een paar dingen na zoals z'n eerste pakje.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:08:51 #117
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44822814
Jammer dat Ive nog niet helemaal doorslaapt. Wel fijn dat zijn eerste tandje er nu is. Lekker knagen op mama's tepels...

Arme Finn, laten we hopen dat het bij een lichte vorm blijft. Beterschap jochie!

Die Eva! Toch gewoon op dat buikie blijven leggen, Linda. 4 keer per dag een paar minuutjes, zo deden wij het ook. Nu vindt hij het prima. Bovendien kun je, als ze goed op het buikje kan liggen, lekker babymassage doen

Kendahl heeft vannacht voor de eerste keer in zijn ledikantje geslapen, de hele nacht door. Het was gister wel helemaal wennen, maar de mobiel boven hem is wel erg leuk hoor. Dat vindt hij ook!
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:16:33 #118
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44823024
Hihi Linda Brent past ook niet meer in 56. Zonde he, van al die mooie kleertjes! Maar ook wel weer leuk al die nieuwe kleertjes elke keer. Ik laat het nog effe liggen, misschien krimpt ie nog ooit of weet ik veel... Ik vind het zo zonde en misschien vind ik nog een oplossing het wel te gebruiken want 62 past hem dan wel heel mooi maar 62-68 is echt way too groot!

Ik vond het heerlijk dat ie doorsliep. Dus ik kan gaan proberen of hij dat vaker wil? Wat me wel opviel is dat ie wel 2x snel achtereen (binnen 2 uur) een volledige voeding wilde. Tja, so be it dan had ie zeker nodig! Net als dat ie bijna de hele dag geslapen heeft gisteren.
Gisterenavond laat had ie trouwens opeens zo veel gepoept dat zijn hele bed zelfs vies was. De luier was doorweekt en van boven tot onder zat hij vol. Ik denk dat dat het werk van de osteopaat was. En het is het allemaal waard. Wat een lachebekje is het ook. Echt een heel andere baby dan een week terug.
Iedere golf van de zee,
pi_44823765
Wat een goede berichten Neuk! Pv, ik hoef Eva helemaal niet meer op haar buikje te leggen, ze gaat zelf! Maar na 2 of 3 keer vind ik het wel genoeg, want ze is elke keer boos dat ze dan zo ligt en niks kan. Maar misschien - gezien het tempo waarin het nu gaat - vindt ze het morgen geweldig

Ik ben al bezig om foto's te maken van de kleertjes
Eva
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:50:10 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44824156
cattie pap is geen garantie voor doorslapen hoor maar hoop echt dat hij snel wat meer door wil slapen voor jullie.

belana doet ezra goed

Hier gaat het weer minder gisteren dietiste gesproken nieuwe plan van flesvulling en even gewogen. ze is in 2 weken 90 gram afgevallen, voor haar doen erg veel en dus ook niet goed.
ze krijgt nu 240 water plus 8 schepjes neocate + 3 schepjes fantomalt ( calorie-en) dan 2 maal daags aanvullen met 3 schepjes pap en schepje medicatie en een losec capsule
en 2 maal daags een bordje pap er van maken.
en dan maar hopen dat ze niet verder afvalt en voldoende groeit anders contact opnemen met het zkh over 2 weken en waarschijnlijk dan opname oid..
ik vind het zo onwijs moeilijk, want je staat zo machteloos in dit, je doet wat je doen kan, meer kan echt niet, maar als je kind dan krijst van de honger is gewoon K*T.
Alsof het alleen maar slechter lijkt te worden
boven dat alles weigert ze nu al een uur om der fles te eten/drinken niet echt bevorderlijk
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:53:19 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44824274
oh en linda ik heb op pyamatjjes met voetjes en wat klein spul voor banaanding toen alles bewaard
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:55:16 #122
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44824340
Evenstar Ik heb zo met jullie te doen!

edit: Gingen we net naar het cb om Kendahl te laten wegen, waren ze dicht! En nergens staat aangegeven wanneer ze dan wel open zijn. Nergens een schema'tje. Ook niet voor doordeweeks. En je loopt trouwens gewoon het gebouw binnen. Niemand die zich afvraagt wat je komt doen. Er waren mensen aanwezig en ze keerden ons de rug toe, mensen van een andere organisatie binnen hetzelfde gebouw. Niemand die ons vroeg wat we kwamen doen... snappen jullie dat nou?

[ Bericht 74% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 29-12-2006 14:06:28 ]
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:04:03 #123
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44824674
Veel goede berichten hier over omrollende kindjes, maar ook weer zieke en een Arwen die haar moeder veel zorgen baart. Dikke kus

Ik had het grote voordeel dat ik de kleren die Feur te klein waren netjes doorkon schuwen naar Sjeen. Isa en Fleur schelen op een mand na een jaar. Dus dat was perfect qua kleren en voor mij qua ruimte in de kasten.

Ben vannochtend met Maud naar de HA geweest. Alles is goed, maar ze had me vannacht toch flink laten schrikken. Ze moest telkens zo hoesten dat ze vergat te ademen. UIteindleijk won het adem-reflex het wel, maar deze mama heeft toch vaak gedacht ADEM NU.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:09:01 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44824842
Eva!
Finn beterschap, zielig....
Fijn dat het met Brent zo veel beter gaat.
Evenstar, sterkte maar weer.

En Cattie, balen zeg. Drinkt Ive wel elke keer uit twee borsten? Want dat deed Thies dus niet toen hij zich om de 2uur meldde. Zou je voeding wel voldoende vet bevatten? Ik noem maar wat hoor, wil je niet ongerust maken. Maar wellicht een idee om er eens met een deskundige over te praten?
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:10:11 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44824895
Iiieeeh, da's eng Chaca...
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:22:20 #126
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44825350
Evenstar, wat een bummer... Begrijp ik het nou goed dat het telkens 2 stapjes vooruit 1 achteruit gaat?
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:28:47 #127
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44825584
nou het was een stapje vooruit en 2 stappen achteruit de rijstebloem gaat goed, maar de rest ging mis en dus weer tot eind maart!! geen bijvoeding oid alleen de 4 flessen die ze nu dus krijgt met al die toevoegingen.
ze verbruikt meer energie en heeft dus eigenlijk gewoon meer bouwstenen nodig , maar die kan en mag ze niet hebben.
het is dus alleen maar hopen dat ze iig weer iets gaat groeien en het afvallen gevolg was van de allergische reacties op de wortel en peer.
blijft de groei achteruit gaan of stilstaan dan moet er toch iets anders gaan gebeuren.
90 gram lijkt weinig, maar ze is al wat fijner, en dat is haar maand gewicht wat ze de maand ervoor was aangekomen.

Tis zo lastig je weet dat je het goed doet en niet meer kan doen, en je probeert je geen zorgen er over te maken , maar als zelfs de wijkverpleeg. de dietiste en de arts zich zorgen maken.. hoe moet je je dan als ouder geen zorgen maken..
pi_44825707
Evenstar, wat klote zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44825899
Mag je echt niets meer geven Evenstar?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:55:22 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44826444
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mag je echt niets meer geven Evenstar?
nee, ze krijgt nu als je alles mixt 4 maal 270 wat echt de max is gezien gewicht/lengte e.d. daarom ook de fantomal en elke voeding pap maken voor de extra calorie-en een grotere hoeveelheid is voor de nieren niet goed.
ingewikkeld hoe en waarom maar iig dus onverantwoord.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:07:01 #131
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44826906
En vaker over de dag verspreid minder geven, uitkomend op dezelfde hoeveelheid per dag?
pi_44827115
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef cattie het volgende:

Ive heeft net zijn eerste flesje moedermelkpap gehad. Hij vond het erg lekker, hij dronk het supersnel! En nu hopen dat hij er ook wat langer op slaapt. Afgelopen nacht moest ik hem 3x voeden. Dat begint mij nu wel op te breken.
Als hij net zijn eerste tandje doorheeft is de kans dat hij regelt erg groot. Bij ziek, zeer en andere narigheid gaan ze vaak regelen. Bovendien is rond de 6 maanden ook vaak een regelperiode.

Evenstar, wat een ellende. Zo erg
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:15:26 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44827198
dat pikt ze niet dan is ze echt de ganse dag overstuur dus das ook geen optie denk ik
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:45:32 #134
108648 cattie
lieve moeder
pi_44829890
Evenstar, wat rot voor jullie! Veel sterkte weer!

@Moonah, Ive drinkt uit 2 borsten 's nachts. Het "grappige" is dat hij overdag nu 4 en soms 5 uur tussen de voedingen laat zitten en 's nachts om de 2 a 3 uur wil. Zijn drinkschema is dus verkeerd om. Nu gaan we dus 's nachts proberen te rekken.

@nebelung, dat zou nog wel eens kunnen een regelperiode. Ik heb dat nog nooit eerder echt gemerkt, waarschijnlijk omdat Ive altijd vrij veel voedingen heeft gekregen. We zullen zien. Op zich is het niet zo'n heel probleem dat hij soms nog 3x per nacht komt, maar ik had gehoopt dat hij op pap wat langer zou slapen. Mijn schoonouders zeuren al 2 maanden dat we hem pap moeten geven omdat hij dan echt wel doorslaapt. Nou niet dus. Ben ik blij dat ik er niet 2 maanden eerder mee ben begonnen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:50:35 #135
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44830072
Evenstar, wat moelijk je zou zo graag wat extra's willen geven bij honger..

Cattie, hier heeft pap ook nooit wat gedaan, qua langer slapen oid. (kwam er toen ook nog achter dat rijstebloem nog niks toevoegt aan voeding ook. Ben er toen ook meteen weer mee gestopt) Regelen kan natuurlijk wel heel goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:07:49 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_44830662
evenstar, wat moet jij je rot voelen sterkte!

dat kindjes van pap gaan doorslapen is zo'n fabeltje, bij de 1 werkt het bij de ander niet.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:12:43 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44830829
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef E.T. het volgende:
Evenstar, wat moelijk je zou zo graag wat extra's willen geven bij honger..

Cattie, hier heeft pap ook nooit wat gedaan, qua langer slapen oid. (kwam er toen ook nog achter dat rijstebloem nog niks toevoegt aan voeding ook. Ben er toen ook meteen weer mee gestopt) Regelen kan natuurlijk wel heel goed
daar zit je verkeerd er zitten wel degelijk calorie-en in
pi_44831208
Evenstar sterkte ermee! Lijkt me zo naar allemaal.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:37:35 #139
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44831687
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:12 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

daar zit je verkeerd er zitten wel degelijk calorie-en in
Ik weet dat er calorieeen inzitten, maar qua voedingsstoffen voegt het bij (goed lopende) bv niks toe.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:03:33 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44832500
bij goedlopende BV voegt het niets toe , alleen kan het wat vermakkelijken om die stap naar andre stuctuur wat vermakkelijken idd. en ze krijgen er die extra calorie-en mee binnen.
maar dat is denk ik dan ook wel kindafhankelijk
pi_44834960
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:45 schreef cattie het volgende:
Evenstar, wat rot voor jullie! Veel sterkte weer!

@Moonah, Ive drinkt uit 2 borsten 's nachts. Het "grappige" is dat hij overdag nu 4 en soms 5 uur tussen de voedingen laat zitten en 's nachts om de 2 a 3 uur wil. Zijn drinkschema is dus verkeerd om. Nu gaan we dus 's nachts proberen te rekken.

@nebelung, dat zou nog wel eens kunnen een regelperiode. Ik heb dat nog nooit eerder echt gemerkt, waarschijnlijk omdat Ive altijd vrij veel voedingen heeft gekregen. We zullen zien. Op zich is het niet zo'n heel probleem dat hij soms nog 3x per nacht komt, maar ik had gehoopt dat hij op pap wat langer zou slapen. Mijn schoonouders zeuren al 2 maanden dat we hem pap moeten geven omdat hij dan echt wel doorslaapt. Nou niet dus. Ben ik blij dat ik er niet 2 maanden eerder mee ben begonnen.
Grappig dat je het niet herkent of nog niet eerder hebt meegemaakt

Je kan er donder op zeggen dat hij aan het regelen is. Pap helpt daar niks aan. Was je ook met bijvoeden begonnen al (of was dat iemand anders)? Soms gaan ze ook nog eens meer drinken als de bijvoeding start.

Tja, ik denk dan: pijnlijk mondje, het is donker. Als het donker is en je hebt pijn dan voel je jezelf ook niet optimaal gelukkig. Noem het mamahonger desnoods, hij wil bij je zijn. Ik weet, hoor, het is doodvermoeiend. Ik gun je echt een hele nacht, zeker met werk voor de deur. Het enige wat ik je nu aan kan raden is dit weekend (toch een beetje raar weekend weer met oudjaarsnacht) is veel aanleggen, laten drinken, des te eerder is dit voorbij.

Oh en even zijn mondje nog eens checken op andere tandjes en desnoods morgen nog even chamodent of dentinox aanschaffen, dat geeft ook rust. (en bij erge tandpijn schroom ik nooit en doe er een PCM in). Sterkte!

Oh ja, over die rijstebloem: iemand van de VBN rekende laatst voor dat je bijna een heel kopje vlokken nodig hebt om aan dezelfde calorische waarde te komen als een paar slokken moedermelk. Ik zou mooi die pap laten zitten. Dan moet je alleen maar meer kolven, hoop gedoe en voor niks
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:43:23 #142
105888 renzell
pi_44835466
Evenstar, wat enorm frustrerend moet dit voor je zijn meid. Ik wens je veel sterkte!
  Jubileum moderator vrijdag 29 december 2006 @ 19:55:15 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44835811
Wat vreselijk frustrerend Evenstar. Zo moeilijk lijkt me dat, je wilt je kindje zo graag zien groeien maar het gaat bij Arwen extra moeizaam met al die allergien. Heel veel sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:08:27 #144
108648 cattie
lieve moeder
pi_44836269
@Nebelung: ik denk dat je helemaal gelijkt hebt! Het zal wel mamahonger zijn. Chamodent hebben we al in huis en ook al gegeven (het tandje naast het eerste tandje staat ook op doorkomen).
Dank je voor de tips!
pi_44836514
Graag gedaan hoor en ik zie een voordeel bij het nadeel: mooi dat van het regelen je produktie weer beter kan worden. Misschien dat dat een prettig vooruitzicht is?
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:37:40 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44837410
arwen en evenstar

* pinquit geeft dikkke knuffel
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:31:08 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44839441
dank jullie allemaal misschien dom, maar geeft me wel weer even kracht tot de volgende tegenslag
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:37:15 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_44850784
Hartelijk gefeliciteerd Arwen! Tot over een half jaar!

Ive heeft echt regeldagen, vannacht wilde hij om de 1,5 a 2 uur drinken. Gaap. Hij eet trouwens nu al wel een beetje banaan!
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:39:31 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_44850805
ow cattie, wat vreselijk vermoeiend toch
oordopjes in en verder proberen te slapen?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:24:21 #150
105888 renzell
pi_44851483
Evenstar, gefeliciteerd met Arwen! Fijne dag jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')