Vind ik zo koud en hard (parket). Maar ik zal morgen eens het boxkleed op de grond leggen, kijken of ze dat leuk vindt.quote:
Boxkleed op de grond, evt. een fleecedeken of een badhanddoek eronder leggenquote:Op donderdag 28 december 2006 19:08 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Vind ik zo koud en hard (parket). Maar ik zal morgen eens het boxkleed op de grond leggen, kijken of ze dat leuk vindt.
O. wat lief, dat Jetske kusjes geeft. Ik ging al oefenen met Eva, maar het enige wat ze doet is de mond wijd open (happen)
nee, ze krijgt nu als je alles mixt 4 maal 270 wat echt de max is gezien gewicht/lengte e.d. daarom ook de fantomal en elke voeding pap maken voor de extra calorie-en een grotere hoeveelheid is voor de nieren niet goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mag je echt niets meer geven Evenstar?
Als hij net zijn eerste tandje doorheeft is de kans dat hij regelt erg groot. Bij ziek, zeer en andere narigheid gaan ze vaak regelen. Bovendien is rond de 6 maanden ook vaak een regelperiode.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef cattie het volgende:
Ive heeft net zijn eerste flesje moedermelkpap gehad. Hij vond het erg lekker, hij dronk het supersnel! En nu hopen dat hij er ook wat langer op slaapt. Afgelopen nacht moest ik hem 3x voeden. Dat begint mij nu wel op te breken.
daar zit je verkeerdquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef E.T. het volgende:
Evenstar, wat moelijkje zou zo graag wat extra's willen geven bij honger..
Cattie, hier heeft pap ook nooit wat gedaan, qua langer slapen oid. (kwam er toen ook nog achter dat rijstebloem nog niks toevoegt aan voeding ook. Ben er toen ook meteen weer mee gestopt) Regelen kan natuurlijk wel heel goed
Ik weet dat er calorieeen inzitten, maar qua voedingsstoffen voegt het bij (goed lopende) bv niks toe.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
daar zit je verkeerder zitten wel degelijk calorie-en in
![]()
Grappig dat je het niet herkent of nog niet eerder hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:45 schreef cattie het volgende:
Evenstar, wat rot voor jullie! Veel sterkte weer!
@Moonah, Ive drinkt uit 2 borsten 's nachts. Het "grappige" is dat hij overdag nu 4 en soms 5 uur tussen de voedingen laat zitten en 's nachts om de 2 a 3 uur wil. Zijn drinkschema is dus verkeerd om. Nu gaan we dus 's nachts proberen te rekken.
@nebelung, dat zou nog wel eens kunnen een regelperiode. Ik heb dat nog nooit eerder echt gemerkt, waarschijnlijk omdat Ive altijd vrij veel voedingen heeft gekregen. We zullen zien. Op zich is het niet zo'n heel probleem dat hij soms nog 3x per nacht komt, maar ik had gehoopt dat hij op pap wat langer zou slapen. Mijn schoonouders zeuren al 2 maanden dat we hem pap moeten geven omdat hij dan echt wel doorslaapt. Nou niet dus. Ben ik blij dat ik er niet 2 maanden eerder mee ben begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |