abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44796665
lekker op de grond leggen Linda
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 december 2006 @ 18:27:19 #102
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44800454
eva en een voor bent wat fijn neuk !!

Jetske kusjes geven lief !!

arwen is in de ban van hara tamboerijntje te lief
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44801628
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:14 schreef Vicky het volgende:
lekker op de grond leggen Linda
Vind ik zo koud en hard (parket). Maar ik zal morgen eens het boxkleed op de grond leggen, kijken of ze dat leuk vindt.

O. wat lief, dat Jetske kusjes geeft. Ik ging al oefenen met Eva, maar het enige wat ze doet is de mond wijd open (happen )
Eva
pi_44804210
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:08 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Vind ik zo koud en hard (parket). Maar ik zal morgen eens het boxkleed op de grond leggen, kijken of ze dat leuk vindt.

O. wat lief, dat Jetske kusjes geeft. Ik ging al oefenen met Eva, maar het enige wat ze doet is de mond wijd open (happen )
Boxkleed op de grond, evt. een fleecedeken of een badhanddoek eronder leggen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 december 2006 @ 22:12:40 #105
108648 cattie
lieve moeder
pi_44808510
Ive ligt elke dag wel even op een kleed op de grond, hij vindt die ruimte heerlijk!

Ive heeft net zijn eerste flesje moedermelkpap gehad. Hij vond het erg lekker, hij dronk het supersnel! En nu hopen dat hij er ook wat langer op slaapt. Afgelopen nacht moest ik hem 3x voeden. Dat begint mij nu wel op te breken.
pi_44818312
En heeft Ive er lekker op geslapen cattie?

Knap hoor Eva, omrollen!

Hier een ziekig Finnetje, hij hoest de longetjes zowat uit z'n lijfje en zit potdicht. Net naar de huisarts geweest en hij heeft het RS-virus te pakken. Zoals een hele hoop kindjes op dit moment blijkbaar. Gelukkig drinkt en eet hij nog wel goed (al kost aan de borst drinken hem momenteel echt heel veel moeite) en verder is hij ook nog hartstikke vrolijk, al slaapt ie vreselijk slecht 's nachts.
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:07:47 #107
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44818412
O Tamea, wat zielig. Gelukkig gaat het eten nog wel redelijk. Beterschap!

Ik leg Simon ook op de grond op een boxkleed, met de babygym. Dat is meestal dikke pret!

Cattie, vervelend dat Ive zo vaak komt 's nachts, heeft de pap afgelopen nacht geholpen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:30:16 #108
108648 cattie
lieve moeder
pi_44818787
Beterschap Finn!!

Ive heeft geen seconde langer op de pap geslapen. Maar we zagen vanochtend dat zijn eerste tandje is doorgekomen! Misschien had hij daar ook last van.
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:24:34 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_44820039
jammer cattie proberen jullie wel eens een speentje geven 's nachts? daarmee weten we Ezra te rekken tot 's ochtends.
Ezra zit net met veel smaak een broodkorstje te eten. dat kind is zo dol op eten erg grappig.
ik denk ook dat rapley met hem heel goed zal gaan, hij kouwt goed en sabbelt lekker. (bij Liam zou het nooit echt hebben gepast, die heeft nog nooit gekouwd op zijn eten )
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:30:09 #110
108648 cattie
lieve moeder
pi_44820192
Een speentje wil Ive niet. We proberen het wel te rekken door hem weer in slaap te wiegen, maar dat werkt maar kort.
Wat leuk dat Ezra zo lekker eet!
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:33:56 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_44820277
ow das wel jammer dan idd en lastig ook. hij pakt ook zijn duim niet? nou, ws niet dus.
ik heb wel eens gelezen dat doorslapen ook iets is wat ze moeten leren, maar dat betekent in sommige gevallen dat je je baby een keer zult moeten laten huilen en ik weet ook niet of ik dat zou kunnen hoor.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:35:50 #112
108648 cattie
lieve moeder
pi_44820320
Zijn duim doet hij af en toe. Wij zijn nu wel weer een huilbeleid begonnen, het is anders gewoon niet te doen. Er moet nu minimaal 3 uur tussen een voeding zitten 's nachts en anders laten we hem huilen. (Is ons voornemen, 's nachts pakt het soms anders uit.)
pi_44820571
Cattie, wat lastig
Eva is gelukkig een duimzuigertje. Hoe we haar dat later weer afleren moeten we dán maar zien, maar nu is het erg handig. Dat speentje tufte ze telkens weer uit....

En waarom gaan babietjes zo snel! . Gisteren rolde Eva zich voor het eerst om, vandaag doet ze het 5 keer zo snel, en tilt ze ook haar hoofdje op. Ze vind het alleen nog steeds niet leuk om op haar buik te liggen, want ze kan dan niks, dus ik heb haar nu maar even in de wipstoel, ter 'zelfbescherming'.

Finn, beterschap! Dat virus had Lis toch ook? Blijkbaar zijn grotere babietjes er iets beter tegen bestand?
Eva
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:56:33 #114
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44822453
Wat vervelend dat RS-virus, zeg. Beterschap voor Finn! Hoe krijgen kindjes dat eigenlijk? Buiten? Of van andere kindjes?

Vanochtend om half 9 schrok ik wakker... Brent heeft van half 1 tot kwart voor 9 geslapen en werd zelfs wakker van mijn gestommel... Mag dit wel? Normaal meldt hij zich 5 uur na de laatste voeding. Ik kon de klok er zelfs mee op tijd zetten. Is dat doorslapen slecht voor zijn suikerspiegel of kan hij dat na 8 wk wel aan?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44822553
hihi Neuk, volgens mij gebeurt dat iedereen als babietje voor het eerst doorslaapt. Schrikken! (en kijken of hij/zij nog wel ademt ) Volgens mij kan doorslapen prima na 8 weken, als ie goed op gewicht is...

Hier nog een dilemmaatje: Eva past maat 56 niet meer. Nu zit ik te twijfelen wat ik zal doen: bewaren of verkopen. Nou ja, eigenlijk weet ik het al: verkopen, want we hebben weinig ruimte, wie zegt dat er een 2e komt (ík weet het nog niet) en of dat een meisje is en of zij dan in het zelfde seizoen geboren wordt). Hoe doen andere moeders dat? 1e pakje en nog wat dingetjes bewaren en dan de rest weg?
Eva
pi_44822661
Volgensmij mogen ze al vrij snel doorslapen. En schrikken is het wel de eerste keer, maar wel heerlijk

Ik heb hier nog geen kleertjes weggedaan, maar wel alle rompertjes op een paar na, die bijzonder waren (eerste, gekregen, met opgedrukt geboortekaartje, etc.). Voorlopig bewaar ik alle andere kleertjes nog (hebben we ook ruimte voor), maar als dat niet zou kunnen zou ik het meeste ook zo weg kunnen doen op een paar dingen na zoals z'n eerste pakje.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:08:51 #117
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44822814
Jammer dat Ive nog niet helemaal doorslaapt. Wel fijn dat zijn eerste tandje er nu is. Lekker knagen op mama's tepels...

Arme Finn, laten we hopen dat het bij een lichte vorm blijft. Beterschap jochie!

Die Eva! Toch gewoon op dat buikie blijven leggen, Linda. 4 keer per dag een paar minuutjes, zo deden wij het ook. Nu vindt hij het prima. Bovendien kun je, als ze goed op het buikje kan liggen, lekker babymassage doen

Kendahl heeft vannacht voor de eerste keer in zijn ledikantje geslapen, de hele nacht door. Het was gister wel helemaal wennen, maar de mobiel boven hem is wel erg leuk hoor. Dat vindt hij ook!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:16:33 #118
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44823024
Hihi Linda Brent past ook niet meer in 56. Zonde he, van al die mooie kleertjes! Maar ook wel weer leuk al die nieuwe kleertjes elke keer. Ik laat het nog effe liggen, misschien krimpt ie nog ooit of weet ik veel... Ik vind het zo zonde en misschien vind ik nog een oplossing het wel te gebruiken want 62 past hem dan wel heel mooi maar 62-68 is echt way too groot!

Ik vond het heerlijk dat ie doorsliep. Dus ik kan gaan proberen of hij dat vaker wil? Wat me wel opviel is dat ie wel 2x snel achtereen (binnen 2 uur) een volledige voeding wilde. Tja, so be it dan had ie zeker nodig! Net als dat ie bijna de hele dag geslapen heeft gisteren.
Gisterenavond laat had ie trouwens opeens zo veel gepoept dat zijn hele bed zelfs vies was. De luier was doorweekt en van boven tot onder zat hij vol. Ik denk dat dat het werk van de osteopaat was. En het is het allemaal waard. Wat een lachebekje is het ook. Echt een heel andere baby dan een week terug.
Iedere golf van de zee,
pi_44823765
Wat een goede berichten Neuk! Pv, ik hoef Eva helemaal niet meer op haar buikje te leggen, ze gaat zelf! Maar na 2 of 3 keer vind ik het wel genoeg, want ze is elke keer boos dat ze dan zo ligt en niks kan. Maar misschien - gezien het tempo waarin het nu gaat - vindt ze het morgen geweldig

Ik ben al bezig om foto's te maken van de kleertjes
Eva
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:50:10 #120
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44824156
cattie pap is geen garantie voor doorslapen hoor maar hoop echt dat hij snel wat meer door wil slapen voor jullie.

belana doet ezra goed

Hier gaat het weer minder gisteren dietiste gesproken nieuwe plan van flesvulling en even gewogen. ze is in 2 weken 90 gram afgevallen, voor haar doen erg veel en dus ook niet goed.
ze krijgt nu 240 water plus 8 schepjes neocate + 3 schepjes fantomalt ( calorie-en) dan 2 maal daags aanvullen met 3 schepjes pap en schepje medicatie en een losec capsule
en 2 maal daags een bordje pap er van maken.
en dan maar hopen dat ze niet verder afvalt en voldoende groeit anders contact opnemen met het zkh over 2 weken en waarschijnlijk dan opname oid..
ik vind het zo onwijs moeilijk, want je staat zo machteloos in dit, je doet wat je doen kan, meer kan echt niet, maar als je kind dan krijst van de honger is gewoon K*T.
Alsof het alleen maar slechter lijkt te worden
boven dat alles weigert ze nu al een uur om der fles te eten/drinken niet echt bevorderlijk
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:53:19 #121
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44824274
oh en linda ik heb op pyamatjjes met voetjes en wat klein spul voor banaanding toen alles bewaard
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:55:16 #122
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44824340
Evenstar Ik heb zo met jullie te doen!

edit: Gingen we net naar het cb om Kendahl te laten wegen, waren ze dicht! En nergens staat aangegeven wanneer ze dan wel open zijn. Nergens een schema'tje. Ook niet voor doordeweeks. En je loopt trouwens gewoon het gebouw binnen. Niemand die zich afvraagt wat je komt doen. Er waren mensen aanwezig en ze keerden ons de rug toe, mensen van een andere organisatie binnen hetzelfde gebouw. Niemand die ons vroeg wat we kwamen doen... snappen jullie dat nou?

[ Bericht 74% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 29-12-2006 14:06:28 ]
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:04:03 #123
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44824674
Veel goede berichten hier over omrollende kindjes, maar ook weer zieke en een Arwen die haar moeder veel zorgen baart. Dikke kus

Ik had het grote voordeel dat ik de kleren die Feur te klein waren netjes doorkon schuwen naar Sjeen. Isa en Fleur schelen op een mand na een jaar. Dus dat was perfect qua kleren en voor mij qua ruimte in de kasten.

Ben vannochtend met Maud naar de HA geweest. Alles is goed, maar ze had me vannacht toch flink laten schrikken. Ze moest telkens zo hoesten dat ze vergat te ademen. UIteindleijk won het adem-reflex het wel, maar deze mama heeft toch vaak gedacht ADEM NU.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:09:01 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44824842
Eva!
Finn beterschap, zielig....
Fijn dat het met Brent zo veel beter gaat.
Evenstar, sterkte maar weer.

En Cattie, balen zeg. Drinkt Ive wel elke keer uit twee borsten? Want dat deed Thies dus niet toen hij zich om de 2uur meldde. Zou je voeding wel voldoende vet bevatten? Ik noem maar wat hoor, wil je niet ongerust maken. Maar wellicht een idee om er eens met een deskundige over te praten?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:10:11 #125
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44824895
Iiieeeh, da's eng Chaca...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:22:20 #126
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44825350
Evenstar, wat een bummer... Begrijp ik het nou goed dat het telkens 2 stapjes vooruit 1 achteruit gaat?
Iedere golf van de zee,
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:28:47 #127
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44825584
nou het was een stapje vooruit en 2 stappen achteruit de rijstebloem gaat goed, maar de rest ging mis en dus weer tot eind maart!! geen bijvoeding oid alleen de 4 flessen die ze nu dus krijgt met al die toevoegingen.
ze verbruikt meer energie en heeft dus eigenlijk gewoon meer bouwstenen nodig , maar die kan en mag ze niet hebben.
het is dus alleen maar hopen dat ze iig weer iets gaat groeien en het afvallen gevolg was van de allergische reacties op de wortel en peer.
blijft de groei achteruit gaan of stilstaan dan moet er toch iets anders gaan gebeuren.
90 gram lijkt weinig, maar ze is al wat fijner, en dat is haar maand gewicht wat ze de maand ervoor was aangekomen.

Tis zo lastig je weet dat je het goed doet en niet meer kan doen, en je probeert je geen zorgen er over te maken , maar als zelfs de wijkverpleeg. de dietiste en de arts zich zorgen maken.. hoe moet je je dan als ouder geen zorgen maken..
pi_44825707
Evenstar, wat klote zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44825899
Mag je echt niets meer geven Evenstar?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:55:22 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44826444
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:38 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Mag je echt niets meer geven Evenstar?
nee, ze krijgt nu als je alles mixt 4 maal 270 wat echt de max is gezien gewicht/lengte e.d. daarom ook de fantomal en elke voeding pap maken voor de extra calorie-en een grotere hoeveelheid is voor de nieren niet goed.
ingewikkeld hoe en waarom maar iig dus onverantwoord.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:07:01 #131
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44826906
En vaker over de dag verspreid minder geven, uitkomend op dezelfde hoeveelheid per dag?
pi_44827115
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef cattie het volgende:

Ive heeft net zijn eerste flesje moedermelkpap gehad. Hij vond het erg lekker, hij dronk het supersnel! En nu hopen dat hij er ook wat langer op slaapt. Afgelopen nacht moest ik hem 3x voeden. Dat begint mij nu wel op te breken.
Als hij net zijn eerste tandje doorheeft is de kans dat hij regelt erg groot. Bij ziek, zeer en andere narigheid gaan ze vaak regelen. Bovendien is rond de 6 maanden ook vaak een regelperiode.

Evenstar, wat een ellende. Zo erg
Variety is the spice of life
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:15:26 #133
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44827198
dat pikt ze niet dan is ze echt de ganse dag overstuur dus das ook geen optie denk ik
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:45:32 #134
108648 cattie
lieve moeder
pi_44829890
Evenstar, wat rot voor jullie! Veel sterkte weer!

@Moonah, Ive drinkt uit 2 borsten 's nachts. Het "grappige" is dat hij overdag nu 4 en soms 5 uur tussen de voedingen laat zitten en 's nachts om de 2 a 3 uur wil. Zijn drinkschema is dus verkeerd om. Nu gaan we dus 's nachts proberen te rekken.

@nebelung, dat zou nog wel eens kunnen een regelperiode. Ik heb dat nog nooit eerder echt gemerkt, waarschijnlijk omdat Ive altijd vrij veel voedingen heeft gekregen. We zullen zien. Op zich is het niet zo'n heel probleem dat hij soms nog 3x per nacht komt, maar ik had gehoopt dat hij op pap wat langer zou slapen. Mijn schoonouders zeuren al 2 maanden dat we hem pap moeten geven omdat hij dan echt wel doorslaapt. Nou niet dus. Ben ik blij dat ik er niet 2 maanden eerder mee ben begonnen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:50:35 #135
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44830072
Evenstar, wat moelijk je zou zo graag wat extra's willen geven bij honger..

Cattie, hier heeft pap ook nooit wat gedaan, qua langer slapen oid. (kwam er toen ook nog achter dat rijstebloem nog niks toevoegt aan voeding ook. Ben er toen ook meteen weer mee gestopt) Regelen kan natuurlijk wel heel goed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:07:49 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_44830662
evenstar, wat moet jij je rot voelen sterkte!

dat kindjes van pap gaan doorslapen is zo'n fabeltje, bij de 1 werkt het bij de ander niet.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:12:43 #137
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44830829
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:50 schreef E.T. het volgende:
Evenstar, wat moelijk je zou zo graag wat extra's willen geven bij honger..

Cattie, hier heeft pap ook nooit wat gedaan, qua langer slapen oid. (kwam er toen ook nog achter dat rijstebloem nog niks toevoegt aan voeding ook. Ben er toen ook meteen weer mee gestopt) Regelen kan natuurlijk wel heel goed
daar zit je verkeerd er zitten wel degelijk calorie-en in
pi_44831208
Evenstar sterkte ermee! Lijkt me zo naar allemaal.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:37:35 #139
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44831687
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:12 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

daar zit je verkeerd er zitten wel degelijk calorie-en in
Ik weet dat er calorieeen inzitten, maar qua voedingsstoffen voegt het bij (goed lopende) bv niks toe.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:03:33 #140
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44832500
bij goedlopende BV voegt het niets toe , alleen kan het wat vermakkelijken om die stap naar andre stuctuur wat vermakkelijken idd. en ze krijgen er die extra calorie-en mee binnen.
maar dat is denk ik dan ook wel kindafhankelijk
pi_44834960
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 16:45 schreef cattie het volgende:
Evenstar, wat rot voor jullie! Veel sterkte weer!

@Moonah, Ive drinkt uit 2 borsten 's nachts. Het "grappige" is dat hij overdag nu 4 en soms 5 uur tussen de voedingen laat zitten en 's nachts om de 2 a 3 uur wil. Zijn drinkschema is dus verkeerd om. Nu gaan we dus 's nachts proberen te rekken.

@nebelung, dat zou nog wel eens kunnen een regelperiode. Ik heb dat nog nooit eerder echt gemerkt, waarschijnlijk omdat Ive altijd vrij veel voedingen heeft gekregen. We zullen zien. Op zich is het niet zo'n heel probleem dat hij soms nog 3x per nacht komt, maar ik had gehoopt dat hij op pap wat langer zou slapen. Mijn schoonouders zeuren al 2 maanden dat we hem pap moeten geven omdat hij dan echt wel doorslaapt. Nou niet dus. Ben ik blij dat ik er niet 2 maanden eerder mee ben begonnen.
Grappig dat je het niet herkent of nog niet eerder hebt meegemaakt

Je kan er donder op zeggen dat hij aan het regelen is. Pap helpt daar niks aan. Was je ook met bijvoeden begonnen al (of was dat iemand anders)? Soms gaan ze ook nog eens meer drinken als de bijvoeding start.

Tja, ik denk dan: pijnlijk mondje, het is donker. Als het donker is en je hebt pijn dan voel je jezelf ook niet optimaal gelukkig. Noem het mamahonger desnoods, hij wil bij je zijn. Ik weet, hoor, het is doodvermoeiend. Ik gun je echt een hele nacht, zeker met werk voor de deur. Het enige wat ik je nu aan kan raden is dit weekend (toch een beetje raar weekend weer met oudjaarsnacht) is veel aanleggen, laten drinken, des te eerder is dit voorbij.

Oh en even zijn mondje nog eens checken op andere tandjes en desnoods morgen nog even chamodent of dentinox aanschaffen, dat geeft ook rust. (en bij erge tandpijn schroom ik nooit en doe er een PCM in). Sterkte!

Oh ja, over die rijstebloem: iemand van de VBN rekende laatst voor dat je bijna een heel kopje vlokken nodig hebt om aan dezelfde calorische waarde te komen als een paar slokken moedermelk. Ik zou mooi die pap laten zitten. Dan moet je alleen maar meer kolven, hoop gedoe en voor niks
  vrijdag 29 december 2006 @ 19:43:23 #142
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44835466
Evenstar, wat enorm frustrerend moet dit voor je zijn meid. Ik wens je veel sterkte!
  Jubileum moderator vrijdag 29 december 2006 @ 19:55:15 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44835811
Wat vreselijk frustrerend Evenstar. Zo moeilijk lijkt me dat, je wilt je kindje zo graag zien groeien maar het gaat bij Arwen extra moeizaam met al die allergien. Heel veel sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:08:27 #144
108648 cattie
lieve moeder
pi_44836269
@Nebelung: ik denk dat je helemaal gelijkt hebt! Het zal wel mamahonger zijn. Chamodent hebben we al in huis en ook al gegeven (het tandje naast het eerste tandje staat ook op doorkomen).
Dank je voor de tips!
pi_44836514
Graag gedaan hoor en ik zie een voordeel bij het nadeel: mooi dat van het regelen je produktie weer beter kan worden. Misschien dat dat een prettig vooruitzicht is?
  vrijdag 29 december 2006 @ 20:37:40 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_44837410
arwen en evenstar

* pinquit geeft dikkke knuffel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:31:08 #147
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44839441
dank jullie allemaal misschien dom, maar geeft me wel weer even kracht tot de volgende tegenslag
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:37:15 #148
108648 cattie
lieve moeder
pi_44850784
Hartelijk gefeliciteerd Arwen! Tot over een half jaar!

Ive heeft echt regeldagen, vannacht wilde hij om de 1,5 a 2 uur drinken. Gaap. Hij eet trouwens nu al wel een beetje banaan!
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:39:31 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_44850805
ow cattie, wat vreselijk vermoeiend toch
oordopjes in en verder proberen te slapen?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 30 december 2006 @ 11:24:21 #150
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44851483
Evenstar, gefeliciteerd met Arwen! Fijne dag jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')