Nou, Kendahl is nog niet zo groot. Of moet ik het gewoon eens uitproberen, straks? Eerst maar in elkaar zetten..quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef Githa het volgende:
hoe bedoel PV?
Zou zomaar kunnen. Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef Belana het volgende:
heeft Lis iets opgepakt in het ziekenhuis?
Ik hoop het ook! ze heeft nu wel genoeg gehad zeg!quote:Op woensdag 27 december 2006 20:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ik heb echt geen idee.
Ik hoop alleen dat het gauw over is.
Volgens het introductieschema dat ik gebruik mogen ze na 6 maanden een broodkorst om op te sabbelen en na 7 maanden bruin brood om te eten.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:38 schreef Belana het volgende:
(..)
vanaf wanneer mogen ze ook alweer brood?
Te laat! Dat kan nu echt niet meer...quote:Op woensdag 27 december 2006 20:51 schreef PM-girl het volgende:
(ik wil Simon nog even klein houden!)
Ik wil hem als klein beertje houden dan!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Te laat! Dat kan nu echt niet meer...
Gelukkig maar!quote:Bij onze beide families waren zieke kindjes, en ik hield echt mijn hart vast voor Thies, maar vooralsnog ziet het er naar uit dat hij nergens last van heeft.
Hier ook al, elke dag meer en meer word ik verliefd op het mannetje!!quote:Alleen van zijn moeder die hem overmatig knuffelt...![]()
Herkent iemand dit trouwens? Zeg maar, met deze leeftijd... Of is er iets anders aan het handje?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Volgens mij maakt Kendahl weer een sprongetje: hij is huilerig, veel moe, wil steeds eten...
Hij heeft trouwens een sterke wil, wanneer hij eten krijgt met de fles en die verdwijnt even uit beeld, zet hij het op een krijsen!
Dat is heel normaal. Sommige kindjes gaan pas met een maand of 9/10 (of nog later) echt goed eten. Bedenk dat melk de hoofdmaaltijd is tot een jaar en de rest is bijvoeding (voor erbij dus). Ive hoeft er nog niet van te leven, dus maak je geen zorgen. Mijn dochter ging met 8 maanden ineens als een bootwerker te keer.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:42 schreef cattie het volgende:
Ive heeft de afgelopen dagen zijn eerste hapjes gehad. Banaan en avocado (los van elkaar), fijngeprakt op een lepeltje. Hij vindt er niets aan en spuugt alles uit. Sabbelen op een broodkorst doet hij wel een beetje. Zijn reactie verbaast mij, ik dacht dat hij na bijna 6 maanden wel aan iets anders dan melk toe zou zijn. Misschien is het een kwestie van wennen. We gaan gewoon door met oefenen, maar forceren niets. Zijn er meer baby's die zo reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |