Ik heb het al eerder gezegd, goor was voetballend gezien de belangrijkste speler van de afgelopen jaren bij Feyenoord na Kuytquote:Op donderdag 21 december 2006 18:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ach rot toch op. Een breuk forceren omdat zijn vriendje niet kwam. Hij had Feyenoord dankbaar mogen zijn dat ze hem van de bank hebben gehaald bij Hertha BSC! Maar Goor was Feyenoord niet dankbaar.... Nee hij moest kost wat kost na 1 jaar weg voor een extreem lage transfersom.
Emerton en van Gastel vergeten?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, goor was voetballend gezien de belangrijkste speler van de afgelopen jaren bij Feyenoord na Kuyt
Bedoelde meer sinds 2003/2004 ergensquote:Op donderdag 21 december 2006 18:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Emerton en van Gastel vergeten?
Ja zo kan ik Fräser ook nog wel opnoemen. Hij heeft het over de laatste jarenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Emerton en van Gastel vergeten?
Dat is het jaar na dat Emerton vertrokquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bedoelde meer sinds 2003/2004 ergens
Daarom ook... heb jij sinds dat jaar nog beter spelers gezien na goor en kuytquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is het jaar na dat Emerton vertrok![]()
Henk Fräser had andere kwaliteiten dan voetballenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja zo kan ik Fräser ook nog wel opnoemen. Hij heeft het over de laatste jaren
Mauricio Aros!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daarom ook... heb jij sinds dat jaar nog beter spelers gezien na goor en kuyt
Dat was inderdaad een zeer goede voetballer.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mauricio Aros!
edit: onee dat was in 2001/2002
bron: Feyenoordquote:Dick van Well (58) wordt in de Raad van Commissarissen vice-president-commissaris. Na afloop van het seizoen is hij de beoogde opvolger van Gerard Kerkum als president-commissaris. Van Well is voorzitter van de Raad van Bestuur van bouwconcern Dura Vermeer Groep te Zoetermeer. Van Well is al sinds begin jaren ’60 een zeer betrokken Feyenoord-fan.
Martin van Pernis (61) is voorzitter van de Raad van Bestuur van Siemens Nederland. Van Pernis vervult diverse commissariaten en is onder meer lid van het dagelijks bestuur van VNO-NCW en plaatsvervangend voorzitter van de werkgeversorganisatie in de metaal en elektroindustrie FME/CWM. Binnen de Raad van Commissarissen gaat Van Pernis zich vooral bezighouden met HRM-beleid.
Coert Beerman MBA (51) is directievoorzitter van Rabobank Rotterdam, een functie die hij eerder bekleedde bij de Rabobank Eindhoven. De in Vlaardingen geboren Beerman is ook commissaris bij de Efteling en lid van de Economic Development Board Rotterdam. In de Raad van Commissarissen zal Beerman de portefeuille financiën gaan beheren.
Jos van der Vegt (53) neemt namens Sportclub Feyenoord zitting in de Raad van Commissarissen. Van der Vegt was van 1991 tot 1996 algemeen directeur van Stadion Feijenoord en is nu algemeen directeur van Ahoy Rotterdam NV. Verder is Van der Vegt voorzitter van de Rotterdam Marathon en lid van de Economic Development Board Rotterdam.
En dubbel cashenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:07 schreef Happel het volgende:
Dus...
Heb een gemengde gevoelens bij de nieuwe RvC. Duidelijk geval van vriendjespolitiek allemaal. Directeur van Ahoy, directeur van Dura Vermeer. Samen gezellig een stadion bouwen dus.
Ja wel raar, degene die de commissie geleid heeft wordt ineens (tijdelijk) voorzitter.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Die hele commissie, was toch onafhankelijk?
wilde hij liever zelf ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja wel raar, degene die de commissie geleid heeft wordt ineens (tijdelijk) voorzitter.
Ik denk niet dat dat z'n doel was. Als het Kerkum daar om gegaan was, was ie wel definitief voorzitter geworden.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja wel raar, degene die de commissie geleid heeft wordt ineens (tijdelijk) voorzitter.
Ah mooi, volgend jaar kampioen dusquote:Op donderdag 21 december 2006 19:07 schreef Happel het volgende:
Dus...
Heb een gemengde gevoelens bij de nieuwe RvC.
Jaja, ik weet dat het jou geen ene flikker kan schelen hoe Feijenoord er in de toekomst gaat uitzien, als ze maar kampioen worden. Duidelijk geval van een jong broekie die zijn geschiedenislessen niet geleerd heeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah mooi, volgend jaar kampioen dus
Idd, maar sommige mensen kijken niet verder.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef Steve_I. het volgende:
Ik vind het zaakje maar stinken.......
En met Goor waren we vorig jaar kampioen geworden, niet zijn schuld dat ie bedrogen en voorgelogen wordt.
Das overdreven. Liever 5e dan kampioen met Kluivert in de spits en v. Gaal als coach b.v.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat het jou geen ene flikker kan schelen hoe Feijenoord er in de toekomst gaat uitzien, als ze maar kampioen worden.
Haha, tuurlijk joh. Weer zo een simpele misvatting.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, maar sommige mensen kijken niet verder.
Nee, "Goor is een kankerBelg" roepen is niet simpelquote:Op donderdag 21 december 2006 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk joh. Weer zo een simpele misvatting.
Loopt er in het Land van Laaf niet nog een veelscorende spits rond?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:12 schreef Happel het volgende:
Coert Beerman MBA (51) is directievoorzitter van Rabobank Rotterdam, een functie die hij eerder bekleedde bij de Rabobank Eindhoven. De in Vlaardingen geboren Beerman is ook commissaris bij de Efteling en lid van de Economic Development Board Rotterdam. In de Raad van Commissarissen zal Beerman de portefeuille financiën gaan beheren.
Ah en omdat ik (?) zoiets zou zeggen, kijk ik niet verder. Ik zei het toch, simpele misvatting.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, "Goor is een kankerBelg" roepen is niet simpel
Bij (mensen als) jou is het : Goor wil weg, dus Goor is een kankerbelg en mag beide benen breken.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah en omdat ik (?) zoiets zou zeggen, kijk ik niet verder. Ik zei het toch, simpele misvatting.
dat dan weer welquote:Op donderdag 21 december 2006 21:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dat Koeman (eindelijk) kritiek uit op Greene, die al weken als een natte krant speelt!
Opflikkeren met die van Well! Nu zal er wel vaart achter een nieuw stadion komenquote:Wie schuilt er achter Van Well?
Dick van Well is vandaag verkozen tot lid van de Raad van Commisarissen, samen met Coen Beertman, Martin Pernisen en Jos van der Vegt. Tot aan het eind van het seizoen is Gerard Kerkum, daarna neemt Van Well het over. Maar wie schuilt er achter deze man?
Dick van Well is tijden werkzaam actief als voorzitter van het Raad van Bestuur van het Dura Vermeer Groep, een bouwbedrijf. Hier ging hij te werk als iemand die zich ook af en toe mengde tussen het personeel, het uitvoeren is volgens hem zwaarder dan 'de touwtjes in handen hebben'.
Hij was, als topman van Dura Vermeer, die Oost-Europezen (zoals Polen) naar Nederland haalde voor bouwprojecten. Dick van Well is een man die groots denkt maar wel binnen de eigen mogelijkheden, iemand die er staat wanneer het nodig is en wie weet welke beslissingen die moet nemen om een organisatie te versterken.
Van Well is ook een onderscheiden man, eind 2005 kreeg hij de 'Wofert van Borselenpenning' uitgereikt. Hij kreeg deze bij zijn afscheid als voorzitter van het bestuur van het AVVB-W (Algemeen Verbond Bouwbedrijf - Waterweggebied). Hij kreeg deze uitgereikt voor zijn inspanning voor milieuvriendelijk bouwen.
Van Well is, evenals de nieuwe commisaris Van der Vegt, dus een bekend persoon in de bouw. Prima mensen voor één van de ambities die de commissie Kerkum enkele weken geleden vertolkten. In de toekomstplannen liggen namelijk de bouwplannen in verschiet voor een nieuw stadion, een nieuwe voetbaltempel die plaats moet bieden aan 70.000 supporters. Het moet echter wel een authentiek voetbalstadion blijven.
Van Well heeft echter ook negatieve zaken op zijn conto, in 2004 was hij betrokken bij verboden prijsafsprakken. Destijds was hij al bestuursvoorzitter van Dura Vermeer, het bedrijf nam geen maatregelen tegen Van Well's actie. Echter was Dick niet betrokken in de bouwfraude te Rotterdam in 2005. Destijds waren daar ook prijsafspraken, zogenoemde kartelafspraken.
Van Well is een denker, zo bedacht hij in mei 2005 het concept 'Drijvende Kas'. Dit werd vol lof ontvangen door de Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. "Daarom geef ik Dick van Well en zijn mensen met genoegen een forse pluim op de hoed. Ik ben er zeker van dat dit concept zal aanslaan," aldus minister Veerman destijds.
Tenslotte, de 58-jarige Van Well is sinds de jaren zestig een zeer betrokken Feyenoord-fan en zal, totdat Kerkum terugtreedt, de rol van vice-president-commisaris bekleden.
Laat maar komen zo groot stadionquote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Opflikkeren met die van Well! Nu zal er wel vaart achter een nieuw stadion komen![]()
Ja, wat dacht jij dan. Zag je toch gelijk toen bekend werd wie de mensen waren die plaats gingen nemen in de RvC. Gezellig in een halfleeg stadion spelen over 10 jaar, jeuh.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Opflikkeren met die van Well! Nu zal er wel vaart achter een nieuw stadion komen![]()
Leg uit danquote:Op donderdag 21 december 2006 21:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zei het toch, simpele misvatting.
Flikker zelf op. Geef die vent uberhaupt eerst eens een kans.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zijn plannen staan mij niet aanquote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Flikker zelf op. Geef die vent uberhaupt eerst eens een kans.
Is nu toch ook al zo?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan. Zag je toch gelijk toen bekend werd wie de mensen waren die plaats gingen nemen in de RvC. Gezellig in een halfleeg stadion spelen over 10 jaar, jeuh.
Die weet je nog niet eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zijn plannen staan mij niet aan![]()
Het ergste vind ik nu dat ze nogeens dik geld bij zich hebben, of dat moet nog komen...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zijn plannen staan mij niet aan![]()
Liever niet zo'n enge Rus... Als ie z'n handen dan van Feijenoord afhaalt wanneer ie er geen zin meer in heeft, dan zijn we er straks nog erger aan toe dan nu. Laat dan liever een aantal Rotterdamse bedrijven ofzo in de club investeren, maar dan onder goede voorwaarden.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Geef mij maar een rus dan, dit elftal is zo![]()
Nee, maar dan pikken we de spelers weg die AZ en PSV nu voor onze neus wegkapenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef Staanplaats het volgende:
Wat moet je met een vermogende rus dan? Kopen we heel Afrika leeg?
Kopen we tenminste is een goed elftal, echt waar dit elftal is zo slecht, echt mede ook door Bosz en coquote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef Staanplaats het volgende:
Wat moet je met een vermogende rus dan? Kopen we heel Afrika leeg?
Ben jij met je kop op de stoeprand geflikkerd ofzo? Jij bent 180 graden gedraaid in alle opzichten over Feyenoord.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nu dat ze nogeens dik geld bij zich hebben, of dat moet nog komen...
Geef mij maar een rus dan, dit elftal is zo![]()
Hij ziet dingen vaak beter in dan de meesten van jullie.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ben jij met je kop op de stoeprand geflikkerd ofzo? Jij bent 180 graden gedraaid in alle opzichten over Feyenoord.
Als je na de verkoop van Kuyt en Kalou slechts wisselgeld overhoudt moet je de schuld niet bij Bosz gaan zoeken.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kopen we tenminste is een goed elftal, echt waar dit elftal is zo slecht, echt mede ook door Bosz en co
Ook ja. Maar Lazovic wegdoen en Charisteas er voor terug halen b.v., das gewoon puur wanbeleid, en niet alleen financieel. En Kolkka en Tiendalli : zulke spelers horen gewoon niet in Feijenoord-shirt.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als na de verkoop van Kuyt en Kalou slechts wisselgeld overhoudt moet je de schuld niet bij Bosz gaan zoeken.
Of hij de ideale man is laat ik in het midden, maar de oorzaak ligt veel verder in het verleden. Feyenoord zal gewoon haar scouting en jeugdapparaat moeten optimaliseren om weer top te worden..
Dat scoutings aparaat zeker. Kun jij een speler opoemen die voor iedereen onbekent was, maar dat toch een belangrijke speler voor ons werd?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als je na de verkoop van Kuyt en Kalou slechts wisselgeld overhoudt moet je de schuld niet bij Bosz gaan zoeken.
Of hij de ideale man is laat ik in het midden, maar de oorzaak ligt veel verder in het verleden. Feyenoord zal gewoon haar scouting en jeugdapparaat moeten optimaliseren om weer top te worden..
Kuyt, Kalou, Goor, Castelen. Meer ook niet eigenlijk...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat scoutings aparaat zeker. Kun jij een speler opoemen die voor iedereen onbekent was, maar dat toch een belangrijke speler voor ons werd?
Dave Mitchell heeft ons Emerton aangeboden en Laybutt haha!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat scoutings aparaat zeker. Kun jij een speler opoemen die voor iedereen onbekent was, maar dat toch een belangrijke speler voor ons werd?
Ik kan me van de laatste 5 jaar alleen Emerton bedenken. Maar die hadden ze volgensmij ook op aanwijzingen van een australische bekende gekregen.
Dat waren geheel onbekende spelers? Ik kende ze allemaal al voordat Feyenoord ze aantrok.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kuyt, Kalou, Goor, Castelen. Meer ook niet eigenlijk...
Tja jeugdopleiding loopt wel nu in het 1e,quote:Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dave Mitchell heeft ons Emerton aangeboden en Laybutt haha!
Nee het is gewoon triest dat onze jeugdopleiding niks bruikbaars voorbrengt of dat deze jongens nooit de kans krijgen om te slagen.
Nou ja, redelijk onbekend.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat waren geheel onbekende spelers?
Je kende ze al van naam en je hebt ze een paar keer zien spelen, maar had je ooit verwacht dat ze het zo goed zouden doen?quote:Ik kende ze allemaal al voordat Feyenoord ze aantrok.
Als die in Nederland speelden had je ze ook wel gekendquote:Ik bedoel spelers zoals PSV ze scout. Gomes, Alex, Salcido, Mendez, Farfan.... Die kende je nog niet voordat PSV ze kocht.
Kom je weleens in de Kuip? Blijkbaar niet.quote:
Neuh, je slaat de plank mis. Jullie hebben een andere mening en denkwijze over hoe Feijenoord er weer bovenop moet komen. Feijenoord komt er iig niet bovenop door spelers als Slory te halen...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij ziet dingen vaak beter in dan de meesten van jullie.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom je weleens in de Kuip? Blijkbaar niet.
Wie wou je dan halen? Alves maar direct?quote:Feijenoord komt er iig niet bovenop door spelers als Slory te halen...
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:53 schreef Staanplaats het volgende:
Is malibu eigenlijk wel toerekeningsvatbaar verklaard?
Is ook vrij makkelijk als je voldoende geld hebt om een miskoop te kunnen veroorloven..dan kun je een gok nemen !!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat waren geheel onbekende spelers? Ik kende ze allemaal al voordat Feyenoord ze aantrok.
Ik bedoel spelers zoals PSV ze scout. Gomes, Alex, Salcido, Mendez, Farfan.... Die kende je nog niet voordat PSV ze kocht.
Vertel ff waar ik geweld goedkeur..quote:Op donderdag 21 december 2006 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]En dat zegt iemand die in een badkuip pist en geweld 'namens' z'n club goedkeurt
of Bruins wil zelf niet naar Feyenoordquote:Op donderdag 21 december 2006 21:56 schreef erkel het volgende:
Jongens een nieuwe topper komt zich in de Kuip melden, namelijk Slory![]()
Als je de top wilt halen heb je geen hol aan zulke kleine opdondertjesWie beslist zoiets?? We hebben al genoeg voorbeelden rondlopen van zulke Slory's die niks presteren: Mitea, Pinas, Hersi. Leuk voor de subtop, maar niet als je de top wilt bereiken.
Waarom hebben ze Bruins nog niet ingelijfd?? Daar hebben we meer aan. Nu hoor ik weer dat ie misschien wel naar AZ gaatAls dat gebeurt dan is er iets goed mis met Feyenoord.
Ik jank nog ff verder![]()
![]()
![]()
misschien omdat spelers zelf ook een eigen wil hebben ??quote:Op donderdag 21 december 2006 21:56 schreef erkel het volgende:
Jongens een nieuwe topper komt zich in de Kuip melden, namelijk Slory![]()
Als je de top wilt halen heb je geen hol aan zulke kleine opdondertjesWie beslist zoiets?? We hebben al genoeg voorbeelden rondlopen van zulke Slory's die niks presteren: Mitea, Pinas, Hersi. Leuk voor de subtop, maar niet als je de top wilt bereiken.
Waarom hebben ze Bruins nog niet ingelijfd?? Daar hebben we meer aan. Nu hoor ik weer dat ie misschien wel naar AZ gaatAls dat gebeurt dan is er iets goed mis met Feyenoord.
Ik jank nog ff verder![]()
![]()
![]()
Dan doe je hem eens onwaarschijnlijk aanbod. Met zulke jongens kunnen we tenminste weer gaan voetballen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
of Bruins wil zelf niet naar Feyenoord![]()
Dat denk ik helaas,quote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
of Bruins wil zelf niet naar Feyenoord![]()
Ik zou ook niet ergens tekenen waar zoutzak Koeman nu al loopt te zeuren over hoe kut het de komende 2 jaar gaat worden.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
misschien omdat spelers zelf ook een eigen wil hebben ??
Als het aan Feyenoord had gelegen had hij in een vd drie gesprekken wel zijn handtekening gezet ...
Dat zegt toch wel genoeg over Feyenoord als Bruins niet naar de Kuip wil, maar naar een opkomend clubje uit Alkmaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
misschien omdat spelers zelf ook een eigen wil hebben ??
Als het aan Feyenoord had gelegen had hij in een vd drie gesprekken wel zijn handtekening gezet ...
Feyenoord is doodquote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat zegt toch wel genoeg over Feyenoord als Bruins niet naar de Kuip wil, maar naar een opkomend clubje uit Alkmaar.
Slory is een hard werkend mannetje, maar het enige wat ie heeft is snelheid. Een normale pass geven gaat ook maar 1x goed in de wedstrijd en een goed schot na een actie komt er ook zelden van zijn voet. En daarnaast druk je hem zo aan de kant. Weg ermee!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef Flashwin het volgende:
Slory gaat het maken!
Met Overmars is het ten slotte ook nooit wat gewordenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Slory is een hard werkend mannetje, maar het enige wat ie heeft is snelheid. Een normale pass geven gaat ook maar 1x goed in de wedstrijd en een goed schot na een actie komt er ook zelden van zijn voet. En daarnaast druk je hem zo aan de kant. Weg ermee!
Die kon tenminste nog een pass afleveren en was wat gezetter. En had volgens mij ook meer hersens in zijn kop zitten, wat heden ten dage in het voetbal ook belangrijk is.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met Overmars is het ten slotte ook nooit wat geworden
Moet je nou altijd als een debiel reageren? Kom jij wekelijks in de Kuip, dan zie jij ook wel dat het elke keer weer stampvol zit.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ah, jij volgt me 7 dagen per week?
Spelers waar we wat aan hebben. Slory is niet iemand die Feijenoord naar een hoger plan tilt.quote:Wie wou je dan halen? Alves maar direct?
Gut, daar hebben we een expert hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Slory is een hard werkend mannetje, maar het enige wat ie heeft is snelheid. Een normale pass geven gaat ook maar 1x goed in de wedstrijd en een goed schot na een actie komt er ook zelden van zijn voet. En daarnaast druk je hem zo aan de kant. Weg ermee!
Precies, laat ze maar is flink wat geld uitgeven aan 2/3 goede spelers. In plaats van steeds voor weinig geld een jonkie kopen waarvan je moet hopen dat ie wat wordt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:08 schreef Happel het volgende:
Spelers waar we wat aan hebben. Slory is niet iemand die Feijenoord naar een hoger plan tilt.
Als je jarenlang Nederlands grootste talent ben speel je niet op je 24ste nog steeds bij Excelsior...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gut, daar hebben we een expert hoor.
Volgens mij is Slory nog wel iets groter en sterker dan Overmars was. Bovendien heeft hij buiten snelheid ook een assist en een neus voor de goal.
Hij was jarenlang Nederlands grootste talent, dat wordt je niet met alleen snelheid hoor.
Al met al, gewoon een prima aankoop van Feyenoord.
Rustig.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:12 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar is flink wat geld uitgeven aan 2/3 goede spelers. In plaats van steeds voor weinig geld een jonkie kopen waarvan je moet hopen dat ie wat wordt.
Hier zit ik echt niet op te wachten. Weer een suffe tifo-actie.quote:TIFO-actie bij derby tegen Sparta
Gepubliceerd op: 21-12-06 / Auteur: Edwin / Bron: FeyenoordLeven
Zoals u bijna gewend bent dit seizoen zal er aanstaande zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord - sparta een grote TIFO actie gehouden worden. Het Tifo team van de Feyenoord Supportersvereniging vraagt iedereen weer om zijn medewerking hieraan te verlenen en vraagt tevens aan de mensen op de gele zijde om de attributen die uitgedeeld worden na de wedstrijd te laten liggen of in te leveren bij de TIFO keet.
blijf je thuisquote:Op donderdag 21 december 2006 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Rustig.
Flink wat geld is er niet, dus moet er creatief worden gedaan. Dit seizoen is het denk ik alleen mogelijk om spelers te huren. Tenzij er financiële injectie komt en dat is niet iets wat ik de komende tijd zie gebeuren...
[..]
Hier zit ik echt niet op te wachten. Weer een suffe tifo-actie.
Misschien is het wel een laatbloeier?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Als je jarenlang Nederlands grootste talent ben speel je niet op je 24ste nog steeds bij Excelsior...
Idd.. 7 goals meer dan die prutser in de spits nu bij onsquote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien is het wel een laatbloeier?
Daar hebben jullie ervaring mee toch: Van Wonderen, Bosvelt, Konterman... het zijn allemaal laatbloeiers.
Slory bewijst dit seizoen enorm effectief te zijn. Als je die dan voor een prikkie op de kop kunt tikken zou ik niet zeiken.
Effectief in counteraanvallen jaquote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar hebben jullie ervaring mee toch: Van Wonderen, Bosvelt, Konterman... het zijn allemaal laatbloeiers.
Slory bewijst dit seizoen enorm effectief te zijn. Als je die dan voor een prikkie op de kop kunt tikken zou ik niet zeiken.
Het 1e elftal is toch doodquote:Op donderdag 21 december 2006 22:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
wtf?![]()
heb je je seizoenskaart voor de arena al aangevraagd?![]()
Misschien ken jij beter thuisblijven met je voorliefde voor die jodenploeg uit België en de weerzinwekkende woorden: Feyenoord is dood.quote:
Speelt Feyenoord dominant voetbal dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Effectief in counteraanvallen ja![]()
Ja ik heb alleen nare ervaringen met het woord "creatief" als het om het aan-/verkoopbeleid van Feijenoord gaatquote:Op donderdag 21 december 2006 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Rustig.
Flink wat geld is er niet, dus moet er creatief worden gedaan. Dit seizoen is het denk ik alleen mogelijk om spelers te huren. Tenzij er financiële injectie komt en dat is niet iets wat ik de komende tijd zie gebeuren...
Je kan er weinig anders van makenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien ken jij beter thuisblijven met je voorliefde voor die jodenploeg uit België en de weerzinwekkende woorden: Feyenoord is dood.
Ten eerste is Feyenoord meer dan alleen het eerste elftal en ten tweede: piss off, wanker!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het 1e elftal is toch dood
Nou, dan moet je maar een andere hobby gaan zoeken, hč.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je kan er weinig anders van maken
Uefa CUP, vorig jaar er snel uit
Nederlandse beker, vorig jaar 1e wed er uit
Dit jaar nederlandse beker, snel er uit
Landstitel mag je al jaren niet meer op hopen.
Slechte mensen op de belangrijke functies...
Van Wonderen, Bosvelt, Konterman zijn totaal niet te vergelijken met Slory.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht... laat maar.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:25 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Van Wonderen, Bosvelt, Konterman zijn totaal niet te vergelijken met Slory.
Ga jij je nou maar bezig houden met je eigen club.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht... laat maar.
Gaan jullie maar lekker azijnzeiken over de enige goede aankoop sinds lange tijd.![]()
Ze moeten gewoon eens wat gaan winnen.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:25 schreef Staanplaats het volgende:
De levensvatbaarheid van Feijenoord drukt zich niet uit in prijzen, als je dat niet snapt...
Waarom zou je Slory een goede aankoop moeten noemen? Moet nog maar zien dat ie het redt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zucht... laat maar.
Gaan jullie maar lekker azijnzeiken over jullie enige goede aankoop sinds lange tijd.![]()
Het is nu net zo heerlijk rustig bij ons.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar bezig houden met je eigen club.
Leonardo...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is nu net zo heerlijk rustig bij ons.![]()
Wacht maar met Leonardoquote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wacht maar tot Leo begintquote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wacht maar tot Leo niet meteen in de basis wordt gezetquote:Op donderdag 21 december 2006 22:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ach. Leo zit eindelijk bij een topclub, hij gaat zich wel gedragen.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Leo niet meteen in de basis wordt gezet
Wacht maar tot Leo zegt dat die op mannen valt, dan vinden ze het wel okequote:Op donderdag 21 december 2006 22:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Leo niet meteen in de basis wordt gezet
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wacht maar tot Leo zegt dat die op mannen valt, dan vinden ze het wel oke![]()
Ik denk dat alles gewoon doorgaat.Als we geschorst gaan worden zal dat volgend jaar wel ingaan.Ik heb vernomen dat 'n hoop van die Engelsen al 'n reisje naar NL geboekt hebben.Ze hopen in ieder geval dat we weer net zoveel gasten meenemen als in '92.Supporters hebben toen 'n aardige indruk achtergelaten.Lees de reacties op hun websites maar: http://www.network54.com/Forum/239610/quote:Op donderdag 21 december 2006 21:26 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoop dat er snel wat bekend wordt over de kaartverkoop voor Tottenham uit, maar ja, zal wel tot 6 januari duren als UEFA uitspraak doet..
quote:'Met kippenvel op mijn armen’
vrijdag 22-12-2006-
Feyenoord heeft in zijn rijke historie legendarische spelers gehad. Onder andere Ruud Heus, de linksback die nog wacht op zijn opvolger.
Ruud Heus stond kortgeleden samen met circa twintig oud-spelers voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen rond de middenstip om te protesteren tegen de ongeregeldheden van een paar dagen eerder tijdens de Europa Cup-wedstrijd in Nancy. Het was een emotioneel moment voor de voormalige linksachter die tien jaar lief en leed deelde met Feyenoord en zich nog steeds nauw bij de Stadionclub betrokken voelt.
„Ik heb toen voor het eerst van mijn leven applaus gekregen zonder zelf te hoeven spelen,” lacht de in Hoorn geboren voetballer. ,,De aanleiding van deze spontante actie was helemaal niet leuk. Een tiental fans verziekte het voor al die goedwillende supporters. Bij de wedstrijd tegen Heerenveen zat het stadion met veertigduizend mensen bijna vol en als zo’n massa dan muisstil is, staat het kippenvel op je armen. De club heeft veel voor mij betekend, dan gun je het die mensen die nu bij de club werken niet dat ze uit het toernooi worden genomen of nog erger een paar jaar niet aan de Europa Cup mogen deelnemen.”
Ruud Heus speelde van 1986 tot 1996 in de Kuip. In die periode behaalde hij triomfen zoals de titel, de KNVB-beker (4x) en de Super Cup, maar de van AZ afkomstige verdediger maakte ook minder goede tijden mee. „Ik werd door trainer Rinus Israel gehaald. In mijn eerste seizoen ging het redelijk totdat we op het laatst een aantal keren verloren. In de thuiswedstrijd tegen FC Den Bosch kwamen we op achterstand en toen stonden de supporters ineens op het veld. Datzelfde is ook nog een keer onder trainer Pim Verbeek gebeurd bij een thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard. De eerste jaren bij Feyenoord waren voor mij niet zo succesvol. Ik kan mij nog heel pijnlijke nederlagen tegen Ajax en PSV herinneren. Ook financieel waren er problemen met hoofdsponsor HCS.”
Door de komst van Jorien van den Herik en Wim Jansen veranderde er veel bij Feyenoord. ,,Aan die twee mensen heeft de club de successen in het begin van de jaren negentig te danken. Wim kwam in de winterstop van 1990/1991. In competitieverband stonden we er weinig rooskleurig voor, maar we zaten nog wel in de beker. Ik kan mij de halve finale in Eindhoven nog goed herinneren. Henk Fräser maakte het enige doelpunt. We speelden vervolgens de finale tegen FC Den Bosch. Dat was niet onze beste wedstrijd, maar we wonnen met 1-0. Voor Feyenoord was dat succes een geschenk uit de hemel, want nu mochten we toch nog aan de Europa Cup meedoen.”
Ruud Heus, een van Feyenoords beste linksback ooit, heeft nog een wrange smaak in zijn mond van zijn eerste bekerfinale, want die beleefde hij vanaf de reservebank. ,,Ik heb bij er Feyenoord niet vaak naast gestaan, maar die wedstrijd wel. Wim Jansen liet me wel een tijdje warmlopen, maar ik mocht niet invallen. Daar was ik teleurgesteld over, Ik kwam net terug van een blessure. Rob Witschge had tegen PSV op mijn plaats gestaan en die speelde ook linksback in de bekerfinale. Voor de rest geen kwaad woord over Wim Jansen, want ik vind het de beste trainer met wie ik heb gewerkt.’’
Een jaar later onder Wim van Hanegem won bekerhouder Feyenoord de Super Cup door PSV te verslaan en opnieuw de KNVB beker. Deze keer moest Roda JC eraan geloven en Ruud Heus, die na enkele amateurclubs nu trainer is van de jeugd van Willem II, was deze keer wel van de partij. „We hadden in die periode een goed elftal. Ed de Goey stond in het doel en de verdediging werd door Ullrich van Gobbel, Henk Fräser, John de Wolf en mijn persoontje gevormd. Op het middenveld hadden we Arnold Scholten, Peter Bosz en Rob Witschge. Stuk voor stuk jongens die het kaas niet van hun brood lieten eten. Voorin hadden we op de flanken Gaston Taument en Regi Blinker en in het midden stond Jozsef Kiprich. Het mooiste was het winnen van de landstitel in 1993. We moesten de laatste wedstrijd uit naar FC Groningen. Die club hebben we toen van de mat geveegd. Na afloop waren we met de spelersbus na anderhalf uur nog niet eens de gemeentegrens over. Zoveel Feyenoord-supporters waren er in Groningen. Met het vliegtuig zijn we toen in Rotterdam gekomen. Daarna heb ik nog twee keer met Feyenoord de KNVB beker gewonnen. Alleen aan mijn laatste seizoen bewaar ik minder goede herinneringen. Dat was onder Arie Haan en die was niet eerlijk, maar hij heeft mijn gevoel voor Feyenoord nooit kunnen wegnemen.”
bron: AD
Zowieso vind ik z'n spel vrij matig, maar vooral tussen z'n oren lijkt hij erg zwak. Denk dat hij keihard door de mand valt met Kuipvrees.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Feyenoordquote:Op donderdag 21 december 2006 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ook, en je bent voor ?
quote:Ed de Goey stond in het doel en de verdediging werd door Ullrich van Gobbel, Henk Fräser, John de Wolf en mijn persoontje gevormd. Op het middenveld hadden we Arnold Scholten, Peter Bosz en Rob Witschge. Stuk voor stuk jongens die het kaas niet van hun brood lieten eten. Voorin hadden we op de flanken Gaston Taument en Regi Blinker en in het midden stond Jozsef Kiprich.
quote:Excelsior wil tien miljoen euro voor Bruins
22 december 2006
Excelsior is niet van plan om Luigi Bruins in de winterstop te verkopen. De 19-jarige middenvelder staat in de belangstelling van vrijwel alle Nederlandse topclubs, maar volgens Excelsior-directeur Simon Kelder zullen de Kralingers er alles aan doen om Bruins op Woudestein te houden.
Bruins heeft nog een contract tot medio 2008 bij Excelsior, maar verschillende topploegen willen hem al in de winterstop overnemen. Dat zal echter niet gebeuren, benadrukt Kelder. "Wij willen wel graag in de Eredivisie blijven en daarbij is het aanblijven van Luigi heel belangrijk. Dat we hem ooit kwijtraken is duidelijk, maar niet nu. Tenzij een club bereid is om tien miljoen euro te betalen."
Ad powered by www.webads.nl
Als Excelsior er in slaagt om zich te handhaven in de Eredivisie, is de kans groot dat Bruins tot medio 2008 op Woudestein zal blijven.
omgquote:
Waarom denk je naar Feijenoord?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:09 schreef Erasmusch het volgende:
Die gaat echt wel in de zomer naar AZ/Feyenoord voor 2mln
Je vindt zijn spel vrij matig? OMGquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zowieso vind ik z'n spel vrij matig, maar vooral tussen z'n oren lijkt hij erg zwak. Denk dat hij keihard door de mand valt met Kuipvrees.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
Eens met die kutjood
Wanneer kan Castelen weer spelen?
na de korte winterstop geloof ikquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:22 schreef Erasmusch het volgende:
Eens met die kutjood
Wanneer kan Castelen weer spelen?
Hoe dom kun je zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]wat een elftal
maar misschien moeten we nog maar een paar jaar zo door gaan, met amper succes.
Die jongen snapt totaal niets van voetbal blijkbaar, trek je er niets van aan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je vindt zijn spel vrij matig? OMG![]()
Dat er geld moet komen voor versterkingen ziet iedereen wel, maar een Rusquote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij ziet dingen vaak beter in dan de meesten van jullie.
quote:Alfred Schreuder maakt zaterdagavond deel uit van de selectie. De middenvelder keert terug na een afwezigheid van ruim een jaar als gevolg van een hardnekkige achillespeesblessure. In augustus 2005 speelde hij zijn laatste wedstrijd. De afgelopen maanden revalideerde hij in Zeist en de laatste tijd trainde hij sporadisch mee met het eerste. ‘Hij kan alles zonder problemen en is inzetbaar’, aldus Koeman, die de routinier hooguit tien of vijftien minuten speelminuten geeft in het geval het van een rentree komt.
Na twee operaties en een opeenvolging van tegenslagen was het deze zomer een fistel die de achillespees teisterde. Het onderhuidse zweertje herstelde niet, waarna het medio juni chirurgisch werd verwijderd. Daarna kwam er wondroos overheen, wat de herstelperiode aanzienlijk verlengde. Aangenomen werd dat Schreuder pas na de winterstop zijn rentree zou maken. Inmiddels gaat het zo goed dat Koeman besloot de terugkeer te vervroegen.
Mee eens. Daarom zie ik liever rijke fans of Rotterdamse bedrijven die, onder goede voorwaarden voor ons, willen investeren. Die kerel van Davilex was echt een fan, die had zeker wel voorzitter mogen worden van mij...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat er geld moet komen voor versterkingen ziet iedereen wel, maar een Rusen dan net zoals Chelski worden, nou das leuk joh.
![]()
Bij excelsior is het inderdaad een goede speler, maar IK denk dat hij Castelen niet uit de basis zal spelen oid. Dan kan je momenteel je beter versterken op de spitspositie...... Ik denk dat hij bij Feyenoord door de mand zal vallen; is het niet door zijn spel dan is het door zijn mentaliteit. Oftewel, ik ben geen groot fan van de aankoop, maar dat wil niet zeggen dat ik het keihard afzijk ofzo, hij is toch goedkoop, het contract is maar 2 jaar. We zien het volgend jaar vanzelf welquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je vindt zijn spel vrij matig? OMG![]()
Hij is de revalatie van dit seizoen. Als hij en Bruins er niet waren stond Exelsior nu keihard op de laatste plaats. Je moet de gegevens er maar eens op nakijken. Slory haalt elke wedstrijd dat hij meespeelt ongeveer een 7. De keren dat hij geblesseerd is valt Excelsior telkens door de mand. Als je als rechtsbuiten al 7 goals hebt gemaakt bij een club als Excelsior, doe je het meer dan voortreffelijk.
Maar goed, waarom zou ik Slory eigenlijk gaan verdedigen, het is jullie aankoop. Ik begrijp dat jullie wantrouwend zijn t.o.v. nieuwe aankopen, maar om nu iedereen gelijk als een 'miskoop' te bestempelen, vind ik wel wat overdreven.
Natuurlijk wens ik Feyenoord de Champions League toe! Alleen zou ik best van josti's en successupporters als jou afwillenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hoe dom kun je zijnEen supporter die wenst dat z'n club geen succes heeft
![]()
Zal helaas niet gebeuren voor jouquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:53 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Natuurlijk wens ik Feyenoord de Champions League toe! Alleen zou ik best van josti's en successupporters als jou afwillen![]()
Zal bestquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom zie ik liever rijke fans of Rotterdamse bedrijven die, onder goede voorwaarden voor ons, willen investeren. Die kerel van Davilex was echt een fan, die had zeker wel voorzitter mogen worden van mij...
Je kunt ook de boel opkopen en daarmee succes hebben én de identiteit behouden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:59 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Zal best![]()
Al wou hij Feyenoord opkopen volgens mij, en niet zomaar zijn geld doneren uit liefde voor de club.
Klopt, daarom moet Feijenoord zich ook juridisch zien in te dekken, mocht meneer geen zin meer hebben in de club... Als ie daarmee niet akkoord gaat, heeft ie ook geen goede bedoelingen.quote:Geld is goed, te veel verantwoordelijkheid t.o.v. zo'n gast niet.
Die man heeft nog bij bij ons in de jeugd gespeeld en is z'n hele leven al fan, dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Alles voor de identiteit![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Je kunt ook de boel opkopen en daarmee succes hebben én de identiteit behouden.
[..]
Je bent wat goedgelovig.........quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Die man heeft nog bij bij ons in de jeugd gespeeld en is z'n hele leven al fan, dus ik denk dat het wel goed zit.
uiteraardquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:17 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ben weer terug uit mn werk uit 020WAT EEN KUTMONGOLEN zeg, die hebben echt op ALLES wat te kankeren. 300 systemen en een heel netwerk (114 servers) up en running in 13 uur na een verhuizing, met maar vier man! in de nacht na onze 'reguliere' dienst.
Een vergelijking over 'Ten Cate' en 'excuus' en het dragen van mn UEFA 2002 sjaal waardeerden ze erg.
Hebben jullie me gemist?.
Hangt van die baas af.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
![]()
Identiteit <---> verkopen aan rijke baas
![]()
Misschien wel ja, maar jullie zijn weer te wantrouwig..quote:Je bent wat goedgelovig.........![]()
Voluit geschreven en met hoofdletter?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:21 schreef Steve_I. het volgende:
Amsterdam
Jij bent wel liev.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voluit geschreven en met hoofdletter?
Respect.![]()
Zoek dan ander werk, hoef je ook nooit meer naar Amsterdamquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:17 schreef BiMeWet het volgende:
Ik ben weer terug uit mn werk uit 020WAT EEN KUTMONGOLEN zeg, die hebben echt op ALLES wat te kankeren. 300 systemen en een heel netwerk (114 servers) up en running in 13 uur na een verhuizing, met maar vier man! in de nacht na onze 'reguliere' dienst.
Een vergelijking over 'Ten Cate' en 'excuus' en het dragen van mn UEFA 2002 sjaal waardeerden ze erg.
Hebben jullie me gemist?.
Heb vandaag in mn contract laten bijschrijven dat ik niet meer opgeroepen kan worden voor technische hulp Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zoek dan ander werk, hoef je ook nooit meer naar Amsterdam
Hahaquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Heb vandaag in mn contract laten bijschrijven dat ik niet meer opgeroepen kan worden voor technische hulp Amsterdam.
Serieus, ik ga echt niet een stel klagende randdebielen lopen helpen. Dan blijf ik liever bij mn klagende rotterdammers, die niet randdebiel zijn, maar alleen klagen.quote:
Tsja, ik vind het Ajax niet eens waard om me te laten bellemeren in m'n werk/vrije tijd door Amsterdam en omgeving te vermijden. Maar als het idd echt zo erg was geef ik je groot gelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:09 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Serieus, ik ga echt niet een stel klagende randdebielen lopen helpen. Dan blijf ik liever bij mn klagende rotterdammers, die niet randdebiel zijn, maar alleen klagen.![]()
Als ie fit blijft wel ja alleen is hij erg blessuregevoelig. Zonde want met Lucius zou hij het elftal kunnen leidenquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:36 schreef Maikalo het volgende:
Hopelijk mag Schreuder nog 10 minuutjes meespelen van Koeman. Dat verdient 'ie zeker. Blij dat 'ie terug is. Misschien is hij wel het figuur dat voor meer balans gaat zorgen![]()
Nee volgens mij ook niet, maar ben benieuwd wat die nog kanquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:11 schreef Steve_I. het volgende:
Gouwe gozer, maar als voetballer nooit zo'n hoge pet van op gehad...
quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet, maar ben benieuwd wat die nog kan![]()
hehe kunnen we net zo goed Gerard Meijer laten spelenquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:19 schreef Steve_I. het volgende:
[..]elk 'sprintje' mits geen rollator is applaus waard
![]()
En Feyenoord speelt natuurlijk altijd dominant op de helft van de tegenstanderquote:Op donderdag 21 december 2006 22:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Effectief in counteraanvallen ja![]()
Ken toch meteen de stad in johquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:12 schreef renz0r het volgende:
Morgen Sparta, tering drukke avond voor mij
Eerst werken tot 16.00u, daarna van 18.00u tot 20.00u kerstborrel werk. Ga ik heen, altijd gezellig en gratis drank. Dan tussen half 8 en 8 wegsnieken om naar de kuip te gaan waar ik ergens in de eerste helft hoop aan te komen. Na de wedstrijd naar huis, omkleden en uur later weer naar Rotterdam om te stappen
Feyenoord een keer overslaan? No way! Ik ben er altijd, al zie ik er maar 10 minuten van. Ik laat mij altijd zien!
Feyenoord
Dat is wel de bedoeling ja op den duur. Dan heb ik nog liever Gulliano Grot dan Slory. Feyenoord heeft weer kerels nodig, niet van die kleine opdondertjes.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:19 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En Feyenoord speelt natuurlijk altijd dominant op de helft van de tegenstander![]()
Daar heeft ie het niveau toch niet voor man.quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:04 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Als ie fit blijft wel ja alleen is hij erg blessuregevoelig. Zonde want met Lucius zou hij het elftal kunnen leiden
Ik kraak hem niet af, ik zeg alleen dat ik in hem niet echt een verlosser zie, en er geen al te hoge pet op heb maar dat we het wel zullen zien. Het is volgens mij ook geen spits als in concurrent voor harry / piet / scheve schele ali, maar voor Castelen, en dat is momenteel juist een van onze beste spelers.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:05 schreef TC03 het volgende:
Wat een sukkels lopen hier toch rond dat ze Slory nu al afkraken. Zoals je weet heeft Feyenoord enorm slechte spitsen. Vervolgens neemt Feyenoord een jonge, scorende spits over, en is het weer niet goed. Snap echt helemaal niks van sommige mensen hier.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:45 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja op den duur.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:39 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Heb vandaag in mn contract laten bijschrijven dat ik niet meer opgeroepen kan worden voor technische hulp Amsterdam.
Wat een kutstad zeg.
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die Danny Koevermans aan het begin van het seizoen te slecht vonden voor Feyenoordquote:Op zaterdag 23 december 2006 02:05 schreef TC03 het volgende:
Wat een sukkels lopen hier toch rond dat ze Slory nu al afkraken. Zoals je weet heeft Feyenoord enorm slechte spitsen. Vervolgens neemt Feyenoord een jonge, scorende spits over, en is het weer niet goed. Snap echt helemaal niks van sommige mensen hier.
Hij is voor een prikkie gekocht. Hij is jong. Hij is talentvol. Hij scoort. En momenteel staan er prutsers als Charisteas en Van Hooijdonk in de spits. Misschien is het een mislukking, misschien ook niet. Feit blijft dat we niks hebben aan twee niet-scorende lantaarnpalen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 04:35 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ik kraak hem niet af, ik zeg alleen dat ik in hem niet echt een verlosser zie, en er geen al te hoge pet op heb maar dat we het wel zullen zien. Het is volgens mij ook geen spits als in concurrent voor harry / piet / scheve schele ali, maar voor Castelen, en dat is momenteel juist een van onze beste spelers.
Sowieso doen Nederlandse clubs dat zelden, op Kezman en Huntelaar na dan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:01 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die Danny Koevermans aan het begin van het seizoen te slecht vonden voor FeyenoordAls je denkt dat zulke spelers niet van het niveau Feyenoord zijn, dan denk je echt iets te groot. De tijd van eventjes een wereldspits kopen is voorlopig echt voorbij hoor.
Idd. We hadden ipv Harry en Pierre gewoon Koevermans en Lazovic kunnen hebbenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:01 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk dezelfde mensen die Danny Koevermans aan het begin van het seizoen te slecht vonden voor FeyenoordAls je denkt dat zulke spelers niet van het niveau Feyenoord zijn, dan denk je echt iets te groot. De tijd van eventjes een wereldspits kopen is voorlopig echt voorbij hoor.
Ik weet niet of Koevermans bij een bod was gekomen hoor. Maar het ging me er meer om dat elke (mogelijke) aankoop hier standaard door een aantal fans wordt afgezeken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Idd. We hadden ipv Harry en Pierre gewoon Koevermans en Lazovic kunnen hebbenMaar ja, stel je eens voor dat Feijenoord goed scout
Huysegems maakt 2 mooie doelpuntjes en wordt meteen de hemel in geprezen. Hij is echt zo wisselvallig als de tering hoor, zeker geen wereldspits en ook geen speler die ons kampioen gaat maken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:01 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Natuurlijk is Slory geen verlosser, maar samen met Huysegems wel beter dan alles wat er nu voorin bij Feyenoord rondloopt.
Kezman een wereldspitsquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sowieso doen Nederlandse clubs dat zelden, op Kezman en Huntelaar na dan.
Omdat je van te voren wel weet welke kant het opgaat met zo'n jongen. Jij hebt toch ook ogen in je kop zitten, dan heb je ook wel gezien dat Slory geen wereldvoetballer is. Ja, hij heeft er 7 ingelegd, net zoals Ronald Hamming een paar jaar geleden. Dat zegt helemaal niks. Dus waarom zou hij het nou wel ineens geweldig gaan doen bij Feyenoord? Daarentegen heb ik ook mijn twijfels bij zo'n intelligentie niveau. Met domme voetballers kom je er welquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik weet niet of Koevermans bij een bod was gekomen hoor. Maar het ging me er meer om dat elke (mogelijke) aankoop hier standaard door een aantal fans wordt afgezeken.
Koning van de intikker en een goede spits in Nederland maakt je nog geen wereldspits.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker, vooral in Nederland
Whatever. PSV kocht hem voor veel geld en hij werd meteen topscorer. Over dat soort gevallen hebben we het toch?quote:
Slory is een rechtsbuiten, geen spits. Bij Excelsior heeft hij een vrijere rol maar zal bij Feijenoord meer rechts- of linksbuiten spelen dus zal meer de man van de voorzetten worden. En dat we van die prutsers hebben wil niet persé zeggen dat Slory het bij Feijenoord wel zal maken. Dat wordt maar afwachten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij is voor een prikkie gekocht. Hij is jong. Hij is talentvol. Hij scoort. En momenteel staan er prutsers als Charisteas en Van Hooijdonk in de spits. Misschien is het een mislukking, misschien ook niet. Feit blijft dat we niks hebben aan twee niet-scorende lantaarnpalen.
Hadden wij hem vanavond maar in de spits staanquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Koning van de intikker en een goede spits in Nederland maakt je nog geen wereldspits.
Zie dan waar hij nu wegverpieterd. Atletico Madrdid was het toch? Zegt wel genoeg. Overgewaarde spits.
Ik weet dat het een rechtsbuiten is, maar hij staat in de aanval en hij heeft scorend vermogen blijkbaar. Is redelijk schaars bij Feyenoord momenteel. Je weet nooit of hij het gaat maken, maar het is totale onzin om hem nu meteen als miskoop te bestempelen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:08 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Slory is een rechtsbuiten, geen spits. Bij Excelsior heeft hij een vrijere rol maar zal bij Feijenoord meer rechts- of linksbuiten spelen dus zal meer de man van de voorzetten worden. En dat we van die prutsers hebben wil niet persé zeggen dat Slory het bij Feijenoord wel zal maken. Dat wordt maar afwachten.
Ik bestempel hem ook niet als miskoop, maar Slory moet je ook niet zien als een verlosser die even 15 doelpunten maakt. Hij kan uitgroeien tot een goede rechtsbuiten, een soort nieuwe (Bona) Kalou. Maar of ie het werkelijk haalt, dat blijft de vraag.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet dat het een rechtsbuiten is, maar hij staat in de aanval en hij scoort blijkbaar. Je weet nooit of hij het gaat maken, maar het is totale onzin om hem nu meteen als miskoop te bestempelen.
Als Ajax of AZ een zo'n speler koopt loopt iedereen te miepen hoe slecht de scouting van Feyenoord is.
Nou ik bedank daarvoor. Het is geen type Feyenoord spitsquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hadden wij hem vanavond maar in de spits staan
Mwah hij is altijd nog beter dan het zooitje wat er nu loopt. En wat versta jij dan onder een echte Feijenoord-spits?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Nou ik bedank daarvoor. Het is geen type Feyenoord spits
quote:V. Persie: ‘We behoren niet tot beste landen’
Geschreven door Matthijs van Laar op zaterdag, 23 december om 12:02
Robin van Persie spreekt zaterdag in een interview met de Volkskrant openhartig over zijn verleden bij Feyenoord, het heden bij Arsenal én het Nederlands elftal. De Oranje-international schuwt daarbij de kritiek op met name zijn voormalige werkgever niet.
De geboren Rotterdammer, opgeleid bij Feyenoord, laat allereerst weten dat hij het gehad heeft met de legioenclub. “Het klinkt misschien hard, maar ik ben blij dat ik niets meer met die club Feyenoord, red. te maken heb. Ik werk nu met topprofessionals. Ik ben blij dat ik in Londen zit en niet in Rotterdam. Feyenoord zit in een spiraal naar beneden, Arsenal wil naar de top,” aldus van Persie.
De 23-jarige aanvaller gaat nog even door op wat er allemaal mis is bij de Rotterdammers. “Arsenal denkt groot, dat is het verschil met Feyenoord. Bij die club denken de meeste mensen slechts aan de korte termijn.”
Ook komt de Gunner ter sprake over het Nederlands elftal, waarin hij de laatste tijd zo’n prominente rol vervult. “Geloof me: iedereen bij Oranje wil dominant voetbal laten zien. Maar in Nederland barst meteen de hel los als het niet lukt,” zegt hij. “Ik vind dat niet eerlijk … Wij behoren niet tot de beste landen van de wereld.”
Van Persie laat in het vraaggesprek tevens doorschemeren dat niet alleen Feyenoord hem gestolen kan worden, ook Nederland zelf heeft min of meer afgedaan voor de jongeling. “Spreek een jochie van twaalf jaar aan in Kralingen, waar ik ben opgegroeid, of hier in Londen en je ontdekt zoveel verschillen in normen en waarden! Daar schrik je echt van. Kinderen worden in Engeland heel anders opgevoed. Ze zijn veel beleefder.”
”De Nederlander is veel negatiever. Het is misschien een cliché. Maar elke ochtend geef je iedereen op het trainingscentrum van Arsenal een hand en vraag je hoe het met hem gaat. En niet alleen uit beleefdheid, je voelt dat mensen echt geīnteresseerd in je zijn. Als je in Nederland vraagt hoe het met iemand gaat, zegt-ie zonder je aan te kijken: goed … Ik mis Nederland niet,” besluit de Arsenal-ster.
Ik vind dat ie het ondankbaar brengt, maar hij heeft idd gelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:52 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, hoe hard het ook is.
Dan eerder 2-1... Feijenoord en de 0 houdenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat gaan we doen vanavond ?
denk 2-0
Owja, goal mendujanin denk danquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dan eerder 2-1... Feijenoord en de 0 houden
Bullshit. Van Persie is mijn favoriete voetballer, maar hij moet niet met dit soort bullshit komen. Elke club denkt aan de lange termijn, nu moet hij niet gaan lopen bijten in de hand die hem gevoed heeft. Eens een Feyenoord hart altijd een Feyenoord hart, is bij hem ver te zoeken.quote:
quote:23-12-2006 - Buijs: Ajax nooit een optie geweest
Dat Feyenoorder Danny Buijs een hekel heeft aan Ajax steekt hij niet onder stoelen of banken. De middenvelder is populair bij de aanhang van de Rotterdammers en dat hangt vooral samen met zijn mening over Ajax. In het blad Nummer 14 zegt Buijs deze maand dat hij nooit heeft overwogen om de overstap naar de hoofdstad te maken.
“Ajax is nooit bij mij langs geweest en ik wil ook niet zeggen dat ik goed genoeg ben voor het niveau van Ajax”, aldus het nieuwe ‘boegbeeld’ van het Legioen in gesprek met Wilfred Genee. “Maar als die club was langs gekomen, was dat geen optie geweest. Ik pas met mijn voetbal niet bij Ajax. Daar heb je toch meer de mooie voetballers, terwijl ik het moet hebben van het opstropen van de mouwen.”
Buijs, die naar eigen zeggen wel eens de term ‘020′ gebruikt, ziet het dan ook niet zitten om voor Ajax te voetballen. “Er werd altijd gezegd dat áls Ajax zich als enige club voor mij zou melden, ik het wel gedaan zou hebben. Maar dat is echt niet zo. Bovendien, als een club als Ajax zich meldt, zijn Feyenoord of PSV of een goede subtopper in Duitsland of Engeland vast ook wel geīnteresseerd.”
Bron: FR-Fanatic.com
Heeft hij ooit een Feyenoord hart gehad dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bullshit. Van Persie is mijn favoriete voetballer, maar hij moet niet met dit soort bullshit komen. Elke club denkt aan de lange termijn, nu moet hij niet gaan lopen bijten in de hand die hem gevoed heeft. Eens een Feyenoord hart altijd een Feyenoord hart, is bij hem ver te zoeken.
Maar wel voor Feijenoord dus?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:17 schreef Ender_Wiggin het volgende:
en ik wil ook niet zeggen dat ik goed genoeg ben voor het niveau van Ajax”,
Ik vind bovenstaande opmerking van Buijs nog veel irritanterquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bullshit. Van Persie is mijn favoriete voetballer, maar hij moet niet met dit soort bullshit komen. Elke club denkt aan de lange termijn, nu moet hij niet gaan lopen bijten in de hand die hem gevoed heeft. Eens een Feyenoord hart altijd een Feyenoord hart, is bij hem ver te zoeken.
Hij zegt ook niet dat hij niet "niet goed genoeg voor 020 is".quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Maar wel voor Feijenoord dus?Wat een domme kut-opmerking van Danny dit.
Ik heb het dan ook niet specifiek tegen jou, meer tegen de mensen die Slory een domme en nutteloze aankoop vinden.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:15 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik bestempel hem ook niet als miskoop, maar Slory moet je ook niet zien als een verlosser die even 15 doelpunten maakt. Hij kan uitgroeien tot een goede rechtsbuiten, een soort nieuwe (Bona) Kalou. Maar of ie het werkelijk haalt, dat blijft de vraag.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:09 schreef TC03 het volgende:
Overigens vind ik het raar dat iedereen Buijs meteen tot boegbeeld van Feyenoord bombardeert, en de media vooral. Ik ervaar dat nog niet echt zo.
Hier nog eenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Onverdiend, maar dat is niet nieuw dit seizoen. Ben blij met de 3 punten.
Ik vond dat stifje eigenlijk vrij typerend voor het spel van De Guzman vandaag. Vond hem nou niet echt opvallen tbh. Lucius maakte trouwens veel foutjes vandaag en Huysegems was vrijwel onzichtbaar. Daarom die wissel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die van Tim zat er zeker lekker in. Eerste schot op doel in de tweede helft meteen goal. De Guzman en Timmer speelden ook weer een goede wedstrijd. Vreemd dat Huysegems er eerder af moest dan Kolkka.
Ja kut Ponkquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:29 schreef renz0r het volgende:
Zo weer thuis uit de Kuip. Prachtig pot voetbal gezien! Wanneer twee ploegen gelijkwaardig zijn en dat uiteraard Feyenoord wint geniet ik van zo'n wedstrijd!
Werd Harry nou vol in zn ballen getrapt?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:
En Klote Koeman met zn kut wissel
Geval van een optelsom dus.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ponk ging gewoon voor de bal, dat hij zo lomp is tjaaah... maximaal geel.
Over die penalty trouwens, een paar minuten voor de penalty die we kregen, hadden we er al eentje moeten krijgen, Huysegems werd duidelijk onderuit getrokken bij een corner...
Heb je in een ander stadion gezeten, 3 punten das alles wat ik over deze wedstrijd kan zeggen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:29 schreef renz0r het volgende:
Zo weer thuis uit de Kuip. Prachtig pot voetbal gezien! Wanneer twee ploegen gelijkwaardig zijn en dat uiteraard Feyenoord wint geniet ik van zo'n wedstrijd!
Werd Harry nou vol in zn ballen getrapt?
quote:Op zondag 24 december 2006 00:11 schreef koningdavid het volgende:
Allemachtig, wat hebben jullie geluk de laatste tijd... al die onterechte penalties.
KNKB![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 00:11 schreef koningdavid het volgende:
Allemachtig, wat hebben jullie geluk de laatste tijd... al die onterechte penalties.
KNKB![]()
![]()
Die is weer geweldig gemaaktquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:52 schreef Luni het volgende:
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06516/jules.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Hofsquote:Op zondag 24 december 2006 01:57 schreef Steve_I. het volgende:
Wie was in vredesnaam die josti die breed speelde op Piet 5 minuten voor tijd terwijl hij makkelijk kon scoren, Hofs of Kolkka!
Geschorstquote:Op zondag 24 december 2006 10:12 schreef mister_popcorn het volgende:
kolka, weg. tiendali, weg. huysegems, weg, pardo, weg. Erin, Vincken, Derijck, Greene, Drenthe.
Koeman moet: Greene een vaste plek geven, voor mijn part als spits, maar die jongen kan echt wel voetballen. Derijck eens wat vaker opstellen, lekker fanatiek, en ook wat groter dan oa Hofs of Vincken. En als laatste, Dikke Theo halen, en wel nu, voordat hij volgend seizoen bij psv speelt.
Zo, en waarom speelde Royston niet?
![]()
Idd. Daar is ie ook nog niet belangerijk genoeg voor.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:09 schreef TC03 het volgende:
Overigens vind ik het raar dat iedereen Buijs meteen tot boegbeeld van Feyenoord bombardeert, en de media vooral. Ik ervaar dat nog niet echt zo.
ow dat van royston wist ik niet, maar dat van Theo uiteraard wel, betekent alleen maar dat Feyenoord weer lekker te laat is, maar what else is new...quote:Op zondag 24 december 2006 12:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Geschorst
Dikke theo heeft verlengt he..
quote:Op zondag 24 december 2006 14:32 schreef Merkie het volgende:
Normaal gesproken vind ik het triest om me hier bezig te houden met Ajax, maar nu vind ik het helemaal niet erg. Ajax. Wel hilarisch, het slechtste Feyenoord in jaren staat bijna gelijk met het zo gehypete Ajax
.
knipquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind bovenstaande opmerking van Buijs nog veel irritantervan Persie heeft gewoon gelijk dat Feijenoord geen ambities heeft.
Het is gewoon een stomme opmerking van Buijs.quote:
Ik zie hem nergens een stomme opmerking maken. Van Persie daarentegen genoeg, ook al heeft hij gelijk.quote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het is gewoon een stomme opmerking van Buijs.
Hij zegt dat ie niet weet of ie goed genoeg is voor Ajax, maar hij vindt zichzelf wel goed genoeg voor Feijenoord. Stomme onnodige opmerking.quote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zie hem nergens een stomme opmerking maken. Van Persie daarentegen genoeg, ook al heeft hij gelijk.
Ik zei het al eerder en ik zeg het nog een keer.quote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie niet weet of ie goed genoeg is voor Ajax, maar hij vindt zichzelf wel goed genoeg voor Feijenoord. Stomme onnodige opmerking.
Dat zegt 'ie helemaal niet hoor, volgens mij moet jij begrijpend lezen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder en ik zeg het nog een keer.
Leer be-grij-pend le-zen!
quote:Ajax is nooit bij mij langs geweest en ik wil ook niet zeggen dat ik goed genoeg ben voor het niveau van Ajax
- Doe normaal -quote:Op zondag 24 december 2006 14:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat lachje van Lazovic
Terughalen dat joch!!!![]()
Hij zegt ook niet dat hij niet niet goed genoeg is voor het niveau van 020. Weleens van bescheidenheid gehoord? Met deze opmerking laat hij het antwoord in het midden.quote:Op zondag 24 december 2006 14:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie helemaal niet hoor, volgens mij moet jij begrijpend lezen.
[..]
Prachtig, prachtig.quote:
Nu je het zegt.quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prachtig, prachtig.Dat mannetje dat achter De Mos aan rent.
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prachtig, prachtig.Dat mannetje dat achter De Mos aan rent.
![]()
![]()
Moet er elke keer weer om lachenquote:Op zondag 24 december 2006 15:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het lijkt wel een treintje.![]()
Die is grappig idd..quote:Op zondag 24 december 2006 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
.Dat mannetje dat achter De Mos aan rent.
![]()
![]()
Zeur niet zo joh.quote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef Messenga het volgende:
Misschien is het een optie om et gewoon over Feijenoord te hebben.
Leuke wedstrijd inderdaad. Jammer voor sparta.quote:Op zondag 24 december 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Is geen nieuws over Messenga,
We staan 1e...
We hebben alweer gewonnen gister
Ik heb hem ook al tig keer terug gekeken, als het Metgod was nam ik hem als avatar.quote:Op zondag 24 december 2006 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
vooral op laatst die handen in de lucht
quote:Op zondag 24 december 2006 15:06 schreef Messenga het volgende:
Misschien is het een optie om et gewoon over Feijenoord te hebben.
quote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd inderdaad. Jammer voor sparta.Leuk voor Vincken. Hoeveel krediet heeft Koeman nog?
Niets meer.quote:Op zondag 24 december 2006 15:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Leuke wedstrijd inderdaad. Jammer voor sparta.Leuk voor Vincken. Hoeveel krediet heeft Koeman nog?
quote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Is de Mos niks voor onsWat een heerlijke vent! Dan kan hij meteen Lazovic weer mee nemen.
En zijn dochterquote:Op zondag 24 december 2006 15:23 schreef Vakkie_W het volgende:
Is de Mos niks voor onsWat een heerlijke vent! Dan kan hij meteen Lazovic weer mee nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |