Ik heb het al eerder gezegd, goor was voetballend gezien de belangrijkste speler van de afgelopen jaren bij Feyenoord na Kuytquote:Op donderdag 21 december 2006 18:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ach rot toch op. Een breuk forceren omdat zijn vriendje niet kwam. Hij had Feyenoord dankbaar mogen zijn dat ze hem van de bank hebben gehaald bij Hertha BSC! Maar Goor was Feyenoord niet dankbaar.... Nee hij moest kost wat kost na 1 jaar weg voor een extreem lage transfersom.
Emerton en van Gastel vergeten?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, goor was voetballend gezien de belangrijkste speler van de afgelopen jaren bij Feyenoord na Kuyt
Bedoelde meer sinds 2003/2004 ergensquote:Op donderdag 21 december 2006 18:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Emerton en van Gastel vergeten?
Ja zo kan ik Fräser ook nog wel opnoemen. Hij heeft het over de laatste jarenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Emerton en van Gastel vergeten?
Dat is het jaar na dat Emerton vertrokquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bedoelde meer sinds 2003/2004 ergens
Daarom ook... heb jij sinds dat jaar nog beter spelers gezien na goor en kuytquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is het jaar na dat Emerton vertrok![]()
Henk Fräser had andere kwaliteiten dan voetballenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja zo kan ik Fräser ook nog wel opnoemen. Hij heeft het over de laatste jaren
Mauricio Aros!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daarom ook... heb jij sinds dat jaar nog beter spelers gezien na goor en kuyt
Dat was inderdaad een zeer goede voetballer.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mauricio Aros!
edit: onee dat was in 2001/2002
bron: Feyenoordquote:Dick van Well (58) wordt in de Raad van Commissarissen vice-president-commissaris. Na afloop van het seizoen is hij de beoogde opvolger van Gerard Kerkum als president-commissaris. Van Well is voorzitter van de Raad van Bestuur van bouwconcern Dura Vermeer Groep te Zoetermeer. Van Well is al sinds begin jaren ’60 een zeer betrokken Feyenoord-fan.
Martin van Pernis (61) is voorzitter van de Raad van Bestuur van Siemens Nederland. Van Pernis vervult diverse commissariaten en is onder meer lid van het dagelijks bestuur van VNO-NCW en plaatsvervangend voorzitter van de werkgeversorganisatie in de metaal en elektroindustrie FME/CWM. Binnen de Raad van Commissarissen gaat Van Pernis zich vooral bezighouden met HRM-beleid.
Coert Beerman MBA (51) is directievoorzitter van Rabobank Rotterdam, een functie die hij eerder bekleedde bij de Rabobank Eindhoven. De in Vlaardingen geboren Beerman is ook commissaris bij de Efteling en lid van de Economic Development Board Rotterdam. In de Raad van Commissarissen zal Beerman de portefeuille financiën gaan beheren.
Jos van der Vegt (53) neemt namens Sportclub Feyenoord zitting in de Raad van Commissarissen. Van der Vegt was van 1991 tot 1996 algemeen directeur van Stadion Feijenoord en is nu algemeen directeur van Ahoy Rotterdam NV. Verder is Van der Vegt voorzitter van de Rotterdam Marathon en lid van de Economic Development Board Rotterdam.
En dubbel cashenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:07 schreef Happel het volgende:
Dus...
Heb een gemengde gevoelens bij de nieuwe RvC. Duidelijk geval van vriendjespolitiek allemaal. Directeur van Ahoy, directeur van Dura Vermeer. Samen gezellig een stadion bouwen dus.
Ja wel raar, degene die de commissie geleid heeft wordt ineens (tijdelijk) voorzitter.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Die hele commissie, was toch onafhankelijk?
wilde hij liever zelf ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja wel raar, degene die de commissie geleid heeft wordt ineens (tijdelijk) voorzitter.
Ik denk niet dat dat z'n doel was. Als het Kerkum daar om gegaan was, was ie wel definitief voorzitter geworden.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja wel raar, degene die de commissie geleid heeft wordt ineens (tijdelijk) voorzitter.
Ah mooi, volgend jaar kampioen dusquote:Op donderdag 21 december 2006 19:07 schreef Happel het volgende:
Dus...
Heb een gemengde gevoelens bij de nieuwe RvC.
Jaja, ik weet dat het jou geen ene flikker kan schelen hoe Feijenoord er in de toekomst gaat uitzien, als ze maar kampioen worden. Duidelijk geval van een jong broekie die zijn geschiedenislessen niet geleerd heeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah mooi, volgend jaar kampioen dus
Idd, maar sommige mensen kijken niet verder.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef Steve_I. het volgende:
Ik vind het zaakje maar stinken.......
En met Goor waren we vorig jaar kampioen geworden, niet zijn schuld dat ie bedrogen en voorgelogen wordt.
Das overdreven. Liever 5e dan kampioen met Kluivert in de spits en v. Gaal als coach b.v.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat het jou geen ene flikker kan schelen hoe Feijenoord er in de toekomst gaat uitzien, als ze maar kampioen worden.
Haha, tuurlijk joh. Weer zo een simpele misvatting.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, maar sommige mensen kijken niet verder.
Nee, "Goor is een kankerBelg" roepen is niet simpelquote:Op donderdag 21 december 2006 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk joh. Weer zo een simpele misvatting.
Loopt er in het Land van Laaf niet nog een veelscorende spits rond?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:12 schreef Happel het volgende:
Coert Beerman MBA (51) is directievoorzitter van Rabobank Rotterdam, een functie die hij eerder bekleedde bij de Rabobank Eindhoven. De in Vlaardingen geboren Beerman is ook commissaris bij de Efteling en lid van de Economic Development Board Rotterdam. In de Raad van Commissarissen zal Beerman de portefeuille financiën gaan beheren.
Ah en omdat ik (?) zoiets zou zeggen, kijk ik niet verder. Ik zei het toch, simpele misvatting.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, "Goor is een kankerBelg" roepen is niet simpel
Bij (mensen als) jou is het : Goor wil weg, dus Goor is een kankerbelg en mag beide benen breken.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah en omdat ik (?) zoiets zou zeggen, kijk ik niet verder. Ik zei het toch, simpele misvatting.
dat dan weer welquote:Op donderdag 21 december 2006 21:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dat Koeman (eindelijk) kritiek uit op Greene, die al weken als een natte krant speelt!
Opflikkeren met die van Well! Nu zal er wel vaart achter een nieuw stadion komenquote:Wie schuilt er achter Van Well?
Dick van Well is vandaag verkozen tot lid van de Raad van Commisarissen, samen met Coen Beertman, Martin Pernisen en Jos van der Vegt. Tot aan het eind van het seizoen is Gerard Kerkum, daarna neemt Van Well het over. Maar wie schuilt er achter deze man?
Dick van Well is tijden werkzaam actief als voorzitter van het Raad van Bestuur van het Dura Vermeer Groep, een bouwbedrijf. Hier ging hij te werk als iemand die zich ook af en toe mengde tussen het personeel, het uitvoeren is volgens hem zwaarder dan 'de touwtjes in handen hebben'.
Hij was, als topman van Dura Vermeer, die Oost-Europezen (zoals Polen) naar Nederland haalde voor bouwprojecten. Dick van Well is een man die groots denkt maar wel binnen de eigen mogelijkheden, iemand die er staat wanneer het nodig is en wie weet welke beslissingen die moet nemen om een organisatie te versterken.
Van Well is ook een onderscheiden man, eind 2005 kreeg hij de 'Wofert van Borselenpenning' uitgereikt. Hij kreeg deze bij zijn afscheid als voorzitter van het bestuur van het AVVB-W (Algemeen Verbond Bouwbedrijf - Waterweggebied). Hij kreeg deze uitgereikt voor zijn inspanning voor milieuvriendelijk bouwen.
Van Well is, evenals de nieuwe commisaris Van der Vegt, dus een bekend persoon in de bouw. Prima mensen voor één van de ambities die de commissie Kerkum enkele weken geleden vertolkten. In de toekomstplannen liggen namelijk de bouwplannen in verschiet voor een nieuw stadion, een nieuwe voetbaltempel die plaats moet bieden aan 70.000 supporters. Het moet echter wel een authentiek voetbalstadion blijven.
Van Well heeft echter ook negatieve zaken op zijn conto, in 2004 was hij betrokken bij verboden prijsafsprakken. Destijds was hij al bestuursvoorzitter van Dura Vermeer, het bedrijf nam geen maatregelen tegen Van Well's actie. Echter was Dick niet betrokken in de bouwfraude te Rotterdam in 2005. Destijds waren daar ook prijsafspraken, zogenoemde kartelafspraken.
Van Well is een denker, zo bedacht hij in mei 2005 het concept 'Drijvende Kas'. Dit werd vol lof ontvangen door de Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. "Daarom geef ik Dick van Well en zijn mensen met genoegen een forse pluim op de hoed. Ik ben er zeker van dat dit concept zal aanslaan," aldus minister Veerman destijds.
Tenslotte, de 58-jarige Van Well is sinds de jaren zestig een zeer betrokken Feyenoord-fan en zal, totdat Kerkum terugtreedt, de rol van vice-president-commisaris bekleden.
Laat maar komen zo groot stadionquote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Opflikkeren met die van Well! Nu zal er wel vaart achter een nieuw stadion komen![]()
Ja, wat dacht jij dan. Zag je toch gelijk toen bekend werd wie de mensen waren die plaats gingen nemen in de RvC. Gezellig in een halfleeg stadion spelen over 10 jaar, jeuh.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Opflikkeren met die van Well! Nu zal er wel vaart achter een nieuw stadion komen![]()
Leg uit danquote:Op donderdag 21 december 2006 21:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zei het toch, simpele misvatting.
Flikker zelf op. Geef die vent uberhaupt eerst eens een kans.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zijn plannen staan mij niet aanquote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Flikker zelf op. Geef die vent uberhaupt eerst eens een kans.
Is nu toch ook al zo?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan. Zag je toch gelijk toen bekend werd wie de mensen waren die plaats gingen nemen in de RvC. Gezellig in een halfleeg stadion spelen over 10 jaar, jeuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |