Ik heb het al eerder gezegd, goor was voetballend gezien de belangrijkste speler van de afgelopen jaren bij Feyenoord na Kuytquote:Op donderdag 21 december 2006 18:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ach rot toch op. Een breuk forceren omdat zijn vriendje niet kwam. Hij had Feyenoord dankbaar mogen zijn dat ze hem van de bank hebben gehaald bij Hertha BSC! Maar Goor was Feyenoord niet dankbaar.... Nee hij moest kost wat kost na 1 jaar weg voor een extreem lage transfersom.
Emerton en van Gastel vergeten?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, goor was voetballend gezien de belangrijkste speler van de afgelopen jaren bij Feyenoord na Kuyt
Bedoelde meer sinds 2003/2004 ergensquote:Op donderdag 21 december 2006 18:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Emerton en van Gastel vergeten?
Ja zo kan ik Fräser ook nog wel opnoemen. Hij heeft het over de laatste jarenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:28 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Emerton en van Gastel vergeten?
Dat is het jaar na dat Emerton vertrokquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bedoelde meer sinds 2003/2004 ergens
Daarom ook... heb jij sinds dat jaar nog beter spelers gezien na goor en kuytquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is het jaar na dat Emerton vertrok![]()
Henk Fräser had andere kwaliteiten dan voetballenquote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja zo kan ik Fräser ook nog wel opnoemen. Hij heeft het over de laatste jaren
Mauricio Aros!quote:Op donderdag 21 december 2006 18:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daarom ook... heb jij sinds dat jaar nog beter spelers gezien na goor en kuyt
Dat was inderdaad een zeer goede voetballer.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mauricio Aros!
edit: onee dat was in 2001/2002
bron: Feyenoordquote:Dick van Well (58) wordt in de Raad van Commissarissen vice-president-commissaris. Na afloop van het seizoen is hij de beoogde opvolger van Gerard Kerkum als president-commissaris. Van Well is voorzitter van de Raad van Bestuur van bouwconcern Dura Vermeer Groep te Zoetermeer. Van Well is al sinds begin jaren ’60 een zeer betrokken Feyenoord-fan.
Martin van Pernis (61) is voorzitter van de Raad van Bestuur van Siemens Nederland. Van Pernis vervult diverse commissariaten en is onder meer lid van het dagelijks bestuur van VNO-NCW en plaatsvervangend voorzitter van de werkgeversorganisatie in de metaal en elektroindustrie FME/CWM. Binnen de Raad van Commissarissen gaat Van Pernis zich vooral bezighouden met HRM-beleid.
Coert Beerman MBA (51) is directievoorzitter van Rabobank Rotterdam, een functie die hij eerder bekleedde bij de Rabobank Eindhoven. De in Vlaardingen geboren Beerman is ook commissaris bij de Efteling en lid van de Economic Development Board Rotterdam. In de Raad van Commissarissen zal Beerman de portefeuille financiën gaan beheren.
Jos van der Vegt (53) neemt namens Sportclub Feyenoord zitting in de Raad van Commissarissen. Van der Vegt was van 1991 tot 1996 algemeen directeur van Stadion Feijenoord en is nu algemeen directeur van Ahoy Rotterdam NV. Verder is Van der Vegt voorzitter van de Rotterdam Marathon en lid van de Economic Development Board Rotterdam.
En dubbel cashenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:07 schreef Happel het volgende:
Dus...
Heb een gemengde gevoelens bij de nieuwe RvC. Duidelijk geval van vriendjespolitiek allemaal. Directeur van Ahoy, directeur van Dura Vermeer. Samen gezellig een stadion bouwen dus.
Ja wel raar, degene die de commissie geleid heeft wordt ineens (tijdelijk) voorzitter.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:51 schreef MarkNMGN het volgende:
Die hele commissie, was toch onafhankelijk?
wilde hij liever zelf ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja wel raar, degene die de commissie geleid heeft wordt ineens (tijdelijk) voorzitter.
Ik denk niet dat dat z'n doel was. Als het Kerkum daar om gegaan was, was ie wel definitief voorzitter geworden.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ja wel raar, degene die de commissie geleid heeft wordt ineens (tijdelijk) voorzitter.
Ah mooi, volgend jaar kampioen dusquote:Op donderdag 21 december 2006 19:07 schreef Happel het volgende:
Dus...
Heb een gemengde gevoelens bij de nieuwe RvC.
Jaja, ik weet dat het jou geen ene flikker kan schelen hoe Feijenoord er in de toekomst gaat uitzien, als ze maar kampioen worden. Duidelijk geval van een jong broekie die zijn geschiedenislessen niet geleerd heeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah mooi, volgend jaar kampioen dus
Idd, maar sommige mensen kijken niet verder.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef Steve_I. het volgende:
Ik vind het zaakje maar stinken.......
En met Goor waren we vorig jaar kampioen geworden, niet zijn schuld dat ie bedrogen en voorgelogen wordt.
Das overdreven. Liever 5e dan kampioen met Kluivert in de spits en v. Gaal als coach b.v.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat het jou geen ene flikker kan schelen hoe Feijenoord er in de toekomst gaat uitzien, als ze maar kampioen worden.
Haha, tuurlijk joh. Weer zo een simpele misvatting.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Idd, maar sommige mensen kijken niet verder.
Nee, "Goor is een kankerBelg" roepen is niet simpelquote:Op donderdag 21 december 2006 21:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk joh. Weer zo een simpele misvatting.
Loopt er in het Land van Laaf niet nog een veelscorende spits rond?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:12 schreef Happel het volgende:
Coert Beerman MBA (51) is directievoorzitter van Rabobank Rotterdam, een functie die hij eerder bekleedde bij de Rabobank Eindhoven. De in Vlaardingen geboren Beerman is ook commissaris bij de Efteling en lid van de Economic Development Board Rotterdam. In de Raad van Commissarissen zal Beerman de portefeuille financiën gaan beheren.
Ah en omdat ik (?) zoiets zou zeggen, kijk ik niet verder. Ik zei het toch, simpele misvatting.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, "Goor is een kankerBelg" roepen is niet simpel
Bij (mensen als) jou is het : Goor wil weg, dus Goor is een kankerbelg en mag beide benen breken.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah en omdat ik (?) zoiets zou zeggen, kijk ik niet verder. Ik zei het toch, simpele misvatting.
dat dan weer welquote:Op donderdag 21 december 2006 21:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dat Koeman (eindelijk) kritiek uit op Greene, die al weken als een natte krant speelt!
Opflikkeren met die van Well! Nu zal er wel vaart achter een nieuw stadion komenquote:Wie schuilt er achter Van Well?
Dick van Well is vandaag verkozen tot lid van de Raad van Commisarissen, samen met Coen Beertman, Martin Pernisen en Jos van der Vegt. Tot aan het eind van het seizoen is Gerard Kerkum, daarna neemt Van Well het over. Maar wie schuilt er achter deze man?
Dick van Well is tijden werkzaam actief als voorzitter van het Raad van Bestuur van het Dura Vermeer Groep, een bouwbedrijf. Hier ging hij te werk als iemand die zich ook af en toe mengde tussen het personeel, het uitvoeren is volgens hem zwaarder dan 'de touwtjes in handen hebben'.
Hij was, als topman van Dura Vermeer, die Oost-Europezen (zoals Polen) naar Nederland haalde voor bouwprojecten. Dick van Well is een man die groots denkt maar wel binnen de eigen mogelijkheden, iemand die er staat wanneer het nodig is en wie weet welke beslissingen die moet nemen om een organisatie te versterken.
Van Well is ook een onderscheiden man, eind 2005 kreeg hij de 'Wofert van Borselenpenning' uitgereikt. Hij kreeg deze bij zijn afscheid als voorzitter van het bestuur van het AVVB-W (Algemeen Verbond Bouwbedrijf - Waterweggebied). Hij kreeg deze uitgereikt voor zijn inspanning voor milieuvriendelijk bouwen.
Van Well is, evenals de nieuwe commisaris Van der Vegt, dus een bekend persoon in de bouw. Prima mensen voor één van de ambities die de commissie Kerkum enkele weken geleden vertolkten. In de toekomstplannen liggen namelijk de bouwplannen in verschiet voor een nieuw stadion, een nieuwe voetbaltempel die plaats moet bieden aan 70.000 supporters. Het moet echter wel een authentiek voetbalstadion blijven.
Van Well heeft echter ook negatieve zaken op zijn conto, in 2004 was hij betrokken bij verboden prijsafsprakken. Destijds was hij al bestuursvoorzitter van Dura Vermeer, het bedrijf nam geen maatregelen tegen Van Well's actie. Echter was Dick niet betrokken in de bouwfraude te Rotterdam in 2005. Destijds waren daar ook prijsafspraken, zogenoemde kartelafspraken.
Van Well is een denker, zo bedacht hij in mei 2005 het concept 'Drijvende Kas'. Dit werd vol lof ontvangen door de Minister van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit. "Daarom geef ik Dick van Well en zijn mensen met genoegen een forse pluim op de hoed. Ik ben er zeker van dat dit concept zal aanslaan," aldus minister Veerman destijds.
Tenslotte, de 58-jarige Van Well is sinds de jaren zestig een zeer betrokken Feyenoord-fan en zal, totdat Kerkum terugtreedt, de rol van vice-president-commisaris bekleden.
Laat maar komen zo groot stadionquote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Opflikkeren met die van Well! Nu zal er wel vaart achter een nieuw stadion komen![]()
Ja, wat dacht jij dan. Zag je toch gelijk toen bekend werd wie de mensen waren die plaats gingen nemen in de RvC. Gezellig in een halfleeg stadion spelen over 10 jaar, jeuh.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Opflikkeren met die van Well! Nu zal er wel vaart achter een nieuw stadion komen![]()
Leg uit danquote:Op donderdag 21 december 2006 21:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zei het toch, simpele misvatting.
Flikker zelf op. Geef die vent uberhaupt eerst eens een kans.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zijn plannen staan mij niet aanquote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Flikker zelf op. Geef die vent uberhaupt eerst eens een kans.
Is nu toch ook al zo?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan. Zag je toch gelijk toen bekend werd wie de mensen waren die plaats gingen nemen in de RvC. Gezellig in een halfleeg stadion spelen over 10 jaar, jeuh.
Die weet je nog niet eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zijn plannen staan mij niet aan![]()
Het ergste vind ik nu dat ze nogeens dik geld bij zich hebben, of dat moet nog komen...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Zijn plannen staan mij niet aan![]()
Liever niet zo'n enge Rus... Als ie z'n handen dan van Feijenoord afhaalt wanneer ie er geen zin meer in heeft, dan zijn we er straks nog erger aan toe dan nu. Laat dan liever een aantal Rotterdamse bedrijven ofzo in de club investeren, maar dan onder goede voorwaarden.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Geef mij maar een rus dan, dit elftal is zo![]()
Nee, maar dan pikken we de spelers weg die AZ en PSV nu voor onze neus wegkapenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef Staanplaats het volgende:
Wat moet je met een vermogende rus dan? Kopen we heel Afrika leeg?
Kopen we tenminste is een goed elftal, echt waar dit elftal is zo slecht, echt mede ook door Bosz en coquote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef Staanplaats het volgende:
Wat moet je met een vermogende rus dan? Kopen we heel Afrika leeg?
Ben jij met je kop op de stoeprand geflikkerd ofzo? Jij bent 180 graden gedraaid in alle opzichten over Feyenoord.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nu dat ze nogeens dik geld bij zich hebben, of dat moet nog komen...
Geef mij maar een rus dan, dit elftal is zo![]()
Hij ziet dingen vaak beter in dan de meesten van jullie.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ben jij met je kop op de stoeprand geflikkerd ofzo? Jij bent 180 graden gedraaid in alle opzichten over Feyenoord.
Als je na de verkoop van Kuyt en Kalou slechts wisselgeld overhoudt moet je de schuld niet bij Bosz gaan zoeken.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kopen we tenminste is een goed elftal, echt waar dit elftal is zo slecht, echt mede ook door Bosz en co
Ook ja. Maar Lazovic wegdoen en Charisteas er voor terug halen b.v., das gewoon puur wanbeleid, en niet alleen financieel. En Kolkka en Tiendalli : zulke spelers horen gewoon niet in Feijenoord-shirt.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als na de verkoop van Kuyt en Kalou slechts wisselgeld overhoudt moet je de schuld niet bij Bosz gaan zoeken.
Of hij de ideale man is laat ik in het midden, maar de oorzaak ligt veel verder in het verleden. Feyenoord zal gewoon haar scouting en jeugdapparaat moeten optimaliseren om weer top te worden..
Dat scoutings aparaat zeker. Kun jij een speler opoemen die voor iedereen onbekent was, maar dat toch een belangrijke speler voor ons werd?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:38 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Als je na de verkoop van Kuyt en Kalou slechts wisselgeld overhoudt moet je de schuld niet bij Bosz gaan zoeken.
Of hij de ideale man is laat ik in het midden, maar de oorzaak ligt veel verder in het verleden. Feyenoord zal gewoon haar scouting en jeugdapparaat moeten optimaliseren om weer top te worden..
Kuyt, Kalou, Goor, Castelen. Meer ook niet eigenlijk...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat scoutings aparaat zeker. Kun jij een speler opoemen die voor iedereen onbekent was, maar dat toch een belangrijke speler voor ons werd?
Dave Mitchell heeft ons Emerton aangeboden en Laybutt haha!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat scoutings aparaat zeker. Kun jij een speler opoemen die voor iedereen onbekent was, maar dat toch een belangrijke speler voor ons werd?
Ik kan me van de laatste 5 jaar alleen Emerton bedenken. Maar die hadden ze volgensmij ook op aanwijzingen van een australische bekende gekregen.
Dat waren geheel onbekende spelers? Ik kende ze allemaal al voordat Feyenoord ze aantrok.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kuyt, Kalou, Goor, Castelen. Meer ook niet eigenlijk...
Tja jeugdopleiding loopt wel nu in het 1e,quote:Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Dave Mitchell heeft ons Emerton aangeboden en Laybutt haha!
Nee het is gewoon triest dat onze jeugdopleiding niks bruikbaars voorbrengt of dat deze jongens nooit de kans krijgen om te slagen.
Nou ja, redelijk onbekend.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat waren geheel onbekende spelers?
Je kende ze al van naam en je hebt ze een paar keer zien spelen, maar had je ooit verwacht dat ze het zo goed zouden doen?quote:Ik kende ze allemaal al voordat Feyenoord ze aantrok.
Als die in Nederland speelden had je ze ook wel gekendquote:Ik bedoel spelers zoals PSV ze scout. Gomes, Alex, Salcido, Mendez, Farfan.... Die kende je nog niet voordat PSV ze kocht.
Kom je weleens in de Kuip? Blijkbaar niet.quote:
Neuh, je slaat de plank mis. Jullie hebben een andere mening en denkwijze over hoe Feijenoord er weer bovenop moet komen. Feijenoord komt er iig niet bovenop door spelers als Slory te halen...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hij ziet dingen vaak beter in dan de meesten van jullie.
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom je weleens in de Kuip? Blijkbaar niet.
Wie wou je dan halen? Alves maar direct?quote:Feijenoord komt er iig niet bovenop door spelers als Slory te halen...
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:53 schreef Staanplaats het volgende:
Is malibu eigenlijk wel toerekeningsvatbaar verklaard?
Is ook vrij makkelijk als je voldoende geld hebt om een miskoop te kunnen veroorloven..dan kun je een gok nemen !!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat waren geheel onbekende spelers? Ik kende ze allemaal al voordat Feyenoord ze aantrok.
Ik bedoel spelers zoals PSV ze scout. Gomes, Alex, Salcido, Mendez, Farfan.... Die kende je nog niet voordat PSV ze kocht.
Vertel ff waar ik geweld goedkeur..quote:Op donderdag 21 december 2006 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]En dat zegt iemand die in een badkuip pist en geweld 'namens' z'n club goedkeurt
of Bruins wil zelf niet naar Feyenoordquote:Op donderdag 21 december 2006 21:56 schreef erkel het volgende:
Jongens een nieuwe topper komt zich in de Kuip melden, namelijk Slory![]()
Als je de top wilt halen heb je geen hol aan zulke kleine opdondertjesWie beslist zoiets?? We hebben al genoeg voorbeelden rondlopen van zulke Slory's die niks presteren: Mitea, Pinas, Hersi. Leuk voor de subtop, maar niet als je de top wilt bereiken.
Waarom hebben ze Bruins nog niet ingelijfd?? Daar hebben we meer aan. Nu hoor ik weer dat ie misschien wel naar AZ gaatAls dat gebeurt dan is er iets goed mis met Feyenoord.
Ik jank nog ff verder![]()
![]()
![]()
misschien omdat spelers zelf ook een eigen wil hebben ??quote:Op donderdag 21 december 2006 21:56 schreef erkel het volgende:
Jongens een nieuwe topper komt zich in de Kuip melden, namelijk Slory![]()
Als je de top wilt halen heb je geen hol aan zulke kleine opdondertjesWie beslist zoiets?? We hebben al genoeg voorbeelden rondlopen van zulke Slory's die niks presteren: Mitea, Pinas, Hersi. Leuk voor de subtop, maar niet als je de top wilt bereiken.
Waarom hebben ze Bruins nog niet ingelijfd?? Daar hebben we meer aan. Nu hoor ik weer dat ie misschien wel naar AZ gaatAls dat gebeurt dan is er iets goed mis met Feyenoord.
Ik jank nog ff verder![]()
![]()
![]()
Dan doe je hem eens onwaarschijnlijk aanbod. Met zulke jongens kunnen we tenminste weer gaan voetballen.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
of Bruins wil zelf niet naar Feyenoord![]()
Dat denk ik helaas,quote:Op donderdag 21 december 2006 21:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
of Bruins wil zelf niet naar Feyenoord![]()
Ik zou ook niet ergens tekenen waar zoutzak Koeman nu al loopt te zeuren over hoe kut het de komende 2 jaar gaat worden.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
misschien omdat spelers zelf ook een eigen wil hebben ??
Als het aan Feyenoord had gelegen had hij in een vd drie gesprekken wel zijn handtekening gezet ...
Dat zegt toch wel genoeg over Feyenoord als Bruins niet naar de Kuip wil, maar naar een opkomend clubje uit Alkmaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
misschien omdat spelers zelf ook een eigen wil hebben ??
Als het aan Feyenoord had gelegen had hij in een vd drie gesprekken wel zijn handtekening gezet ...
Feyenoord is doodquote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat zegt toch wel genoeg over Feyenoord als Bruins niet naar de Kuip wil, maar naar een opkomend clubje uit Alkmaar.
Slory is een hard werkend mannetje, maar het enige wat ie heeft is snelheid. Een normale pass geven gaat ook maar 1x goed in de wedstrijd en een goed schot na een actie komt er ook zelden van zijn voet. En daarnaast druk je hem zo aan de kant. Weg ermee!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:59 schreef Flashwin het volgende:
Slory gaat het maken!
Met Overmars is het ten slotte ook nooit wat gewordenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Slory is een hard werkend mannetje, maar het enige wat ie heeft is snelheid. Een normale pass geven gaat ook maar 1x goed in de wedstrijd en een goed schot na een actie komt er ook zelden van zijn voet. En daarnaast druk je hem zo aan de kant. Weg ermee!
Die kon tenminste nog een pass afleveren en was wat gezetter. En had volgens mij ook meer hersens in zijn kop zitten, wat heden ten dage in het voetbal ook belangrijk is.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Met Overmars is het ten slotte ook nooit wat geworden
Moet je nou altijd als een debiel reageren? Kom jij wekelijks in de Kuip, dan zie jij ook wel dat het elke keer weer stampvol zit.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ah, jij volgt me 7 dagen per week?
Spelers waar we wat aan hebben. Slory is niet iemand die Feijenoord naar een hoger plan tilt.quote:Wie wou je dan halen? Alves maar direct?
Gut, daar hebben we een expert hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:03 schreef erkel het volgende:
[..]
Slory is een hard werkend mannetje, maar het enige wat ie heeft is snelheid. Een normale pass geven gaat ook maar 1x goed in de wedstrijd en een goed schot na een actie komt er ook zelden van zijn voet. En daarnaast druk je hem zo aan de kant. Weg ermee!
Precies, laat ze maar is flink wat geld uitgeven aan 2/3 goede spelers. In plaats van steeds voor weinig geld een jonkie kopen waarvan je moet hopen dat ie wat wordt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:08 schreef Happel het volgende:
Spelers waar we wat aan hebben. Slory is niet iemand die Feijenoord naar een hoger plan tilt.
Als je jarenlang Nederlands grootste talent ben speel je niet op je 24ste nog steeds bij Excelsior...quote:Op donderdag 21 december 2006 22:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gut, daar hebben we een expert hoor.
Volgens mij is Slory nog wel iets groter en sterker dan Overmars was. Bovendien heeft hij buiten snelheid ook een assist en een neus voor de goal.
Hij was jarenlang Nederlands grootste talent, dat wordt je niet met alleen snelheid hoor.
Al met al, gewoon een prima aankoop van Feyenoord.
Rustig.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:12 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Precies, laat ze maar is flink wat geld uitgeven aan 2/3 goede spelers. In plaats van steeds voor weinig geld een jonkie kopen waarvan je moet hopen dat ie wat wordt.
Hier zit ik echt niet op te wachten. Weer een suffe tifo-actie.quote:TIFO-actie bij derby tegen Sparta
Gepubliceerd op: 21-12-06 / Auteur: Edwin / Bron: FeyenoordLeven
Zoals u bijna gewend bent dit seizoen zal er aanstaande zaterdag voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord - sparta een grote TIFO actie gehouden worden. Het Tifo team van de Feyenoord Supportersvereniging vraagt iedereen weer om zijn medewerking hieraan te verlenen en vraagt tevens aan de mensen op de gele zijde om de attributen die uitgedeeld worden na de wedstrijd te laten liggen of in te leveren bij de TIFO keet.
blijf je thuisquote:Op donderdag 21 december 2006 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Rustig.
Flink wat geld is er niet, dus moet er creatief worden gedaan. Dit seizoen is het denk ik alleen mogelijk om spelers te huren. Tenzij er financiële injectie komt en dat is niet iets wat ik de komende tijd zie gebeuren...
[..]
Hier zit ik echt niet op te wachten. Weer een suffe tifo-actie.
Misschien is het wel een laatbloeier?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Als je jarenlang Nederlands grootste talent ben speel je niet op je 24ste nog steeds bij Excelsior...
Idd.. 7 goals meer dan die prutser in de spits nu bij onsquote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien is het wel een laatbloeier?
Daar hebben jullie ervaring mee toch: Van Wonderen, Bosvelt, Konterman... het zijn allemaal laatbloeiers.
Slory bewijst dit seizoen enorm effectief te zijn. Als je die dan voor een prikkie op de kop kunt tikken zou ik niet zeiken.
Effectief in counteraanvallen jaquote:Op donderdag 21 december 2006 22:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien is het wel een laatbloeier?
Daar hebben jullie ervaring mee toch: Van Wonderen, Bosvelt, Konterman... het zijn allemaal laatbloeiers.
Slory bewijst dit seizoen enorm effectief te zijn. Als je die dan voor een prikkie op de kop kunt tikken zou ik niet zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |