Nee die indruk heb ik ook, kan me er ook wel iets bij voorstellen, tis natuurlijk niet echt "Kerst" vandaagquote:Op donderdag 21 december 2006 17:11 schreef avonne het volgende:
Ze hebben er niet echt zin in, geloof ik.
Precies, dat is ook wat ik bedoeldequote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze hebben nu gewoon meer tijd voor het knip en plakwerk, ze kunnen met Kerst kant en klare afleveringen aanleveren en zelf ook van de Kerstdagen genieten.
Nee hoor. Vandaag soort kerst voor de kerstaflevering van een uur en 1e en 2e kerstdag gewoon echt kerst.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, dat is ook wat ik bedoelde
Jij pende een vraag neer, ik een antwoordquote:Op donderdag 21 december 2006 17:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, dat is ook wat ik bedoelde
Ach, welke kerstshow op TV is wél live. Zijn allemaal van te voren opgenomen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee hoor. Vandaag soort kerst voor de kerstaflevering van een uur en 1e en 2e kerstdag gewoon echt kerst.
En dat antwoord klinkt erg plausibel imhoquote:Op donderdag 21 december 2006 17:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jij pende een vraag neer, ik een antwoord![]()
En mijn antwoord bleek fout...quote:Op donderdag 21 december 2006 17:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En dat antwoord klinkt erg plausibel imho
gaat nu ff eten
okee bedanktquote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee hoor. Vandaag soort kerst voor de kerstaflevering van een uur en 1e en 2e kerstdag gewoon echt kerst.
Ik las het jaquote:Op donderdag 21 december 2006 17:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En mijn antwoord bleek fout...![]()
Ik denk niet dat dat veel zal helpen...quote:Op donderdag 21 december 2006 17:34 schreef avonne het volgende:
Ilona steekt het haar van Sylvia op.
Sylvia heeft al een paar dagen kiespijn.
Helpt dat tegen kiespijn?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:34 schreef avonne het volgende:
Ilona steekt het haar van Sylvia op.
Sylvia heeft al een paar dagen kiespijn.
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:39 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat veel zal helpen...![]()
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef demins het volgende:
Ik hoop wel dat ze bij het fake-kerstdiner écht eten en, vooral, échte drank krijgen!![]()
Natasia geloof ikquote:Op donderdag 21 december 2006 18:19 schreef Day het volgende:
Hallo
Ik zag .NL en Huub net proosten, mogen ze weer drinken van papa Bart?
helaas, van de styliste. Het ziet er niet uit, he.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef Day het volgende:
Wat heeft Huub voor afgrijselijk pak aan?
Het lijkt wel alsof hij de pak van z'n vader geleend heeft![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:29 schreef Day het volgende:
Wat heeft Huub voor afgrijselijk pak aan?
Het lijkt wel alsof hij de pak van z'n vader geleend heeft![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:36 schreef demins het volgende:
Huub lijkt net het chique aangeklede aapje van de orgelman in dat pak en die zware stropdas!![]()
Nee, echt vreselijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
helaas, van de styliste. Het ziet er niet uit, he.
Die blauwe stropdas is minder, ja. Maar zijn grijze pak staat 'm goed. Gisteren had hij een rode stropdas om, vond ik mooier. Bart mag ook wel vaker een pak aan.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:47 schreef avonne het volgende:
ik vind dat blauw van Brian ook niet zo mooi, eigenlijk
[afbeelding]
jaquote:Op donderdag 21 december 2006 18:57 schreef Day het volgende:
Hoe komt het toch dat Bart altijd wel iemand kent van de mensen die langskomen? Is Amsterdam zo klein?
Het is een kennis, iemand die Bart uit de buitenwereld kent, dus mag hij daar niet mee praten.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:57 schreef kleinzusje het volgende:
man spreekt Bart aan, mag niet ???
Ik snap er werkelik niks meer van
Snap ik. Maar het is een raar programma. Soort semi live en toch weer niet. Lijkt net alsof Bart en NL in de redactie zitten................... doet me denken aan James Carry "kabelman?"quote:Op donderdag 21 december 2006 18:58 schreef Day het volgende:
[..]
Het is een kennis, iemand die Bart uit de buitenwereld kent, dus mag hij daar niet mee praten.
Denk dat ze nu instructies krijgen over het fake dinerquote:Op donderdag 21 december 2006 19:00 schreef SIRA het volgende:
waarom moeten ze nou ineens allemaal weg, en waarom weer die streamlock?
lijkt er wel op he...quote:Op donderdag 21 december 2006 19:39 schreef Day het volgende:
Is Bart de nieuwe voorzitter?
Nena vind het ook niet eerlijk, hopelijk durft ze dat ook te zeggenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef beco het volgende:
Sylvia is tegen. Stand 3-3
Nena heeft beslissende stem !
spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:49 schreef Gigageil het volgende:
Wat een zeer zeer zeer kinderachtig en laag persoon is die Boer Bart weer![]()
![]()
![]()
![]()
Hummie werkt hier niet...quote:Op donderdag 21 december 2006 19:52 schreef bosb het volgende:
Eigenlijk kan ik wel lachen om Bart, en stiekem is hij volgens mij gewoon boos op john/hummie. Tot voor kort mocht het personeel namelijk altijd uitgenodigt worden en deze regel dat er gestemd moet worden naait hem dus keihard met dank aan john/hummie. Ik denk wel dat deze stemming goed is voor het spel...
Beeje jammer dat je nu wel komt reageren, en dat we je de afgelopen dagen bij streamlocks en andere uiterst vreemde zaken hier niet zien....quote:
Feestje?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:58 schreef Day het volgende:
OK, Bart is op z'n bek gegaan!!!!
Echt grappig, huub had wel een domme opmerking over het feit dat het niet persoonlijk is.. Natuurlijk is dit wel persoonlijk, ik was ook blij dat daar door brian op gereageerd werd.quote:
Dan durven we niet....quote:Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Beeje jammer dat je nu wel komt reageren, en dat we je de afgelopen dagen bij streamlocks en andere uiterst vreemde zaken hier niet zien....
ik merk hetquote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Ze hebben er echt ontzettend veel zin in
Behalve de brief van haar moeder denk ik ook dat de 4 uur haar nog dwars zitten. Bart haar niet gunnen dat ze naar haar doodzieke nichtje gaat, omdat het bezoekuur maar een uur duurt en ze dus daarna nog leuke dingen gaat doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het TOP!! van Nena om "nee" te hebben gestemd.
Heeft vast niets met die brief van haar moeder te maken![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Joh, wees er gewoon eerlijk over, dat wordt hier wel gewaardeerd, hoor !quote:
Oh pleasequote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef Suikeroom het volgende:
NL is de enige met een scherpe analyse
Geloof me als ik zeg dat Bart liever heeft dat het Bart/Lesley item totaal GEEN aandacht meer krijgt op tv.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
DGK is meer dan alleen maar Bart/Leslie. Maar dat dringt niet tot zijn botte hersens in.
nee hij is de enige die rationeel is.. hij gaf een hele goede analyse.. vooral de rancune benadrukte hij goed.. big ups NLquote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please![]()
.NL is gewoon z'n reet aan het redden.
Het moment dat hij zeker is van zijn verblijf daar, is hij de 1e die Bart aan zal pakken en hij zal niet schromen om Lesley daarvoor in te zetten.
Bart ziet Lesley al genoeg.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Het is best wel dramatisch dat de meerderheid het Bart NIET gunt om Lesley uit te nodigen, terwijl het voor die meerderheid totaal geen voor of nadeel heeft. Dan ben je toch al wel vrij ver gezonken als groep zijnde. Maar tv technisch gezien is het wel een prima ontwikkeling
Maar dat is toch niet de issue ? Lesley mag best komen, maar dan moet hij daar de 2 uur met z'n moeder voor opofferen. De anderen willen ook meerdere mensen uitnodigen en moeten ook kiezen. Waarom Bart dan niet ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Het is best wel dramatisch dat de meerderheid het Bart NIET gunt om Lesley uit te nodigen, terwijl het voor die meerderheid totaal geen voor of nadeel heeft. Dan ben je toch al wel vrij ver gezonken als groep zijnde. Maar tv technisch gezien is het wel een prima ontwikkeling
Peuterpubertijd, is mijn diagnosequote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt nu dat Bart een hele slechte verliezer is... en Bart doet alsof hij Huub niet verstaan heeft.
Bart laat zich nu wel heel erg kennen.
Omdat Lesley personeel is. En al was ze dat niet: als 1 bewoner de kans krijgt om 2 mensen uit te nodigen, dan gun je die persoon dat toch gewoon. Het heeft helemaal geen consequentie, dus heel vreemd dat ze het niet willen. Maar wel leukquote:Op donderdag 21 december 2006 20:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet de issue ? Lesley mag best komen, maar dan moet hij daar de 2 uur met z'n moeder voor opofferen. De anderen willen ook meerdere mensen uitnodigen en moeten ook kiezen. Waarom Bart dan niet ?
Zijn dat tranen op zijn wangen ? Oh nee, het zijn zijn moedervlekken......quote:Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef D.Rose het volgende:
smile, you're on candid camera
[afbeelding]
Het is ook allemaal krom, maar het is gewoon verd*mde leuke TV zo....quote:Op donderdag 21 december 2006 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat Lesley personeel is. En al was ze dat niet: als 1 bewoner de kans krijgt om 2 mensen uit te nodigen, dan gun je die persoon dat toch gewoon. Het heeft helemaal geen consequentie, dus heel vreemd dat ze het niet willen. Maar wel leuk
Entree Nathanael.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
Wat is er gebeurt dan, dat ie zich anders gedraagd ?
quote:
Ja tuurlijk, dan gun je dat die persoon tochquote:Op donderdag 21 december 2006 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat Lesley personeel is. En al was ze dat niet: als 1 bewoner de kans krijgt om 2 mensen uit te nodigen, dan gun je die persoon dat toch gewoon. Het heeft helemaal geen consequentie, dus heel vreemd dat ze het niet willen. Maar wel leuk
quote:
En ze willen nog wel paardrijlesquote:Op donderdag 21 december 2006 20:18 schreef elsie het volgende:
ze gunnen het Lesely dus ook niet ...maar daar denken ze niet om .
Natasia kan net zo goed discussieren als een versleten deurmat. Het enige wat ze doet is op een zo dreigend mogelijke manier dingen zeggen. Het liefst dezelfde zin 10xquote:Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef Peter6000 het volgende:
Pffffffff, Natasia is flink op dreef, met haar emoties en haar mensjes.
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasiaaaa: "Jij hebt me zwart gemaakt, ik ben al zwart genoeg, maar jij hebt me nog zwarter gemaakt...."![]()
En waardeloos t.o.v. Nenaquote:Op donderdag 21 december 2006 20:18 schreef elsie het volgende:
ze gunnen het Lesely dus ook niet ...maar daar denken ze niet om .
ik vind het wel lief van Brian btw dat hij voor Bart op komt .
Maar in dit geval heeft ze 100% gelijk!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia kan net zo goed discussieren als een versleten deurmat. Het enige wat ze doet is op een zo dreigend mogelijke manier dingen zeggen. Het liefst dezelfde zin 10x
Is hij wel een beetje laat mee, na zijn reacties van daarnet.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:30 schreef bosb het volgende:
Bart vertelt nog even aan Brian dat het allemaal om een spel gaat. Dat moet ik hem wel nageven. Hij heeft dondersgoed door dat hij zich nu niet moet laten kennen.
Klopt, hij ondertussen kan hij dan als enige briefjes van Lesley krijgen. Snappik dat hij dat wilquote:Op donderdag 21 december 2006 20:33 schreef D.Rose het volgende:
Bart vindt dat er geen brieven van buiten meer mogen komen.
Tja, da's niet in zijn voordeel he, dus dat 'gunt' ie de anderen niet
Maar is toch ook een tik uitdelen aan Bart, da's zeker speltechnisch. Net zoals Bart zelf ook de nodige tikken heeft uitgedeeld, alles voor het spel.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub meldt dat het maar een spel is. Nou Huub, als mensen elkaar niets meer gunnen, dan kunj e die gebeurtenissen nauwelijks nog afdoen als 'een spel'. Dan wordt het wel erg persoonlijk en zou het voor mij ook geen spel meer zijn.
Moet je maandag de uitzending kijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil alle streams tegelijk volgen...
Ik ook. Sylvia gaat tegenwoordig wel overal tegenin omdat ze haar dat 'achter' hebben aangeraden denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef avonne het volgende:
Brian "ergens denk ik dat Nena het meent"
http://dgk.roy.servehttp.comquote:Op donderdag 21 december 2006 20:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil alle streams tegelijk volgen...
Het is toch ook een spelelement om iemand iets te ontzeggen waardoor zijn/haar verblijf moeilijker zal worden!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Huub meldt dat het maar een spel is. Nou Huub, als mensen elkaar niets meer gunnen, dan kunj e die gebeurtenissen nauwelijks nog afdoen als 'een spel'. Dan wordt het wel erg persoonlijk en zou het voor mij ook geen spel meer zijn.
Tja, en toch is het onderdeel van 'het spel'.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind zoiets geen spel meer. Ik snap dat je het wel zo kunt uitleggen dat het onderdeel van 'het spel' is, maar ik vind het veel te ver gaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar is toch ook een tik uitdelen aan Bart, da's zeker speltechnisch. Net zoals Bart zelf ook de nodige tikken heeft uitgedeeld, alles voor het spel.
hij vindt het vast wel grappigquote:Op donderdag 21 december 2006 20:40 schreef bosb het volgende:
En die arme kok staat daar maar met zn geweldige kerstdiner.
Ik moet je teleurstellen...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:39 schreef bosb het volgende:
bart: "de snackbar geeft ons ook wel eens informatie die ze eigenlijk niet mogen geven."
Het is dus nu wel helemaal duidelijk dat het spel volledig vanuit de snackbar geregiseerd wordt.
Hmmm, eerder waren die 4 uur 100.000 cp's waardquote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart: die 4 uur die mij gegeven is had een euro waarde van nul....
Oi....
Zou priceless moeten zijn toch!!!
mag ik even zeggen dat de uitzendingen niet erg conform de streams zijn?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:37 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Moet je maandag de uitzending kijken![]()
Maar jullie sturen wel bij toch ? (Dat snap ik overigens wel hoor, het blijft immers TV)quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen...
Dat was het wel, ja! Het was 'meer dan 100.000 cp's waard'quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart: die 4 uur die mij gegeven is had een euro waarde van nul....
Oi....
Zou priceless moeten zijn toch!!!
Nou dan is er toch niets aan de hand? Waar maakt Bart zich dan nog druk omquote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef Black_king het volgende:
Bart gaat dus gewoon cp's gebruiken om Lesley met oud en nieuw te krijgen....
Ik denk meer dat de grote baas wordt bedoeld. En dat JdM de boel flink regisseert lijkt me meer dan logisch.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar dat er dingen gelekt worden, is nu wel duidelijk door de uitspraak van Bart.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Huh?? Bart komt toch de laatste dagen alles behalve lief over op tv.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
mag ik even zeggen dat de uitzendingen niet erg conform de streams zijn?
Zal er wel weer op neerkomen dat Bart lief wordt neergezet, Natasia als een bitch en Huub als een sukkel
Grinn!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
Zal er wel weer op neerkomen dat Bart lief wordt neergezet, Natasia als een bitch en Huub als een sukkel
Psies, maar hij wilde het gratis hebben, natuurlijk.....quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dan is er toch niets aan de hand? Waar maakt Bart zich dan nog druk om
En langer dan een uurtje.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:47 schreef Black_king het volgende:
[..]
Psies, maar hij wilde het gratis hebben, natuurlijk.....![]()
Dat denk ik niet...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:46 schreef avonne het volgende:
[..]
De laatste dagen, ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh?? Bart komt toch de laatste dagen alles behalve lief over op tv.
Wat jij denkt is niet relevant (haha bart relevant). Waar het om gaat is wat er wel of niet gebeurt. Bart heeft net duidelijk te kennen gegeven dat er dingen gelekt worden vanuit de snackbar die niet zouden mogen. Het gebeurt dus..quote:
Dat vind ik zelf nogal meevallen. In de polls staat hij ook nog steeds op 1. Ik ben zelf mijn mening gaan veranderen sinds zijn gezeik na de dronken nacht van Huub en Nathanael.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef Day het volgende:
[..]
De laatste dagen, ja.
Maar hij is al bijna een maand een draak en hij wordt met de dag erger!
Denk je?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef bosb het volgende:
[..]
Wat jij denkt is niet relevant (haha bart relevant). Waar het om gaat is wat er wel of niet gebeurt. Bart heeft net duidelijk te kennen gegeven dat er dingen gelekt worden vanuit de snackbar die niet zouden mogen. Het gebeurt dus..
Maar DGK_REDACTIE is dus waar ze het over hebben met 'de snackbar'. Dus wat zij zeggen is wel een beetje relevantquote:Op donderdag 21 december 2006 20:50 schreef bosb het volgende:
[..]
Wat jij denkt is niet relevant (haha bart relevant). Waar het om gaat is wat er wel of niet gebeurt. Bart heeft net duidelijk te kennen gegeven dat er dingen gelekt worden vanuit de snackbar die niet zouden mogen. Het gebeurt dus..
Wij hebben gelukkig een dikke huid... In tegenstelling tot sommige...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
Oei, Bart draait een beetje door en begint nu naar de redactie te katten![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar DGK_REDACTIE is dus waar ze het over hebben met 'de snackbar'. Dus wat zij zeggen is wel een beetje relevant
Als zij er werkelijk iets mee te maken hebben kan ik me dat voorstellen. Maar dit is echt een kwestie dat de mens van nature egoistisch is en de ander het liefst niets gunt wat hij/zij niet zelf ook heeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
Kogelvrijglas ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een dikke huid... In tegenstelling tot sommige...![]()
Met dat springen, bedoel je ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef Kaleddis het volgende:
Dolletjes, wat zal ze zich welkom voelen...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef Black_king het volgende:
Bart gaat dus gewoon cp's gebruiken om Lesley met oud en nieuw te krijgen....
Bart denk nu ook dat alle tegenstemmers dat doen in opdracht van de makers van het programma.quote:
Oh, vicious!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een dikke huid... In tegenstelling tot sommige...![]()
Of Bart laat nu duidelijk aan ons (kijkers) blijken hoever de invloed van de snackbar gaat.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart denk nu ook dat alle tegenstemmers dat doen in opdracht van de makers van het programma.
Hij ziet ze vliegen. Of het is struisvogelpolitiek. Hij wil niet inzien dat ze het hem gewoon niet meer gunnen vanwege zijn gedrag de laatste tijd.
Hij en .NL.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef Gigageil het volgende:
"Dat hoort niet in deze Show thuis" ......fuck off Bart, dit MAAKT deze Show.....
Hij denkt echt dat hij de hoofd-redacteur is.....![]()
Ja, of wat hij denkt hoever de invloed gaat. Volgens mij wordt er met de rest lang niet zoveel gesproken als met Bart en .NLquote:Op donderdag 21 december 2006 20:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Of Bart laat nu duidelijk aan ons (kijkers) blijken hoever de invloed van de snackbar gaat.
Zo gek is dat niet gezien zijn populariteit iedere keer.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:56 schreef Gigageil het volgende:
"Dat hoort niet in deze Show thuis" ......fuck off Bart, dit MAAKT deze Show.....
Hij denkt echt dat hij de hoofd-redacteur is.....![]()
Geloof ik niks van!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Of Bart laat nu duidelijk aan ons (kijkers) blijken hoever de invloed van de snackbar gaat.
Ik denk dat REDACTIE meer is dan 1 persoon eigenlijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:59 schreef Kaleddis het volgende:
DGK_REDACTIE, was dat jouw stem ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |