Echt grappig, huub had wel een domme opmerking over het feit dat het niet persoonlijk is.. Natuurlijk is dit wel persoonlijk, ik was ook blij dat daar door brian op gereageerd werd.quote:
Dan durven we niet....quote:Op donderdag 21 december 2006 19:57 schreef bosb het volgende:
[..]
Beeje jammer dat je nu wel komt reageren, en dat we je de afgelopen dagen bij streamlocks en andere uiterst vreemde zaken hier niet zien....
ik merk hetquote:Op donderdag 21 december 2006 19:30 schreef Day het volgende:
Ze hebben er echt ontzettend veel zin in
Behalve de brief van haar moeder denk ik ook dat de 4 uur haar nog dwars zitten. Bart haar niet gunnen dat ze naar haar doodzieke nichtje gaat, omdat het bezoekuur maar een uur duurt en ze dus daarna nog leuke dingen gaat doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind het TOP!! van Nena om "nee" te hebben gestemd.
Heeft vast niets met die brief van haar moeder te maken![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Joh, wees er gewoon eerlijk over, dat wordt hier wel gewaardeerd, hoor !quote:
Oh pleasequote:Op donderdag 21 december 2006 20:06 schreef Suikeroom het volgende:
NL is de enige met een scherpe analyse
Geloof me als ik zeg dat Bart liever heeft dat het Bart/Lesley item totaal GEEN aandacht meer krijgt op tv.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
DGK is meer dan alleen maar Bart/Leslie. Maar dat dringt niet tot zijn botte hersens in.
nee hij is de enige die rationeel is.. hij gaf een hele goede analyse.. vooral de rancune benadrukte hij goed.. big ups NLquote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please![]()
.NL is gewoon z'n reet aan het redden.
Het moment dat hij zeker is van zijn verblijf daar, is hij de 1e die Bart aan zal pakken en hij zal niet schromen om Lesley daarvoor in te zetten.
Bart ziet Lesley al genoeg.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Het is best wel dramatisch dat de meerderheid het Bart NIET gunt om Lesley uit te nodigen, terwijl het voor die meerderheid totaal geen voor of nadeel heeft. Dan ben je toch al wel vrij ver gezonken als groep zijnde. Maar tv technisch gezien is het wel een prima ontwikkeling
Maar dat is toch niet de issue ? Lesley mag best komen, maar dan moet hij daar de 2 uur met z'n moeder voor opofferen. De anderen willen ook meerdere mensen uitnodigen en moeten ook kiezen. Waarom Bart dan niet ?quote:Op donderdag 21 december 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
Het is best wel dramatisch dat de meerderheid het Bart NIET gunt om Lesley uit te nodigen, terwijl het voor die meerderheid totaal geen voor of nadeel heeft. Dan ben je toch al wel vrij ver gezonken als groep zijnde. Maar tv technisch gezien is het wel een prima ontwikkeling
Peuterpubertijd, is mijn diagnosequote:Op donderdag 21 december 2006 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt nu dat Bart een hele slechte verliezer is... en Bart doet alsof hij Huub niet verstaan heeft.
Bart laat zich nu wel heel erg kennen.
Omdat Lesley personeel is. En al was ze dat niet: als 1 bewoner de kans krijgt om 2 mensen uit te nodigen, dan gun je die persoon dat toch gewoon. Het heeft helemaal geen consequentie, dus heel vreemd dat ze het niet willen. Maar wel leukquote:Op donderdag 21 december 2006 20:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet de issue ? Lesley mag best komen, maar dan moet hij daar de 2 uur met z'n moeder voor opofferen. De anderen willen ook meerdere mensen uitnodigen en moeten ook kiezen. Waarom Bart dan niet ?
Zijn dat tranen op zijn wangen ? Oh nee, het zijn zijn moedervlekken......quote:Op donderdag 21 december 2006 20:08 schreef D.Rose het volgende:
smile, you're on candid camera
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |