abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44634114
Heeft er al iemand iets geroepen over aboriginals en dat den blancke Australier dus eigenlijk zijne beck moet houden over dit soort zaken? Bij deze anders
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44637197
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Heeft er al iemand iets geroepen over aboriginals en dat den blancke Australier dus eigenlijk zijne beck moet houden over dit soort zaken? Bij deze anders
Wat een onzin reactie. Die mensen die wonen daar toch, zijn daar geboren en getogen en zijn in grote meerderheid. Vergeet niet dat aboriginals een uitstervende bevolking is en zich volkomen tevreden voelen met de huidige manier van leven. Waarom zouden dus de inwoners niks mogen beslissen over hun eigen land?
Ik support gevallen topclubs!
pi_44637230
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:00 schreef Fetai het volgende:

[..]

Wat een onzin reactie. Die mensen die wonen daar toch, zijn daar geboren en getogen en zijn in grote meerderheid. Vergeet niet dat aboriginals een uitstervende bevolking is en zich volkomen tevreden voelen met de huidige manier van leven. Waarom zouden dus de inwoners niks mogen beslissen over hun eigen land?
3 keer raden waarom de aboriginals uitstervend zijn..
pi_44637684
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

3 keer raden waarom de aboriginals uitstervend zijn..
Volgens mij vindt er geen genocide plaats of wel dan? Een belangrijke oorzaak is dat de meerderheid kampt met obesitas meen ik ooit gehoord te hebben. Erg kortzichtig jij trouwens
pi_44637715
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef Fetai het volgende:

[..]

Volgens mij vindt er geen genocide plaats of wel dan? Een belangrijke oorzaak is dat een hele grote groep kampt met obesitas meen ik ooit gehoord te hebben. Erg kortzichtig jij trouwens
O mijn god. Volgens mij weet je best weinig van de geschiedenis van Australië.
pi_44637717
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:34 schreef Monidique het volgende:

[..]

Iemand die waarden en normen niet accepteert moet maar oprotten, bijvoorbeeld. Gaat totaal in tegen de liberale samenleving, me dunkt. En dat is dus eng.
Goh, volgens mij zie ik de linkse users toch nog altijd het eeuwige riedeltje 'als je het niet bevalt, dan emigreer je toch?!' gebruiken als iemand hier op Fok klaagt hoe walgelijk politiek correct o.i.d. Nederland is. Lees je eigen post hierboven nog maar eens....
quote:
Premier Howard ergerde sommige moslims door te zeggen dat hij een voorstander is van het stevig in de gaten houden van moskee's door de veiligheidsdiensten.
"Immigranten moeten zich aanpassen, niet de Australiërs. Ik ben het zat om steeds te horen dat we misschien een individu of hun cultuur 'stigmatiseren'. Na de laffe aanslag op Bali zien we gelukkig een opleving van het patriotisme in Australië. Maar het stof van die aanslag was nog niet neergedaald toen de 'politiek correcte' linkse meute begon te schreeuwen dat ons patriotisme een belediging was voor 'anderen'.
!!!

En zo is het maar net. Ik heb een nieuwe held! Wegwezen met je 'dieskriemienasjie!!!!' gezeur. Als het je niet bevalt dat dit een land is waar iedereen gelijke rechten heeft, ook vrouwen en homo's, een land dat op christelijke leest geschoeid en gesticht is en waar men niet gediend is van middeleeuwse normen en waarden, dan ga je maar weg. Houd je klaagzang maar voor je en zoek een ander deel van de wereld waar het je wel bevalt.

Howard
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44637851
Veel wijst er op dat bepaalde aspecten van huidige maatschappij en cultuur in Australië terugwijzen naar een wereld van 45.000 tot 60.000 jaar oud, aspecten die overal elders in de wereld verloren gingen of vervangen werden. Toen de eerste kolonisten, zo'n 200 jaar geleden aankwamen leefden er ongeveer 700.000 mensen. Vandaag zijn ze nog met ongeveer 160.000, slechts 1% van de totale bevolking van Australië. Niet alleen door ziekte en doordat hun land werd afgenomen, verminderde hun aantal,maar ook door het onbeschaamde moorden door de Britse pioniers. Vaak waren dat gevangenen die naar Australië verbannen werden.

wikipedia.

ziekte, landafname en moord.

Allledrie Britse exportproducten.
pi_44637925
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

O mijn god. Volgens mij weet je best weinig van de geschiedenis van Australië.
Je legt mij woorden in de mond die ik helemaal niet zeg. Ik heb niet gezegd dat er geen massamoorden plaatsgevonden hebben en ik doel helemaal niet op vroeger. Ik doel op NU en oorzaken waarom het aantal NU nog steeds afneemt. Nogmaals, waarom zou de huidige bevolking niks mogen zeggen, alleen omdat hun voorouders niet zo braaf zijn geweest EN als aboriginals er geen problemen mee hebben?
pi_44637992
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef Fetai het volgende:

[..]

Je legt mij woorden in de mond die ik helemaal niet zeg. Ik heb niet gezegd dat er geen massamoorden plaatsgevonden hebben en ik doel helemaal niet op vroeger. Ik doel op NU en oorzaken waarom het aantal NU nog steeds afneemt. Nogmaals, waarom zou de huidige bevolking niks mogen zeggen omdat hun voorouders niet zo braaf zijn geweest EN als aboriginals er geen problemen mee hebben?
Nou dan is er sprake van een misverstand..

Dat het nu niet gebeurt weet ik, en ik kwam er ook niet mee als argument, maar dat het is gebeurd wilde ik toch zeker ff duidelijk maken.
pi_44638477
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:07 schreef Haaglander het volgende:

Ik hoop echt dat Wilders (binnenkort?) Minister van Assimilatie en Deportatie wordt, dan zullen de problemen met de Islam in Nederland als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_44639002
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:18 schreef IHVK het volgende:
Veel wijst er op dat bepaalde aspecten van huidige maatschappij en cultuur in Australië terugwijzen naar een wereld van 45.000 tot 60.000 jaar oud, aspecten die overal elders in de wereld verloren gingen of vervangen werden. Toen de eerste kolonisten, zo'n 200 jaar geleden aankwamen leefden er ongeveer 700.000 mensen. Vandaag zijn ze nog met ongeveer 160.000, slechts 1% van de totale bevolking van Australië. Niet alleen door ziekte en doordat hun land werd afgenomen, verminderde hun aantal,maar ook door het onbeschaamde moorden door de Britse pioniers. Vaak waren dat gevangenen die naar Australië verbannen werden.

wikipedia.

ziekte, landafname en moord.

Allledrie Britse exportproducten.
Blijkbaar hebben ze geleerd van hun fouten en willen ze niet dat dat nog eens gebeurt. Exit dus met je islam, ga maar een ander land veroveren.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44639065
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:52 schreef StefanP het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben ze geleerd van hun fouten en willen ze niet dat dat nog eens gebeurt. Exit dus met je islam, ga maar een ander land veroveren.
Het aantal moslims in de VS groeit zeer snel, ik zou maar snel naar antarctica verhuizen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_44639969
Australie Geweldig!
pi_44640127
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef Fetai het volgende:

[..]

Volgens mij vindt er geen genocide plaats of wel dan?
Mwaw, dat is tegenwoordig zo'n gevoelig woord. Laten we het gecontroleerd uitsterven noemen

Laten we ze trouwens maar officieus tweederangs staatsburger noemen ook, anders raak je ook weer zo'n gevoelige snaar
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_44640442
Lang leve de Westerse vrijheid.
pi_44640735
quote:
Op donderdag 21 december 2006 20:00 schreef Fetai het volgende:
Vergeet niet dat aboriginals een uitstervende bevolking is en zich volkomen tevreden voelen met de huidige manier van leven.
Dit is trouwens pas onzin. De aborginals leven voornamelijk in totale armoede en strijden al jaren om weer toegang te krijgen tot hun eigen land. Slechts een fractie is tevreden, de rest is ver weg van de backpackers weggestopt in armoedige ghetto-achtige dorpjes en buitenwijken
  donderdag 21 december 2006 @ 23:24:13 #167
162483 Haaglander
Zoo ik iets ben ....
pi_44644259
quote:
Op donderdag 21 december 2006 21:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dit is trouwens pas onzin. De aborginals leven voornamelijk in totale armoede en strijden al jaren om weer toegang te krijgen tot hun eigen land. Slechts een fractie is tevreden, de rest is ver weg van de backpackers weggestopt in armoedige ghetto-achtige dorpjes en buitenwijken
Wat een schoft is de blankman toch.
Lekkeâh bèdehand. Nâh je zin?
pi_44644644
Heerlijk toch, die alom bejubelde westerse vrije democratie, waar vrijheid van meningsuiting het hoogste goed is, waar je nog kunt zeggen wat je wil !

behalve als je moslim bent natuurlijk

Het hypocriete gejankzak van de usuals in dit topic is wel weer typerend voor welke 'westerse democratie' ze echt staan : die van hun eigen mening. En enkel die.
  Donald Duck held donderdag 21 december 2006 @ 23:38:32 #169
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44644822
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef gelly het volgende:
Het hypocriete gejankzak van de usuals in dit topic is wel weer typerend voor welke 'westerse democratie' ze echt staan : die van hun eigen mening. En enkel die.
Normaal toch. Onze wereld. Onze regels en cultuur. Vinden ze het niks, rotten ze toch lekker op. Ik zal ze niet missen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44644929
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Normaal toch. Onze wereld. Onze regels en cultuur. Vinden ze het niks, rotten ze toch lekker op. Ik zal ze niet missen.
In hoe verre is een Australie onze wereld? Dat zou je je kunnen afvragen.....
  Donald Duck held donderdag 21 december 2006 @ 23:42:39 #171
46149 __Saviour__
pi_44644967
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

In hoe verre is een Australie onze wereld? Dat zou je je kunnen afvragen.....
Die opmerking had meer betrekking op de Westerse wereld als geheel en niet specifiek Australië. Want de niet-integrerende moslims zijn overal een probleem.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44645012
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Die opmerking had meer betrekking op de Westerse wereld als geheel en niet specifiek Australië. Want de niet-integrerende moslims zijn overal een probleem.
In hoe verre is het terrecht dat Australie tot de Westerse wereld behoort? Dat zou je je kunnen afvragen....
pi_44645233
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Wie is 'ons' precies ? Ik wil liever niet betrokken worden bij jouw nogal debiele mening namelijk. Ik zie liever elke bekrompen idioot vertrekken uit Nederland, ongeacht afkomst. Neemt niet weg dat iedereen het recht heeft een bekrompen idioot te zijn, ongeacht afkomst. Dat is namelijk die westerse vrijheid en democratie, dus als dat je niet bevalt, beroep je er dan ook niet op.
  Donald Duck held donderdag 21 december 2006 @ 23:53:49 #174
46149 __Saviour__
pi_44645328
Dan voel je je er toch niet bij betrokken jongen. Dat mag. Lekker he, die vrijheid.
En ik zie liever de onaangepaste moslims vertrekken. En dat is absoluut geen bekrompenheid.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44645369
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan voel je je er toch niet bij betrokken jongen. Dat mag. Lekker he, die vrijheid.
En ik zie liever de onaangepaste moslims vertrekken. En dat is absoluut geen bekrompenheid.
Maar die onaangepaste moslims zijn toch ook onderdeel van onze cultuur?

cul·tuur (de ~ (v.))
1 (-turen/-tures) het verbouwen van gewassen => teelt
2 (-turen) geheel van voortbrengselen van een gemeenschap
3 kunst en wetenschap
4 (-turen) kweek: op een voedingsbodem gekweekte micro-organismen
5 stijl
  Donald Duck held donderdag 21 december 2006 @ 23:56:08 #176
46149 __Saviour__
pi_44645389
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Maar die onaangepaste moslims zijn toch ook onderdeel van onze cultuur?
Nee. Dat is een geimporteerde cultuur.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44645464
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je bent van mening dat we ook maar een stukje "orginele" Hollandse cultuur hebben ? Ik hoor het graag ...
pi_44645474
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee hoor, de onaangepaste moslim is een sub-cultuur die een onderdeel vormt van een groot geheel wat wij de Nederlandse of, nog groter getrokken, de Westerse cultuur noemen.

Bijna alle onderdelen van de Nederlandse cultuur zijn geimporteerde cultuur. Zelfs het grootste gedeelte van de Westerse cultuur is geimporteerd.
  Donald Duck held vrijdag 22 december 2006 @ 00:00:45 #179
46149 __Saviour__
pi_44645528
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef gelly het volgende:
Je bent van mening dat we ook maar een stukje "orginele" Hollandse cultuur hebben ? Ik hoor het graag ...
Nederland heeft niet veel duidelijke cultuur waarvan je zegt: "Da's typisch puur Nederlands". Maar het is wel duidelijk westers. Op veel punten staan de islam en de moslims daar heel ver van af.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 22 december 2006 @ 00:00:51 #180
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_44645531
Laten wij een voorbeeld nemen aan Australië
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_44645532
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Fransje Bauer.

Oh nee, dat is een zigeuner
pi_44645585
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:00 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nederland heeft niet veel duidelijke cultuur waarvan je zegt: "Da's typisch puur Nederlands". Maar het wel duidelijk westers. Op veel punten staan de islam en de moslims daar heel ver van af.
Hoezo? De Islam is al decennia eeuwen lang een sub-onderdeel van de Westerse cultuur anders. Sterker nog, zonder de Islam had er niet eens een Westerse cultuur kunnen ontstaan
  Donald Duck held vrijdag 22 december 2006 @ 00:05:02 #183
46149 __Saviour__
pi_44645652
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Hoezo? De Islam is al decennia eeuwen lang een sub-onderdeel van de Westerse cultuur anders. Sterker nog, zonder de Islam had er niet eens een Westerse cultuur kunnen ontstaan
Jawel hoor. De islam is echt op geen enkel gebied van waarde geweest voor ons.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44645703
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Jawel hoor. De islam is echt op geen enkel gebied van waarde geweest voor ons.
Zonder de Islam hadden wij, als Westerlingen, waarschijnlijk nu nog steeds niet met onze bootjes Australie en Amerika ontdekt en gekoloniseerd. Om maar eens een dwars-straat te noemen.
pi_44645715
Inderdaad. Weg ermee. Een haatdragende, onderdrukkende, cultuur die in 1000 jaar nog niets voortgebracht heeft dan haat, haat en nog meer haat. Kijk maar even naar het Midden Oosten: een corrupte bende waar je als niet-moslim geen enkel recht hebt, waar wetenschap niet bestaat, waar vrouwen niet over straat mogen en waar cultuur niet verder komt dan een ayatollah die van een toren krijst. Jammer dat ze olie hebben, anders hadden we veel minder last van ze omdat ze dan geen nagel hadden om aan hun kont te krabben, met dan aan hun geweldige uitvindingen, onderwijs, democratie en industrie. Ahem.

Dus excuseer mij als ik me in de woorden van Howard vind dat moslims die naar Australie komen, zich maar aanpassen. En als ze dat niet doen, dan hebben ze maar niet zo'n grote mond en belijden ze hun geloof c.q. cultuur maar rustig en netjes zoals andere groepen immigranten waar geen hond last van heeft in plaats van alles maar te eisen, te schreeuwen over discriminatie en niets bij te dragen. Overal in het westen is het maar een groep: de moslims. Maar goed, volgens sommige Fokkers ligt het aan de racistische, xenofobe Zweden. En de Nederlanders. En de Denen. En de Britten. En de Duitsers. En de Fransen. En de Australiers. Enzovoorts. Toch? Want dat is de gemene factor: de westerling. Niet de moslim, oh nee....
-Mark Steyn
pi_44645772
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef StefanP het volgende:
Inderdaad. Weg ermee. Een haatdragende, onderdrukkende, cultuur die in 1000 jaar nog niets voortgebracht heeft dan haat, haat en nog meer haat. Kijk maar even naar het Midden Oosten: een corrupte bende waar je als niet-moslim geen enkel recht hebt, waar wetenschap niet bestaat, waar vrouwen niet over straat mogen en waar cultuur niet verder komt dan een ayatollah die van een toren krijst. Jammer dat ze olie hebben, anders hadden we veel minder last van ze omdat ze dan geen nagel hadden om aan hun kont te krabben, met dan aan hun geweldige uitvindingen, onderwijs, democratie en industrie. Ahem.

Dus excuseer mij als ik me in de woorden van Howard vind dat moslims die naar Australie komen, zich maar aanpassen. En als ze dat niet doen, dan hebben ze maar niet zo'n grote mond en belijden ze hun geloof c.q. cultuur maar rustig en netjes zoals andere groepen immigranten waar geen hond last van heeft in plaats van alles maar te eisen, te schreeuwen over discriminatie en niets bij te dragen. Overal in het westen is het maar een groep: de moslims. Maar goed, volgens sommige Fokkers ligt het aan de racistische, xenofobe Zweden. En de Nederlanders. En de Denen. En de Britten. En de Duitsers. En de Fransen. En de Australiers. Enzovoorts. Toch? Want dat is de gemene factor: de westerling. Niet de moslim, oh nee....
Ha, ons intellect is ook wakker
  Donald Duck held vrijdag 22 december 2006 @ 00:08:54 #187
46149 __Saviour__
pi_44645775
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zonder de Islam hadden wij, als Westerlingen, waarschijnlijk nu nog steeds niet met onze bootjes Australie en Amerika ontdekt en gekoloniseerd. Om maar eens een dwars-straat te noemen.
Maar natuurlijk. En op welke manier heeft de islam daaraan bijgedragen?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44645817
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Maar natuurlijk. En op welke manier heeft de islam daaraan bijgedragen?
Behalve dat wij een groot deel van onze zee(oceaan)vaartkunsten afgekeken hebben van de Moren en Arabieren die een paar eeuwen de dienst hebben uitgemaakt in Spanje en omstreken?
  Donald Duck held vrijdag 22 december 2006 @ 00:10:45 #189
46149 __Saviour__
pi_44645828
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef StefanP het volgende:
Jammer dat ze olie hebben, anders hadden we veel minder last van ze omdat ze dan geen nagel hadden om aan hun kont te krabben, met dan aan hun geweldige uitvindingen, onderwijs, democratie en industrie. Ahem.
Dat is een goed een punt. Zonder hun olie zouden ze echt helemaal niks zijn. Helaas heeft het westen ze daarom nog nodig. Maar da's nog maar enkele tientallen jaren. Dan is de olie op, eens kijken hoe ze zich dan denken te redden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held vrijdag 22 december 2006 @ 00:11:37 #190
46149 __Saviour__
pi_44645844
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Behalve dat wij een groot deel van onze zee(oceaan)vaartkunsten afgekeken hebben van de Moren en Arabieren die een paar eeuwen de dienst hebben uitgemaakt in Spanje en omstreken?
nou, bootjes bouwen. geweldig hoor. echt een verdienste van de islam.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44645915
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

nou, bootjes bouwen. geweldig hoor. echt een verdienste van de islam.
Zonder die bootjes zou het middelpunt van onze geweldige Westerse cultuur niet door ene Chris Columbus en zijn Moorse stuurmannen ontdekt zijn.....

Weet je dat Moren min of diegenen zijn die we tegenwoordig Marokkanen noemen trouwens?
pi_44645957
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Sack_Blabbath is een cultuur-relativist.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Donald Duck held vrijdag 22 december 2006 @ 00:16:19 #193
46149 __Saviour__
pi_44645973
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zonder die bootjes zou het middelpunt van onze geweldige Westerse cultuur niet door ene Chris Columbus en zijn Moorse stuurmannen ontdekt zijn.....

Weet je dat Moren min of diegenen zijn die we tegenwoordig Marokkanen noemen trouwens?
Als je wilt geloven dat de islam op die manier verantwoordelijk is voor de westerse cultuur, dan geloof je dat toch lekker. De wereld kan de hele islam missen als kiespijn. Op geen enkele manier draagt het iets positiefs bij.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44645980
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik dacht dat Moren tegenwoordig vooral in Mauretanie (onder Marokko / Westelijke Sahara) wonen.

Op z'n Geenstijls: de Mauren.

No, it is Moores you idiot, not Moops.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_44646015
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Sack_Blabbath is een cultuur-relativist.
Behalve dat dit niet eens culturrrelativisme is, is Sack_B vooral een ernstig versimpeld geschiedenislesje aan het geven wat ook voor minder.....uhm......hoe zeg ik dat netjes........belezen figuren te overzien is.
pi_44646030
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Behalve dat dit niet eens culturrrelativisme is, is Sack_B vooral een ernstig versimpeld geschiedenislesje aan het geven wat ook voor minder.....uhm......hoe zeg ik dat netjes........belezen figuren te overzien is.
Ah, meneer voelt zich ook moreel superieur.
pi_44646086
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:16 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik dacht dat Moren tegenwoordig vooral in Mauretanie (onder Marokko / Westelijke Sahara) wonen.

Op z'n Geenstijls: de Mauren.

No, it is Moores you idiot, not Moops.
De geschiedkundige Moren die destijds langdurig aan het overwinteren waren in Spanje was een mengelmoesje van vrijwel alle Noord-Afrikaanse Berbergroepen, een handje vol Arabieren en nog wat verdwaalde Afrikaantjes. De Moren in Mauretanie zullen daar vast ook afstammelingen van zijn. De Berbers van Marokko, Algerije, etc zijn dat echter net zo hard.
pi_44646097
Alsjeblieft zeg. De islam heeft, op wat verdwaalde eenvoudige wiskunde of sterrekunde, kwa wetenschap en uitvindingen niets voortgebracht. Nul. Niks. Doe dus niet alsof de moslims boten of de zeevaart bedacht hebben, want dat hebben ze niet.

Oh ja. De crew van Columbus: http://www.columbusnavigation.com/crew.shtml

Volop Moren inderdaad
-Mark Steyn
  Donald Duck held vrijdag 22 december 2006 @ 00:22:16 #199
46149 __Saviour__
pi_44646107
En trouwens, omgedraaid is het nog beter. De islam bestaat dankzij het christendom. Het is er een slechte kopie van, alleen dan verspreid door de woorden van een man met voorliefde voor kleine meisjes. Dus dan zijn we uiteindelijk toch nog verantwoordelijk voor het ontstaan van onze eigen cultuur.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_44646116
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 00:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ah, meneer voelt zich ook moreel superieur.
Nee hoor, ik weet ook niets van sommige zaken. Ik zou het dan ook erg fijn vinden als mensen mij bijspijkeren als ik onzin verkoop in een topic over die zaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')