beide zenders wonnen vorig jaar aardig aan marktaandeel in het laatste deel van het jaar. 3FM is sowieso aan de stijgende kant dit jaarquote:Op donderdag 21 december 2006 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3FM en Radio 2 zullen het de laatste twee weken van het jaar wel goed doen. Hier iig wel
.
Weet niet, voor mij is het al zaterdagquote:
Ik wacht af.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga overigens een klacht tegen jullie indienen bij de commisie gelijke behandelingen, Messenga.
Spannend!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga overigens een klacht tegen jullie indienen bij de commisie gelijke behandelingen, Messenga.
Het is allemaal spygisch.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
Haha, hier waren we de kluts ook kwijt met de dagen. Vaag.
Duitsersquote:Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn jij en Eilanden dikke vrienden
Dementie?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef golfer het volgende:
Dus ik was niet de enige die gisteren de hele tijd het gevoel had dat het donderdag was?
Nee zeker niet.. ik denk steeds dat morgen mijn weekend begint.. nu is dat ook een beetje waarquote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef golfer het volgende:
Dus ik was niet de enige die gisteren de hele tijd het gevoel had dat het donderdag was?
Leuk.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:28 schreef Bjoro het volgende:
mede namens de mascotte....Hele fijne dagen !
[afbeelding]
Axel wilde ook twee seconden stil zitten:quote:Op donderdag 21 december 2006 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel wilde ook twee seconden stil zitten:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |