Hey de zoveelste topic over Tong...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:29 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik kom tong80 geregeld tegen in allerlei verschillende topics. Van [De wereld draait door] #8 Matthijs en Claudia ... tot Dit eten we met de Kerst. en van Radio Bergeijk wordt Televisie Bergeijk tot Alleenstaande moeders van jonge kinderen.
Hulde voor tong80, hij is nooit te lui om ergens zijn mening over te geven!
Maar toen ik eens ging kijken in zijn profiel (ik kwam het zo vaak tegen overal, dus ik dacht hij zal wel vaak iets posten), zag ik dat hij in totaal 215608 posts had gedaan met een gemiddelde van 98 per dag (http://forum.fok.nl/user/profile/7889). Ik ben zo benieuwd hoe hij dat toch voor elkaar krijgt. Zijn het eigenlijk 5 personen die onder één en dezelfde naam posten? Krijgt hij betaald van Fok om de forums een beetje op te vullen?
En ook, hoe veel minuten (of uren) per dag kost dat? Ik ben echt zwaar onder de indruk!![]()
Hij zal het vast wel lezen, dus ik hoop dat de master-himself ons misschien wat tips kan geven!
oja je kan het trouwens ook zelf uitrekenen hoeveel tijd hij er aan kwijt is (gemiddeld)quote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey de zoveelste topic over Tong...
Het is eigenlijk een klas van de lagere school die onder 1 usernaam posten
wil je nu een medaille?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oja je kan het trouwens ook zelf uitrekenen hoeveel tijd hij er aan kwijt is (gemiddeld)
98 post per dag.. en dag bestaat uit 24 uur.. laten we voor het gemak er ff uitgaan dat iemand 8 uur slaapt per dag (als is het met een hele klas natuurlijk lastig, maar toch)
dus 24 - 8 = 16 hieruit volgt 98/ 16= 6 post per uur (afgerond)... dus gemiddeld 1 post per 10 minuten...
Dus is hij er ongeveer 2.5 uur mee kwijt, en als je weet waar je moet posten, lukt dat je makkelijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oja je kan het trouwens ook zelf uitrekenen hoeveel tijd hij er aan kwijt is (gemiddeld)
98 post per dag.. en dag bestaat uit 24 uur.. laten we voor het gemak er ff uitgaan dat iemand 8 uur slaapt per dag (als is het met een hele klas natuurlijk lastig, maar toch)
dus 24 - 8 = 16 hieruit volgt 98/ 16= 6 post per uur (afgerond)... dus gemiddeld 1 post per 10 minuten...
Ja je moet misschien ook gewoon wat standaardzinnetjes klaar hebben gestaan. Zoals: "Ja, vind ik ook" of "Kan je dat nog een keer herhalen?".quote:Op donderdag 21 december 2006 15:36 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dus is hij er ongeveer 2.5 uur mee kwijt, en als je weet waar je moet posten, lukt dat je makkelijk.
Jouw posts hebben "inhoud"quote:Op donderdag 21 december 2006 15:39 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja je moet misschien ook gewoon wat standaardzinnetjes klaar hebben gestaan. Zoals: "Ja, vind ik ook" of "Kan je dat nog een keer herhalen?".
Zelf begon ik deze fok-account een paar maanden geleden echt te gebruiken om te gaan posten, terwijl hij al 2,5 jaar bestaat. Maar ik heb uitgerekend dat ik om op 4 april 2007 op een gemiddelde van 2 per dag te komen, dat ik nog ruim 2000 posts moet doen (nu heb ik er 170). Ik probeer dus eigenlijk een beetje tips te vinden hier, hoe me dat moet gaan lukken.![]()
Dat scheelt ook behoorlijkquote:Jup
Ach je mag ook geld gevenquote:
Ja, misschien dat daar bij mij de bottleneck zit, mijn posts hebben gewoon teveel inhoud.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Jouw posts hebben "inhoud"
Zijn posts zijn meestal
[..]
Dat scheelt ook behoorlijk
Hij kan gewoon alles kwijt in 1 zin.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Jouw posts hebben "inhoud"
Zijn posts zijn meestal
[..]
Dat scheelt ook behoorlijk
het enige juiste antwoordquote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef Q. het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon geen leven hebben.
ben ik met je eensquote:Op donderdag 21 december 2006 15:30 schreef Q. het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet? Gewoon geen leven hebben.
[/ervaringsdeskundige]
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:55 schreef master_X het volgende:
hulde aan mijen ook een beetje aan tong
![]()
Ja, ik lees niet zoals tong80 de hele geschiedenis van alle forumtopics door, dus ik had me het niet eens gerealiseerd dat ik niet origineel was.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
tong80 = koning PUNT
Een topic zoals deze lijkt maandelijks terug te komen, misschien maar eens een PR man in dienst nemen tong.![]()
Ja, ik lees niet zoals tong80 de hele geschiedenis van alle forumtopics door, dus ik had me het niet eens gerealiseerd dat ik niet origineel was.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:35 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik lees niet zoals tong80 de hele geschiedenis van alle forumtopics door, dus ik had me het niet eens gerealiseerd dat ik niet origineel was.
Maar ik zit toch nog steeds met enorme spanning te wachten totdat tong80 iets komt vertellen over zijn dagindeling en hoe het toch mogelijk is dat hij zoveel post.
Vraag aan tong80quote:Op donderdag 21 december 2006 17:35 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, ik lees niet zoals tong80 de hele geschiedenis van alle forumtopics door, dus ik had me het niet eens gerealiseerd dat ik niet origineel was.
Maar ik zit toch nog steeds met enorme spanning te wachten totdat tong80 iets komt vertellen over zijn dagindeling en hoe het toch mogelijk is dat hij zoveel post.
Humor heeft ie welquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb grote spijt. Heb geen vrienden, geen werk, geen hobby's, geen huisdieren, geen vriendin, geen vrouw, geen kinderen, geen opleiding, geen diploma's. Het enige dat ik heb is mijn daggemiddelde en topposter-positie. Maar dat kan ik met niemand delen omdat ik met niemand contact heb. Ja met de cassiere van de AH, maar het is vreemd om daar over te beginnen tegen zo'n meisje.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
De MyAt van Tong is ongeveer het zelfde als de AT.
Gezien zijn postaantal moet hij dan fucking veel posts extra hebben geplaatst het afgelopen half jaar. 2 tot 3x zoveel boven zijn dagelijks gemiddelde.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:44 schreef kassenbouwer het volgende:
Wel grappig ook dat er een half jaar geleden werd gesproken over een gemiddelde van 93 posts per dag. Dan heeft ie in een half jaar toch zeker wel zijn gemiddelde met 5 verhoogd! Knap hoor!
Was dat niet toen fok een paar dagen offline was? (het equivalent van een minuut stilte op fok ter ere van dit heugelijke feit)quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef Reneuh het volgende:
Wanneer was nu zijn 200.000 posts. Moet je kijken hoeveel hij er nu alweer heeft
15 of 16 september. Hij heeft sindsdien dus 15608 geplaatst.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef Reneuh het volgende:
Wanneer was nu zijn 200.000 posts. Moet je kijken hoeveel hij er nu alweer heeft
Bang voor de aandachtquote:
Laten we zeggen dat dat nu 100 dagen geleden is. Dat betekent dus 156 posts per dag...quote:Op donderdag 21 december 2006 17:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
15 of 16 september. Hij heeft sindsdien dus 15608 geplaatst.![]()
tong haalt de 2 posts per minuut wel. Dus die heeft aan anderhalf uur per dag s'avonds na het werk voldoende. In tegenstelling tot andere users die misschien de hele dag zitten te lurken, die uiteindelijk nog meer tijd op FOK! doorbrengen. Theoretisch allemaal mogelijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:01 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat dat nu 100 dagen geleden is. Dat betekent dus 156 posts per dag...![]()
Stel dat je elke vijf minuten dan post, moet je 13 uur achter elkaar non-stop online zitten.
Jammer dat ie er nog niet is, want ik heb eigenlijk nu wel een goede afgebakende vraag:
Kan je een schema van je bezigheden laten zien van een gemiddelde dag?
hij gaat gewoon vol gas doorquote:Op donderdag 21 december 2006 18:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
tong haalt de 2 posts per minuut wel. Dus die heeft aan anderhalf uur per dag s'avonds na het werk voldoende. In tegenstelling tot andere users die misschien de hele dag zitten te lurken, die uiteindelijk nog meer tijd op FOK! doorbrengen. Theoretisch allemaal mogelijk.
op fok posten is toch z'n werkquote:Op donderdag 21 december 2006 19:27 schreef kassenbouwer het volgende:
Waar blijft tong80 nou? Zou ie aan het werk zijn?
Hij heeft blaren op zijn vingers.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:27 schreef kassenbouwer het volgende:
Waar blijft tong80 nou? Zou ie aan het werk zijn?
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
De MyAt van Tong is ongeveer het zelfde als de AT.
Hahaquote:Op donderdag 21 december 2006 19:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
op fok posten is toch z'n werk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |