abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44608798
Stelletje egoistische, geldtrekkende grafwijven. Had anders eerst even bedacht of jullie relatie sterk genoeg was om te kunnen dealen met een kind. Nu vergallen jullie het leven van een kind omdat deze nu in 1 grote pauper bende moet leven. (flatje oid) Tienermoeders zijn helemaal niet om uit te staan. Die kiezen er gewoon voor om zo jong een kind te nemen, terwijl ze weten dat ze daarmee hun eigen toekomst, en nog erger de toekomst van het kind vergallen. Al deze gekkigheid levert alleen maar luie wijven die van de bijstand leven op, alleen omdat ze van de eene op de andere dag even bedachten dat het wel leuk zou zijn om een kind te hebben. Stelletje egoisten.

Van mij mag er een wettelijke regel komen dat kinderen onder de 18 per defenitie geen kinderen mogen nemen.

Amen.

ps. ik heb het dus niet over Moeders van 12+ kinderen die na al een geruime tijd bij elkaar te zijn toch besluiten uit elkaar te gaan.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44608863
Lekker dan.. ga jij even verplichte abortus zitten te promoten.

Zeker lekker beschermd opgevoed als enigst kind door 'n stel VVD-ers?
pi_44608865
Waar maak jij je druk om ?
hi
  woensdag 20 december 2006 @ 20:53:21 #4
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_44608912
MILF'S
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  woensdag 20 december 2006 @ 20:54:20 #5
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44608947
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Waar maak jij je druk om ?
Om een steeds erger wordend maatschappelijk verschijnsel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44609019
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Om een steeds erger wordend maatschappelijk verschijnsel.
Juist. Maar het lijkt tegenwoordig ook de normaalste zaak van de wereld, gezien je ze ook continu op de TV tegenkomt.
pi_44609116
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
Lekker dan.. ga jij even verplichte abortus zitten te promoten.
Een enkele uitzondering daargelaten is over het algemeen de enige reden dat tienermoeders het kind houden omdat iedereen zo op ze inpraat dat het fout zou zijn het kind te nemen. Daar mag wel een verandering in komen, de mogelijkheid van abortus is een goed iets, als de regels daaromtrent wat makkelijker zouden worden (overal, niet alleen in Nederland) is dat alweer een bijdrage aan bestrijding van het mensenoverschot.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 december 2006 @ 21:03:29 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_44609250

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44609302
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:59 schreef 700MB het volgende:

[..]

Een enkele uitzondering daargelaten is over het algemeen de enige reden dat tienermoeders het kind houden omdat iedereen zo op ze inpraat dat het fout zou zijn het kind te nemen. Daar mag wel een verandering in komen, de mogelijkheid van abortus is een goed iets, als de regels daaromtrent wat makkelijker zouden worden (overal, niet alleen in Nederland) is dat alweer een bijdrage aan bestrijding van het mensenoverschot.
Dan zou ik beginnen met mensen die potentieel dit soort topics starten

Punt is dat je mensen, hoe jong ook, niet kan verplichten abortus te nemen.
Mens overschot los je niet op met 'n tienerkind minder, maar met minder kinderen per gezin.
  woensdag 20 december 2006 @ 21:09:34 #10
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_44609455
tienermoeders

Meestal een blonde troela met als vent zo'n campertype
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_44609487
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Mens overschot los je niet op met 'n tienerkind minder, maar met minder kinderen per gezin.
Ik heb het ook niet over de bestrijding van ''het mensenoverschot''.
Ik heb het over egoistische tieners, die nergens bij nadenken en zodoende een toekomstloos wezen te wereld zetten.
pi_44609507
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:09 schreef wise het volgende:
tienermoeders

Meestal een blonde troela met als vent zo'n campertype
Een basecamper type?
pi_44609539
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef NiGeLaToR het volgende:

Ik zeg ook niet dat het ermee opgelost wordt, alleen dat het een bijdrage levert. Het gaat ook meer om de mentaliteitskwestie, iedereen is zo panisch voor alles wat met dood te maken heeft dat alles maar moet leven. Dat strekt zich uit tot beide uitersten, er is niets mis met een abortus, een kind dat ongewenst is moet je gewoon weghalen. Ook het kunstmatig en dwangmatig maar in leven houden van bejaarden met op dertig plekken een infuus is absurd. Als ze dement zijn en niet meer zelfstandig kunnen leven is de tijd gekomen om afscheid van ze te nemen.

Verder is het nogal een maatschappelijke tegenstrijdigheid dat mensen van onder de 18 niet mogen stemmen omdat ze daar te onvolwassen voor zijn, maar ze wel een kind mogen nemen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 20 december 2006 @ 21:13:12 #14
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_44609584
in de buitenwijk van Hoorn geweest?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_44609617
Tjah, tis niet voor niets dat ouders daar 'n rol in spelen..
Maargoed, hier gaan we niet uitkomen, ik begrijp dat je er zo over denkt, maar ben het niet met je eens

Als je dat dan toch wilt doen, neem dan ook de stap om verplicht deformaties na een vruchtwaterpunctie te aborteren. Scheelt weer geld voor de zorgstaat.
  woensdag 20 december 2006 @ 21:14:21 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44609626
2 wise

tienermoeders

meestal een onzekere meid die iets wil om zeker bij te voelen en wat volwassener. omdat ze vaak al jong en vaak niet gewild met seksuele contacten in aanraking is gekomen.

die dames mogen wat mij betreft meer geld en vooral steun krijgen.

en trouwens. meestal zijn het tienermoeders van surinaamse, antiliaanse of anders kaapverdiaanse afkomst. who cares. die meisjes hebben steun nodig ja.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_44609712
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef NiGeLaToR het volgende:
Als je dat dan toch wilt doen, neem dan ook de stap om verplicht deformaties na een vruchtwaterpunctie te aborteren. Scheelt weer geld voor de zorgstaat.
Het gaat niet om verplichten het gaat om aanmoedigen gebruik te maken van opties die er zijn als zo'n kind niet gewenst is.
pi_44610433
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
2 wise

tienermoeders

meestal een onzekere meid die iets wil om zeker bij te voelen en wat volwassener. omdat ze vaak al jong en vaak niet gewild met seksuele contacten in aanraking is gekomen.

die dames mogen wat mij betreft meer geld en vooral steun krijgen.

en trouwens. meestal zijn het tienermoeders van surinaamse, antiliaanse of anders kaapverdiaanse afkomst. who cares. die meisjes hebben steun nodig ja.
Ja het zal jou ook aan je reet roesten waar de zuur verdiende belastingcenten van hardwerkende mensen naartoe gaan met je 45 posts per dag.
  woensdag 20 december 2006 @ 21:50:34 #19
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_44610896
Klagen over alleenstaande (tiener)moeders vind ik vreemd. Alsof ze er bewust voor kiezen om zo'n zware opgave alleen te vervullen?
Ik moet zeggen dat ik ook eerst zeer negatief dacht. Soms heb ik dat ook nog wel als iemand 'bewust' de problemen opzoekt, maar de vrouwen zijn dan over het algemeen naïef. Maar klets eens met iemand over die er niet bewust voor heeft gekozen. Je merkt dan gauw dat het mooie wereldje dat jouw ouders je bieden/aanboden niet voor iedereen geldt.
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_44610900
Ik was op mijn 22ste alleenstaande moeder. Bewust. Ik wilde graag en pa niet. En het was gepland.
Mij werd verteld: als je met mij een kind wil dan zul je me moeten "naaien".
Ik wist dat ik het alleen moest gaan doen en dat ik de keus moest maken tussen alleenstaand moeder zijn van een kind van een man waar ik van hield of wachten. Ik koos voor het eerste en heb de man genaaid.

En nu? Komt iedereen me nu virtueel doodmaken?
Kom maar op dan.

Overigens heb ik wel bijstand gehad en heb ik er meestal part-time bijgewerkt. Nu werk ik full-time.
Mijn zoon is 13 en een prima mens. Beter dan een groot aantal mensen die graag generaliseren en graag in iedereen een aso zien die niet perse leeft zoals hij/zijzelf.
Geen persoon die alles afmeet aan de eigen standaard maar eens verder kijkt dan zijn neus lang is. En daar ben ik verdomd trots op want dat heb ik alleen voor elkaar gekregen.

en jij TS... is your mother proud of you?

stelletje kortzichtige akelige veroordelende eikels hiero
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44610980
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:50 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Klagen over alleenstaande (tiener)moeders vind ik vreemd. Alsof ze er bewust voor kiezen om zo'n zware opgave alleen te vervullen?
Over het algemeen heeft de vader ruim voor de geboorte al de benen genomen, dus ja, in die gevallen maken ze die keuze bewust.
pi_44611015
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:
Ik wist dat ik het alleen moest gaan doen en dat ik de keus moest maken tussen alleenstaand moeder zijn van een kind van een man waar ik van hield of wachten. Ik koos voor het eerste en heb de man genaaid.
Dan wil ik toch hopen dat hij je heel snel heeft verlaten en jij geen geld van hem aanneemt voor de opvoeding?
pi_44611084
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:53 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dan wil ik toch hopen dat hij je heel snel heeft verlaten en jij geen geld van hem aanneemt voor de opvoeding?
Onmiddelijk en klopt. Nooit geld willen aannemen tenzij hij het zelf wilde geven voor een specifiek doel.
En als ie dat wil dan doet hij dat rechtstreeks aan mijn zoon op zijn eigen rekeningnummer.

Wat overigens niet wil zeggen dat ik destijds niet hoopte dat ie van mening zou veranderen. Maar ik nam het risico bewust en hij veranderde niet van mening. En ja.... contactmogelijkheden hebben altijd open gestaan en er is contact.
Er zit een heel lang verhaal aanvast dat eraan vooraf ging dat ik hier niet kwijt wil.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44611295
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:12 schreef 700MB het volgende:

[..]

Het gaat ook meer om de mentaliteitskwestie, iedereen is zo panisch voor alles wat met dood te maken heeft dat alles maar moet leven.
Dat strekt zich uit tot beide uitersten, er is niets mis met een abortus, een kind dat ongewenst is moet je gewoon weghalen.
Ook het kunstmatig en dwangmatig maar in leven houden van bejaarden met op dertig plekken een infuus is absurd. Als ze dement zijn en niet meer zelfstandig kunnen leven is de tijd gekomen om afscheid van ze te nemen.
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_44611644
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:56 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Juist. Maar het lijkt tegenwoordig ook de normaalste zaak van de wereld, gezien je ze ook continu op de TV tegenkomt.
Welke zender ?
Wiesdebaas ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')