Om een steeds erger wordend maatschappelijk verschijnsel.quote:
Juist. Maar het lijkt tegenwoordig ook de normaalste zaak van de wereld, gezien je ze ook continu op de TV tegenkomt.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Om een steeds erger wordend maatschappelijk verschijnsel.
Een enkele uitzondering daargelaten is over het algemeen de enige reden dat tienermoeders het kind houden omdat iedereen zo op ze inpraat dat het fout zou zijn het kind te nemen. Daar mag wel een verandering in komen, de mogelijkheid van abortus is een goed iets, als de regels daaromtrent wat makkelijker zouden worden (overal, niet alleen in Nederland) is dat alweer een bijdrage aan bestrijding van het mensenoverschot.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:52 schreef NiGeLaToR het volgende:
Lekker dan.. ga jij even verplichte abortus zitten te promoten.
Dan zou ik beginnen met mensen die potentieel dit soort topics startenquote:Op woensdag 20 december 2006 20:59 schreef 700MB het volgende:
[..]
Een enkele uitzondering daargelaten is over het algemeen de enige reden dat tienermoeders het kind houden omdat iedereen zo op ze inpraat dat het fout zou zijn het kind te nemen. Daar mag wel een verandering in komen, de mogelijkheid van abortus is een goed iets, als de regels daaromtrent wat makkelijker zouden worden (overal, niet alleen in Nederland) is dat alweer een bijdrage aan bestrijding van het mensenoverschot.
Ik heb het ook niet over de bestrijding van ''het mensenoverschot''.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dan zou ik beginnen met mensen die potentieel dit soort topics starten
Punt is dat je mensen, hoe jong ook, niet kan verplichten abortus te nemen.
Mens overschot los je niet op met 'n tienerkind minder, maar met minder kinderen per gezin.
Een basecamper type?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:09 schreef wise het volgende:
tienermoeders
Meestal een blonde troela met als vent zo'n campertype
Ik zeg ook niet dat het ermee opgelost wordt, alleen dat het een bijdrage levert. Het gaat ook meer om de mentaliteitskwestie, iedereen is zo panisch voor alles wat met dood te maken heeft dat alles maar moet leven. Dat strekt zich uit tot beide uitersten, er is niets mis met een abortus, een kind dat ongewenst is moet je gewoon weghalen. Ook het kunstmatig en dwangmatig maar in leven houden van bejaarden met op dertig plekken een infuus is absurd. Als ze dement zijn en niet meer zelfstandig kunnen leven is de tijd gekomen om afscheid van ze te nemen.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dan zou ik beginnen met mensen die potentieel dit soort topics starten
Punt is dat je mensen, hoe jong ook, niet kan verplichten abortus te nemen.
Mens overschot los je niet op met 'n tienerkind minder, maar met minder kinderen per gezin.
Het gaat niet om verplichten het gaat om aanmoedigen gebruik te maken van opties die er zijn als zo'n kind niet gewenst is.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef NiGeLaToR het volgende:
Als je dat dan toch wilt doen, neem dan ook de stap om verplicht deformaties na een vruchtwaterpunctie te aborteren. Scheelt weer geld voor de zorgstaat.
Ja het zal jou ook aan je reet roesten waar de zuur verdiende belastingcenten van hardwerkende mensen naartoe gaan met je 45 posts per dag.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef zoalshetis het volgende:
2 wise
tienermoeders![]()
meestal een onzekere meid die iets wil om zeker bij te voelen en wat volwassener. omdat ze vaak al jong en vaak niet gewild met seksuele contacten in aanraking is gekomen.
die dames mogen wat mij betreft meer geld en vooral steun krijgen.
en trouwens. meestal zijn het tienermoeders van surinaamse, antiliaanse of anders kaapverdiaanse afkomst. who cares. die meisjes hebben steun nodig ja.
Over het algemeen heeft de vader ruim voor de geboorte al de benen genomen, dus ja, in die gevallen maken ze die keuze bewust.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:50 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Klagen over alleenstaande (tiener)moeders vind ik vreemd. Alsof ze er bewust voor kiezen om zo'n zware opgave alleen te vervullen?
Dan wil ik toch hopen dat hij je heel snel heeft verlaten en jij geen geld van hem aanneemt voor de opvoeding?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:50 schreef nokwanda het volgende:
Ik wist dat ik het alleen moest gaan doen en dat ik de keus moest maken tussen alleenstaand moeder zijn van een kind van een man waar ik van hield of wachten. Ik koos voor het eerste en heb de man genaaid.
Onmiddelijk en klopt. Nooit geld willen aannemen tenzij hij het zelf wilde geven voor een specifiek doel.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:53 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan wil ik toch hopen dat hij je heel snel heeft verlaten en jij geen geld van hem aanneemt voor de opvoeding?
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:12 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het gaat ook meer om de mentaliteitskwestie, iedereen is zo panisch voor alles wat met dood te maken heeft dat alles maar moet leven.
Dat strekt zich uit tot beide uitersten, er is niets mis met een abortus, een kind dat ongewenst is moet je gewoon weghalen.
Ook het kunstmatig en dwangmatig maar in leven houden van bejaarden met op dertig plekken een infuus is absurd. Als ze dement zijn en niet meer zelfstandig kunnen leven is de tijd gekomen om afscheid van ze te nemen.
Welke zender ?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Juist. Maar het lijkt tegenwoordig ook de normaalste zaak van de wereld, gezien je ze ook continu op de TV tegenkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |