beide zenders wonnen vorig jaar aardig aan marktaandeel in het laatste deel van het jaar. 3FM is sowieso aan de stijgende kant dit jaarquote:Op donderdag 21 december 2006 13:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3FM en Radio 2 zullen het de laatste twee weken van het jaar wel goed doen. Hier iig wel
.
Weet niet, voor mij is het al zaterdagquote:
Ik wacht af.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga overigens een klacht tegen jullie indienen bij de commisie gelijke behandelingen, Messenga.
Spannend!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga overigens een klacht tegen jullie indienen bij de commisie gelijke behandelingen, Messenga.
Het is allemaal spygisch.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:02 schreef clauwheee het volgende:
Haha, hier waren we de kluts ook kwijt met de dagen. Vaag.
Duitsersquote:Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn jij en Eilanden dikke vrienden
Dementie?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef golfer het volgende:
Dus ik was niet de enige die gisteren de hele tijd het gevoel had dat het donderdag was?
Nee zeker niet.. ik denk steeds dat morgen mijn weekend begint.. nu is dat ook een beetje waarquote:Op donderdag 21 december 2006 14:55 schreef golfer het volgende:
Dus ik was niet de enige die gisteren de hele tijd het gevoel had dat het donderdag was?
Leuk.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:28 schreef Bjoro het volgende:
mede namens de mascotte....Hele fijne dagen !
[afbeelding]
Axel wilde ook twee seconden stil zitten:quote:Op donderdag 21 december 2006 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 december 2006 16:28 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel wilde ook twee seconden stil zitten:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ook erg leuk.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:19 schreef Againzender het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
nee, toen was het: "Papa, bahquote:Op donderdag 21 december 2006 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en na die 2 seconden trok hij de boom om?
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 december 2006 18:12 schreef pascalheister het volgende:thuis
lekker bruine bonen met gebakken uien en kibbeling
Ik helemaal niet. Dat wordt nog leuk met Kerst: leren, leren en lerenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik niet.
en zeker al een hoop dvds ingekochtquote:Op donderdag 21 december 2006 19:35 schreef pascalheister het volgende:
morgen nog een half dagje stressen om de laatste bestellingen eruit te krijgen, daarna met het hele bedrijf een boerenkoolmaaltijd met alcoholische drank
en dan vakantie tot 4 jan.
nee hout en plaatmateriaal is de bedoelingquote:Op donderdag 21 december 2006 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
en zeker al een hoop dvds ingekocht![]()
En hij laat de kerstboom verder met rust?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, toen was het: "Papa, bah![]()
![]()
"
Gellukig is dat virusje weer opgerot.
Waarom heb je vakantie dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:28 schreef VoreG het volgende:
Hmf vakantie tot februari. Kut.
Als ik vorig jaar gewoon alles had gehaald dan kon ik in januari beginnen
Vakken beginnen pas in februari.quote:
Ah zo. Welke vakken?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vakken beginnen pas in februari.
1 vak is een eerstejaarsvak die beginnen sowieso in februari, waarom weet niemand.
het andere vak begint ook in februari.
Had ik het 1e jaar wel gehaald, dan begon een deel van m'n vakken begin januari.
Welke Theo Bos? en waaromquote:
Baanwielrenner.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke Theo Bos? en waarom![]()
net thuis is, dus nog niks meegekregen van wat er is gebeurd in de tijd dat ik weg was.
is sportman van het jaar geworden de wielrennerquote:Op donderdag 21 december 2006 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke Theo Bos? en waarom![]()
net thuis is, dus nog niks meegekregen van wat er is gebeurd in de tijd dat ik weg was.
Ireenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
OKee
en wie bij de dames Voszeker?
of toch Ireen?
OKee, ik vind dat Vos toch een betere prestatie heeft neergezet, hoewel dat natuurlijk niet te vergelijken is.quote:
verder hebben de hockeydames gewonnen, Kemkes voor beste coach en een mannelijke rolstoeltennisser voor gehandicapte sporter van het jaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, ik vind dat Vos toch een betere prestatie heeft neergezet, hoewel dat natuurlijk niet te vergelijken is.
OKee dank je voor de info.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
verder hebben de hockeydames gewonnen, Kemkes voor beste coach en een mannelijke rolstoeltennisser voor gehandicapte sporter van het jaar.
en Leontien Zijlaard van Moorsel kreeg nog de FBK award voor haar hele carrierequote:
Terechte prijs voor de Joekel uit Boekel.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
en Leontien Zijlaard van Moorsel kreeg nog de FBK award voor haar hele carriere
heb geen ideequote:Op donderdag 21 december 2006 22:44 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de tip. Zit ie er al lang ?
quote:
Kan ik me voorstellen, ook de rest van jullie vrienden komen nooit hierquote:Op donderdag 21 december 2006 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat duurt allemaal nog ff, eilanden is eerst!!
Blij dat mijn vriendin het Forum van fok niet leest
Bietje laat maar bijdeze een hoi terug.quote:
Trusten Sientjequote:Op donderdag 21 december 2006 22:55 schreef appelsientje het volgende:
Maar ik ga slapenfijne avond nog!!
Hoiquote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef StarGazer het volgende:
Avond
Najib
Ireen Wust
Ellen Hoog![]()
![]()
Het was weer leuk in ieder geval
beter laat dan nooit hequote:Op donderdag 21 december 2006 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bietje laat maar bijdeze een hoi terug.![]()
Slaap lekker Bosquote:Op donderdag 21 december 2006 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Bosje moet flink
Dus hij zegt
want hij gaat![]()
Tot over een uur of 6 denk ik
Nee hoor, dat was een gehandicapte atletieksporter.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:15 schreef borisz het volgende:
een mannelijke rolstoeltennisser voor gehandicapte sporter van het jaar.
Klopt, maar het is gelukkig geen heerenveenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
SG! Leeuwarden! Das Friesland!!
Clau ook keer vroeg slapen, heeft ze nodig
en weer terugquote:Op donderdag 21 december 2006 18:07 schreef rubbereend het volgende:ik ga klussen in het nieuwe huis van mn nichtje
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
OKee
of toch Ireen?
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:33 schreef RayMania het volgende:
Hey rubber, alles ging goed met het klussen?
Meestal hoor je te trappen bij een leuning hèquote:Op donderdag 21 december 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik weet nu hoe je het makkelijks een leuning van de trap verwijderd..... gewoon eraf trappen
Sylvia Karresquote:Op donderdag 21 december 2006 22:53 schreef StarGazer het volgende:
Avond
Najib
Ireen Wust
Ellen Hoog![]()
![]()
Het was weer leuk in ieder geval
het is niet voor niets een trapleuningquote:Op donderdag 21 december 2006 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik weet nu hoe je het makkelijks een leuning van de trap verwijderd..... gewoon eraf trappen
United 93 is wel aardig, heb 'em in de bios gezien. Geen superfilm, maar wel het kijken waardquote:Op donderdag 21 december 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
Om alle verschrikkelijke kerstprogramma's en kerstfilms de komende dagen een beetje te kunnen ontlopen maar weer bezig wat films binnen te halen.
Flight 93 al binnen en nu bezig met binnenhalen van V for Vendetta.
Pascal zal ons vast wel kunnen vertellen of ze de moeite waard zijn.
Dan slaap ik nog.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:52 schreef RayMania het volgende:Eilanden.
Ik ga morgen ook effe langs het Glazen Huis. Iedereen dus NL1 in de gaten houden rond een uur of 11.
jouwquote:
bescherming tov dan de rest van de users!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef RayMania het volgende:
Snap ook niet waarom ik dat icoontje niet zie.
http://fotoboek.fok.nl/user/RayMania
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:00 schreef RayMania het volgende:
Ik ben er vandoor, tot morgen.
Eindig ik even op een mooi postaantal.
63000?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:02 schreef rubbereend het volgende:zie dat ik net de 63.000 ben gepasseerd.
had je daar niet alleen de link van kunnen postenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat meen je niet; een
bij Vos............ die is echt lelijk
[afbeelding]
Ik nog iets meerquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
63000?Daar loop ik zo'n 43000 op achter!
![]()
het kan maar duidelijk zijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
had je daar niet alleen de link van kunnen posten
waarschijnlijk ook nog één van haar mooiere foto'squote:
quote:
Kan dat niet gewoon in de FCU-topicquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt het nieuwe thuisshirt van FCU volgend jaar .... ik had ook voor dit ontwerp gestemdStadswapen van Utrecht komt in het shirt terug
PH zegt, dat zijn maar hollywood filmsquote:Op donderdag 21 december 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
Om alle verschrikkelijke kerstprogramma's en kerstfilms de komende dagen een beetje te kunnen ontlopen maar weer bezig wat films binnen te halen.
Flight 93 al binnen en nu bezig met binnenhalen van V for Vendetta.
Pascal zal ons vast wel kunnen vertellen of ze de moeite waard zijn.
Nope ..... het is veel leuker om jullie ermee lastig te vallen!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kan dat niet gewoon in de FCU-topic?
Duidelijke fotoquote:Op donderdag 21 december 2006 23:58 schreef RayMania het volgende:
Snap ook niet waarom ik dat icoontje niet zie.
http://fotoboek.fok.nl/user/RayMania
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
waarschijnlijk ook nog één van haar mooiere foto's
Wat foeilelijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
Dit wordt het nieuwe thuisshirt van FCU volgend jaar .... ik had ook voor dit ontwerp gestemdStadswapen van Utrecht komt in het shirt terug
Ik denk dat ik het wel mooi vind, maar om dat zeker te weten moet ik het shirt gewoon zin en geen ontwerpquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope ..... het is veel leuker om jullie ermee lastig te vallen!![]()
Volgens mij komt het wel in de buurt van het shirt van Monacoquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel mooi vind, maar om dat zeker te weten moet ik het shirt gewoon zin en geen ontwerp
kappen nuquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ga morgenochtend om 11uurquote:Op donderdag 21 december 2006 23:52 schreef RayMania het volgende:Eilanden.
Ik ga morgen ook effe langs het Glazen Huis. Iedereen dus NL1 in de gaten houden rond een uur of 11.
quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij komt het wel in de buurt van het shirt van Monaco
je vroeg eromquote:
Neequote:
Klopt drukkig met tentamens en shit aan mn kopquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgens mij ben je al ff niet meer hier in de kroeg geweest
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja maar dan andersom.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij komt het wel in de buurt van het shirt van Monaco
kan ik weer doorduimen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klopt drukkig met tentamens en shit aan mn kop![]()
Het stadswapen van Utrecht is inderdaad afgekeken van het shirt van Monacoquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar dan andersom.
Maar als het erbij in de buurt komt zijn dat dus andere woorden voor we hebben het daar afgekeken.
Pacman?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef Gollemrulez het volgende:
Je had vroeger zo'n racespel (10/12 jaar geleden) waarbij je op anderen kon schieten ofzo. Dat was toen best een tof spel (voor mn gevoel dan he)...,volgens mij had je ook een deelnemer die Melissa heette. Ik had het er gister met een vriend over, maar we konden beide niet op de titel komen... Lekker vage omschrijven, maar het was in ieder geval enorm hoekig (goh wat gek)
Het grote "ik zoek een spel" topic deeltje 9quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef Gollemrulez het volgende:
Je had vroeger zo'n racespel (10/12 jaar geleden) waarbij je op anderen kon schieten ofzo. Dat was toen best een tof spel (voor mn gevoel dan he)...,volgens mij had je ook een deelnemer die Melissa heette. Ik had het er gister met een vriend over, maar we konden beide niet op de titel komen... Lekker vage omschrijven, maar het was in ieder geval enorm hoekig (goh wat gek)
Zoals?quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:24 schreef popolon het volgende:
Weer een mooie sportavond voor de boeg. Even voorbereiden.
Kies maar uit: NBA, NFL, NHL, NCAA basketball, premier league preview, boksen en vast nog wel wat.quote:
Santa Claus versus Turkeyquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:38 schreef popolon het volgende:
Je zou het weekend moeten zien, dan kun je echt niet meer kiezen.
CL voetbal zal wel op een vage zender zijn, herhaling. Ik volg de CL niet echt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:46 schreef zjroentje het volgende:
Las Vegal Bowl zo op ESPN, popo. Klopt het dat er nu CL voetbal op is?![]()
Is dat ook 1 keer gebeurd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:51 schreef popolon het volgende:
Jij kijkt zelfs geen NL voetbal meer maar zit op die tijden in het NFL topic.
Nou je kan vanavond vroeg naar bed. Packers - Vikings gaat nergens over, zijn allebei uitgeschakeld voor de playoffs.quote:
Denver en Philly staan er toch wat beter voor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:56 schreef zjroentje het volgende:
Ze kunnen allebei nog de play-offs halen popo, beter opletten. Beiden 6-8, en de Falcons (7-7) staan op een w.c. positie.
Zeg, pas je fotoboek eens wat aan man.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:01 schreef zjroentje het volgende:
Ah, die zag ik ff over het hoofd. Maar die staan ook maar op 7-7.![]()
Ik heb geen mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:04 schreef PLAE@ het volgende:
Nee jij bent een lekkereik staar al een jaar of wat in dat zwembad.
Wanneer komen de mooie vrouwen er bij.
Hij ligt je gewoon te fucken hoor, hij woont gewoon 6 hoog.quote:
Ik zal deze post even doorgeven aan jouw vrouw.quote:
Ik hoop 't niet, heb ook geen ervaring met zwembaden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:08 schreef PLAE@ het volgende:
barst het beton ofzo dan niet?
Ik heb foto's waar ik in het zwembad zit met m'n laptop en bier, vind 't alleen iets te gek om te plaatsen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij ligt je gewoon te fucken hoor, hij woont gewoon 6 hoog.
Half, zeil erover en de regen en sneeuw vullen het op.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:12 schreef zjroentje het volgende:
Pomp je dat ding niet leeg in de winter?
Popo is getrouwd, dus die pompt zelf niet meer dat ding leeg.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:12 schreef zjroentje het volgende:
Pomp je dat ding niet leeg in de winter?
pervertquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Popo is getrouwd, dus die pompt zelf niet meer dat ding leeg.![]()
wat zal precies de reden zijn om je te bashenquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb foto's waar ik in het zwembad zit met m'n laptop en bier, vind 't alleen iets te gek om te plaatsen.
Gezien het niveau van fok soms, heb geen zin in dat gebash.
quote:
ik zou ze niet in m'n fotoboek zetten, laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat zal precies de reden zijn om je te bashen![]()
quote:
Nog erger.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger.
Je bent niet ingeburgerd.
Waar is de plaatselijke Rita Verdonk om je het land uit te zetten?![]()
Straks ziet Bush hem nog als terrorist.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog erger.
Je bent niet ingeburgerd.
Waar is de plaatselijke Rita Verdonk om je het land uit te zetten?![]()
Diequote:Op donderdag 21 december 2006 23:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat meen je niet; een
bij Vos............ die is echt lelijk
[afbeelding]
Broek uit broek uit broek uit broek uit!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:23 schreef appelsientje het volgende:
Het is hier een beetje warm...
de man van de verwarming is hier... en de verwarming moet nu op 35 graden staan![]()
lijkt wel zomer hier..
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:23 schreef clauwheee het volgende:
Sientje doe jij dr nou weer tussen!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Broek uit broek uit broek uit broek uit!
Om hem een grote ego-boost te geven bedoel je?quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
dat kan ik golfer toch niet aan doen
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Om hem een grote ego-boost te geven bedoel je?![]()
Goooooooooooooooodmorrrrrrrrrrrrrrrrning!
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:39 schreef appelsientje het volgende:
Hey ... Sara en die jongen zijn onderweg naar Nederland![]()
*O*
quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:39 schreef appelsientje het volgende:
*O*
Wat heeft dat nou weer met golfer te maken gekkiequote:Op vrijdag 22 december 2006 09:31 schreef appelsientje het volgende:![]()
dat kan ik golfer toch niet aan doen
ojaquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met golfer te maken gekkie![]()
Ja lees het net, echt super!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:39 schreef appelsientje het volgende:
*O*
weg ?? waar moet je naar toe dan?quote:
zwemlesquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:32 schreef appelsientje het volgende:
weg ?? waar moet je naar toe dan?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:26 schreef borisz het volgende:
Diek je bent je record kwijt
Het grote AFC Ajax Topic #511: met kerstkado's uit Arnhem
Jij bent laatquote:
druk ook ja, maar ik heb eerst nog even kerstinkopen gedaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij bent laatdruk op je werk
Helaas Vos niet (had het moeten worden, vind ik).quote:Op donderdag 21 december 2006 22:13 schreef Bos81 het volgende:
OKee
of toch Ireen?
Als je maar wintquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:11 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Maar op tijd naar huis vanmiddag, Tukkerland met een bezoekje vereren. Vrijdagavondwedstrijd, ik heb er zin in
Daar is rubber het vast niet mee eensquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Helaas Vos niet (had het moeten worden, vind ik).
Dus Ireen "Paard" Wust mocht het podium op
Echt, al trek je sommigen een galajurk aan, het bleef een paard, zo lekker met d'r hand in d'r zij niet wetend hoe te moeten staan, vreselijk.
quote:Fan van Ireen Wüst; "Topsport is ongezond maar wel genieten"
Ik had zin in een overgang naar house etc. Mijn housecollectie is niet zo groot, dus dan kom je er snel op uit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Je lijkt XFM wel met al die oude tracks nog.
Echt die gasten blijven Detroit en Electro draaien, Frozen Flame is ook alweer van juni ongeveer...
Ja, van Scheveningen naar D. Helder.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Wisten jullie dat raptorix vannacht aan de wandel is gegaan?
heb er vandaag ook 3 opquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:16 schreef clauwheee het volgende:
Oliebollen!![]()
![]()
![]()
En met oud en nieuw doen we dat gewoon weer
Minimaalquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moest even drie keer naar die photo kijken zeg.
idd hoe kun je nou Wüst een groter paard dan Vos vindenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Daar is rubber het vast niet mee eens![]()
[..]
Ik heb alleen Wust in jurk op het podium gezien en dat zag eruit als een paard. Het kleede haar niet af, integendeel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd hoe kun je nou Wüst een groter paard dan Vos vinden
Beetje vroeg aan de kerstborrel?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moest even drie keer naar die photo kijken zeg.
Hier valt het me nog meequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb alleen Wust in jurk op het podium gezien en dat zag eruit als een paard. Het kleede haar niet af, integendeel.
Ze heeft natuurlijk al stevige armen, niet van die slappe kipfilets maar in combi met de jurk zag dat er ook niet echt uit.
En vervolgens ging ze als een boerin met hand in d'r zij eens even een klein bedankwoordje doen.
Het was echt alles behalve galant, vrouwlijken charmant.
Ik mis nog wat, zet day wel in feedbackquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:44 schreef RayMania het volgende:
Zo, het schiet al op.
Handige voetbal-linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
Hey Bos!
Staan, je hoeft alleen nog copy/paste te doen.quote:
En terechtquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga zo denk ik maar es vrij nemen
Dat hoor je wel vaker, dan laten mensen de spannings los.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:18 schreef RayMania het volgende:
Beetje minder dat ik nu griep krijg, ben ik eindelijk vier dagen vrij.
Oe the hedgequote:Op vrijdag 22 december 2006 12:47 schreef RayMania het volgende:
Ohja Bluezz, Lost wordt spannend zeg. Ben nu bij dat stuk met dat luik ofzo met Mr. Locke. Erg leuke serie.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:25 schreef clauwheee het volgende:
Ja, ik ga.
De kids zijn geland, feest in Oude Pekela. Super!
UPC doet niet mee, pas vanaf het weekendquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:03 schreef VoreG het volgende:
Ik kan het kanaal niet vinden waarop 3fm wordt uitgezonden.
UPC Hellevoet, ik heb elk kanaal al geprobeerd ook met instellen.
Ah vandaar. UPC vindt het " GEWELDIGE DIGITALE UPC TV PAKKET MET FILM ON DEMAND" *1000 per uur veel belangrijker. Daar hebben ze wel een kanaal voor ingerichtquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:06 schreef borisz het volgende:
[..]
UPC doet niet mee, pas vanaf het weekend![]()
wanneer ga je op de knieën?quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:18 schreef appelsientje het volgende:
En deze is ook al bijna vol
Ik heb de ring trouwens gekocht![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |