abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44686301
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Homoseksualiteit heeft geen zier met progessiviteit te maken.
Wel, er is in ieder geval geen discriminatie bij het Cda
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_44686433
Voor de PvdA verwacht ik in ieder geval dat Aboutaleb, Albayrak en Maas minister zullen worden.
pi_44695167
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:39 schreef SCH het volgende:

Homoseksualiteit heeft geen zier met progessiviteit te maken.
Er normaal mee omgaan echter (helaas) wel.
pi_44698156
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:21 schreef knnth het volgende:

[..]

Er normaal mee omgaan echter (helaas) wel.
precies.
pi_45157049
Al nieuwe inzichten iemand? Zou Wijffels heel misschien zelf een stabiele factor willen gaan vormen bijvoorbeeld?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 8 januari 2007 @ 20:59:01 #156
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45157085
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef du_ke het volgende:
Al nieuwe inzichten iemand? Zou Wijffels heel misschien zelf een stabiele factor willen gaan vormen bijvoorbeeld?
Dat lijkt me sterk, aangezien hij al bewindvoerder bij de Wereldbank is.
pi_45157160
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, aangezien hij al bewindvoerder bij de Wereldbank is.
Lijkt mij ook maar het is wel jammer. Hij mag van mij wel de CDA premier worden .
pi_45158392
quote:
Zouden de secondanten een ministerspost ambiëren?
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_45158506
Ambiëren zullen ze het altijd maar of ze er ook voor in aanmerking komen .
pi_45166837
quote:
Alleen als hij premier wordt.
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 18:04 schreef Toad het volgende:
Voor de PvdA verwacht ik in ieder geval dat Aboutaleb, Albayrak en Maas minister zullen worden.
Albayrak niet. Hooguit staatssecretaris.
pi_45166861
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:56 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

[..]
liever hij dan JP .
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:04:16 #162
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_45167013
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 00:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

liever hij dan JP .
* problematiQue mompelt iets over blinden, eenogigen en koningen.
pi_45167048
Ja als er dan toch maar een CDA'er premier moet worden dan maar een paap.
pi_45167154
quote:

[..]

[..]

Kan je wel gelijk in hebben. Alhoewel je haar niet moet onderschatten hoor. Saskia Stuiveling heb je overigens goed gevonden. Volgens mij wil Bos ook personen aantrekken die van buiten komen. De lijstjes die ik nu langs zie komen zijn wel erg gemakkelijk. Vrijwel iedereen komt uit de kamer. Iemands als Koenders of Crone zie ik niet zo snel minister worden.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:14:34 #165
158292 problematiQue
pi_45167186
Was het niet zo dat je als PvdA'er óf moest kiezen voor een plek in de kamer, óf voor een plek in een potentiële regering?
pi_45167259
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef problematiQue het volgende:
Was het niet zo dat je als PvdA'er óf moest kiezen voor een plek in de kamer, óf voor een plek in een potentiële regering?
Nee volgens mij was dat alleen de wens van Wouter voor in de toekomst. Hij wil toch nog meer veranderingen doorvoeren op gebied van bestuurlijke verniewing. En daar was dit onderdeel van. (weet het niet 100% zeker hoor)

Overigens misschien is het ook goed om te kijken naar de vertrekkende PvdA Tweede Kamerleden:
-Ella Kalsbeek > waarschijnlijk niet, net een nieuwe baan
-Noorman-Den Uyl > ??
-Klaas de Vries > heeft volgens mij definitief afscheid genomen van de Haagse politiek

Sympathiek, maar misschien enigzins kleurloos: Max van den Berg voor Europese zaken of iets dergelijks? Hij is al best lang leider van de Nederlandse PvdA fractie in Europa.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 januari 2007 @ 01:32:30 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45167468
quote:

[..]

[..]

ik denk dat Albayrak de fractie mag gaan leiden. Want ik ga er van uit dat Balkenende zal eisen dat Rouvoet en Bos in het kabinet komen. Dit voor de stabiliteit en om commitment te tonen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 januari 2007 @ 01:34:48 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45167489
quote:
je hebt een roosbeef sig
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45169882
quote:
Jawel, maar dat betekent natuurlijk niet per se dat dat ook zo uitpakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 9 januari 2007 @ 11:44:16 #170
158292 problematiQue
pi_45172674
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:34 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je hebt een roosbeef sig

Gezien als voorprogramma van Guillemots, erg originele muziek
pi_45393256
Zalm noemde vanavond bij P&W:

http://www.parlement.com/9291000/biof/02903
http://www.cpb.nl/nl/org/homepages/cnt/

Beide 'kandidaten' voor de PvdA.
pi_45547534
Schopje. Brabants Dagblad meldde gisteren dat Bos al soort van sollicitatiegesprekken heeft gehad. Ik ben toch benieuwd wie er voor de PvdA nog meer kans maken. Tot nu toe heb ik nog maar weinig vrouwen gehoord.
pi_45552117
Tineke Huizinga op Vreemdelingenbeleid en integratie (als ze die ministerspost zo laten). Ze komt ook uit het vluchtelingenwerk.
pi_45553114
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:10 schreef Toad het volgende:
Zalm noemde vanavond bij P&W:

http://www.parlement.com/9291000/biof/02903
http://www.cpb.nl/nl/org/homepages/cnt/

Beide 'kandidaten' voor de PvdA.
Ik vraag me af of Dick Benschop een kandidaat is. Die is na de verkiezingen van 2002 min of meer door een zijdeur afgevoerd nadat hij als campagneleider had gefunctioneerd tijdens de verkiezingen van dat jaar. Hij was destijds ook de beoogd opvolger van Melkert als fractievoorzitter (indien deze laatste premier zou worden).

Coen Teulings is misschien wel een interessante kandidaat, maar ik heb geen idee of men daar ook binnen de PvdA zo overdenkt. Hij is trouwens een kleinzoon van voormalig vice-premier Frans Teulings en een neef van Staf en Paul Depla. Die laatste wordt wel genoemd als kandidaat voor het kabinet.
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:22 schreef Toad het volgende:
Schopje. Brabants Dagblad meldde gisteren dat Bos al soort van sollicitatiegesprekken heeft gehad. Ik ben toch benieuwd wie er voor de PvdA nog meer kans maken. Tot nu toe heb ik nog maar weinig vrouwen gehoord.
Volgens mij circuleert er al een paar jaar een lijstje van mogelijke kandidaten en zullen er ongetwijfeld al wel gesprekken zijn geweest. Maar meer op informeel niveau. Uitgaande van 5 of 6 ministers voor de PvdA zullen er waarschijnlijk 2 of 3 vrouwelijke ministers komen. Guusje ter Horst en Eerste-Kamerlid Trude Maas worden volgens mij het meest genoemd. Opmerkelijk daarbij is dat Ter Horst inmiddels haar burgemeesterschap heeft neergelegd en Maas niet meer beschikbaar is voor een nieuwe termijn als senator (ze staat niet op de kandidatenlijst).

Verder is Albayrak volgens mij wel kandidaat, maar eerder om staatssecretaris te worden. Saskia Stuiveling werd in het verleden ook altijd genoemd, maar opmerkelijk genoeg op het moment nog helemaal niet. Wellicht dat oud-staatssecretarissen Margo Vliegenthart, Ella Kalsbeek of Geke Faber nog opties zijn.
pi_45553218
quote:
Nee. Het was zo dat PvdA'ers die op de kandidatenlijst wilden komen dat niet moesten doen met enkel het doel om minister of staatssecretaris te worden. En dus indien ze dat niet zouden worden binnen een paar maanden zouden verdwijnen uit Den Haag om ergens burgemeester o.i.d. te worden. De kandidaten zouden ten volle voor het Kamerlidmaatschap moeten gaan, maar de optie dat ze eventueel naar een kabinetspositie konden doorschuiven is volgens mij nooit uitgesloten.

Ik heb gezocht naar de berichtgeving hierover, maar kan het helaas niet terugvinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')