Wel, er is in ieder geval geen discriminatie bij het Cdaquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Homoseksualiteit heeft geen zier met progessiviteit te maken.
Er normaal mee omgaan echter (helaas) wel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
Homoseksualiteit heeft geen zier met progessiviteit te maken.
precies.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:21 schreef knnth het volgende:
[..]
Er normaal mee omgaan echter (helaas) wel.
Dat lijkt me sterk, aangezien hij al bewindvoerder bij de Wereldbank is.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef du_ke het volgende:
Al nieuwe inzichten iemand? Zou Wijffels heel misschien zelf een stabiele factor willen gaan vormen bijvoorbeeld?
Lijkt mij ook maar het is wel jammer. Hij mag van mij wel de CDA premier wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, aangezien hij al bewindvoerder bij de Wereldbank is.
Zouden de secondanten een ministerspost ambiëren?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef du_ke het volgende:
Al nieuwe inzichten iemand? Zou Wijffels heel misschien zelf een stabiele factor willen gaan vormen bijvoorbeeld?
Alleen als hij premier wordt.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:58 schreef du_ke het volgende:
Albayrak niet. Hooguit staatssecretaris.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:04 schreef Toad het volgende:
Voor de PvdA verwacht ik in ieder geval dat Aboutaleb, Albayrak en Maas minister zullen worden.
Kan je wel gelijk in hebben. Alhoewel je haar niet moet onderschatten hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:56 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Alleen als hij premier wordt.
[..]
Albayrak niet. Hooguit staatssecretaris.
Nee volgens mij was dat alleen de wens van Wouter voor in de toekomst. Hij wil toch nog meer veranderingen doorvoeren op gebied van bestuurlijke verniewing. En daar was dit onderdeel van. (weet het niet 100% zeker hoor)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef problematiQue het volgende:
Was het niet zo dat je als PvdA'er óf moest kiezen voor een plek in de kamer, óf voor een plek in een potentiële regering?
ik denk dat Albayrak de fractie mag gaan leiden. Want ik ga er van uit dat Balkenende zal eisen dat Rouvoet en Bos in het kabinet komen. Dit voor de stabiliteit en om commitment te tonen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:56 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Alleen als hij premier wordt.
[..]
Albayrak niet. Hooguit staatssecretaris.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef problematiQue het volgende:
Was het niet zo dat je als PvdA'er óf moest kiezen voor een plek in de kamer, óf voor een plek in een potentiële regering?
Jawel, maar dat betekent natuurlijk niet per se dat dat ook zo uitpakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef problematiQue het volgende:
Ik vraag me af of Dick Benschop een kandidaat is. Die is na de verkiezingen van 2002 min of meer door een zijdeur afgevoerd nadat hij als campagneleider had gefunctioneerd tijdens de verkiezingen van dat jaar. Hij was destijds ook de beoogd opvolger van Melkert als fractievoorzitter (indien deze laatste premier zou worden).quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:10 schreef Toad het volgende:
Zalm noemde vanavond bij P&W:
http://www.parlement.com/9291000/biof/02903
http://www.cpb.nl/nl/org/homepages/cnt/
Beide 'kandidaten' voor de PvdA.
Volgens mij circuleert er al een paar jaar een lijstje van mogelijke kandidaten en zullen er ongetwijfeld al wel gesprekken zijn geweest. Maar meer op informeel niveau. Uitgaande van 5 of 6 ministers voor de PvdA zullen er waarschijnlijk 2 of 3 vrouwelijke ministers komen. Guusje ter Horst en Eerste-Kamerlid Trude Maas worden volgens mij het meest genoemd. Opmerkelijk daarbij is dat Ter Horst inmiddels haar burgemeesterschap heeft neergelegd en Maas niet meer beschikbaar is voor een nieuwe termijn als senator (ze staat niet op de kandidatenlijst).quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:22 schreef Toad het volgende:
Schopje. Brabants Dagblad meldde gisteren dat Bos al soort van sollicitatiegesprekken heeft gehad. Ik ben toch benieuwd wie er voor de PvdA nog meer kans maken. Tot nu toe heb ik nog maar weinig vrouwen gehoord.
Nee. Het was zo dat PvdA'ers die op de kandidatenlijst wilden komen dat niet moesten doen met enkel het doel om minister of staatssecretaris te worden. En dus indien ze dat niet zouden worden binnen een paar maanden zouden verdwijnen uit Den Haag om ergens burgemeester o.i.d. te worden. De kandidaten zouden ten volle voor het Kamerlidmaatschap moeten gaan, maar de optie dat ze eventueel naar een kabinetspositie konden doorschuiven is volgens mij nooit uitgesloten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:14 schreef problematiQue het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |