Veling en Van Dijke lijken me niet zo sterk als andere kandidaten. Veling vond ik niet zo daverend als politicus, en van Van Dijke krijg ik vlekken in m'n nek. Wat een gladjakker. Brrr.quote:
De Boer toch? Die hield er een lidmaatschap van een andere partij op na.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Was er bij Paars niet ook zo een? Wijers misschien?
En de LPF'ers, waren daar niet nog wat VVD-leden bij?
Sorgdrager en Wijers waren zeker geen bijzonder actieve D66-leden.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
In ieder geval Roelf de Boer, die was VVD-lid. Waren er wel LPF-bewindslieden lid van de partij voordat ze het kabinet in gingen? Ik kan me er geen herinneren. Hoogstens Eduard Bomhof.quote:En de LPF'ers, waren daar niet nog wat VVD-leden bij?
Roelf de boer bv.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:22 schreef sigme het volgende:
[..]
En de LPF'ers, waren daar niet nog wat VVD-leden bij?
Van Dijke was timmerman hè, net als je weet wel wie.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:23 schreef freako het volgende:
[..]
Veling en Van Dijke lijken me niet zo sterk als andere kandidaten. Veling vond ik niet zo daverend als politicus, en van Van Dijke krijg ik vlekken in m'n nek. Wat een gladjakker. Brrr..
Eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:23 schreef freako het volgende:
[..]
Veling en Van Dijke lijken me niet zo sterk als andere kandidaten.
Ik kén mensen die Van Dijke als een held beschouwen, vanwege een of andere gevaarlijke missie in Afghanistan of zoquote:Veling vond ik niet zo daverend als politicus, en van Van Dijke krijg ik vlekken in m'n nek. Wat een gladjakker. Brrr..
Moet de PvdA wel BuZa krijgen. Ben Bot wou toch nog wel een keertje minister worden?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:29 schreef Autodidact het volgende:
Koenders op BuZa lijkt me vrij evident...
BuZa zal wel bij CDA blijven, vind Koenders ook een typische staatssecretaris, net als Aleid Wolfsen trouwens.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:29 schreef Autodidact het volgende:
Koenders op BuZa lijkt me vrij evident...
Dit kabinet zit de rit wel uit, vrees ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:14 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. In het verleden zijn er toch zat ministers geweest die de week van te voren nog even lid werden van de partij..
Ik verwacht sowieso weinig toppers omdat de algehele verwachting is dat het komende kabinet toch niet lang zal blijven zitten.
inderdaad, Bot wil graag blijven en ik dnek dat Bot wel past in een kabinet met een wat linksere koers.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef freako het volgende:
[..]
Moet de PvdA wel BuZa krijgen. Ben Bot wou toch nog wel een keertje minister worden?
Aboutaleb, Ter Horst, Depla.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:34 schreef Ryan3 het volgende:
Wie is überhaupt ministersmateriaal bij PvdA? Eerste wat mij te binnen schiet is Cohen en Bos. Wie nog meer?
Klopt. Defensie kan ook nog...quote:Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef freako het volgende:
[..]
Moet de PvdA wel BuZa krijgen. Ben Bot wou toch nog wel een keertje minister worden?
Mm.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aboutaleb, Ter Horst, Depla.
Wat dóet die Van Dijke eigenlijk voor de kost ? Ik kan op parlement.com alleen een lijstje met wat lidmaatschappen van comités van aanbeveling e.d. vinden. Maar dat kan je niet echt een dagtaak noemen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef sigme het volgende:
Ik kén mensen die Van Dijke als een held beschouwen, vanwege een of andere gevaarlijke missie in Afghanistan of zo.
En Voedselkwaliteit?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:38 schreef du_ke het volgende:
Economische zaken en landbouw kunnen prima samen inderdaad. Natuurbeheer dan evt naar VROM ofzo.
mwah, Verdonk is ook geen ministermateriaal en die zit er ook al jarenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm.
Maar dan kom je nog wat kandidaten te kort hè. PvdA heeft wrs meer staatssecretarismateriaal in huis dan ministersmateriaal.
er komt vrijwel zeker een minister voor jeugd en gezin beleid! Daar zijn alle 3 de partijen voor! En Rouvoet zou dat graag doen!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
MP - Balkenende (CDA)
BiZa - Schutte (CU)
BuZa - Verhagen (CDA)
Financiën - Bos (PvdA)
Justititie - Jurgens (PvdA)
EcoZa + Landbouw (wordt 1) - Wijn (CDA)
Onderwijs & Integratie - Aboutaleb (Pvda)
SoZa - Paas (CDA)
Volksgezondheid - ?? (PvdA/CDA)
Milieu - Van Geel (CDA)
VROM - S. Depla (PvdA)
Verkeer en Waterstaat - Crone (PvdA)
Defensie - Van der Knaap (CDA)
Ontwikkelingsamenwerking - Huizinga - Heringa (CU)
Fractievoorzitters:
CDA - Van der Hoeven
PvdA - Albayrak
CU - Rouvoet
Er staan (vrijwel) geen vrouwen tussen, dat is de invloed van de SGP zullen we maar zeggen.
Albayrak fractievoorzitter?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Fractievoorzitters:
CDA - Van der Hoeven
PvdA - Albayrak
CU - Rouvoet
Crone, Wolfsen, Noten.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Aboutaleb, Ter Horst, Depla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |