Inderdaad, dat is altijd het jammere van dat soort dingen.. Ziet er mooi uit, in het beginquote:Op donderdag 21 december 2006 09:26 schreef Mirage het volgende:
" verschuift" niet alles van je oogleden naar de "plooi" binnen een uurtje ?
Ziet er helemaal niet slecht uit!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Foto voor de test (tis niet heel netjes gedaan, maar t geeft een idee)
[afbeelding]
Trouwens, de prijs is wel het proberen waard hoor, tis niet zo heel duur. ¤ 3.99
met glitters?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:37 schreef Syrena het volgende:
Ziet er leuk uit ja!
Maar niks voor mij, ik zou dus echt zo een glitter in m'n oog hebben en de bijbehorende jank-drama's, met als resultaat overal glitter en snot en mascara
Ik wil gelaserd worden
Leuk,ik ga het morgen ook even halen!! Hadden ze toevallig ook goudkleurig?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[afbeelding]
Trouwens, de prijs is wel het proberen waard hoor, tis niet zo heel duur. ¤ 3.99
¤ 3.99, niet zo heel duur dusquote:
Dat is op zich een goed punt... Hoe ga je de glitters kwijtraken, Guppyfriend?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:22 schreef tonks het volgende:
Bah! die glitter raak je nooit meer kwijt.
kheb ze er net afgehaald, want ik ga zo sporten (denk niet dat ze daar tegen gestand zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 17:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is op zich een goed punt... Hoe ga je de glitters kwijtraken, Guppyfriend?
leuk hequote:Op donderdag 21 december 2006 18:12 schreef Matness het volgende:
ik ging net naar de etos 'om even te kijken' en kwam terug met oogglitter, bodyglitter, glitternagellak, en volume mascara, bedankt topicstarter![]()
jaaah en lekker zachtquote:Op donderdag 21 december 2006 18:15 schreef Matness het volgende:
bij die bodyglitter zit zo'n opbrengpuffdinges, dat is dan wel weer cool
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:12 schreef Matness het volgende:
ik ging net naar de etos 'om even te kijken' en kwam terug met oogglitter, bodyglitter, glitternagellak, en volume mascara, bedankt topicstarter![]()
Je weet toch wel waarom deze uit de handel zijn gehaald he?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:17 schreef Matness het volgende:
lippenstiftjes had ik al (l'oreal invincible platinum, tóp! uit de handel gehaalddus 6 gehaald bij beverwijk
)
dus ik glitter de kerst wel door
nee, tell mequote:Op donderdag 21 december 2006 18:43 schreef honderd het volgende:
[..]
Je weet toch wel waarom deze uit de handel zijn gehaald he?
Stoeeeerrrquote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet waar hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:29 schreef Syrena het volgende:
Ik heb min 7 en min 6, dus wat voor montuur ik ook neem, er moeten jampotglazen in.
Mascara heb ik geen last van, maar die glitters dat gaat geheid fout.
Net zoals stof buiten. En zand.
dat is inderdaad erg fijn spulquote:Op donderdag 21 december 2006 09:20 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb zoiets vergelijkbaars gekocht bij douglas,alleen is dat een "lijm" ding precies hetzelfde als lipgloss en een los potje met glitter. het handigste is om wat van dat gloss op je hand te doen en vervolgens met n dun penseeltje in dat gloss te "roeren" en vervolgens dat penseeltje in de glitter te dippen op die manier kun je n mooi smal streepje of in ieder geval een gecontroleerde streep te maken. Bovendien kun je meerdere kleurtjes glitter aanschaffen en gebruik je ook nog minder!![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:00 schreef Matness het volgende:
wordt dat stokje voor de glitters niet heel snel vies en plakkerig?
omdat je daar toch steeds mee over de gel gaat?
die hebben ze toch ook bij de etos? van maybelline? volgens mij krijg je die zelfs gratis bij producten, staat voorop de folderquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:10 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag ff bij de etos gehaald.Wilde eigenlijk goudkleurig maar zelfs bij iciparis van een ander merk hadden ze het niet.Maar deze is ook mooi
quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:16 schreef Matness het volgende:
[..]
die hebben ze toch ook bij de etos? van maybelline Max Factor? volgens mij krijg je die zelfs gratis bij producten, staat voorop de folder
Jaaaa van de douglas! (het merk heet you and eye)quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ook zoiets gekregen van de DouglasHet geeft wel veel rommel
Overal glitters
![]()
leuk!quote:Op zondag 24 december 2006 11:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jaaaa van de douglas! (het merk heet you and eye)
Zal even de kleurenkaart zoeken voor jullie!!
Edit: die kleuren zou ik allemaal apart moeten kopiëren-plakken...
Dus hierbij de link: http://www.youandeyecosmetics.com/kleurenkaart-glitters/
Ik hoop dat dit geen spam is, het is slechts bedoeld ter inspiratie![]()
je kunt t kwastje gewoon afspoelenquote:
ik heb de hologram green en de lime greenquote:Op zondag 24 december 2006 11:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jaaaa van de douglas! (het merk heet you and eye)
Zal even de kleurenkaart zoeken voor jullie!!
Edit: die kleuren zou ik allemaal apart moeten kopiëren-plakken...
Dus hierbij de link: http://www.youandeyecosmetics.com/kleurenkaart-glitters/
Ik hoop dat dit geen spam is, het is slechts bedoeld ter inspiratie![]()
het blijft bij mij mega goed zitten, maar ik doe het wel over mijn oogschaduw heenquote:Op zondag 24 december 2006 18:02 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je kunt t kwastje gewoon afspoelen
ik heb ze nu n paar keer opgehad en eigenlijk vind ik ze best kut..![]()
ze blijven niet perfect zitten
Bij DA zit ie nog in 't huidige assortiment .. precies 't zelfde spul als ze bij de Etos hadden!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat was het kerstassortiment, ik geef je weinig kans
Dat mag ik hopen jaquote:Op maandag 26 februari 2007 00:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuke shit hoor, ik krijg nog wel eens complimentjes als ik het opheb
en het zit als een tiet
Ow gelukkig,ik was er vorige week en toen zag ik het nergens.morgen even kijken!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
megakick
ze hebben het weer hoor
de oude verpakkingen hebben ze nog bij de kassa (als ze ze nog hadden) en een nieuwere versie is te koop
Oke thanks.Ik heb vorige week wel hele gave special effect glitter nagelak gekocht.Ik doe em over m'n zwarte nagelak en ik heb echte kerstnagels! Ik werk in een winkel en heb er al veel comlimenten over gehadquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
die nieuwere versie ziet er meer uit als een mascara flesje, langer dus
ene helft gel, andere helft losse glittertjes, ze hebben hem in zilver en goud
hier in leiden lagen er nog 1 of 2 van de oude verpakkingenquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:22 schreef Elvi het volgende:
Hebben ze ook nog paars? Dan ga ik die morgen nog even halen!
Als je het licht en subtiel aanbrengt, zie het er heel normaal uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef gelly het volgende:
Voor wie doen vrouwen dit eigenlijk op ? Kan me niet voorstellen dat er een man op zit te wachten...
Waarom doe je het dan op ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je het licht en subtiel aanbrengt, zie het er heel normaal uit.
Omdat je er met de feestdagen dan toch een feestelijk tintje aan wil geven met een andere oogschaduw dan normaal, door dat glitterspul erop te gooien, zonder dat het er uit ziet alsof je een tokkie bent.quote:
Essence heeft ook paars. daar heb ik 2 van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:22 schreef Elvi het volgende:
Hebben ze ook nog paars? Dan ga ik die morgen nog even halen!
ik doe het voor mezelf, het is feestelijk en gezellig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef gelly het volgende:
En net zeg je nog dat het er heel normaal uitziet als je het licht en subtiel aanbrengt. Wat is het nou ?
Zeur.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:20 schreef gelly het volgende:
En net zeg je nog dat het er heel normaal uitziet als je het licht en subtiel aanbrengt. Wat is het nou ?
We doen het ook niet op voor "wie dan ook" er op zit te wachten maar gewoon omdat we het mooi en feestelijk vinden,of doe je dingen alleen op of aan omdat anderen "er op zitten te wachten" ??quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef gelly het volgende:
Voor wie doen vrouwen dit eigenlijk op ? Kan me niet voorstellen dat er een man op zit te wachten...
die heb ik ook alleen dan in een mooie kleur, en ik vind die ook veel mooierquote:Op zondag 23 december 2007 17:31 schreef Psych-case het volgende:
Persoonlijk vind ik de glitterpoeder van Bourjois toch velen malen mooier.
Die is veel minder grof en dan sparkle je gewoon een subtiel dan die groffe glitters. Niet iedereen kan die groffe glitters hebben.
[ afbeelding ]
ze vraagt of het lipgloss is, niet of het op je lipen móétquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:39 schreef Adelante het volgende:
mag ik even opmerken dat de vraag uit de OP wel enigszins een jostivraag is
2-step-glitter-eyes
kant 1: glitters
kant 2: lijmachtige substantie
je moet dus twee dingen doen om vette sterren boven je ogen te krijgen...
en wat vraagt TS: "is dat onderste spulletje voor op je lippen"![]()
da;s toch hetzelfde of smeer jij voor oud&nieuw ook sterren op je k*t?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ze vraagt of het lipgloss is, niet of het op je lipen móét
ik niet, maar jij wel begrijp ik?quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
da;s toch hetzelfde of smeer jij voor oud&nieuw ook sterren op je k*t?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |