Inderdaad, dat is altijd het jammere van dat soort dingen.. Ziet er mooi uit, in het beginquote:Op donderdag 21 december 2006 09:26 schreef Mirage het volgende:
" verschuift" niet alles van je oogleden naar de "plooi" binnen een uurtje ?
Ziet er helemaal niet slecht uit!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Foto voor de test (tis niet heel netjes gedaan, maar t geeft een idee)
[afbeelding]
Trouwens, de prijs is wel het proberen waard hoor, tis niet zo heel duur. ¤ 3.99
met glitters?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:37 schreef Syrena het volgende:
Ziet er leuk uit ja!
Maar niks voor mij, ik zou dus echt zo een glitter in m'n oog hebben en de bijbehorende jank-drama's, met als resultaat overal glitter en snot en mascara
Ik wil gelaserd worden
Leuk,ik ga het morgen ook even halen!! Hadden ze toevallig ook goudkleurig?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[afbeelding]
Trouwens, de prijs is wel het proberen waard hoor, tis niet zo heel duur. ¤ 3.99
¤ 3.99, niet zo heel duur dusquote:
Dat is op zich een goed punt... Hoe ga je de glitters kwijtraken, Guppyfriend?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:22 schreef tonks het volgende:
Bah! die glitter raak je nooit meer kwijt.
kheb ze er net afgehaald, want ik ga zo sporten (denk niet dat ze daar tegen gestand zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 17:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is op zich een goed punt... Hoe ga je de glitters kwijtraken, Guppyfriend?
leuk hequote:Op donderdag 21 december 2006 18:12 schreef Matness het volgende:
ik ging net naar de etos 'om even te kijken' en kwam terug met oogglitter, bodyglitter, glitternagellak, en volume mascara, bedankt topicstarter![]()
jaaah en lekker zachtquote:Op donderdag 21 december 2006 18:15 schreef Matness het volgende:
bij die bodyglitter zit zo'n opbrengpuffdinges, dat is dan wel weer cool
quote:Op donderdag 21 december 2006 18:12 schreef Matness het volgende:
ik ging net naar de etos 'om even te kijken' en kwam terug met oogglitter, bodyglitter, glitternagellak, en volume mascara, bedankt topicstarter![]()
Je weet toch wel waarom deze uit de handel zijn gehaald he?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:17 schreef Matness het volgende:
lippenstiftjes had ik al (l'oreal invincible platinum, tóp! uit de handel gehaalddus 6 gehaald bij beverwijk
)
dus ik glitter de kerst wel door
nee, tell mequote:Op donderdag 21 december 2006 18:43 schreef honderd het volgende:
[..]
Je weet toch wel waarom deze uit de handel zijn gehaald he?
Stoeeeerrrquote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet waar hoor!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:29 schreef Syrena het volgende:
Ik heb min 7 en min 6, dus wat voor montuur ik ook neem, er moeten jampotglazen in.
Mascara heb ik geen last van, maar die glitters dat gaat geheid fout.
Net zoals stof buiten. En zand.
dat is inderdaad erg fijn spulquote:Op donderdag 21 december 2006 09:20 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb zoiets vergelijkbaars gekocht bij douglas,alleen is dat een "lijm" ding precies hetzelfde als lipgloss en een los potje met glitter. het handigste is om wat van dat gloss op je hand te doen en vervolgens met n dun penseeltje in dat gloss te "roeren" en vervolgens dat penseeltje in de glitter te dippen op die manier kun je n mooi smal streepje of in ieder geval een gecontroleerde streep te maken. Bovendien kun je meerdere kleurtjes glitter aanschaffen en gebruik je ook nog minder!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |