Gelukkig beheersen geboren Nederlanders hun moerstaal in woord en geschrift tot in de puntjes.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ik ken ook Polen die geen Duits en Engels spreken. Maar met veel handen en voeten werk weten ze toch wat ze moeten doen. Dit is met name problematisch voor de wat oudere generatie.
Er zijn uitzonderingen,
1 Pool op mijn werk spreekt fantastisch Duits alleen hij spreekt zo snel dat het bijna niet te volgen is.
En een pools meisje is een ware taal virtuoos, spreek 7 talen zonder te hakkelen. Ze heeft wel cup DD, terwijl ze zelf slechts 160 cm groot is. Terwijl ze toch een mager postuur heeft. Zij wordt ook ingezet om arbeidskrachten te opleiden die wij zogenaamd niet kunnen aansturen.
- Ja ook delegeren is een kunst -
Dat doet er niet toe Sigme. Begrijp dat dan!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig beheersen geboren Nederlanders hun moerstaal in woord en geschrift tot in de puntjes.
Een onderzoeksbegeleider heeft mijn tekwsten ooit eens beoordeeld als poėtischquote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een blauwe maandag bedrijfskundige informatica aan de de HTS gedaan.
Ook daarvan kan gezegd worden dat het in zijn algemeenheid als raadzaam moest worden gesteld dat de uitwerking van zogeheten 'cases' (praktijkvoorbeelden die moeten worden uitgewerkt alsof de student dit voorbeeld zelf in werkelijkheid trof) niet wijdlopend en pompeus genoeg kon zijn.
dat herrinert mij aan een TV uitzending waarin een voorstander van het verplicht leren van het volkslied aan allochtonen zelf niet eens verder kwam dan 4 regels. Prachtige TVquote:Op donderdag 21 december 2006 13:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig beheersen geboren Nederlanders hun moerstaal in woord en geschrift tot in de puntjes.
Legendarischquote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
dat herrinert mij aan een TV uitzending waarin een voorstander van het verplicht leren van het volkslied aan allochtonen zelf niet eens verder kwam dan 4 regels. Prachtige TV
Sterkte. Je kan het dan vast goed met MrX vinden.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn auto is mijn leven, en nee ik ben niet materialistisch.
die heb ik ook al best lang niet meer gezien, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sterkte. Je kan het dan vast goed met MrX vinden.
Ik ben traag van begrip, Mutant. Dat weet je toch langzamerhand wel?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe Sigme. Begrijp dat dan!
Is dat een dreigement!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sterkte. Je kan het dan vast goed met MrX vinden.
Verdonk was grundlichheid ten top.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
die heb ik ook al best lang niet meer gezien, of ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Een onderzoeksbegeleider heeft mijn tekwsten ooit eens beoordeeld als poėtisch![]()
is dan ook een erg voorspelbaar grapjequote:Op donderdag 21 december 2006 12:59 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ze hebben je grapje gestolen
[afbeelding]
Ik leef met je mee. Autopoetsen zuigt, daarom hebben we hem gisteren even door de wasstraat gereden. Door dit klote weer is de auto constant vies en we hebben een goudkleurige xc70 dus je ziet alles er nogal op. De s40 was donkerblauw, dat was helemaal erg.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
KUTMEEUWEN OPZOUTEN! GISTER DE HELE TIJD ROT LOPEN POETSEN, KOMEN JULLIE DE BOEL WEER ONDERSCHIJTEN!
Nee, al een tijd niet gesignaleerd hier. Druk met de laatste loodjes HBO, denk ik.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:06 schreef problematiQue het volgende:
[..]
die heb ik ook al best lang niet meer gezien, of ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verdonk was grundlichheid ten top.
Verkapte "Kijk mij eens een grote, dure auto rijden en jij met je Opel Astra/VW Golf lekker niet" reactiequote:Op donderdag 21 december 2006 13:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
blabla een goudkleurige xc70 blabla
Het zou natuurlijk ook kunnen betekenen dat er ook bacteriėn zijn die goed gedijen op een overmaat aan voedsel.quote:AMSTERDAM - Bacteriėn in de darmen zouden weleens een belangrijke rol kunnen spelen bij dik worden, bij het toenemen van het lichaamsgewicht. Dat suggereren Amerikaanse onderzoekers van Washington University School of Medicine in St Louis in Nature van vandaag.
Ze ontdekten dat de bacteriesamenstelling in de darmen van obese muizen en mensen anders is dan bij slanke mensen. In de darmen zitten triljoenen bacteriėn, die een handje helpen bij de afbraak van voedsel. Twee goedaardige bacteriestammen - Bacteroidetes en Firmicutes - overheersen.
Dikkers hebben minder Bacteroidetes-types en juist meer Firmicutes-bacteriėn in de darmen, in vergelijking met slanke muizen en mensen, analyseerden de Amerikaanse genetici.
Ook ontdekten ze dat de bacterieverhouding bij 12 obese mensen veranderde toen ze een jaar op een laagcalorisch dieet stonden. Naarmate ze lichter werden, nam het aantal Bacteroidetes-types toe.
De exacte betekenis van de vondst is onduidelijk, stellen de onderzoekers. Het zou kunnen betekenen dat mensen niet alleen dik worden door teveel te eten. Ook hun bacteriehuishouding, de manier waarop voedsel wordt verteerd, zou een belangrijke rol kunnen spelen.
Ik vind dat eigenlijk ook maar raar. Het ontkennen van de holocaust is dus strafbaar. Wat is daar het nut van? Als iemand dat wilt ontkennen moet hij dat toch zelfweten. Ontkennen van de holocaust van kwetsend zijn, ontkennen van God ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
Oostenrijk zet holocaustontkenner land uit
Lang leve de vrijheid van meningsuiting.
Nou troost je, we hebben maar één auto en die is van Knut. Ik heb er geen. Maakt dat je wat minder jaloers.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk mij eens een grote, dure auto rijden en jij met je Opel Astra/VW Golf lekker niet" reactie
![]()
En ze verstuurt kerstkaartjes. Hoe makkelijk kan iemand zich profilerenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Verkapte "Kijk mij eens een grote, dure auto rijden en jij met je Opel Astra/VW Golf lekker niet" reactie
![]()
Eén van de grove tegenstrijdigheden zou ik hiermee bewezen achten..quote:ROME - Een spierdystrofiepatiėnt die centraal stond in het euthanasiedebat in Italiė, is donderdag overleden.
Deskundigen van het ministerie van Volksgezondheid oordeelden woensdag nog dat de 60-jarige Piergiorgio Welby kunstmatig in leven moest worden gehouden, omdat hij niet op sterven zou liggen. De beademingsapparatuur zou geen overmatige zorg betekenen.
Welby lag al sinds 1997 aan apparaten die zijn leven moesten rekken en kon uiteindelijk alleen nog zijn ogen bewegen. Hij verzocht in september in een open brief aan de Italiaanse president Giorgio Napolitano om te mogen sterven. Daarmee ontbrandde in het overwegend katholieke Italiė een euthanasiedebat.
Openbaar aanklagers in Rome vochten dinsdag de weigering van een rechtbank om Welby te laten sterven aan, omdat dat vonnis ‘grove tegenstrijdigheden’ zou bevatten.
Astra/Golfquote:Op donderdag 21 december 2006 13:15 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
![]()
Ik denk iets van bureaucraat.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:08 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Wat word je roeping eigenlijk, als je later groot bent?
Met een Volvo maak je me niet jaloers hoor. Met een Audi Q7 || >= A6 echter........quote:Op donderdag 21 december 2006 13:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou troost je, we hebben maar één auto en die is van Knut. Ik heb er geen. Maakt dat je wat minder jaloers.
Ik verstuur kerstkaartjes, ik hou van tuinieren, ik borduur, studeren is mijn hobby, ik zal geen spijkerbroek dragen, maar wel pantalons, blousejes en ik heb altijd een knotje in mijn haar, draag zelden sieraden, luister graag naar klassieke muziek en wat kunnen we nog meer bedenken wat voor truttige/bekakte/burgerlijke dingen ik doe.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ze verstuurt kerstkaartjes. Hoe makkelijk kan iemand zich profileren.
Op zondagmiddag gezellig met z'n tweetjes een cake bakkenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik verstuur kerstkaartjes, ik hou van tuinieren, ik borduur, studeren is mijn hobby, ik zal geen spijkerbroek dragen, maar wel pantalons, blousejes en ik heb altijd een knotje in mijn haar, draag zelden sieraden, luister graag naar klassieke muziek en wat kunnen we nog meer bedenken wat voor truttige/bekakte/burgerlijke dingen ik doe.
Die is ook wel aardig. Jammer dat er altijd van die omhoog gevallen voetballertjes en geblondeerde lecohookers inrijden. Zonde van het merk, halt het echt neer.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Met een Volvo maak je me niet jaloers hoor. Met een Audi Q7 || >= A6 echter........![]()
Wat liefquote:Op donderdag 21 december 2006 13:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik verstuur kerstkaartjes, ik hou van tuinieren, ik borduur, studeren is mijn hobby, ik zal geen spijkerbroek dragen, maar wel pantalons, blousejes en ik heb altijd een knotje in mijn haar, draag zelden sieraden, luister graag naar klassieke muziek en wat kunnen we nog meer bedenken wat voor truttige/bekakte/burgerlijke dingen ik doe.
Ja enig! O, en koken voor veel mensen vind ik ook zo leuk. Lekker shoppen bj de Ikea of de Trendhopper en de gordijnen elk jaar een andere kleur.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op zondagmiddag gezellig met z'n tweetjes een cake bakken.
En dat te bedenken dat mijn moeder gothic is en mijn vader een hippie. Kinderen zetten zich blijkbaar altijd af tegen de ouders, alleen zijn het meestal de ouders die zijn zoals ik en de kinderen die zijn zoals mijn ouders.quote:
Ik verwacht dan kleine Kafkaiaanse publicaties van je. Om geestelijk gezond te blijven.quote:
Gezien hoe je vroeger was zou ik eerder denken aan het verstrijken van de jarenquote:Op donderdag 21 december 2006 13:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat mijn moeder gothic is en mijn vader een hippie. Kinderen zetten zich blijkbaar altijd af tegen de ouders, alleen zijn het meestal de ouders die zijn zoals ik en de kinderen die zijn zoals mijn ouders.
Ik denk dat jij dat heel goed hebt gezien.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Gezien hoe je vroeger was zou ik eerder denken aan het verstrijken van de jaren![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 13:25 schreef GI het volgende:
Ik heb gewoon een erg burgelijke invloed denk ik. Ofzo.
brrrrrrrquote:Op donderdag 21 december 2006 13:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Niet echtquote:Op donderdag 21 december 2006 13:25 schreef sigme het volgende:
Ik maak de gordijnen zelf. Maar dat verbaast zeker niemand.
Waar?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:30 schreef Monidique het volgende:
Midden januari mag ik beginnen...
Goede zaak!quote:Op donderdag 21 december 2006 13:30 schreef Monidique het volgende:
Midden januari mag ik beginnen...
Bij jou verbaast me niet snel ietsquote:Op donderdag 21 december 2006 13:25 schreef sigme het volgende:
Ik maak de gordijnen zelf. Maar dat verbaast zeker niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |