Nee, want ik strijd i.t.t. de terroristen in Irak niet naar het herstel van een fascistische staat.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Mag ik je een fascist noemen Akkersloot?
SS-ers ook ?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:03 schreef Nielsch het volgende:
Akkersloot, als jij ze fascisten mag noemen, mag ik ze dan vrijheidsstrijders noemen?
Als jij net als de terroristen in Irak van Irak graag wil zien dat het weer een dictatuur wordt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:45 schreef Ryan3 het volgende:
Je mag mij fascist noemen, Akkersloot..
zie boven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:22 schreef Bertwilwat het volgende:
Ja je mag mij ook wel fascist noemen hoor.
Als of alle soenieten achter de "rebellen" staan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:53 schreef Vhiper het volgende:
Ze facisten noemen is een duidelijke aanwijzing dat je geen flauw benul hebt over wat daar speelt. Ten tijde van Saddam waren de Soenieten aan de macht (Leven voornamelijk in het midden van het land) en werden de Shiieten (Zuiden) en Koerden (Noorden) onderdrukt. Die laatste twee groepen zijn echter nu samen aan de macht en dat zint de Soenieten niet, om logische redenen. Aangezien de Soenieten nu in de minderheid zijn, moeten ze op andere wijzen terugvechten, derhalve terrorisme. Er is dus gewoon nu een burgeroorlog aan de gang waar de Amerikanen en andere Westerse troepen middenin zitten.
Nee:quote:
quote:De Amerikaanse troepen in Irak hebben donderdag twee Iraanse gasten van de Iraakse president Jalal Talabani gearresteerd. Dat heeft een woordvoerder van de president maandag gemeld. "De president is er niet blij mee", aldus de woordvoerder.
In veel landen heeft de president veel minder te vertellen dan de premier.quote:
Ik denk niet dat de regering in Irak of in Afghanistan zo democratisch gekozen is.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:12 schreef Akkersloot het volgende:
wil ik graag in dit topic discussieren waarom we deze politieke moordenaars van Iraakse burgers en Iraakse militairen en door het democratisch gekozen bewind van Alawi toegelaten coalitietroepen geen fascisten mogen noemen.
Dit antwoord slaat dus met betrekking tot de quote die je aanhaalt echt als een lul op een gebakje.quote:Op maandag 25 december 2006 14:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
In veel landen heeft de president veel minder te vertellen dan de premier.
Onzin argument. Er is simpelweg een burgeroorlog gaande, waarbij de groepen (Shiieten, Koerden en Soenieten) duidelijk aanwezig zijn. Dat niet iedereen de oorlog steunt, is logisch, dat weerspreekt echter niet dat de rebellen voornamelijk uit Soenieten en buitenlandse huurlingen (Al-Quada) bestaat.quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als of alle soenieten achter de "rebellen" staan.
Waren er onder Saddam en onder de Taliban dan verkiezingenquote:Op maandag 25 december 2006 15:47 schreef Colnago het volgende:
Ik denk niet dat de regering in Irak of in Afghanistan zo democratisch gekozen is.
De poppetjes die doen wat de coalitie wil mogen in de regering zitten, dat was zo (Saddam, Taliban) en dat blijft zo.
Dus Bosnie is ook geen soevereine staatquote:Op maandag 25 december 2006 16:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit antwoord slaat dus met betrekking tot de quote die je aanhaalt echt als een lul op een gebakje.
In soevereine staten is het niet de bedoeling dat buitenlandse troepen de gasten van het staatshoofd arresteren.
Ben jij wel eens in afrika geweest hoeveel dictators daar rondlopen?? Gaat Hr Bush daar ok heen?? Nee want die flikkerse bende daar interesseert hem niet, geen olie hequote:Op maandag 25 december 2006 19:17 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waren er onder Saddam en onder de Taliban dan verkiezingen![]()
Hebben Somalische fascisten de VS niet uit Somalie verjaagd. Daar zit toch ook geen olie ?quote:Op maandag 25 december 2006 22:17 schreef Bertwilwat het volgende:
Ben jij wel eens in afrika geweest hoeveel dictators daar rondlopen?? Gaat Hr Bush daar ok heen?? Nee want die flikkerse bende daar interesseert hem niet, geen olie he
Klopt, slechts driekwart: "Officials won't say how the assessment was made but found that support for the insurgency has never been higher, with approximately 75 percent of the country's Sunni Muslims in agreement."quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als of alle soenieten achter de "rebellen" staan.
Was dat niet diezelfde vs die de Taliban ten tijde van de USSR - Afghanistan oorlog juist van de nodige wapens voorzag?. Wat is jou punt trouwens Akkersloot? Een ieder die jouw mening niet deelt is een fascist? Een ieder die een moslim is en geen enkele verbondenheid voelt met extremisme is ook een fascist? Ik vind je maar een eng mannetjequote:Op dinsdag 26 december 2006 09:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En steunt de VS niet Ethiopie die de wapens opneemt tegen de fascisten in Somalie ?
Ja en de nieuwe generatie Extreem Rechtse Nazis betaan voornamelijk uit blanke germanen, is Akkerslootquote:Op maandag 25 december 2006 18:50 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Onzin argument. Er is simpelweg een burgeroorlog gaande, waarbij de groepen (Shiieten, Koerden en Soenieten) duidelijk aanwezig zijn. Dat niet iedereen de oorlog steunt, is logisch, dat weerspreekt echter niet dat de rebellen voornamelijk uit Soenieten en buitenlandse huurlingen (Al-Quada) bestaat.
Nee hoor, want ik heb daarvoor een andere definitie namelijk "anti-democraat".quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:05 schreef Allanon666 het volgende:
Een ieder die jouw mening niet deelt is een fascist?
Over beschuldigingen gesprokenquote:Op dinsdag 26 december 2006 21:10 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb daarvoor een andere definitie namelijk "anti-democraat".
Als het begrip anti-democratisch je niets zegt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:41 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Over beschuldigingen gesproken![]()
Waar het op neer komt: if ur not with me, ur against me![]()
Democratie moet van binnenuit komen, niet van buiten dmv millitaire macht.quote:Op maandag 25 december 2006 19:17 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waren er onder Saddam en onder de Taliban dan verkiezingen![]()
Sinds 10 mei 1940 kent Nederland geen democratie meerquote:Op zaterdag 30 december 2006 09:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
Democratie moet van binnenuit komen, niet van buiten dmv millitaire macht.![]()
Maar dat die Iraakse "rebellen" fascisten zijn is gewoon een feit.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:59 schreef Floripas het volgende:
Labeling anachronistically has never helped a thorough analysis of the facts.
-- Gabrielle Spiegel
Nee, da's een label dat niks verandert aan de werkelijkheid. Fascisme is namelijk volgens de woordenboekdefinitie een ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing. Dat gaat gewoon niet op voor de opstandelingen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar dat die Iraakse "rebellen" fascisten zijn is gewoon een feit.
Ja volgens de Dikke Van Dale. Heeft de Dikke Van Dale het dan altijd bij het rechte eind ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, da's een label dat niks verandert aan de werkelijkheid. Fascisme is namelijk volgens de woordenboekdefinitie een ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing. Dat gaat gewoon niet op voor de opstandelingen.
Dan nog mijn punt: waarom zou je?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja volgens de Dikke Van Dale. Heeft de Dikke Van Dale het dan altijd bij het rechte eind ?
Een democratische fascistische partij (volgens Vandale)
Nee, de VS heeft alleen maar een luchtaanval in Somalië uitgevoerd omdat ze gehoord hadden dat Al-Qaida daar zatquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:08 schreef Akkersloot het volgende:
En steunt de VS niet Ethiopie die de wapens opneemt tegen de fascisten in Somalie ?
Nee noem de "rebellen" die vandaag weer 100 onschuldige burgers de dood in heeft gejaagd maar vooral geen fascisten "wereldverbeteraar" (Elseetjes huidige ondertitel)quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, de VS heeft alleen maar een luchtaanval in Somalië uitgevoerd omdat ze gehoord hadden dat Al-Qaida daar zat
Maar jongens, ondanks dat ik nu wel op deze idioot reageer, gun 'm z'n plezier niet, deze stelling is écht geen discussie waard, TS heeft duidelijk een stuk opleiding gemist en wil niet onderwezen worden, dus proberen in discussie te gaan heeft absoluut geen nut. Ik zou zeggen, slotje erop, zeker niet opnieuw tot leven roepen (sorry dat ik daar nu aan meedoe).
Omdat ze terug willen naar een dictatuur, of dat die nu van de Baath partij is of niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:50 schreef Floripas het volgende:
Akkersloot, nogmaals: waarom zou je?
Tja, je hebt eenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:50 schreef Floripas het volgende:
Akkersloot, nogmaals: waarom zou je?
M.a.w. de soevereiniteit is meer dan in het geding, m.a.w. Irak is in de praktijk géén soevereine staat.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:51 schreef Argento het volgende:
[..]
en ik zeg, er is wel sprake van een soevereine staat, doch die soevereiniteit wordt al een poosje met voeten getreden door de 'geallieerden'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |