Als de AKQ vol is dan quote je gewoon de openingspost. Dan kopieer je dat zeg maar. Je plakt hem en dan haal je de quote tags weg. Daarna vervang je de [url= en [/url] door [img] en [/img]quote:Op woensdag 20 december 2006 18:47 schreef Jojoortje het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe je de OP maakt, want het is schandalig dat ik nog nooit een AKQ topic heb geopend! Wat slecht eigenlijk!![]()
Als jullie het duidelijk uitleggen, open ik de volgende wel!
of ze post als laatste in de echte quizquote:Op woensdag 20 december 2006 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog 6 pagina's voor de opening door Jojoortje.... Kan bijna niet wachten![]()
Dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef Nesle het volgende:
[..]
of ze post als laatste in de echte quiz![]()
ach ik heb in heel 2006 nog maar 14 vrije dagen opgenomen, dus ik vind dat ik het verdiend hebquote:Op woensdag 20 december 2006 20:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja ja, wrijf het er nog maar even in
yes u do!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ach ik heb in heel 2006 nog maar 14 vrije dagen opgenomen, dus ik vind dat ik het verdiend heb![]()
Dat uitgerekend jij deze post moet makenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:02 schreef Jayhawk het volgende:
Dat Groot Dictee der Nederlandse Taal is dikke lariekoek, als ik een woord niet weet te spellen zoek ik het op, punt.
hahahaquote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat uitgerekend jij deze post moet maken
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het origineel toch echt leukerquote:Op woensdag 20 december 2006 21:13 schreef Jayhawk het volgende:
Monty Python filmpje
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8040/314dbb6c/index.html
nee, moeten we nou gaan vertellen dat jopie de vries uit barneveld gewonnen heeft?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:14 schreef Etcetera het volgende:
gaat er nog iemand mijn vraag beantwoorden
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:17 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee, moeten we nou gaan vertellen dat jopie de vries uit barneveld gewonnen heeft?
[..]
en dan heb je het nog goed ookquote:
je gunt me mn puntje toch wel?quote:
nou vooruit, maar alleen als je volgende keer wat liever doet hoorquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:30 schreef wyccie het volgende:
Przewalski
Doet me denken aan Cabaretier/taalkunstenaar Jan J. Pietsersequote:Op woensdag 20 december 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
Ik had 'm bij het Dictee in ieder geval goed. Jaren geleden.
ok beloofdquote:Op woensdag 20 december 2006 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou vooruit, maar alleen als je volgende keer wat liever doet hoor![]()
[..]
Arme schatquote:Op woensdag 20 december 2006 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ik ben ook nog de eerste plek in de ranglijst kwijtgeraakt
Jeej ik ben een schatquote:
Yuri doet dat bij mij ook nooit.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik probeer het natuurlijk wel, maar Yuri wil de vragen niet stellen die ik hem in de mond probeer te leggen
Wellus ik heb ooit een vraag gesteld over de republiek der zeven verenigde nederlandenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Yuri doet dat bij mij ook nooit.![]()
En ik heb nog geen chantagemateriaal![]()
![]()
Die had ik je niet in de mond gelegdquote:Op donderdag 21 december 2006 01:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wellus ik heb ooit een vraag gesteld over de republiek der zeven verenigde nederlanden
We gaan niet valsspelen hequote:Op donderdag 21 december 2006 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik probeer het natuurlijk wel, maar Yuri wil de vragen niet stellen die ik hem in de mond probeer te leggen
Nee maar het was wel een enorm cadeautje voor je dus niet zo zeurenquote:Op donderdag 21 december 2006 01:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die had ik je niet in de mond gelegd![]()
ja, dat was wel heel liefquote:Op donderdag 21 december 2006 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar het was wel een enorm cadeautje voor je dus niet zo zeuren![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, dat was wel heel lief![]()
Mag je wel wat vaker doen![]()
dealquote:Op donderdag 21 december 2006 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan wil ik ook wat meer yuri vragen![]()
Ik was het niet eens met het punt en ik was even wat anders aan het doenquote:Op donderdag 21 december 2006 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En jij moest een vraag stellen![]()
![]()
quote:
Ja, ik ging dus slapen...quote:
Ik was op zoek naar jonge beroemde mannen diequote:Op donderdag 21 december 2006 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds wakker![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar jonge beroemde mannen diezijn.
Maar ik kan ze niet vinden![]()
Met hem zou ik wel een ontbijtje willen eten...quote:Op donderdag 21 december 2006 01:19 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
even voor jojoortje.. hij is wel leuk![]()
Heb jij die reclame nog meegemaakt?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met hem zou ik wel een ontbijtje willen eten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |