Wellus ik heb ooit een vraag gesteld over de republiek der zeven verenigde nederlandenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Yuri doet dat bij mij ook nooit.![]()
En ik heb nog geen chantagemateriaal![]()
![]()
Die had ik je niet in de mond gelegdquote:Op donderdag 21 december 2006 01:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wellus ik heb ooit een vraag gesteld over de republiek der zeven verenigde nederlanden
We gaan niet valsspelen hequote:Op donderdag 21 december 2006 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik probeer het natuurlijk wel, maar Yuri wil de vragen niet stellen die ik hem in de mond probeer te leggen
Nee maar het was wel een enorm cadeautje voor je dus niet zo zeurenquote:Op donderdag 21 december 2006 01:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die had ik je niet in de mond gelegd![]()
ja, dat was wel heel liefquote:Op donderdag 21 december 2006 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee maar het was wel een enorm cadeautje voor je dus niet zo zeuren![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, dat was wel heel lief![]()
Mag je wel wat vaker doen![]()
dealquote:Op donderdag 21 december 2006 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan wil ik ook wat meer yuri vragen![]()
Ik was het niet eens met het punt en ik was even wat anders aan het doenquote:Op donderdag 21 december 2006 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En jij moest een vraag stellen![]()
![]()
quote:
Ja, ik ging dus slapen...quote:
Ik was op zoek naar jonge beroemde mannen diequote:Op donderdag 21 december 2006 01:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar je bent nog steeds wakker![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar jonge beroemde mannen diezijn.
Maar ik kan ze niet vinden![]()
Met hem zou ik wel een ontbijtje willen eten...quote:Op donderdag 21 december 2006 01:19 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
even voor jojoortje.. hij is wel leuk![]()
Heb jij die reclame nog meegemaakt?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met hem zou ik wel een ontbijtje willen eten...![]()
Is hij van de reclame?quote:Op donderdag 21 december 2006 02:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij die reclame nog meegemaakt?
het was trouwens beschuitje
Nou ja..daar ken ik de slogan van.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is hij van de reclame?
Ik eet geen beschuit![]()
Tof, zie je Stan dan ook??quote:Op donderdag 21 december 2006 03:04 schreef Jojoortje het volgende:
Welk vak? Ik moet ook nog veel bladzijdes van Onderwijskunde leren![]()
Trouwens, ik ga woensdag in Groningen stappen!![]()
Hee bolk.quote:
Ik weet 't nog niet! Hopen dat hij ook even de stad in gaat!quote:Op donderdag 21 december 2006 03:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tof, zie je Stan dan ook??![]()
Het vak heet 'theoretische pedagogiek'![]()
Trustenquote:Op donderdag 21 december 2006 03:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee bolk.
Ik laat je alleen met jojoortje![]()
Haha, ja daar ging ik vroeger altijd naar toe. Nu ga ik uit in Genux, XL (vroegere 4 jaargetijden), BlinQ enzo!quote:Op donderdag 21 december 2006 03:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar ga je trouwens uit in Hengelo het enige wat ik daar ken is die gare discotheek.
Enschede is ook veel leukerquote:Op donderdag 21 december 2006 03:23 schreef Jojoortje het volgende:
Haha, ja daar ging ik vroeger altijd naar toe. Nu ga ik uit in Genux, XL (vroegere 4 jaargetijden), BlinQ enzo!En ik ga veel uit in Enschede!
Als we het over bekende mensen moeten hebben...ehm..keira knightley zoals ze eruit ziet in The Jacket.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ah zoo!
Met welke babe zou jij een beschuitje willen eten dan?Beyonce ofzo!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |