Trustenquote:Op donderdag 21 december 2006 03:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee bolk.
Ik laat je alleen met jojoortje![]()
Haha, ja daar ging ik vroeger altijd naar toe. Nu ga ik uit in Genux, XL (vroegere 4 jaargetijden), BlinQ enzo!quote:Op donderdag 21 december 2006 03:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar ga je trouwens uit in Hengelo het enige wat ik daar ken is die gare discotheek.
Enschede is ook veel leukerquote:Op donderdag 21 december 2006 03:23 schreef Jojoortje het volgende:
Haha, ja daar ging ik vroeger altijd naar toe. Nu ga ik uit in Genux, XL (vroegere 4 jaargetijden), BlinQ enzo!En ik ga veel uit in Enschede!
Als we het over bekende mensen moeten hebben...ehm..keira knightley zoals ze eruit ziet in The Jacket.quote:Op donderdag 21 december 2006 02:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ah zoo!
Met welke babe zou jij een beschuitje willen eten dan?Beyonce ofzo!?
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij ook een Jennifer Aniston type Nem?
Daar moet ik op dit moment eventjes niet aan denken..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo lekker naar Den Haag...beetje shoppen, filmpie, biertje
Ik NU ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 11:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar moet ik op dit moment eventjes niet aan denken..
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef Etcetera het volgende:
ben je ziek?
Nee, brak.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef Etcetera het volgende:
ben je ziek?
daar doelde ik dus opquote:
quote:
Klinkt als een gezonde maaltijd, maar een beetje vroeg misschienquote:Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef Soempie het volgende:
nouja, wel misselijk trouwens. M'n huisgenootje is aan het koken en het ruikt hier nu naar aardappelen, groenten en vlees...
Niet zo fijn als je net wakker bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |