quote:Op donderdag 21 december 2006 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Ben jij ook een Jennifer Aniston type Nem?
Daar moet ik op dit moment eventjes niet aan denken..quote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo lekker naar Den Haag...beetje shoppen, filmpie, biertje
Ik NU ook nietquote:Op donderdag 21 december 2006 11:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar moet ik op dit moment eventjes niet aan denken..
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef Etcetera het volgende:
ben je ziek?
Nee, brak.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:32 schreef Etcetera het volgende:
ben je ziek?
daar doelde ik dus opquote:
quote:
Klinkt als een gezonde maaltijd, maar een beetje vroeg misschienquote:Op donderdag 21 december 2006 12:21 schreef Soempie het volgende:
nouja, wel misselijk trouwens. M'n huisgenootje is aan het koken en het ruikt hier nu naar aardappelen, groenten en vlees...
Niet zo fijn als je net wakker bent.
Ik heb het idee dat ik bij m'n oma logeer.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:24 schreef macondo het volgende:
Klinkt als een gezonde maaltijd, maar een beetje vroeg misschien
Ohja, jij hebt vakantie he? Ik ken dat wel. Allemaal grote plannen en dan is het 2 uur 's middags en heb je nog steeds niks gedaan.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:03 schreef Homdeck het volgende:
ik zit veel te lang niks te doen. ik moet cadeautjes en kleren kopen![]()
ja kut is dat. maar over 10 minuten rij ik naar de dichtstbijzijnde wereldstad met een fatsoenlijk winkelaanbod --> Emmenquote:Op donderdag 21 december 2006 14:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ohja, jij hebt vakantie he? Ik ken dat wel. Allemaal grote plannen en dan is het 2 uur 's middags en heb je nog steeds niks gedaan.![]()
Ik ben bezig met m'n geestelijke voorbereiding voor kerstquote:Op donderdag 21 december 2006 14:01 schreef Neleos het volgende:
Ha Soempie. Hoe ist?
Als je het in Emmen niet kan vinden bestaat het niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja kut is dat. maar over 10 minuten rij ik naar de dichtstbijzijnde wereldstad met een fatsoenlijk winkelaanbod --> Emmen![]()
Hehe. Ik heb ook grote kerstproblemen. Ik moet nog een verlanglijstje verzinnen en ik moet mijn veels te grote kerstpakket achter op mijn fiets mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben bezig met m'n geestelijke voorbereiding voor kerst![]()
En ik heb nog niet besloten of ik nieuwe kleding wil kopen voor de feestdagen. En ja, ik ben wel echt een meisje![]()
Verder is alles constant.quote:En hoe is't met jou?
Weet je zeker dat je het wel aankan?quote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Neleos het volgende:
Hehe. Ik heb ook grote kerstproblemen. Ik moet nog een verlanglijstje verzinnen en ik moet mijn veels te grote kerstpakket achter op mijn fiets mee naar huis nemen.
Zowquote:Op donderdag 21 december 2006 14:22 schreef Soempie het volgende:
Al die problemen in de derde wereld zijn er niks bij.
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:25 schreef Neleos het volgende:
[..]
ZowHet is allemaal veel makkelijker als je gewoon kan aantrekken wat het Rode Kruis je brengt
![]()
Vantevoren open maken en al de nutteloze zooi eruit gooien, de (eventuele) rest in je broekzak stoppen, klaar.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb ook grote kerstproblemen. Ik moet nog een verlanglijstje verzinnen en ik moet mijn veels te grote kerstpakket achter op mijn fiets mee naar huis nemen.
Of alles weggooien en alleen de fles wijn wegadten voor ik wegga.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vantevoren open maken en al de nutteloze zooi eruit gooien, de (eventuele) rest in je broekzak stoppen, klaar.![]()
Met kerst kookt mijn vader meestal. En die verzint ook altijd de meeste idiote combinaties, maar toch smaakt het meestal wel. En als het niet smaakt durf ik dat gewoon te zeggen.quote:Op donderdag 21 december 2006 14:38 schreef Soempie het volgende:
Ik moet ook nog oefenen met het op onopvallende wijze eten in m'n servet wegfrommelen. Just in case. M'n familie maakt altijd van die 'bijzondere' gerechten met kerst.![]()
Gelukkig gaan we tweede kerstdag gourmetten.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:07 schreef Neleos het volgende:
Ik hou ook niet van eten dat nog beweegt of mij aankijkt, maar normaal gesproken wil ik alles wel proberen.
Die heb ik dus wel gegetenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:14 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie mezelf iig niet meer snel van die mini octopusjes eten![]()
Kun je MIJ niet adopteren ipv ik jouquote:Op donderdag 21 december 2006 15:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Wij gaan altijd gourmetten op 1e kerstdag en op 2e kerstdag is er meestal nog genoeg over van de 1e dag
Eensquote:Op donderdag 21 december 2006 15:17 schreef Soempie het volgende:
Die zuignapjes![]()
* soempie heeft er nog steeds nachtmerries van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |