Heel simpel, in de begeleiding van hun winnaars. Maar je bent niet voor iedereen verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef Pool het volgende:
Waarom krijgen de winnaars dan wel psychologen toegewezen?
Dan is iedereen mooi dom. Want als ik niet meedoe, en mijn buurvrouw niet, en mijn durrep niet, en mijn provincie niet en het heeeeeeele land niet, dan is het probleem opgelost. Kunnen mensen zich vast zelf ook wel bedenkenquote:Misschien heeft de maatschappij er geen behoefte aan, maar doet iedereen alleen maar mee uit angst dat anders de buren iets winnen. Emotionele chantage dus.
Dat is sowieo al een reden voor mij om niet mee te doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef miss_dynastie het volgende:
En laten we wel wezen, de kans dat de hele postcode dood neervalt is groter dan de kans dat we de straatprijs winnen
Ze was zeker geen miljonair geweest als ze net een maand daarvoor met één lot had meegedaan. Ze had dan een leuke prijs gehad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:12 schreef Pool het volgende:
Het is niet alleen zo dat haar buren winnen en zij niet, het is ook nog zo dat haar duidelijk wordt gemaakt dat ze miljonair geweest zou zijn als ze had meegedaan.
Belachelijk lage vergoeding die je gekregen hebt voor invaliditeit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:20 schreef Gia het volgende:
Ben zelf invalide tgv van een medische fout en heb 34000 gulden gekregen. Hoeveel denkt dit mens te kunnen eisen als "Schadevergoeding"?
Pffft, je wilt niet weten hoeveel geld er overblijft voor een erg opulent kantoor en personeelsfeestjes waar de honden geen brood van lusten. Dat geld voor goede doelen is natuurlijk óók een methode om nog meer winst te maken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
die 216 miljoen euro die er dit jaar is uitgekeerd aan goede doelen lijkt me rekening houden met genoeg zeg..
Sterker nog ik weet precies hoeveel. 216 miljoen. Want het is 50-50% namelijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pffft, je wilt niet weten hoeveel geld er overblijft voor een erg opulent kantoor en personeelsfeestjes waar de honden geen brood van lusten. Dat geld voor goede doelen is natuurlijk óók een methode om nog meer winst te maken.
V.
Oh, poeh poeh, wat schandalig dat ze meer dan 200 miljoen aan goede doelen geven en zelf af en toe een personeelsfeestje vieren!! Vreselijk. Personeelsfeestjes zouden verboden moeten worden!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Pffft, je wilt niet weten hoeveel geld er overblijft voor een erg opulent kantoor en personeelsfeestjes waar de honden geen brood van lusten. Dat geld voor goede doelen is natuurlijk óók een methode om nog meer winst te maken.
V.
Precies. Het is dus gewoon een commercieel gebeuren. Punt. Ja, ze geven aan goede doelen, maar de goede doelen, die prominent naar voren worden geduwd, zijn natuurlijjk gewoon promotie. Jij toont dat bijvoorbeeld al aan door het hier op te lepelen maar de winst voor die lui zelf niet te noemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sterker nog ik weet precies hoeveel. 216 miljoen. Want het is 50-50% namelijk.
Jij werkt gratis? Jij hoeft geen loon?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef Verbal het volgende:
Jij toont dat bijvoorbeeld al aan door het hier op te lepelen maar de winst voor die lui zelf niet te noemen.
Ja, gelukkig kost een organisatie van die omvang he-le-maal niets om te exploiterenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. Het is dus gewoon een commercieel gebeuren. Punt. Ja, ze geven aan goede doelen, maar de goede doelen, die prominent naar voren worden geduwd, zijn natuurlijjk gewoon promotie. Jij toont dat bijvoorbeeld al aan door het hier op te lepelen maar de winst voor die lui zelf niet te noemen.
Window dressing.
V.
Als in: al de winst van de commerciële instelling 'De Postcodeloterij' gaat op aan loon? Zoiets?quote:
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, gelukkig kost een organisatie van die omvang he-le-maal niets om te exploiteren.
Rot zelf op.quote:Ga toch weg man...
Nee, kortzichtige. van de andere helft ging 150 miljoen op aan jaja: PRIJZEN voor de deelnemers..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als in: al de winst van de commerciële instelling 'De Postcodeloterij' gaat op aan loon? Zoiets?
V.
En waar staat dat dat moet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:53 schreef Verbal het volgende:
Ja inderdaad, ze hebben geen nagel om aan hun reet te krabben. Wat een goedheid
V.
Waar zeg ik dat dat gek isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:56 schreef HeatWave het volgende:
natuurlijk maken ze winst, gek he in Nederland.
Als je niet kunt lezen niet nee.quote:nee, je argumenten slaan nergens op..
verklaar je nader SCHtje?quote:
Arma heeft gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat gek isIk zeg alleen dat je niet moet doen alsof het een filantropische instelling is. Het is gewoon een commercieel bedrijf.
[..]
Als je niet kunt lezen niet nee.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |