ik nietquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:46 schreef murp het volgende:
o, een kwartier te vroeg...
zal iemand het door hebben?
[NB]quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:49 schreef BrandX het volgende:
Hoezo een kwartier te vroeg?
drom toch meng oh mengquote:
ssssst nachtbaggerquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:51 schreef de_ijscoman het volgende:
klinkt dom maar NB = ?
eindelijk snapt ie hetquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:53 schreef de_ijscoman het volgende:
8 MINUTEN!!1111
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:55 schreef de_ijscoman het volgende:
maar ikg a even gezellig de party popper uithangen
en peer em
ok, dan zal ik de ergste bagger even opruimenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:02 schreef de_ijscoman het volgende:
gelijk maar een goed topic van maken
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, dan zal ik de ergste bagger even opruimen
néééééééé!!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
ach laat ook maar, da's water naar de zee dweilen met de kraan openquote:Op woensdag 20 december 2006 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
yupquote:Op woensdag 20 december 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
ach laat ook maar, da's water naar de zee dweilen met de kraan open
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Zon. Geld. Palmbomen. Puppies. Een verhoogde staat van bewustzijn. Erkenning. Leuk.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 20 december 2006 00:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zon. Geld. Palmbomen. Puppies. Een verhoogde staat van bewustzijn. Erkenning. Leuk.
Tevens.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:26 schreef Sebasser het volgende:
De dood.
ik heb 2 kattenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:27 schreef Biancavia het volgende:
Toch kunnen puppies ook een hoop schelen.
Hij heeft wel schwung.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:27 schreef Sebasser het volgende:
Wie de fuck is die BrandX?
Zal ik net zo aardig tegen hem doen als toen ik zo aardig deed tegen ferrry?
Aangenaam.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:27 schreef Sebasser het volgende:
Wie de fuck is die BrandX?
Zal ik net zo aardig tegen hem doen als toen ik zo aardig deed tegen ferrry?
Me dunkt.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Leuke dag gehad?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Aangenaam.![]()
BrandX is een ze, maar je mag zo doen tegen haar als je zelf wil hoor![]()
Loop hier al een klein poosje rond.
een vrouwelijke manager?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Aangenaam.![]()
Ah, had je nog nooit eerder gezien.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
Aangenaam.![]()
Leuk werk?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:42 schreef BrandX het volgende:
project- en verandermanagement.
Hou me vooral bezig met verandertrajecten begeleiden in onze organisatie en met onze ketenpartners. Met name op gebied van processen en kwaliteit.
Ik zou ook graag de kwaliteit van het proces van mijn leven willen veranderen.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:42 schreef BrandX het volgende:
project- en verandermanagement.
Hou me vooral bezig met verandertrajecten begeleiden in onze organisatie en met onze ketenpartners. Met name op gebied van processen en kwaliteit.
ok:Wquote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Sebasser het volgende:
En daarna ff wat geld uit het geldvakje in de auto pakken. (parkeergeld en zulks)
En dan ff naar de stad denk ik.
en anders ben ik zo weer terug.
Wat ga je doen in de stad?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Sebasser het volgende:
En daarna ff wat geld uit het geldvakje in de auto pakken. (parkeergeld en zulks)
En dan ff naar de stad denk ik.
en anders ben ik zo weer terug.
Ik heb 2 poesjes.quote:
nee, daarvoor kan je bij mij terrechtquote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de kwaliteit van het proces van mijn leven willen veranderen.
Ben ik daarvoor bij jou aan het juiste adres?
Bejaard dus.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:44 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben bijna 26 jaar.
lijkt mij nou niks he....quote:Op woensdag 20 december 2006 00:44 schreef BrandX het volgende:
Vind ik wel ja. Ben met mensen uit alle lagen van de organisatie bezig met verbeter trajecten, van heel klein tot heel groot. Niets mooier om mensen vervolgens zelf steeds beter inzicht te zien krijgen in hoe de organisatie / afdeling functioneert en wat ze er zelf aan kunnen doen. Motiveert de mensen en mij.
Doe dat maar bij murpquote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zou ook graag de kwaliteit van het proces van mijn leven willen veranderen.
Ben ik daarvoor bij jou aan het juiste adres?
Pfft.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:44 schreef BrandX het volgende:
Vind ik wel ja. Ben met mensen uit alle lagen van de organisatie bezig met verbetertrajecten, van heel klein tot heel groot. Niets mooier om mensen vervolgens zelf steeds beter inzicht te zien krijgen in hoe de organisatie / afdeling functioneerd en wat ze er zelf aan kunnen doen. Motiveert de mensen en mij.
Mooi.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:44 schreef murp het volgende:
[..]
nee, daarvoor kan je bij mij terrecht
haha, dat kan.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Pfft.
doe je ook scholen?
Ik ken er eentje waar jij dan hard nodig bent.
eh, nee, wat ver weg... Zit zelf in den haag.quote:
Sniet zo lastig.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:47 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat doe ik elf ook, maar vertellen hoe ze dingen anders aan moeten pakken ofzo...
dat vertel ik ze niet, dat laat ik ze zelf ontdekken. dat is de truuk. als ik ze vertel hoe ze wat moeten doen, haken 99% van de mensen af.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:47 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat doe ik elf ook, maar vertellen hoe ze dingen anders aan moeten pakken ofzo...
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sniet zo lastig.
Als mensen bijvoorbeeld rechtshandig zijn, maar ze pakken alles op met links.
Dan vertel jij gewoon dat ze het beter met hun rechterhand kunnen oppakken.
Heeft hij een website?quote:Op woensdag 20 december 2006 00:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh, nee, wat ver weg... Zit zelf in den haag.
afhankelijk van hoe serieus je bent en wat je er zelf over te zeggen hebt, weet ik wel iemand waar je wel terecht kan....maar is best prijzig, hij is expert
Arend Oosterhoornquote:Op woensdag 20 december 2006 00:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeft hij een website?
Dan mail ik ff de persoon die er over gaat.
Klinkt toch best leuk hoor!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat vertel ik ze niet, dat laat ik ze zelf ontdekken. dat is de truuk. als ik ze vertel hoe ze wat moeten doen, haken 99% van de mensen af.
Dankje.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
Arend Oosterhoorn
Om een kleine inzicht te krijgen in wat hij kan:
In twee jaar tijd heeft hij met onze organisatie het zo voor elkaar weten te krijgen, dat we ruim 50% effectiever en efficienter zijn gaan werken en de samenwerking en tevredenheid van de medewerkers in de organisatie vele malen is verbeterd.
(ik werk bij SGC landelijke rechtsprekende organisatie.)
lol, ik kom uit de paardenquote:Op woensdag 20 december 2006 00:55 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Klinkt toch best leuk hoor!
Wat voor opleiding heb je gedaan?
't Is nogal wat!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol, ik kom uit de paardenHeb daarin tot mijn 28ste gewerkt met alleen havo op zak.
ik ben bij de SGC gaan werken en mocht van de nieuwe directeur dit uitproberen onder begeleiding van Arend. Kreeg daarbij de opleiding HBO bedrijfskunde aangeboden (zit nu in laatste jaar) en diverse andere cursussen op gebied van processen, kwaliteit, communicatie, mediation enz. inmiddels werk ik hier nu 7 jaar en is een gaaf leertraject geweest.![]()
Prima. mocht je meer willen weten/nog vragen hebben, PM me maar.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dankje.
Ik zal het ff doormailen.
Ik ben nu ff naar buiten, misschien tot zo.
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
't Is nogal wat!![]()
Heb je ook een puppy?
Opgegeten bij vorigjaar kerst?quote:Op woensdag 20 december 2006 01:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas niet. Heb helaas geen dieren meer. ik had een kat en een paard.
![]()
jupquote:Op woensdag 20 december 2006 01:21 schreef Biancavia het volgende:
Oh ja, slapen. Dat moet tussendoor ook nog even gebeuren.
Wat ben je nou wezen doen?quote:Op woensdag 20 december 2006 01:39 schreef Sebasser het volgende:
back
Winamp, VLC player, Mediaplayer classic, realplayer, xbmc, itunes, quicktime.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:05 schreef derobin het volgende:
En waarmee open ik dat?
whoo hooquote:Op donderdag 21 december 2006 00:08 schreef wimbo het volgende:
Het KEES kwartier is begonnen!
15 minuten lang alleen maar Kees en Kachel Klappers!
Tune in!: http://82.176.170.131:8000/listen.pls
80kbps. AAC+quote:
en dan is 360 kpbs cd kwaliteit...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef wimbo het volgende:
[..]
80kbps.
Kan wel hoger, maar dat hoor je niet super goed eigenlijk.
ochquote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel opletten![]()
![]()
lekker gewerkt vandaag trouwens?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel opletten![]()
![]()
Daar gaat het om natuurlijk!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef murp het volgende:
[..]
en dan is 360 kpbs cd kwaliteit...
8okbps
wel leuk!
Nee, zit ziek thuis. Leuk detail: ik wil wel werken, maar ik mag niet van mijn baas en van de arboartsquote:
K heb overal schijt aan.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:15 schreef murp het volgende:
[..]
je hoort alleen niet wat ze zeggen
ik hoorde iemad hoestenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:15 schreef wimbo het volgende:
[..]
K heb overal schijt aan.
Weet niet wie deze gemaakt heeft, maar hij is wat slecht ja.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:16 schreef BrandX het volgende:
mag pas vanaf 2 januari weer op kantoor verschijnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:17 schreef wimbo het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik kan de lyrics ook niet vinden op internet.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:19 schreef murp het volgende:
[..]
ik werk met verstandelijke gehandicapte kinderen
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:19 schreef jogy het volgende:
IK had twee keuzes.
1 TT aanpassen.
2 Zo'n ding waar een sleutel voor nodig is..
Zo te zien heb je de juiste keuze gemaakt.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:19 schreef jogy het volgende:
IK had twee keuzes.
1 TT aanpassen.
2 Zo'n ding waar een sleutel voor nodig is..
ik mis watquote:Op donderdag 21 december 2006 00:20 schreef murp het volgende:
kleine test:
Onzin van tegenwoordig is ook erg onzinnig geworden.....
Ik kán natuurlijk voor keuze twee gaan ey?quote:
Zoveel kan ik niet eens meer pinnen...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef BrandX het volgende:
ik heb trouwens vandaag voor ¤ 73,67 aan kerst(eten)inkopen gedaan...![]()
![]()
zo, mn vriendin had vorige week voor 150¤ een kertboom met zooi gekochtquote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef BrandX het volgende:
ik heb trouwens vandaag voor ¤ 73,67 aan kerst(eten)inkopen gedaan...![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef wimbo het volgende:
[..]
Zoveel kan ik niet eens meer pinnen...![]()
we zouden nog gaan praten hoe het nu met mij gaatquote:Op donderdag 21 december 2006 00:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kán natuurlijk voor keuze twee gaan ey?
Je bent een toffe peer hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef murp het volgende:
[..]
we zouden nog gaan praten hoe het nu met mij gaat![]()
dan zetten we het in het volgende deel in de OP ;')quote:Op donderdag 21 december 2006 00:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, de NB is weggehaald. Het belangrijkste onderdeel van de TT!![]()
Maareh...hoe gaat het eigenlijk met jou ?!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:22 schreef murp het volgende:
[..]
we zouden nog gaan praten hoe het nu met mij gaat![]()
ik heb erg pijnquote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maareh...hoe gaat het eigenlijk met jou ?!![]()
Je wordt een toffe peer gevonden door Jogy..quote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dat ben ik... maar de vraag is...hoe gaat het baggeren enzo met mij
Hm, krijg je weer zo'n 'Dit bericht is 1% gewijzigd door jogy' in je openingspost, ook zo zondequote:Op donderdag 21 december 2006 00:23 schreef murp het volgende:
[..]
dan zetten we het in het volgende deel in de OP ;')
ik denk het jaquote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je wordt een toffe peer gevonden door Jogy..Dus slecht..
![]()
dan heb je wel het supertopic gelezen en dan weet je nog dat het leeft inside de usersquote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef jogy het volgende:
[..]
Hm, krijg je weer zo'n 'Dit bericht is 1% gewijzigd door jogy' in je openingspost, ook zo zonde.
Je valt niet meer op baggergewijs, tenminste, bij mij niet. Dus alles is okidokie eigenlijk. Anders had ik niet getikt dat je een toffe peer wasquote:Op donderdag 21 december 2006 00:24 schreef murp het volgende:
[..]
ja, dat ben ik... maar de vraag is...hoe gaat het baggeren enzo met mij
Geen bier gebruiken om te koelen hè !!!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:25 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb erg pijn
koffie over mn hand gegoten tijdens mn werk..
mooi zo, wil je dat ook tegen remlof zeggenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Je valt niet meer op baggergewijs, tenminste, bij mij niet. Dus alles is okidokie eigenlijk. Anders had ik niet getikt dat je een toffe peer was.
Dat is een zeer goede conclusie, mijn waarde!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:26 schreef wimbo het volgende:
Als ik nou heel de nacht mee blijf doen, dan hoef ik de wekker niet te zetten en morgen niet op te staan, toch?![]()
Kale Lientje!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef murp het volgende:
[..]
dan heb je wel het supertopic gelezen en dan weet je nog dat het leeft inside de users
dat liedje btw !![]()
ik drink eigenlijk nooit bierquote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geen bier gebruiken om te koelen hè !!!![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef murp het volgende:
[..]
mooi zo, wil je dat ook tegen remlof zeggen
Eensch!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oh..da's goed, dan hebben anderen meer..![]()
![]()
het gaat...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarreh, Murp, naast je overzielige handje (kusje erop) hoe gaat het verder met je?
graag gedaanquote:Op donderdag 21 december 2006 00:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oh..da's goed, dan hebben anderen meer..![]()
![]()
helemaal niets!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! dat klinkt niet best... WIl je het kwijt mijn beste?
Ik kan het wel zeggen maar grote kans dat hij zijn mening niet aanpast. Dus zijn mening moet je zelf veranderenquote:Op donderdag 21 december 2006 00:27 schreef murp het volgende:
[..]
mooi zo, wil je dat ook tegen remlof zeggen
nee, murp redt zich wel.....quote:Op donderdag 21 december 2006 00:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dit is geen volmondig "goed !"Moeten we ons zorgen maken ?
![]()
![]()
'K heb er nog maar 2...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:30 schreef wimbo het volgende:
[..]
Eensch!
Trek ik er nog eentje open!![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:32 schreef murp het volgende:
[..]
helemaal niets!
(geen zin om mn hebbe en houe op een forum te gooien)
nu lijkt het wel heel erg
ik had nog een avatar voor hem gemaakt, maar die wou ie nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan het wel zeggen maar grote kans dat hij zijn mening niet aanpast. Dus zijn mening moet je zelf veranderen.
Heb je msnquote:Op donderdag 21 december 2006 00:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
twas maar een aanbod hoor, het hoeft niet!
![]()
![]()
dit mijn ....10912equote:Op donderdag 21 december 2006 00:33 schreef wimbo het volgende:
Woei, ik kom er net achter dat dit mijn 1002e post is!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verteluwverhaalaanbrandx@hotmail.comquote:Op donderdag 21 december 2006 00:34 schreef murp het volgende:
[..]
Heb je msn
dan kan ik mn verhaal doen... heb je dan effe?
![]()
![]()
hij doet het nietquote:Op donderdag 21 december 2006 00:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
verteluwverhaalaanbrandx@hotmail.com
Ik kan niet wachten!![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:37 schreef BrandX het volgende:
dit is voor mij nog maar post nr 2176...
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:37 schreef BrandX het volgende:
dit is voor mij nog maar post nr 2176...
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...deze, kwaliteit is slecht...![]()
dat ben jij hequote:Op donderdag 21 december 2006 00:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...deze, kwaliteit is slecht...![]()
ik wacht wel eens al jij een "leuk" topic opendquote:Op donderdag 21 december 2006 00:43 schreef TwyLight het volgende:
Oh kut dit is een topic van murp.
doe je ook trancequote:Op donderdag 21 december 2006 00:45 schreef wimbo het volgende:
Nog iemand Requests voor op Radio Bendeleider?
wat ik hierboveb zegquote:Op donderdag 21 december 2006 00:46 schreef wimbo het volgende:
[..]
zoals?
Voor jou kunnen we wel een uitzondering maken denk ik.
http://www.youtube.com/watch?v=w98chBgjTbwquote:Op donderdag 21 december 2006 00:45 schreef BrandX het volgende:
Faithless met Insomnia lijkt me passend?
voor op de radio joh!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
[url=http://http://www.youtube.com/watch?v=w98chBgjTbw]Insomnia...[/url]
okee, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 december 2006 00:47 schreef BrandX het volgende:
ik sluit af, morgen vroeg op. ciao!
Murp, zorg je dat deel II een mooie OP krijgt? Incl. de belangrijke nu raadselachtig ontbrekende toevoeging natuurlijk!![]()
![]()
![]()
Truste!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:47 schreef BrandX het volgende:
ik sluit af, morgen vroeg op. ciao!
Murp, zorg je dat deel II een mooie OP krijgt? Incl. de belangrijke nu raadselachtig ontbrekende toevoeging natuurlijk!![]()
![]()
![]()
het is nu stilquote:Op donderdag 21 december 2006 00:49 schreef wimbo het volgende:
[..]
Rank1 - Airwave komt er aan.
Na deze.![]()
David Hasselhoff!![]()
excuses voor het vreselijke pause muziekje.quote:
nu?quote:Op donderdag 21 december 2006 00:52 schreef wimbo het volgende:
[..]
excuses voor het vreselijke pause muziekje.
heb maar wat aangeklikt...
NU KOMT IE ALS HET GOED IS.
Die bewaar ik natuurlijk tot het laatst.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:44 schreef murp het volgende:
[..]
ik wacht wel eens al jij een "leuk" topic opend
oh okquote:Op donderdag 21 december 2006 00:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die bewaar ik natuurlijk tot het laatst.
Ik hoor niks...quote:Op donderdag 21 december 2006 00:52 schreef wimbo het volgende:
[..]
excuses voor het vreselijke pause muziekje.
heb maar wat aangeklikt...
NU KOMT IE ALS HET GOED IS.
ja dit is niet de orginele maar wel die ik bedoelquote:Op donderdag 21 december 2006 00:57 schreef wimbo het volgende:
[..]
Is het wel de Goeie?
Hij heet Breating (airwave)
ik er om 0545 uit.....quote:Op donderdag 21 december 2006 00:58 schreef TwyLight het volgende:
Kut morgen om 09:30 er uit, en ben pas wakker sinds 19:00u.
WTF ?!!! Waar luisteren jullie naar ?!!!!quote:Op donderdag 21 december 2006 00:57 schreef wimbo het volgende:
[..]
Is het wel de Goeie?
Hij heet Breating (airwave)
quote:Op donderdag 21 december 2006 00:59 schreef wimbo het volgende:
[..]
Hopelijk krijg ik hier geen last mee.
Trance op de Schlager, Bier en Frituur Zender...![]()
![]()
http://82.176.170.131:8000/listen.plsquote:Op donderdag 21 december 2006 00:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
WTF ?!!! Waar luisteren jullie naar ?!!!!Ik hoor 't niet !!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
heb je het stekkertje van je boxen wel ingeplugdquote:Op donderdag 21 december 2006 00:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
WTF ?!!! Waar luisteren jullie naar ?!!!!Ik hoor 't niet !!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:00 schreef TwyLight het volgende:
IK KAN GODVEREDOMME NIET CONNECTTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 01:01 schreef murp het volgende:
[..]
heb je het stekkertje van je boxen wel ingeplugd
Stream Status: Stream is up at 80 kbps with 8 of 20 listeners (8 unique)quote:Op donderdag 21 december 2006 01:00 schreef TwyLight het volgende:
IK KAN GODVEREDOMME NIET CONNECTTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, m'n MediaMonkey opent, maar vervolgens geen geluid...wel titel trouwens, iets met frikandel !quote:Op donderdag 21 december 2006 01:00 schreef wimbo het volgende:
[..]
http://82.176.170.131:8000/listen.pls
die?
moet je veel reconnectenquote:Op donderdag 21 december 2006 01:01 schreef TwyLight het volgende:
Als ik wil luisteren hoor ik 1 miliseconde van de radio en dan gaat die naar het volgende nummer in mn playlist
meeste ooitquote:Op donderdag 21 december 2006 01:02 schreef wimbo het volgende:
[..]
Stream Status: Stream is up at 80 kbps with 8 of 20 listeners (8 unique)
Ligt niet aan ons![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |